רכב  תחבורה ציבורית
מבאר-שבע לתל-אביב ב-55 דקות
ynet
פורסם: 15.07.12, 16:38
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 195 תגובות ב-124 דיונים
91. למה הרכבת שאמורה להיות מהירה עוצרת בקריית גת?
מתקפלים מהר   (16.07.12)
יכלו לקצר ל45דקות אם לא היו מתקפלים בפני תושבי קרית גת שכעת הרכבת המהירה צריכה לעצור גם אצלם...לא ברור מדוע תושבים אלו לא יכולים לעלות לרכבת המאספת?הרי ממילא בשבילם מדובר על 40 דקות נסיעה גם במאספת!!!! מי שצועק חזק ....מתקפלים בשבילו גם אם אין צדק או היגיון...העיקר שיהיה שקט תעשייתי...
92. למה אין רכבת מהירה בימי שישי?
למה אין רכבת מהירה ב   (16.07.12)
93. הזוי שבשעון קיץ רכבת אחרונה מת"א לבאר שבע בשעה 12 בצהריים!!!
למה רכבת אחרונה לב"ש   (16.07.12)
94. ומה עם עפולה????
אביבה ,   גן נר   (16.07.12)
ב-2001 הבטיחו לנו רכבת עד 2008!!!
כעת מדברים על 2016.... מי מאמין להם???

וחוץ מזה מה יעזור לפתוח קווים אם בלאו הכי בכל יום יש תקלות במקום אחר....

ואגב עמידה בלו"ז....
הרחבת כביש הסרגל - שלטים ענקים הודיעו על גמר הפרוייקט עד יוני 2012...
כעת מחקו את יוני 2012 - אבל לא כתבו מהו היעד החדש!!!!
95. חבורת אינפנטילים, עד שמישהו משפר את הרכבת אתם מקטרים...
שם ,   י"ם   (16.07.12)
בניית מסילה כפולה לבאר שבע הוא פרויקט שהיה צריך להיעשות מזמן, כל ממשלות ישראל ב65 שנות קיומה לא עשו דבר בעניין. הייתה מסילה אחת בתחזוקה נוראית וזהו.
כאשר ממשלת נתניהו או כל ראש ממשלה אחר משפרת, קמים כל הילדים טעוני הטיפוח וזועקים "רק 10 דקות", 2.8" מליארד בשביל זה" ועוד ועוד....
הקמת מסילה כפולה מאפשרת לא רק קיצור זמן הנסיעה, היא מאפשרת נסיעה של רכבות במקביל, משא ונוסעים, מאפשרת שדרוג הרכבות למהירות יותר בעתיד, מאפשרת תדירות גבוהה יותר....

אלה אם כל המגיבים כאן מונעים משנאה לנתניהו ולא משנה כמה טוב יעשה. או לחליפין, מדובר במגיבים בשכר..
96. במדינות אחרות היו בונים מסילה 1000 ק"מ
שביט   (16.07.12)
רכבת ישראל משרד האוצר = חבורת אימפוטנטים שמביא האת הסעיף
\במדינות מתוקנות היו עושים את זה בחצי זמן עם תחנות מפלסים גשרים ומסילה כפולה מחושמלת
בישראל חבורת אהבלים שמכופפת אחד לשני אתה יד ניהלה פרוייטק של עולם שלישי
חכו לתאונות הבאות במסילה המתקדמת לדרום ...
97. מב"ש (צפון) לת"א (דרום) זה 57 דקות. בחזור זה 55 דקות
ב"שניק   (16.07.12)
וגם זה רק פעם בשעה.
ובגלל זה באתר של הרכבת כתוב "תל אביב-באר שבע ב55 דקות"
ישראבלוף במיטבו.
הסיום היה אמור להיות במרץ 2011 - נגמר בסוף יולי 2012
הזמן היה אמור להיות 50 דקות - הזמן הוא 57 דקות
והרכבת עוצרת בדרך בקרית גת שהיא תחנה ללא מוצא אך לא עוצרת בלוד שהיא תחנת המעבר בין תחנות הכי מרכזית בארץ.
זמן הנסיעה מב"ש לראשון עלה משעה ורבע לשעתיים.
הדבר שהכי לא מובן מכל העניין הזה, הוא איך רכבת, שיכולה להגיע ל-160 קמ"ש ואין לה שום רמזורים בדרך, עדיין לוקח לה אותה כמות זמן להגיע מב"ש לת"א כמו רכב פרטי.
כל הכבוד לצוות המתכננים.
98. ההגנה 7/9 רמלה
אליהו אליהו ,   רמלה   (16.07.12)
מה זה תורם לתושבי רמלה עוד רכבות במחסומים ומתי עוצרת הרכבת ברמלה

נשלח מהאייפד שלי
99. מקומות הישיבה ברכבת
יהועמד ,   חיפה   (16.07.12)
מעניין אם אי פעם אני אזכה לראות אנשים יושבים בנוחות ברכבת מחיפה לת"א ולא נדחסים בקרונות כמו בתקופות חשוכות יותר בהסטוריה של העם היהודי.
100. ישראל כץ מה עם דוח זליכה עוד מעד יום הולדת
מוטי בר-נס ,   מבשרת ציון   (16.07.12)
101. יש בעיות ברכבת הישבת ראש פוטרה
יפה333 ,   נתניה   (16.07.12)
אני יפה בת חמישים ושבע מוכנה להגיש את המומדות שלי להיות יושבת ראש של ועד של הרכבת אני יכניס סדר ברכבת ישראל שמעולם לא ראו מזה הכל יתקתק בזמן ובלוחות הזמנים יעמדו בשעות להגיע לתחנות ויעבדו כמו שצריך אני כבר למעלה מעשרים שנה הייתי בועד בית ובבית הספר של הילדים עשתי שנוי בכל מקום שהייתי בו אני מקווה שכל הנוגע בדבר יפנה אלי ונשב לדבר תהיה מהפכה ברכת ישראל תודה יפה
102. אתם מבינים? 55 הדקות להגנה. ועוד 25 דקות
מב"ש מרכז לת"א השלום   (16.07.12)
עובדים עלינו... מב"ש מרכז לת"א השלום קיצרו בקושי בעשר דקות. אבל זה מתאים לביבי לברבר בישיבת הממשלה ולהתפאר שזמן הנסיעה הוא 55 דקות. מזל שלא התפארו שזה רק 45 דקות מלהבים לרמלה.... נבלות!!!!
103. עייני את ביבי
אילן ,   לוד   (16.07.12)
עניים מסכנים אנא תעזרו
104. בקיצור יעלו ב10 דקות רכבת שעובדת יומיים בשבוע. מאוד מרגש....
איתי רמה״ש   (16.07.12)
הבעיה שמי יהיה ראש ממשלה במקום הדביל הזה אין אף אחד. העיקר שיעיפו את שטייניץ

נשלח מהסלולארי שלי
105. שקרנים ,בזבזנים
שמואל ,   חיפה   (16.07.12)

2.8 מילארד שח עבור 10 דקות?על זה הם לוקחים קרדיט?זו החלטה ניהולית של מי?נא ראות את הכותרת  תל אביב באר שבע 55 דקות!!!!! בסוף הכתבה האמת 70 עד שמונים דקות!!!!!!!! בושה

106. לגור בב"ש ולעבוד בת"א מתאים רק לרווקים ושלא יעבדו עלינו
קובי   (16.07.12)

כמי שעבד שנתיים ברמת החייל ונסע מידי בוקר ברכבת ובאוטובוס להלן החישוב שצריך לעשות לגבי זמן הנסיעה: הגעה לרכבת (אוטובוס/רכב) + רכבת + הגעה למקום העבודה (אוטובוס/מונית). ועל זה תוסיפו את זמני ההמתנה לאוטובוס ולרכבת ותקבלו שלכל כיוון נדרשים במינימום שעה וארבעים וחמש דקות.

צריך לעבוד לפחות 9 שעות ומה קיבלנו???

יצאנו בשש בבוקר מהבית והגענו חזרה בשש וחצי בערב במקרה הטוב....

 

זה חיים זה ???

 

ושלא יעבדו עלינו!!!

107. ללא התערבות ממשלתית מזמן הייתה לנו רכבת מהירה יותר!
דב ,   גבעתיים   (16.07.12)
נמאס מפוליטיקאים שמנהלים את הכלכלה!
108. למה המחיר המופקע?עדיף ברכב עם נסיעה משפחתית.
אליקו   (16.07.12)
109. איך זה מקרב את הפריפריה אם אין רכבת בשבת וחג
רכבת 24/7   (16.07.12)

 

110. איך לנסוע 100 ק"מ ב-55 דקות זה מהיר?
מהיר? ,   גג   (16.07.12)
זה ממוצע של קצת למעלה מ-100 קמ"ש.
זה נחשב ממש לאט. אפילו לרכב.

במקום לנסוע עם הרכבת 200 קמ"ש (מהירות סבירה בעולם - לא יותר)
ואז להגיע בחצי שעה!
111. רכבת ישראל מציגה לוח זמנים אחיד ארצי
אלי   (16.07.12)
רכבת ישראל הוציאה מאתמול לוח זמנים חדש "אחיד" ארצי 55 דקות מתל אביב לבאר שבע! ו55 דקות מחיפה לקריות/נהריה..... בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא מסתדר להם שום שינוי בסדרי העבודה ולוחות הזמנים!!!
112. בישראל עדיין מאמינים שהגוף האנושי לא מסוגל לעמוד במהירויות ש
אייל   (16.07.12)
ל מעל 100 קמ"ש. אחרת לך תסביר למה הרכבות זוחלות פה גג 100 קמ"ש כשהן יכולות הרבה יותר מזה (ובעולם כבר עשרות שנים נוסעים ב-200-200 קמ"ש), שלא לדבר על ההגבלות בכביש (בארץ איפה שאנשים נוסעים ב-150 קמ"ש אני בטוח שהסטטיסטיקה תראה שדווקא שם לתאונות דרכים שכיחות נמוכה יחסית בצורה בולטת).
113. המגיבים פה מטומטמים אחד אחד אתם לא מבינים
אבי ,   תל אביב   (16.07.12)
שהרכבת לא יכולה לנסוע מהר יותר כי הנהגים האנלפבתים של הרכבת לא יספיקו לקרוא את שילטי שמות התחנות במהירות גבוהה יותר?!
מה אתם חושבים שלא ניסו? גילה הריצה את הניסוי וקבעה באיזו מהירות ניתן לקרוא את השלט!

נשלח מהסלולארי שלי
114. אני מעדיף רכב פרטי שעה וחצי ולא לראות את אדרעי המבחילה
נהג   (16.07.12)
115. טוב למוכרים רע לקונים אז זה מתאזן
ארז   (16.07.12)
116. כאילו שבעל עסק במרכז ייעסיק עובד מבאר שבע
אחד   (16.07.12)
המעסיקים מחפשים רק ממדינת תל אביב והפריפריה סביבה. אין סיכוי שיזמנו לראיון מי שגר בדרום. לא רוצים לשלם נסיעות ואם ישקר יפוטר

נשלח מהסלולארי שלי
117. לא יודע מה איתכם אבל ברכב זה יותר מהר
אביתר   (16.07.12)


נשלח מהסלולארי שלי
118. מאוכזבת!
ענבר ,   באר שבע   (16.07.12)
אתמול, יום א ה15.7- נסעתי בשעה 20:29 ברכבת מחדרה לבאר שבע עם עצירה בתל אביב.
אני לא יודעת איך רכבת ישראל מחשבת 55 דק- מתל אביב לבאר שבע לקח לרכבת כמעט שעתיים!!! שזה חצי שעה יותר מהזמן הרגיל. אז בטח שלא 55 דק. נסיעה ארוכה ומתישה.

נשלח מהסלולארי שלי
119. אין סיבה שלא,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
דוד   (16.07.12)

ב45 דקות

שלא  יעצור בנתב''ג יותר מזה אין סיבה שבתחנת נתב''ג לא תהיה רכבת לחיפה שגם לא צריכה לעבור בתל אביב שרת את איזור המרכז בכוונתי לפתח תקווה ראש העין כפר סבא הוד השרון ככה תהיה הרכבת הכי טובה בעולם

120. Train's speed
Scorpion ,   Kfar Bin Nun   (16.07.12)
יפה.
מה קורה היום באירופה? מידע מעודכן לקוראים:

ממצב עצירה למצב עצירה,לאמר מהירות מסחרית:
PARIS-LYON 426 KM: 1:59
PARIS-LILLE 213 KM 0:59
PARIS-STRASBOURG 300KM 2:17
KOLN-FRANKFURT AIRPORT 180KM 0:56
מהירות מסחרית בקטעים נבחרים :
LORRAINE TGV-CHAMPAGNE TGV 168KM 0:37
קרי:272 קמ/ש
PARIS-LE CREUSOT 303 KM 1:18
קרי: 233 קמ/ש
FRANKFURT AIRPORT-SIEBURG 144KM 0:38
קרי:227 קמ/ש
הכל ב-הנע חשמלי 25kV-50Hz או 15kV-16.66Hz
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה