חופש  תעופה וחדשות  בארץ
פיצוי, מזון ומלון: מורה נבוכים לנוסע המעוכב
ליטל דוברוביצקי
פורסם: 28.06.12, 10:21
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות ב-19 דיונים
1. מה קורה בטיסות פנים ארציות?
בן   (28.06.12)
איחורים, עיכובים וביטולי טיסות הן דבר שבשגרה בטיסות הפנים ארציות של ארקיע וישראייר. לא פעם התקשרו להגיד לי שהטיסה שלי בוטלה והעבירו אותי לטיסה אחרת, או אף היו מקרים שהגעתי לשדה התעופה רק בשביל לגלות שאין טיסה לעלות עליה.
האם הפיצויים הנ"ל תקפים גם על טיסות פנים ארציות?
2. חסר בחוק התייחסות לתוכן הלחמניה בטיסות והתור לשירותים
שמעון מבת ים   (28.06.12)
3. סוף כל סוף חוק לעניין..למרות שישראל לא ידועה בביטולים
מיה   (28.06.12)
תנסו לטוס טיסות פנים בארה"ב.זוועה..אובר-בוקינג זה שגרתי ( הייתם חושבים שמישהו בהנהלה יבין שזה כבר לא עובד), עיכובים וכו'..
גם באירופה המצב קשה..אני נכוויתי אינספור פעמים ולא חלמתי לקבל פיצוי .כי פשוט לא נותנים...
4. לא ליסוע בדלתא, הפיצויים שלהם הוא טריק
(28.06.12)
כל כך הרבה הגבלות שלא יוצא מזה כלום, מה עוד שחייבים לטוס שוב בשביל לקבל את הפיצוי המהווה בסך הכל הנחה. פעמיים היינו בטיסה שבוטלה עקב תקלה אבל כדי לא לתת פיצוי בפעם הראשונה הודיעו על "איחור" שהלך והתארך עד הטיסה הבאה , הסיפור הסתיים בהפסד כספי עצום לי עקב דחיית ארוע משפחתי ,באשפוז שלי ובאיבוד הריון עקב התמוטטות, מדלתא קיבלנו הנחה של 150$ לשנה על כרטיס שיוזמן דרך האינטרנט בלבד, הכרטיסים דרך הסוכן היו זולים ב120$ לכרטיס כך שההנחה היתה יוצאת 30$ בלבד
5. בינתים גובים סכומי עתק על ביטול כרטיסים, גם ברכישה באינטרנט
ובניגוד לחוק   (28.06.12)
6. ומה עם מלון שבוטל?
ליאור ,   תל אביב   (28.06.12)
צריך לחוקק גם במקרה של ביטול המלון. רכשתי לא מזמן טיסה מלון בדקה ה90 ו 5 שעות לפני הטיסה הודיעו לי שהמלון מלא ושאני יכול לקבל מלון אחר בתוספת של 200 € מהמחיר המקורי. גם זה דורש חקיקה!

נשלח מהסלולארי שלי
7. מה קורה אם הטיסה הייתה אמורה לשמש לי הגעה לפגישה עסקית
תומר ,   תל אביב   (28.06.12)
מה קורה אם הטיסה הייתה אמורה לשמש לי הגעה לפגישה עסקית, ובגלל העיכוב נאלצתי לפספס את הפגישה ולפספס עסקה משמעותית בשווי גבוה יותר בהאלפי ש"ח פיצועים שחברות התעופה מציעים?
8. רק לא אלעל
ראובן ,   צורן   (28.06.12)
אלעל ביטלו לי טיסה בנקודות יומיים לפני הטיסה תוך התנערות מכל אחריות.
יומיים לפני הטיסה הודיעו לי באימייל !!! שהטיסה מבוטלת !
על אלטרנטיבות (שהרי הזמנתי בתי מלון וכולי') אין על מה לדבר שהרי הם עושים לי טובה.
בפעם אחרת סירבו להעלות את הטרולי הסטנדרטי שלי ל767 כאשר בארה"ב מעלים אותו לכל המטוסים שאינם קטנים במיוחד.
הם הפסידו בגדול. אני טס 10 פעמים לארה"ב + מס' נסיעות לאירופה ולמזרח הרחוק בכל שנה.
באופן כללי רמת השירות בירידה מתמדת (אפילו על יין הם מחייבים תשלום נוסף) והמטוסים מיושנים ביותר.
בקיצור זו החברה הגרועה ביותר שיצא לי לטוס איתה מעולם.
9. אחלה סקירה! רק טבלה היתה יכולה לעזור
מורן   (29.06.12)
לעזור להבין טוב יותר...
תודה!

נשלח מהסלולארי שלי
10. אין התייחסות לעיכוב בשלבים
נוסע ,   צפון   (29.06.12)
אין התייחסות לעיכוב של יותר משש שעות שאתה מקבל אותו בשלבים כל שעה אומרים לך שהטיסה מתעכבת בשעה

נשלח מהסלולארי שלי
11. About Time!!
Angry Passanger ,   Terminal Floor   (29.06.12)
I was stuck in Ben Gurion for well over 12 hours waiting for an el al flight. They refused to provide a hotel, refused to cancel the flight or give us any time estimate, so we could not leave. We slept on the floor of the terminal. Then they got us on the plane and had us wait another hour because they needed to change the flight crew (they could no longer fly after 12 hour wait). This was followed by a 12 hour flight in which they ran out of food (12 hours was not enough to stoc the plane with enough food) and created a whole mess with some stupid duty free compensation scheme. When I wrote to complain I was given $100 in vouchers that expired soon after I got them. Their behavior throughout the event was insulting an unprofessional. Their written reply to my letter was an even greater insult. I refuse to fly with an airline that does not respect my rights. I therefore prefer European airlines since their laws force them to offer proper compensation in such cases. This law brings us closer to European standrads which is good for us passengers, and in some way good for El Al too. It will finally teach them how to treat their passengers like human beings when things go wrong. About time that the Knesset does something right!!.
12. חברת סוויס הכי גרועים - שירות מזעזע ולא מגיבים לתלונות
נוסע מתמיד   (29.06.12)

בטיסה האחרונה שלי טסתי בחברת סוויס והשירות היה מזעזע. הדיילים נזפו בנוסעים (סתם כי הם היו עצבניים ולא מאיזושהי סיבה עניינית), נעלמו ולא נתנו שירות בחלק מהזמן והחברה התעלמה מתלונה שהוגשה בנידון. אני טס המון ומעולם לא נתקלתי ביחס כזה של דיילים לנוסעים.

לא מומלץ לטוס אתם.
13. מה עם אחריות של הנוסעים????
רפי ,   תא   (29.06.12)
נחמד שדואגים לנוסעים.זה מבורך,אבל בעיקר מכוון לנוסעי טיסות הצ׳רטר למינהן שמרשות לעצמן להתעלל בנוסעים.חברות סדירות תמיד טיפלו בנוסעים בצורה הוגנת,למרות שלא תמיד זה מרגיש כך לנוסע.
אבל,בתור עובד חברת תעופה,הייתי שמח אם גם הנוסעים היו חשופים לקנסות על עיקובים שהם גורמים בטיסות.נוסעים שמזלזלים בשעת ההמראה,ובהוראות מתי להיות בגייט.נוסעים שחושבים שלהגיע למטוס עשר דקות לפני ההמראה זה נקרא״בזמן״.נסו לדמיין כיצד מטוס עם 400 נוסעים יצא בזמן אם 400 נוסעים יחליטו להגיע יחד 10 דק לפני ההמראה.....
זכויות וחובות שיבואו יחד.החברות ישלמו פיצויים על איחורים,ונוסעים ישלמו קנס על גרימת איחורים לא מוצדקים.
14. בבריסל על עיכוב של 4 שעות מקבלים 8 יורו
(29.06.12)
שובר לקפה ומאפה בשווי של 8 יורו, שמספיק לקפה קטן ומאפה פשוט.
15. אני תמיד, תמיד טס ב........
מנשה ,   מודיעין   (29.06.12)

""אייר   גו"רדן"  כבר 8שנים   ותמיד, תמיד, מגיע ליעדי בזמן, ואין לי בעייה איתם.!!!!!

אני יבואן של נעליים+ מגפיים  מסין  ונוסע דרכן היות וכל טיסה אני חוסך לי לפחות 300$   ויותר.

לפני 4 שנים היתה בעייה בטיסה לארץ, ואני עוכבתי בנתב"ג יומיים.

ומה לא קיבלתי??????

2 לילות בבית מלון  קרלטון+הסעה במונית למולן, וחזרה לנתב"ג ןכשאמרתי ש""פוצצה" לי עיסקת קנייה,  (כאילו....) כלקוח וותיק שלהם נתנו לי לאחר 48 שעות 1400$  כפיצוי, רק שאשאר לקוח נאמן שלהם, ונשארתי.

באלעל   הייתי מקבל קדחת,=  מקסימום  ארוחת ערב עלובה.....

16. גנבו לי מהכספת בורנה !במלון 5 כוכבים עלובים.
מאיר ,   רמת ישי   (29.06.12)
לקחנו את המלון הכי יקר בורנה בולגריה , גנבו לי מתוך הכספת בחדר בזמן שאנו ישנים ןהשאירו אותנו בלי גרוש . בלי אשראי . אנשים עלובים חבל על הזמן !סעו למקום אחר !!
17. Only United to Newark
Joe ,   NYC   (30.06.12)
לא דלתא ולא אל על, רק יונייטד לארהב.טובים אמינים ותמיד לצד הלקוח.
18. זה חוק שיפיל את ארקיע
אודי ,   נתניה   (30.06.12)
הם מוכרים דילים עם עשות טיסה נוחות כשבפועל או שמודיעים מס ימים לפני על שינוי מועדי הטיסה (ברור שלרעה) או לחילופין מגיעים לשדה ומגלים שסידרו לך עוד 4 שעות המתנה. מה יעשו עכשיו בארקיע נוכח החוק החדש???

נשלח מהסלולארי שלי
19. חוק מטומטם בתי המשפט יקרסו.מי ישלם את כל הבבלט .העלות הנוספת
רינה   (02.07.12)
מנסיוני כסוכנת נסיעות כל יהודי מגיש תביעה בארץ אם המטוס בסינגפור אחר בשעה. המטוסים לא חונים וממתינים לטיסה בדרך כלל מגיעם ממקום מרוחק ואם מזג האויר נגיד בספרד מעקב טיסה היא תגיעה ארצה באיחור ומה אז אתם באמת מאמינים שחברות התעופה יכולות לעמוד בכל ההוצאות של מנסכי החוק?.
חזרה לכתבה