|
1. שביל אופניים זה מעולה
רותי , |
הוד השרון |
|
(02.08.12) |
כל הכבוד! רוכבת לאוניברסיטה
|
|
|
2. 35.6 קג"מ זמינים כבר ב-1250 סל"ד??? זה משהו מטורף
מעניין איזה גיר דחפו לה, מצמד כפול או רגיל.
|
|
|
3. היכן בדיוק בארץ מותר לנסוע במהירות 226 קמ"ש?
נהג ותיק , |
עוד רכב מיותר |
|
(02.08.12) |
|
|
|
גם חזק גם חסכוני - אין כמו טורבו!
|
|
|
נותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף
|
|
|
6. עלק מיסוי ירוק! סתם מיסוי נוסף באיצטלה "ירוקה".
פידוני האוצר ומשרד התחבורע בתחבולות שונות כדי לממן את כל הפרזיטים ואוכלי הינם החל בממשלה המנופחת והאגואיסטית.
|
|
|
7. מיותרת בארץ!! אין כבישים מתאימים,הפקקים רק מתארכים!
|
|
|
8. כן וכמה יעלה הצעצוע הנחמד?
200 אלף 280 אלף?... חלום של עשירים
|
|
|
הכוונה לא למגדל-על שעובד לאורך כל טווח הסל״ד ומגדש טורבו שנכנס בסל״ד גבוה
|
|
|
10. הם לא עשו קפיצה, הם היו תמיד למעלה ....
UMI החביא את המותג |
|
|
(02.08.12) |
|
|
|
11. לא נוגע ברכב שהעתיד של החברה בערפל.
|
|
|
12. בצבא קראנו לאסטרה טיל מוביל
אין כמו לקחת אוטו של סגן אלוף ולתפור 180 בכביש החוף
|
|
|
13. הכי אקלוסיביות במשפחתיות זה אופל אסטרה, או טיוטה קרולה
תנהגו בכל הדגמים |
|
|
(02.08.12) |
אינפורמציה מציאותית מקבלים בדם ויזע, אין ארוחות חינם, ובשביל זה צריך לנהוג בכל הדגמים מאותו טווח מחירים.
הקורולה צריכה לקבל גיר 6 הילוכים (ואם יש טורבו אז מה טוב, וגם עיצוב קצת יותר מושך) ואז היא תהיה מושלמת.
האסטרה צריכה גיר כפול מצמד (אבל אמין, לא כמו של VW), וגם היא תהיה מושלמת.
|
|
|
בארץ אין איפה לנצל את הנתונים המרשימים
|
|
|
שבו באופל בכביש מהיר ב 120 קמש ואז תעשו אותו דבר עם מאזדה או יונדאי ואז תבינו את ההבדל
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
16. הייצרנים מצאו פטנט. משקרים על צריכת הדלק.
קניתי i20 חדשה. קבוצת מיסוי ירוק 4. 7 ק"מ לליטר בתוך העיר.
מרצדס C דיזל צורכת 10 ק"מ לליטר בעיר. קבוצה 15.
????
|
|
|
17. יש לי אופל אסטרה טורבו 140 כ"ס
עם האופל אסטרה טורבו 140 כ"ס שיש לי ,אני עוקף כל רכב משפחתי ממוצע. מה אני יעשה עם 195 כ"ס, יעקוף את הניידת משטרה?
|
|
|
18. האסטרה כל כך איכותית שהיא מייתרת את הצורך ברכב מנהלים
נהגתי בה ובמתחרות |
|
|
(03.08.12) |
יופי של אוטו
|
|
|
אכן הדבר הגיוני. קבוצות המזהמים לא נקבעות אך ורק ע"י תצרוכת הדלק. ישנו תחשיב מורכב שמשקלל פליטת מזהמים אשר אין להם השפעה שלילית על תצרוכת הדלק (אדרבא, מופיעים דווקא בדיזלים כ-NOX). השקלול שונה ממדינה למדינה ובישראל הוחלט לשים דגש שלילי על מהזמים אשר מזיקים לאדם ולאו דווקא גזי חממה, אשר רלוונטיים יותר למנויע בנזין. לכן, יכול בהחלט להיווצר מצב בו מנוע דיזל חסכוני מאוד בדלק ואף אינו מוסיף לאפקט החממה יהיה בקב' מזהמים גבוהה (15 למשל) כמו המרצדס שלך ואילו מנוע בנזין אשר פחות חסכוני ופולט יותר גזי חממה יופיע בקב' נמוכה (נגיד 4) כמו היונדאי. בסופו של דבר בטווח הקצר מה שמשפיע יותר מכל הינו האוויר שאתה נושם בכבישים וברחוב ולכן השוני.
|
|
|
נוסע על אסטרה 1400 טורבו, לפני כן על אסטרה 1600 אותו בציר. שתיהן כבדות מכל המשפחתיות וזה מה מורגש מאוד עם ה-1600 וגם לא ממש משתפר בטורבו. ציפיתי לתגובות וביצועים טובים יותר וגם מחיסכון בדלק. בס"ה די מתאכזב מהחבילה. לא כח לעם ולא נעליים :(.. לא מדמיין איך המנוע הזה סוחב עוד משקל של 250 קילו של הזפירה וזה עוד לפני המשפחה... ניסיתי הרבה רכבים בשנים אחרונות ולאחרונה בפרט, להפתעתי קורולה רובוטית היא חבילה מדהימה מכל היבט, מטוס חסכוני, מרחב ושימושיות שאין כמותו בקטגוריה..וגם הסיד לא רעה.. ד"א, עידכון נוסף.. ב 10 אלף ק"מ הלך המותחן של הרצועה באופל.. מזל שאני מקשיב לרעשים שהאוטו משמיע.. :(
|
|
|
אופל אסטרה רכב אקסלוסיבי וחזק! אין ספק שהגרמנים יודעים לעשות רכבים!
|
|
|
לא רעה ה-GTC, אבל אם כבר משהו חם, אני מעדיף בהרבה את הרנו מגאן RS - גם אירופאית אבל יותר ביצועים, יותר שיק, יותר סגנון צעיר, עיצוב וגם נוחות - לא שמישהו בכלל מחפש נוחות כשהוא קונה רכב ספורטיבי...
| |