סביבה ומדע  בעלי חיים  זכויות בעלי חיים
תנו לתרנגולות לחיות
שי אביבי
פורסם: 10.06.12, 00:16
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 117 תגובות ב-74 דיונים
1. איזו מעורבות איזו הבנה כל הכבוד!!
בתקווה שהמשרד לאיכות ,   הסביבה ישתלט!!   (10.06.12)
2. גלעד ארדן - הכל בידיים שלך. בבקשה תדאג שזה יעבור!
יואב ,   ירושלים   (10.06.12)
3. נשמה אנשים עם כוח בקושי חיים בעולם האכזר שלנו
אדם ,   צפון   (10.06.12)
עזוב אותי מתרנגלות אנשים מתים על שמול ועל ימין ואתה בא ומתחיל לדבר לי על עופות עוף עוף מכאן
4. שי,אתה לא שי אתה פלצן שאינו מבין דבר בנושא עליו אתה מקשקש
יוצר מזון   (10.06.12)

גידול בעלי חיים מספקי מזונו של האדם אינם גחמה של המגדל אותם.

פלצנים כמוך הם היוצרים את המצב שאחרים מגדלים עבורכם את בעלי החיים.

מאחר ואין לנו מדפסות שמדפיסות כסף נאלץ לסגור את הבסטות.

עלויות "תנאי חייהן" של המסכנות תגרומנה לכך שנפסיק לגדל את בעלי החיים האלה.

התוצאה תהיה ש-5-6 טייקונים, שיוכלו לממן את העלויות, ישתלטו על העניין,יקימו לולי ענק ואלפי מגדלים ילכו לחפש פרנסות אחרות.

אבל.......

אתה וכולכם תשלמו יותר כי אין חוכמות-גם לטטיקונים אין מדפסות וכדי להיות ריווחיים מחירי התוצרת יאמירו.

 

ועוד אבל.......

 

ומה אז?

התרנגולות תחיינה יותר זמן?לא ישחטו אותן?לא יתעללו בהן?ואז תדרשו דרישות חדשות.

מילא,הייתם דורשים להפסיק בכלל לגדל תרנגולות.

ואז?

כמו עם כבד אווז-במקום אחר בעולם ממשיכים לייצר כבד אווז והמרויחים הם יבואניו.

הסבל רק נדד למקומות אחרים ופלצנים כמוך ישנים טוב בלילה-התועבה נעשית רחוק מעיני ומביתי.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. שי- כל הכבוד על נקיטת העמדה בעד בעלי החיים
גאיה   (10.06.12)
היצורים המדוכאים והמנוצלים ביותר עלי אדמות.
6. מה תעשה כשמחיר הבשר והביצים יעלו ב- 20%?
יפתח ,   גליל עליון   (10.06.12)

או ב- 200%?

יעילות הגידול מושגת בציפוף המטילות או הפטם. ללא גידול יעיל המחיר יעלה.

7. צפוני תל אביבי מתי בפעם האחרונה עשיתה ביקור ברפת
דרומי   (10.06.12)
אתה מוזמן לבקר ואחר כך תהיה גבר ותיתנצל משמיצן מגעיל
8. עוד דפוק אחד
משה הגדול   (10.06.12)
9. שי היקר
ע,ע ,   עמק יזרעאל   (10.06.12)

שי איש מצחיק ויקר, מתי יצאת פעם אחורנה מהעיר תל אביב? האם אתה יודע מה קורה במדינה שלנו חוץ מלאכול במסעדות יוקרה?תצא מהעיר תבוא למושבים והקיבוצים תלמד תריח ותבין שאנחנו במלחמת קיום ממשית על שטחי המדינה, אותה מדינה שבטח אתה הייתה בלהקה צבאית בזמן שאנחנו עוד הרבה אנשים מדהים נלחמנו,להלחם זה לא רק שלובשים מדים, להלחם זה לקום כל בוקר לחלוב את הכבשים העיזים והפרות, ולדאוג שלא גנבו לנו בלילות אף חייה אהובה שלנו.

 

אני מזמין אותך לצאת מהבועה ולהתארח אצלי במושב.

 

נדבר על הכל ואז אולי תהייה משכיל יותר לפני שאתה כותב שטויות בלפ טופ שלך.

 

 

10. מסכים לכל מילה
אייל ,   קריית אונו   (10.06.12)
מעבר לעובדה שזה התאכזרות והתעללות
ואכן, נצטרך אולי לשלם קצת יותר אם יתייחסו לבעלי החיים בצורה הומנית
לדעתי כל היחס כיום - בסופו של דבר מתנקם בנו. תרנגולת לא תטיל ביצה בריאה כשהיא כלואה ללא יכולת לזוז ומואבסת באנטיביוטיקה.
11. להחרים תוצרת של כל מי שמחגדל עופות בצורה לא אנושית!
מיריק   (10.06.12)
12. בעדן מרקט ביצים אורגניות מעופות משוטטות בשטח רחב
ענת   (10.06.12)
הם יותר זולות.
לא אין לי אחוזים שם.אני פשוט רוצה לעודד קניית ביצים של עופות יותר חופשיות
13. כל הכבוד שי! אכן אכזריות לשמה !!
(10.06.12)
14. כל מילה נכונה, אכזריות נוראה
טומי   (10.06.12)
15. שי כמה שאתה תמים
אבי מהגליל   (10.06.12)
גלעד ארדן הוא עוד פוליטיקאי שזיהה נישה שאפשר לרכב עליה.הוא לא שונה למשל מהשר כחלון שהבין שמנויי הסלולר הם נישה שהוא יכול לרכב עליה והוא הצליח.צריך אולי לשנות את תנאי המחייה של בעלי החיים,אבל אני לא בטוח שזה מה שאתם רוצים,אתם רוצים שיפסיקו לגדל עופות ובעלי חיים אחרים,וזה לא יקרה.לכן מר אביב אתה תמים גם בגלל שאתה מאמין שגלעד ארדן איש טוב,וגם בגלל שאתה מאמין שיפסיקו לגדל בעלי חיים.מסור דש לדוד שלך אלי אביב מזמן לא ראיתי אותו
16. מה קשור פלצנות??
שגיא   (10.06.12)

ל-3 ול- 4

הוא לא אומר כאן שזה בסדר להרוג אחד את השני כל עוד התרנגולות בסדר.

יש מספיק אנשים שמדברים על אנשים שמתים על שמול (ד"א רושמים שמאל)

ועל ימין.

צריך לדאוג גם לבעל החיים שלצרענו לא יכולים לדאוג לעצמם.

נכון כנראה ימשיכו לשחוט אותם אבל להחזיק אותם בתנאים כאלו זו ממש התעללות שלא לצורך כי לא חסר מקום במשקים החקלאיים האלו.

למה אי אפשר לגדל חיות בתנאים נאותים יותר ולאפשר להן קצת מידה של נחת בחייהם הקצרים?

זה שממשיכים להתעלל בחיות במקומות אחרים לא אומר שגם אנחנו צריכים להתעלל ולהחזיק חיות בתנאים אלו.

קצת מחשבה על הזולת (תרנגול או בנאדם - שניהם חשים סבל וכאב...)

לא חייבים להיות צמחונים - אבל לפחות אל תתעללו בחיות המסכנות...

17. למגיבים 3 ו4 .. אתם חבורת טפילים בורים וחסרי תרבות ואופי!
דג   (10.06.12)
למגיב 3 - קודם כל - כותבים שמאל ולא שמול.
שנית , אתה ערס . סתם שתדע.
ולבסוף - שמע , אתה חתיכת דביל שאתה צועק על מותם של אנשים וכאילו שזו הסיבה מדוע יש להמשיך בהתעללות בחיות אחרות.
תפעיל לרגע את המוח ואולי תבין שיש אנשים שמסוגלים (לא כמוך) לעשות שני דברים במקביל : גם לא לפגוע בחיות אומללות וגם למנוע פגיעה בבני אנוש .
קשה , אני יודע...אבל אתה תצליח.

למגיב 4 -
אין מספיק פיקסלים בדף בכדי לתאר את הרוע שנוטף מהתגובה שלך.
אתה מגדיר עצמך כיוצר מזון בעוד שברור שאתה רק משווק חיות מתות שחיו את חייהן הקצרים באומללות ובסבל .

אתה בטח שלא יוצר את המזון. אתה איש שיווק של רוע .. ונבל. .

הלאה -
בעלי חיים אינם באים לספק מזון לבני האדם .. מה שכן - היה וחיה כלשהי טרפה אותן ..אז - הן כחלק מהמעגל של החיים מספקות את תרומתן החיננית.

אתה (מר "יוצר מזון") בא , מגדל חיות בתנאים חסרי כל רחמים (כנגד כל מה שכתוב גם בתורת היהודים) מנסה להקטין עלויות בהקטנת גודל הקופסא בה אתה מגדל אותן וצועק על העלויות . מי אמר לך לעסוק בתחום הזה בכלל?
אתה מפסיד המון כסף בזה שאתה לא מייבא עבדים למכירה.

שמע.. כבד אווז כרוך בסבל עצום לחיה.
אין לך טיפה של רחמים לחיות האלה?
הלוואי ומישהו יתפוס אותך ויתן לך רק חודש ב"בית הבראה" שדומה לדרך בה אתה מגדל את החיות שלך.
חודש אחד.

אז תדבר אחרת.


18. אתה הוא זה שמקשקש!
מפוקחת   (10.06.12)
להיפך...היום הכל מתועש. רפתות ולולי ענק בתנאי צפיפות מטורפים. החיות מתבוססות בחרא של עצמן ואת זה אנחנו אוכלים! אם תהיה רפורמה ויחקקו חוקים לרווחת בעלי החיים, מגדלים מקומיים יוכלו לגדל מעט בתנאים הומניים יותר ולספק תוצרת בריאה יותר. אין שום הגיון בהוזלת מוצרים מן החי. זה לא בריא ומכביד על מערכת הבריאות. אם יסבסדו יותר מזון מן הצומח יטב לכולם.
19. שי אביבי אתה מלך!!!!!
(10.06.12)
20. שי, הרבה חוקים (גם באיכות סביבה) לא נאכפים או "קצת מכופפים"
שליח רץ ברחוב   (10.06.12)

לדוגמה: חוק להגבלת רעש/ווליום, החוק לא תקף לאולמות ריקודים

אז לשם מה הוא נחקק ? והיכן הוא כן נאכף ? (כי באולמות שמחות הוא לא !)

 

אגב, המשרד לאיכות הסביבה לא מוכנים להתעסק עם החוק

(הם זרקו אותנו - אירגון שמנסה לגרום לתיקון החוק - מכל המדרגות)

 

נכון ששמירה על תנאי חיים סבירים לחיות זה חשוב

אך שמירה על תנאי חיים סבירים לבני אדם זה "קצת" יותר חשוב

וכשזה לא נעשה

אז אתה מצפה שייעשה משהו לטובת בעלי החיים ?

 

הייתי נאיבי כמוך, יצאתי מזה (והפכתי ציניקן שמאמין רק לפוליטיקאים שקודם עושים ורק א"כ מדברים)

זה יקרה גם לך (אם תמשיך להאמין לפוליטיקאים שמבטיחים ו... יוק)

 

אגב, מה שלום המחאה ?, מתי היא מתעוררת ?, מה הרווחנו ממנה ?

לזוגות הצעירים כבר יש פתרונות דיור וגנים ?, מחירי המזון ירדו ?, המיסים פחתו ?, המילואימניקים פוצו ?, הכספים המוזרמים לחרדים חדלו לזרום ?

המכס על מוצרי מזון פחת ?, הביטוח המנופח של ה דו"ג הופחת ?

החרדים מתגייסים ?, הרכבת כבר הגיעה לירושלים/אילת/ק.שמונה ?

(את הרכבת התל אביבית הס מלהזכיר, היא הרי לא תוקם בימי חיינו)

 

21. ואהבת לרעך כמוך!
אלישבע ,   מנשה   (10.06.12)

איש יקר,

כשהמדע יכריז שבשר הגדל חופשי בריא יותר ומסרטן פחות-

השינוי יהיה כלכלי!

אולי יש כאן שמץ אמת, שתועיל גם לך?

ולמי עוזרים הכינויים, ההנחות (המוטעות, לפחות בחלקן) והשמות?

 

22. פלצנות
מיכאל   (10.06.12)
אני עוד לא ראיתי תרנגול שמת בשיבה טובה,במיטה כשכל נכדיו סביבו.

נשלח מהאייפד שלי
23. לא ננוח ולא נשקוט למען רווחת בעלי חיים!
תמר   (10.06.12)
תקצוב עיקור חתולי רחוב בכל עיר!
תנאים טובים לכלבים בכלביה העירונית
תנאי מחיה נאותים לתרנגולות
הפסקה מיידית של התעללות בפרות על ידי קטיעת קרניים
נגד פרוות
ועוד ועוד ועוד....
24. עזוב שי, אנחנו אוהבים את הבהמות שלנו ככה.
מפוצצות באנטיביוטיקה ,   וחיות ברפש של עצמן   (10.06.12)
העיקר זה שהשחיטה כשרה.
25. יפיוף
יואל   (10.06.12)
יפיוף צפובוני שלא מבין דבר וחצי דבר בגידול בעלי חיים.
האם ראה בחייו לול של למעלה מאלף תרנגולות רצות בבהלה לכיוון אחד? כמה מאות נרמסות ונחנקות למוות?
אותו הדבר נכון לכל בע"ח שהוא כולל בני האדם.
26. כרגיל מדינה מכוערת עם משרדים שמועלים
(10.06.12)
בתפקידם, ועושים הכל כדי לשרת את בעלי ההון ולא את הציבור. לכן על אחת כמה וכמה אף אחד לא יידאג לרווחת החיות. נגעלת.
27. שי אביבי היקר,
פ.ס.   (10.06.12)

אוהבת אותך וגם את גלעד ארדן.

 

כל מה שכתבת משקף רק במעט את הסבל הנוראי שעוברים החיות המנוצלות על ידי האדם.

 

ולכם החקלאים - לכו תחפשו עבודה שלא גורמת להתעללות בבעלי חיים.

28. היי ! זה לא היה מצחיק !
שגיא   (10.06.12)
אבל עדיין נכון
29. אתה צודק, עכשיו תעבור גם אתה לטבעונות!
ענבר   (10.06.12)
באתי ללחוץ את ידו של שי אביבי היקר במסעדה שבהודו, לפני מספר שנים, וזאת כתגובה להערכתי אליו, אז בקמפיין של כבד אווז. להפתעתי הוא הזמין עוף. וששאלתי אותו "הא.. אתה אוכל עוף" הוא פנה ליושבים אתו ועקץ. שיעזבו אותי בשקט ויתנו לי לאכול את האוכל שלי... אז אתה צודק במה שרשמת. אבל, תשתכנע עכשיו בעצמך חמוד
30. בשביל בעלי החיים כל יום הוא טרבלינקה
נעה   (10.06.12)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה