מעורבות  חדשות וכתבות
"הלקוח לא ידע שיושב נכה בצד השני של הקו"
תמר דרסלר
פורסם: 24.05.12, 11:54
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות ב-26 דיונים
1. מכיר את החברה
ש   (25.05.12)
עושים עבודת קודש ללא תמיכה כלשהי משום גורם חיצוני!

נשלח מהאייפד שלי
2. נפ-לא! כל הכבוד ויישר כח. הנכים הם אנשים כמוני
טליה   (24.05.12)
וכמוך ויש לקבלם כפי שהם על מעלותיהם ומגרעותיהם.
3. ויום אחד כולם יבינו זאת
נאוה ,   ת"א   (24.05.12)
במשק שלנו שנכים הם מוקצים
באמהות לא כדאי להשקיע
ובני 45+ הם אלטא זעאכן

לא מבינים שעובדים אלו הם כח עבודה מסור ונאמן הרבה יותר מבני 25 שמחליפים עבודה כמו גרביים.

יישר כח
4. הידיעה הכי משמחת שקראתי בחודשים האחרונים
עמוס תא   (24.05.12)

כל הכבוד לכם על היוזמה העיסקית\חברתית הזאת.

אין שום סיבה שלא יעסיקו נכים רק בגלל שהם נכים.הם רוצים לעבוד ולתרום כמו כל אחד אחר.

 

ודרך אגב במודיעין עיריית תא  בקומת קבלת הקהל מועסקים נכים קשים,אבל רמת השירות שהם נותנים עולה פי כמה וכמה על כל נותן שירות אחר שאני מכיר,אז זהו המקום להודות להם על כך.

5. הבן שלי עבד שם והם ממש לא צדיקים גדולים. רחוק מזה.
אחיזת עניים   (24.05.12)
6. אחלה חברה, הלוואי ותרבנה כמוה
עמיר   (25.05.12)
7. בוקר טוב
מיכל ,   תל אביב   (25.05.12)
יופי של כתבה לבוקר חדש. מי ייתן ויהיו עוד כאלה.
שבת שלום
8. כל הכבוד
יוסף ,   רמת גן   (24.05.12)
9. כן ירבו
אוהד   (24.05.12)
באמת הגיע הזמן להפסיק להתייחס לנכים כנטל ולהתחיל לראותם כחלק אניטגרלי מהחברה. זכותם לעבוד ולהתפרנס בכבוד וכל יכול מראה שבהינתן התנאים הנכונים - גם הנכים הקשים ביותר יכולים להיות משאב ולא נטל, חלק מהחברה  ולא מודרים ממנה. כן ירבו
10. מוקד השירות בפלאפון
(25.05.12)
אחד המדהימים שיצא לי לראות!
11. מדהים
ענת ,   תל אביב   (24.05.12)

מדהים!!

שכל החברות הגדולות בארץ יעבדו אתכם, ולא רק ידברו על אחריות חברתית

12. סליחה אבל...
קרן   (24.05.12)
רק אותי מעצבן איך שהכתבה כתובה?
מה זו ההתנשאות הזו על בעלי המוגבלויות?
אחלה יוזמה כן? גם לחברה וגם לעסק- אני מאד מפרגנת.
אבל לכתוב כתבה שלמה שנשמעת כאילו עושים לבעלי המוגבלויות
טובה עצומה, ממש עצוב לקרוא.
הכי עצוב שקרוב לודאי כותבת הכתבה, משמיעה את קול הרוב.
עצוב שככה החברה שלנו מתייחסת למוגבלויות.
אוף.
13. call הכבוד
דורית   (24.05.12)
14. Chapeau
אורי   (25.05.12)
15. כל הכבוד! איזה אלופים אתם!
א.י.ט ,   פ"ת   (24.05.12)
וכל הכבוד לעובדים המסורים שלכם!

3>
16. מקסים!
(25.05.12)
17. כל הכבוד- הם בטוח נותנים שירות יותר טוב מנציגים רגילים!
ארז   (25.05.12)

כיוון שהם בעלי מוגבלויות,הם בטח רוצים להוכיח את עצמם יותר מנציג רגיל-ולכן

 

רמת השירות שהם נותנים תהיה טובה יותר!!!!

 

רעיון חכם ומוסרי ביותר- שילוב של חשיבה עסקית חכמה ומתן תעסוקה אמיתית לבעלי מוגבלויות !!!

 

סחתיין!!!!

 

אני בטוח שיש להם גאוות יחידה.

 

18. מסכימה עם 12
מיטלי   (25.05.12)
משהו לא תקין בעליל בכתבה. והאמת, שהרעיון לא ממש קוסם לי. במקום להשקיע בהגברת מודעות יוצרים בועה נוספת. השימוש במילים כאן: אף אחד לא יודע שיש נכה מהצד השני...ואם ידעו, מה יקרה? הסובלנות תגדל אם אנשים ישמעו, ידעו ויעבדו עם אנשים בעלי מגבלה כזו או אחרת. להגביר מודעות, סובלנות אצל האנשים ובעלי עסקים ע"י שיחות עם אנשים מקצועיים כי הבעיה זאת הסובלנות שלוקה בחסר ולא משהו אחר. לא יקרה שום דבר אם בחברות שמשמרת שם הנה 6 שעות תהיה רק 4 שעות לעובד אחד או שניים, לא יקרה שום דבר מזעזע אם יהיו שירותי נכים במקומות עבודה שונים, לא יקרה דבר רע אם יהיה עובד אחד או שניים שיתנו רק 3 משמרות בשבוע ולא ארבע כמו האחרים. יקרה דבר טוב, תגדל חברה סובלנית, גמישה ומפרגנת! איזה פחד, יהיה צדק חברתי אמיתי!
19. מכירה אותם- חברה מקסימה! עושים עבודה נפלאה
שירי ,   פ"ת   (25.05.12)
מציעה לכל מי שיש לו ספק קטן שבקטנים להגיע למקום ולהתרשם. אני יצאתי משם מוקסמת.
20. יוזמה עסקית שכולם מרוויחים. שאפו!!!
הבבלית ,   תל אביב -יפו   (25.05.12)
21. מגיבות 12+18- מציע לכן לבחון את חצי הכוס המלאה
יהודה ,   גבעתיים   (25.05.12)
ובמקרה הזה היא מלאה כל טוב. יזמים חברתיים עשו מעשה ומנסים לעצב , ולו במעט, מציאות חברתית טובה יותר. אני לא חש התנשאות בכתוב או בעשייה אלא מתן הזדמנות שווה והוגנת. את הטרוניות- אפשר וצריך להפנות לגורמים האמונים בממשלה. חבל שיוזמות פרטיות יזכו לביקורת לא לה הם ראויים.
22. חברה מדהימה
צבי ,   המרכז   (25.05.12)

ביקרתי במוקד של החברה בראשל"צ.  מדהים !! 

אנשים ששנים שמעו את ה- "לא" מתקבלים לעבודה מאותה סיבה שחברות אחרות אמרו את ה- "לא".    קשה לדמיין וצריך לראות את היחסים של העובדים  ובעלי החברה.  במילה אחת - אהבה.

מקום להתגאות בו.

23. היי מספר 5
רפאל ,   ראשל"צ   (25.05.12)
מעניין אותי מי זה "הבן שלי".
ומעניין אותי למה אתqה לא מזדהה.
24. כל ככבוד ל"כל יכול" ולתמר!!
ברכה   (28.05.12)

כל כבוד לחברה שאכפת לה,

ולתמר על הכתיבה האיכותית, והנוגעת ללב, נקווה שחברות נוספות יצטרפו..

25. Call יכול - כל יכול
אביחי ,   רמת גן   (31.05.12)
החברה הראשונה בעולם(!) שהצליחה להקים חברה עסקית ורווחית לשם מטרות חברתיות הנוגעות להעסקתם של אנשים עם מוגבלויות!

היו ניסיונות של חברות שונות בחו"ל אך לא הצליחו כי שמו דגש על טכנולוגיות שיעזרו למוגבלים.
כאן הבעלים גיל ואפרת ואיתם אמיר גילו כי מדובר בעיקר בפן הניהולי, הפרטני, האישי ולא בטכנולוגיות וכסף נטו. כמובן שצריך גם כסף על מנת לאפשר למוגבלים לעבוד, אם בעיקר מדובר בהשקעה בתחום הניהולי והאישי.

יש לציין, שבנוסף לללקוחות המוציינים בכתבה, גם לאומי-קארד עובדת עם "כל יכול".
26. את הקטיעה של הרגל שלי אף ראש ממשלה לא יחזיר
איילה נכת צהל ,   מרכז   (31.05.12)

הרעילו אותי כל כך ללכת לקרבי , אשה בקרבי וואו !

 

והיום כולם מתנערים ממני כאילו אני איזה מצורעת - מועקה !

המדינה צריכה לדאוג לחייליה . ואם לא ידאגו לנו הנכי צהל נדאג שלא יהיה צבא יותר

תגובות נוספות
חזרה לכתבה