כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
לקוחות גולן טלקום: "עדיין לא מצליחים להתנייד"
מירב קריסטל
פורסם: 23.05.12, 11:00
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 198 תגובות ב-145 דיונים
1. סבלנות
דניאל ,   פתח תקווה   (23.05.12)

קצת ס-ב-ל-נ-ו-ת חברים!

חברה חדשה, מגייסת תוך כדי נציגים, הצצה לעמוד הפייסבוק של הוט וגם שם המצב לא מזהיר.

 

מערכות הניוד הם באחריות משרד התקשורת שכנראה לא מסוגל לנייד כ"כ הרבה אנשים. אני ממתין לסים שלי ולא אחשוש להפעיל כשיגיע.

 

בהצלחה לגולן!!!

2. חבלי לידה ברורים,
(23.05.12)
שמועצמים בגלל ההסתערות של העדר.
3. בהצלחה
אילן   (23.05.12)
וסבלנות צרכנים, חיכיתם כל כך הרבה זמן למהפך? טיפת סבלנות לא תזיק.
4. לקוח מרוצה
לקוח מרוצה   (23.05.12)
לא יודע על מה כולם מדברים אצלי הכול עובד כמו שצריך

נשלח מהאייפון שלי
5. אותה בעיה כמו בהוט מובייל
עופר ש. ,   ירושלים   (23.05.12)
6. שימו לב שהחברות הישנות משמיצות, יש חבלי לידה אבל התוצאה שווה
(23.05.12)
7. אחכה בסבלנות,לא ניכנע לגדולות
יעל   (23.05.12)
מוכנה להתאמץ בשביל שהחברות החדשות יצליחו,אני בטוחה שזה לא מסלזול אלא מחבלי חידה וגיוס כוח אדם.

נשלח מהסלולארי שלי
8. כפרה עלייך מיכאל גולן-אתה מלמד את עם ישראל בסלנות
(23.05.12)
9. חבל. לא עונים למיילים לא עונים בטלפון
pcexpert ,   ירושלים   (23.05.12)
איך אפשר לגייס לקוחות כך??
פשוט חבל,
היו צריכים להתארגן לזה מקודם כחברה שמכבדת את עצמה!
10. אני לקוחה מרוצה
מיטל ,   תל אביב   (23.05.12)

בחרתי 2 מספרים יפים ביום הראשון שהם נפתחו, הפעלתי אחד מהם ואני ממש מרוצה.

עדיין לא ניידתי, אבל זה יהיה בהמשך שהלחץ יירד (כולל מחלות הילדות שיעברו).

אני בהלם מהתגובות המושתלות והביקורת מהיום הראשון שהחברה קמה.

סה"כ חברה חדשה, הראשונה (!!!) שהורידה מחירים וגרמה לכולם לרדת בעקבותיה, ומה שאני קוראת ומבינה זה רק הביקורת העצומה שיש לאנשים כלפיה.

 

ראבק!!!! נמאס. תנו צ'אנס, חברה חדשה שעשתה מהפך - נכון יש בעיות, אבל למי אין?

אני מבהירה שאני לקוחה מרוצה, כן יש קצת תקלות (למשל הווטסאפ לא עבד בהתחלה ועכשיו כן), אבל דייי כבר עם ההשמצות נגדם (ונגד הוט מובייל).

באמת נמאסתם.

 

11. אנשים קצת סבלנות
אושרי ,   ירושלים   (23.05.12)
יש עומס אדיר על הרשת. יש אלפים שמתניידים כל רגע וזה מה שיוצר את העומס על המחשבים. מה גם שהחברות הסלולריות הותיקות מעכבות בכוונה את הניודים כדי שלקוחות ישארו בלי קו ויאשימו כמובן את גולן טלקום...אל תתנו לזה לשבור אתכם מילת המפתח היא סבלנות סבלנות ועוד פעם סבלנות

נשלח מהאייפד שלי
12. שוב הוכחה כמה אנחנו טפשים רצים בלי לחשוב
דניאל   (23.05.12)
13. ישראלים טפשים רצים כמו עדר פרות
פילוס   (23.05.12)


נשלח מהסלולארי שלי
14. הסבר למי שלא הבין!
יניב ,   תל אביב   (23.05.12)
אנחנו מפרגנים לגולן רק ש... החברה לא מתקשרת עם הלקוחות שלה.
אין אפשרות לדבר עם נציג שירות, השיחה מתנתקת אחרי 2 דק'
ומכאן התהיות מתחילות.

מיכאל, צא לתקשורת, תשים על השולחן הכל, ותנצל את ההזדמנות הזו למינוף החברה שלך.
אל תתבייש, כולם יודעים שאתם חדשים ורוצים שתצליחו!

אל תהפוך להיות HOT מספר 2. אנשים משלמים 10 שקלים יותר רק בגלל שאתם לא כמוהם!

בהצלחה
15. אני חזרתי למפעיל הישן שם יש שרות
חיים   (23.05.12)


נשלח מהסלולארי שלי
16. אגב כלקוחה מרוצה של גולן טלקום
מיטל ,   תל אביב   (23.05.12)

אשמח אם ידיעות יראיינו אותי לגבי שביעות הרצון שלי.

אני מוכנה גם להצטלם.

זורקת את הכפפה- למען ה"עיתונות החופשית" (וידיעות וynet כאלה, כן?)

אם המערכת תראה לנכון- אשמח לשלוח פרטים להתנדב

 

17. אצלי עבר כמו גדול.
r1pper ,   david fire   (23.05.12)
הזמנתי סים ב16, הגיע ב21, בדואר.

הפעלתי את הסים דרך האתר, ותוך שעתיים וחצי הניוד הושלם.

(מקווה שלא יהיו הפתעות בחיוב מסלקום,ף אף על פי שאינני מחויב, והמכשיר שלי הוזמן מחו'ל.)

גולן היא חברה נפלאה, יקח לה קצת זמן להיות הכי מושלמת וטובה בשוק, עם כל זאת, אני איתם עד הסוף, הטוב.
18. ישראלים מצוים חסרי סבלנות.
קרנף   (23.05.12)
אנשים דוחים. מה הלחץ לעבור על היום הראשון? מן הסתם כשעשרות אלפים עוברים במכה, יהיה עומס ובלגן. אפשר לחכות כמה שבועות לפני שעוברים.
19. מה האינטרס של YNET להשמיץ שוב ושוב את גולן?
אנא, גילוי נאות   (23.05.12)
20. מילים כדורבנות. שיטפלו במתגים!!!
משה ,   תל אביב   (23.05.12)
21. אין מענה שם מה עושים!!!!!! זה לא פיירררררר
אוףףףףףףףףףףףףףף   (23.05.12)
22. בהוט מובייל כל הזמן מתנתק האינטרנט!
קצח   (23.05.12)
23. הזמנתי כרטיס הוא לא הגיע!!!!!!!!!!!!
מה??????????????.   (23.05.12)
24. כבר מתחיל לחשוש מהמשך השרות.
נוחי סלומונס ,   תל אביב   (23.05.12)
למה אני בכלל לא קיבלתי את הסים?
כבר לפני שבוע הזמנתי..את הכסף יודעו לקחת כבר.
25. מר גולן ברוכים הבאים לישראל
ג'ורג' ,   הרצליה   (23.05.12)
עכשיו אנחנו יודעים שחברת גולן היא חברה כמו כל החברות בישראל והינך מדבר כמו כל הישראלים,מדבר הרבה וגבוה ועושה מעט ונמוך,ברכות להצטרפותך לשוק הישראלי,בו אוהבים לקחת ולתת כלום
26. לכו תתבעו אותם פראירים 3 ימים בלי קו?
שימי ,   כפר סבא   (23.05.12)


נשלח מהסלולארי שלי
27. תנו להם צ'אנס! הם עושים מהפכה שתיטיב עם כולם
דג ברשת   (23.05.12)
קצת סבלנות, קצת פירגון לגולן.
הם עושים מהפכה, כולנו נהנים מהפחתות מחירים וחבילות חדשות ש"פתאם" מוצעות ע"י החברות הקודמות, ואל תשכחו איך אותן חברות עשקו אותנו עד לפני שבוע וכמה טענות יש להרבה אנשים נגדן.
אז יש כמה חריקות, יש לחץ ענק על גולן - תנו להם את הזמן לטפל ולהתארגן ולא
לרות לרשת או לפייסבוק עם כל סיפור. אל תשכחו שאצם משלמים הרבה פחות ממה ששלמתם קודם, והחברה נבנית תוך כדי התארגנות ועבודה.

אני מקווה מאוד שהם יצליחו, יתגברו במהירות על הבעיות וכולנו נצא ברווח.

28. כל הכבוד על היוזמה בפייסבוק- כנסו
דני   (23.05.12)
כל הכבוד על היוזמה בפייסבוק
אני אישית לא קיבלתי עדיין את הסים אבל גם כאשר אקבל לא אמהר להפעילו (לא רוצה להשאיר בני משפחתי ללא קו) עד שהקבוצה הזאת תתרוקן, אם בגולן טלקום יהיו חכמים הם יקצו צוות אנשים שיטפלו בכל אחד בקבוצה הזאת בצורה פרטנית( סכ"ה 200 אנשים זה לא אמור הרבה) על מנת שהיא תתרוקן
ולאלו שעדיין לא הפעילו את הסימים תהיה אינדיקאציה האם להפעיל או להמתין,אם קבוצה תגדל הבעיות נמשכות ואם כמות האנשים יתחיל לרדת אז הכל מתחיל להסתדר
רוצה להאמין שהכול הסתדר והמהפכה תנצח!!!
רק אנשים לא לשכוח לעזוב את הקבוצה במידה והבעיות יפתרו.
29. הטייקונים משתמשים באמצעי התקשורת להכשיל
את החברות החדשות..   (23.05.12)
חברים,
בשביל תחרות בריאה, חייבים שחברות חדשות יכנסו לשוק,
ויהוו לנו כוח צרכני...
הזמנתי 3 קווים של המשפחה, התניידתי, ואין שום בעיה עם הקליטה או הגלישה...
ומכאן דברים יכולים רק להשתפר..
אל תיתנו לחברות האלו להיעלם!! עוד שנתיים נישאר שוב עם 3 הגדולות או עם 4 הגדולות (הוט עם הטלווזייה), ואנו נאכל קש עם מחירים הזויים!

שיהיה לכולם בהצלחה בניוד :) אצלי הכל תקין, הכל שמועות :)
30. בעיות בשירות ותקשורת בחברות החדשות
נלה   (23.05.12)
למה אתם כל כך מקטרים וחסרי סבלנות? אתם כבר לא זוכרים אילו בעיות היו בסלקום ובפלפון בהתחלה? ואפילו חודשים ארוכים? לא שמעו, השיחות היו מתנתקות וכו'. קצת קרדיט ליזמים החדשים והכל יסתדר. ותחכו כמה שבועות עד ששהתפעול יהיה יותר חלק והתקלות יתוקנו. הם צריכים גם להכשיר אנשי שירות וגם זה לוקח זמן.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה