רכב  מבחני דרכים והשקות
אופל זפירה במבחן דרכים: בסך הכל, די בסדר
רועי צוקרמן
פורסם: 13.06.12, 16:08
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות ב-29 דיונים
1. לא קונה אופל, נקודה.
גם לא לוקח בחינם   (13.06.12)
2. בקיצור, עוד אשפה מבית אופל
שלמה   (13.06.12)
3. ברור ש-1 ו2 הם מהעדר שרוצה יונדאי ומזדה כנסו
מצחיקים אתם   (13.06.12)
רק בישראל משווים את אופל הרכב הגרמני לבדיחות של היפניות והקוריאניות (אני בטוח שמישהוא יקפוץ בתגובה ש "אופל היא דאייהו", אז לכל אלה תרגעו אופל זה רכב גרמני 100%, הדאייהו שאתם מתכוונים אליה זה כל השברולטים הזולים שמוכרים בזמן באחרון).

אופל וכל שאר הרכבים הגרמנים אוכלים את העגלות היפניות והקוריאניות שאתם כל כך אוהבים בלי מלח, אז מספיק לבלבל את המוח ותתחילו לחשוב מחוץ לקופסה!


נ.ב. אם מישהוא יגיד ש"אופל עומדת להיסגר" אז הוא טועה ובגדווול, רק בשבוע שעבר פורסם שהחברה נמצאת בעלייה ברווחים, והם הרוויחו השנה יותר משנת 2005 שנחשבה אז לשנה טובה, ובנוסף GM לא יכולה לוותר עליה כי הרבה מהפיתוחים של אופל GM משתמשת בהם לשוק האמריקאי (שלא נדבר על כך שהם התחילו להעתיק מיכוניות ולשים להם סמל אחר כמו הריגל)
4. נראת נחמד מאוד
גיל   (13.06.12)
מקווה שתחליף את הקונים של המאזדה5 שדומה למגהץ
5. כל מי שנהג על האסטרה היה יודע שהמנוע והגיר לא משהו
הבוחן   (14.06.12)
רעידות, רעש, פשוט לא חלקות כמו היפניות הטובות.
למי שנוהג הרבה בעיר, להתרחק.
6. לכל העמח'ה
רק גרמני   (14.06.12)
מי שנוהג ברכב גרמני בטח לא יוכל להחליפו בעגלה (יפני, קוריאני..) אין פה מקום להשוואה מכל הבחינות גרמני זה רכב איכות.  
7. היתה לי קורסה. לא מומלץ בלשון המעטה
א-כ-ז-ב-ה   (14.06.12)
8. קודם כל צריך לבדוק למה נועד הרכב הנ"ל.
ליאור ,   להבים   (14.06.12)

רכב זה נבנה ממש לתצורה המוזכרת בכתב. 2 מבוגרים +4 עד 5 ילדים חלקם מתבגרים. ברור שבתצורה של 7 נוסעים לא נשאר כמעט מקום למטען. בתצורה של 6 נוסעים (רק אחד במושב האחורי) יש מקום לעגלה + 2 מזוודות בינוניות.

הדבר דומה לשאר המיניוונים המוזכרים בכתבה (לדוגמא מזדה 5 שבה אני רוצה לראות כיצד מסיעים 3 בשורה השנייה). מניסיון שהיה לי עם רכב מושכר באירופה שבה נסענו 4 מבוגרים + 3 ילדים ללא כסאות בטיחות נשאר מקום לתיקי הגב שהיינו צריכים. כאשר נסענו רק 5 היה מקום למטען מלא של 4 מזוודות_+תיקים).

אני מסכים רק לדבר אחד המחיר קצת יקר ב 10K ש"ח פחות הוא יכול להיות להיט.

אשקר לתצרוכת הדלק ניתן לחסוך הרבה אם לא מאיצים חזק כך שהטורבו נכנס לפעולה מייד ולא למשוך לסל"ד גבוה (זה מספיק לשנע במהירויות נורמליות).

9. ל יגאל
גיל   (13.06.12)
אני לא סוכן, אין לי אפילו אופל , פשוט נמאס מהמאזדה הזה, רכב בינוני ומטה
10. שימו לב שVW touran לא מתחרה אפילו- לוקח את כולם.
(13.06.12)
11. את הדבר הכי חשוב לא בודקים- אמינות
(13.06.12)

וזה חבל. נכון שקשה עד בלתי אפשרי לבדוק את זה בבחינה של יום וחצי אבל היה נחמד לדעת אולי על סמך מדינות אחרות מה רמת האמינות של הרכב.

 

בן אדם שקונה מכונית חדשה רוצה לדעת שזה יחזיק לו מעמד יותר מאשר שנה, אם אני הולך להוציא את מיטב כספי על משהו, עדיף שיחזיק מעמד ולא יגזול ממני עוד כסף.

 

אם הוא יצליח לשחזר את האמינות שהייתה לאופל בארץ במשך שנים (הימים של הקדאט וההתחלה של האסטרה- למי שזוכר) אז הם על דרך המלך. אם לא אף אחד לא ישלם כל כך הרבה לרכב שאחרי שנה-שנתיים יתפרק לו הגיר כמו להרבה מכוניות שמוכרים במחיר מופקע בארץ

12. אופל!
גיל ,   דרום   (14.06.12)

איך אני מת על אנשים שאין להם מושג ברכבים אבל לרשום שטויות הם אלופים!!!!! כי אומרים להם מה לרשום

תרדו ההעדר הישראלי שהןלך עם מה שנימצא על הכביש ותתכילו להפתח לרכבים חדשים וטובים!! ולא להיות מרובעים

 

13. חחח מאזדה
גיל ,   דרום   (14.06.12)
הינה עוד ילד מהעדר הישראלי שמרובע כמו כולם מאזדה מאזדה חחח דביל
14. אופל
גיל ,   דרום   (14.06.12)

חחח הינה עוד מרובע כמו כל העדר הישראלי שלא מבין ברכבים בכלל רק מה שהוא רואה על הכביש זה טוב!!! חחחחחח

אנשים חיים בהיי

15. נראה שהרכבים אירופאים טובים בעיקר לבעלי מוסכים
רכב על ג'ק במוסך ,   לא מעורב בתאונות!   (14.06.12)
16. אכזבה גדולה
נהגוס   (14.06.12)
האמת שציפיתי למשהו הרבה יותר טוב מטויוטה ורסו / מאזדה 5, במיוחד שהיבואן מתמחר אותה בהפרש של 10000 (עשרת אלפים) ש"ח.

במחיר הזה, לקרוא ביקורת שמסבירה שהזאפירה עומדת באותה רמה וצריכת הדלק שלה גרועה - פשוט מאכזב.

אם המחיר ירד לאותה רמה של היפניות יש על מה לדבר, אחרת, נשאיר לשלמה למכור אותה לניו-קופל שלו כי לקוחות פרטיים כבר חודשים שלא מסכימים לשלם מחיר מופקע.
17. לקרוא לזה מיניוואן
Da   (14.06.12)
זו חוצפה! אולי מיקרו-וואן יותר מתאים.

טויוטה סיינה זה מיניוואן, לדוגמה ויש עוד דוגמאות אבל זה לא וגם מזדה 5 או שאר ה"מיניוואנים" המוזכרים בכתבה הם לא מיניוואנים
18. 168,000 ש"ח?! מוגזם לחלוטין!
נהג   (14.06.12)
מה יש ברכב הזה שמצדיק תג מחיר כ"כ גבוהה???
נתחיל ביצרן: מדובר ביצרן שע"פ השנתיים האחרונות - ספק אם עוד ימשיך להתקיים בעתיד. נוסף על כך, המוניטין של אופל בארץ הוא לא הרבה יותר טוב מזה של פיאט - זה אומר תקלות כמו בפיאט ועלויות תחזוקה כמו ב B.M.W...
ולגבי הסחירות כיד 2 - אופל היא לא חביבת הקהל.
הרכב עצמו מבוסס על האסטרה והאסטרה הנ"ל מתומחרת במחיר סופר יקר של כ 125,000 ש"ח. אז איך שינוי זניח במרכב הרכב מצדיק תוספת של עוד כ 40,000 ש"ח?!
נראה שהיבואן מנצל את העיוות שקיים בשוק הרכב כדי להפקיע מחיר.
19. אחלה כתבה
ששי   (14.06.12)

 

20. איך רציתם שתיבת ההילוכים תהייה טובה? היא תוצרת יפן
מנחם   (14.06.12)

AISIN WARNER

תראו לי מוצר יפני איכותי שמחזיק לאורך שנים אז אולי אשתכנע. מהניסיון שלי עם מכוניות יפניות אלו שלא התחילו להתקלקל מהיום הראשון (כמו הטויוטה שהייתה לי) התחילו להראות סימני גיל מתקדמים אחרי שנתיים וחצי שלוש.

בתחום האלקטורניקה בכלל קטסטרופה מוצרים של סוני או נשיונל פשוט המיץ של הזבל.

21. שיטת הביקורת החדשה שלכם ממש טובה!!!
אל תחזרו אחורה   (14.06.12)

 

22. המיניוואן הטוב בקטגוריה באחריות! נסיתי את כולם בנהיגה...כנס
לידעת כולם   (14.06.12)

אני אחרי נהיגה ב פיז'ו 5008, C4 פיקאסו,טויוטה ורסו, מאזדה 5...

הזאפירה נמצאת שתיים שלוש דרגות מעל כולם, באחריות.

 

קודם כל מדובר במערכת מתלים רכה מאוד, מסלקת כל מהמורה, ממש לא קשה כמו שמצויין בכתבה, הרכב הכי נוח בקטגוריה, חד משמעית, לא מרגישים שזה מיניוואן.

 

מנוע מצויין, עם מומנט בסל"ד נמוך, וגיר מהיר רהוט חלק למשעי (ממש לא כמו שכתוב בכתבה), תצרוכת דלק תלויה מאוד בסגנון הנהיגה, נהיגה רגועה תניב תצרוכת דלק טובה מאוד.

 

אבל הפלוס הגדול של הזאפירה הוא רמת השימושיות שבו, המושבים מתקפלים ומתפצלים ונבלעים בתוך הריצפה שהופכת לריצפה שטוחה לחלוטין. לכל מושב יש מסילה נפרדת ואפשרות משחק בין גודל המטען למרווח נוסעים.

למיניוואן הזה אין כמעט חסרונות, אידיאלי למשפחה, כל עיתונות הרכב בעולם ואני מדגיש בעולם משבחת ומפרגנת כמעט פה אחד.

 

הבעסה היחידה היא רמת הגימור היחידה שהיבואן שלמה מביא, בחול יש אפשריות לרמות גימור הרבה יותר גבוהות.

 

אם תנהגו בכל הקטגוריה ובזאפירה (ולא תדלגו מעליה בנהיגה) 100% אתם חוזרים לזאפירה.

 

אגב מקום שני , טיוטה וורסו.

23. המחיר הזה אמיתי.??? קורסה 68K מוכרים בסופר.
איציק ר   (14.06.12)
24. הדינמיקה ומנוע טורבו מאכזבים
G ,   TLV   (14.06.12)
נוסע על אסטרה 1400 טורבו, אותו מנוע כמו בזפירה ,לפני כן על אסטרה 1600. שתיהן כבדות מכל המשפחתיות וזה מה מורגש מאוד עם ה1600 וגם לא משתפר דרמטית עים הטורבו. ציפיתי לתגובות וביצועים טובים יותר וגם מחיסכון בדלק. ס"ה די מתאכזב מהחבילה . לא כח לעם ולא נעליים :(.. לא מדמיין איך המנוע הזה סוחב עוד משקל של 250 קילו של הוואן וזה עוד לפני המשפחה.
ד"א ניסיתי הרבה רכבים בשנים אחרונות ולאחרונה בפרט ולהפתעתי קורולה רובוטית היא חבילה מדהימה מכל היבט, מטוס עם חסכוניות מעולה מרחב ושימושיות שאין כמותו בקטגוריה..

25. תמורה מלאה לכסף
אופל   (14.06.12)
כרגע אופל היא בין המכוניות שנותנות את התמורה הכי טובה לכסף.
המחיר האמיתי מגולם ישר ומוצע לצרכן הפרטי. כל רכבי הליסינג בסדר
(יונדאי, פורד, מאזדה, טיוטה, קיה וכו') אך דופקים את הצרכן הפרטי במחיר שהנו גבוה ב 20% ממחיר האמיתי ע"ח הנחה לחברות הליסינג...

נוסע באופל אסטרה טורבו ואין הרבה מכוניות (בטווח המחירים 120,000 -125,000 ש"ח) שיכולות להתמודד עם רמת ההנאה והחוויה שיש באופל.

יש אנשים שבשבילם קפה שחור הוא הכי טוב בעולם (כולל נמס עלית...)
ויש כאלה שלמדו להכיר איכות אמיתית - אספרסו, מקיאטו וכו'
כל אחד והקפה שלו...
26. מנוע 1.4 טורבו של אופל זכה במנוע הירוק של שנת 2012 !
הכי ירוק=הכי חסכן   (15.06.12)
אז ככול הנראה הוא לא כזה בזבזן.
27. עדיף S צשס ב 175K הרבה יותר מרווח וחזק
168K?? ,   עדיף s max c 175K   (17.06.12)

ובקיצור הרבה יותר אוטו מכל הבחינות : נוחות ביצועים ואסטתיות!!

 

28. על התיקונים של אופל וקטרה 2005 דיברתי לפני שלוש שנים....
עדיין משלמת הלוואה   (30.01.13)
29. הגרמניות והשאר
שי ,   ירושלים   (02.02.13)

אני נוהג על זפירה 2002 כבר 5 שנים. מאז ניסיתי כמה יפניות, כולן יותר חדשות ממנה. מי שלא נסע על מכונית גרמנית לא יבין, ומי שנסע - לא צריך להסביר לו. רק אופל! (או VW שיותר יקרה ממנה)

תגובות נוספות
חזרה לכתבה