כלכלה  נדלן  חדשות הנדלן
הרכבת הקלה תקפיץ את הנדל"ן בגוש דן
עופר פטרסבורג
פורסם: 08.08.12, 12:08
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות ב-37 דיונים
1. שטויות !!!
רועי ,   מרכז   (08.08.12)
2. לא תניחו לנד"לן לרגע?תפסיקו כבר לחמם את הנד"לן
א.מ   (08.08.12)
3. מוזר בכפר גנים ג כבר מוכרים דירות בגלל הרכבת הקלה
(08.08.12)
יש דיבורים על ירידת ערך דרסטית כי הרכבת תחצה ברחוב הראשי של השכונה.

נשלח מהסלולארי שלי
4. בואו נשיר : אשליות....!!!
שיר השירים   (08.08.12)
5. נראה כמו כתבה מטעם...
דן   (08.08.12)
6. רכבת = טראומה יהודית לא פתורה !! הגיעה הזמן ללכת לרופא!
צבי ק   (08.08.12)
7. הפוך גוטה , הפוך
אבידן   (08.08.12)

הכוונה היא לירידת ערך .

הרכבת בירושלים רק עשתה נזק , מה אתם מבלבלים ת'מוח.

8. מה עם דרום מזרח ת"א . שוב שכחת אותה ! חולדאי תשכח מהקולות .
תל אביב   (08.08.12)
9. ואם המחירים יעלו עוד, מה יקרה? הרי כבר עכשיו הם גבוהים מאוד
א   (08.08.12)
זו השלכה שלילית, לא חיובית.
10. מגולם כבר ממזמן......
גיא   (08.08.12)
11. אולי דווקא להיפך
עמית ,   כפר סבא   (08.08.12)
היום אנשים משלמים הרבה כסף על הדירה כדי להיות כמה שיותר קרובים לעבודה בגלל הפקקים מהם הם סובלים. כשהרכבת הקלה תפעל, אנשים ירשו לעצמם לגור במעגל השני/שלישי/רביעי של יישובים, כי יוכלו להגיע מהם לעבודה בזמן קצר יחסית. ככל שהביקוש מתפזר על שטח רחב יותר, הוא למעשה יורד ומחירי הדירוות יורדים.
12. אפילו ההדמיה של הרכבת הקלה ביפו ארכאית; הגיע הזמן לחדש
מזכיר את שנות ה-70   (08.08.12)
13. זו כתבה מקצועית או פירסומת מטעם לפרוייק של פיבקו ?
רז   (08.08.12)
14. רכבת קלה ?
מוטי ,   רמת גן   (08.08.12)
עד שתהיה רכבת , בטח לא ב-2018 תהיה רעידת אדמה ומלחמה ואז יהיה בינוי ללא צורך בתמ"א 38 ובפינוי בינוי.
15. התמונה מפ"ת היא ישנה מאד ומטעה.
(08.08.12)

מדובר במעבר המשוקע שממוקם בין בלינסון לקניון הגדול, שמשרת אוטובוסים ומוכן כבר כמה שנים.

 

שמו תמונה שכאילו עובדים שם עכשיו, וכאילו זה מיועד רק לרכבת הקלה.

 

חובבנות עיתונאית.

 

 

 

 

16. לא מדויק- דירות קרובות מאוד לרכבת יסבלו מרעש
יוסי ,   רמת גן   (08.08.12)
אבל דירות במרחק 500-800 מטרים מהרכבת לא ירגישו את הרעש ומצד שני- יגיעו מהר מאוד לתחנת הרכבת ולמחוז חפצם.

בכל מקרה, דירות שרחוקות יותר מהטווח הנ"ל פחות יהנו מהרכבת כי זה יהיה טיול רציני להגיע לתחנת הרכבת.

בכל מקרה, כבר היום אי אפשר לקנות בת"א ורמת גן. לפחות זה יעלה מחירים גם בבת ים ופתח תקווה שזולות יותר ואז אנשים שגרים בערים הללו היום ירוויחו.
17. יפו תהיה יקרה יותר מתל אביב??
יאיר ,   תל אביב   (08.08.12)
18. שד ירושלים-יפו זה הסיפור האמיתי אין נדלן מסחרי למכירה
מחפש חנות ,   תל אביב   (08.08.12)
19. אולי שהמדינה תגבה תשלום מכל הנדלן שמניב..
הצעה הוגנת ביותר...   (08.08.12)
אולי שהמדינה תגבה תשלום מכל בעלי הנדלן שירוויחו כך שהם ירויחו אבל פחות והקופה הציבורית תממן חלק קטן יותר.
20. תבואו לירושלים, תראו איזו מכה היא רקבת קללה
יעקב ,   ירושלים   (08.08.12)

חלומות ! 10 שנים בנו קו אחד בירושלים שמשבית כעת את כל העיר!!!

 הפרוייקט הכושל ביותר בישראל הן בבניה והן בתוצאה הסופית!

21. חה חה חה , למי יהיה כסף בכדי לקנות?
ללא שם   (08.08.12)

חה חה חה , למי יהיה כסף בכדי לקנות?

המחירים כבר היום, בשיא של כל הזמנים.

 

הריבית צפויה לעלות ולרוב הציבור לא יהיה הכסף הדרוש, כך שבועת הנדל"ן תתפוצץ!

 

22. שכונת נווה גן בפ"ת תרוויח הכי הרבה
גדי   (08.08.12)
גם שכונה חדשה וגם צמודה לציר הרכבת הקלה.
23. למה רכבת? יותר זול מסלולים יעודיים לאוטובוסים
הגלשן   (08.08.12)
+ אוטובוסים מפרקיים ארוכים שמדמים רכבת ללא ההוצאות המטורפות.

ראו: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit

בעייה אחת, כל חותכי הקופונים למיניהם ישארו ללא שלמונים.
24. להרוס ולבנות את ת"א = טריליון שקל רווח .
יונית ,   מרכז   (08.08.12)

מדינת ישראל שצריכה לקצץ מיליארדים יכולה לקבל את כל הכסף .

מפינוי והריסה של כל תל אביב ובניה מחדש בצורה נורמאלית .

 

הבעיה שכל תוכניות השימור קוברות את הכסף באדמה ביחד עם התושבים שנשארים ללא קורת גג , מיסים גבוהים  פקקי תנועה , זיהום אוויר , אדריכלים מובטלים .

 

נכון שפעם הגיעו לכאן אנשים ויצרו אדריכלות מעניינת וחדשנית .

אבל  צריך לתת גם צאנס לאדריכלים החדשים .

ברגע שיתנו להם שטחים בתל אביב הם יקימו מבנים לא רעים בכלל , מודרניים

שמתאימים לתקופתנו .

 

ניתן להקים כפר היסטורי בדרום(המדינה)  ושם לבנות חלק מתל אביב ההיסטורית לתיירים שירצו ולראות " מה היה לנו שם " .

 

צריך להתחיל עם התוכנית כמה שיותר מהר !

 

 

 

 

        

25. עדיף שלא תהיה תוכנית התחדשות עירונית
(08.08.12)
כל תוכנית שמופקת על ידי המדינה הזאת נידונה לכשלון ועלות תיקונית הכשלונות כבר עולה על הרווחים.
הכסף שהמדינה מוציאה על תיקון הטועיות של המתכננים היא עצומה והופכת את הפרוייקטים האלה למאוד ייקרים ולא משתלמים.

לנו זה תמיד יעלה ביוקר.
26. 2 נכסים ישנים בפ"ת נהיו פתאום מבוקשים! כנסו להסבר!!
רונן   (08.08.12)

לפני מספר שנים ירשתי 2 דירות באזור בי"ח בלינסון בפ"ת ברחוב מקביל לז'בוטיסקי (רמת ורבר למי שמכיר). התלבטתי אם למכור או להשכיר. חבר טוב ייעץ לי לא למכור ורק להשכיר. בינתיים מחיר הדירות עלה מאוד (עם כל העליות של השנים האחרונות) ואני גם מקבל שכירות חודשית יפה. בשנה האחרונה פנו אלי כבר מספר פעמים והציעו הצעות לקניית הדירות במחירים שלפני 5 שנים ואפילו לפני שנתיים (לאחר קפיצת המחירים הגדולה) לא הייתי בכלל חולם עליהם. כנראה שהדיבורים על הקו האדום עושים את שלהם ואנשים התחילו להבין את המשמעות הכלכלית של דירה סמוך לרכבת הקלה. על פי התוכניות נסיעה מאזור הדירות למרכז ת"א יהיה פחות מ 20 דקות! יותר מהר מאשר שכונות צפון ת"א!

27. סוף סוף, מזמן כבר אמרתי שהדירות בתל אביב זולות מדי
נדל״ניסט   (08.08.12)
נמאס כבר מהמצב שבו כל סנדלר משוק הכרמל יכול להרשות לעצמו דירת פנטהאוז ומכונית פרטית בחנייה
28. אשרי המאמין. רק 16 שנה
חושם ,   חרבין   (08.08.12)
חלפו מאז התייצבו ראש הממשלה בנימין נתניהו (בקדנציה הראשונה) וראש עיריית תל אביב רוני מילוא לטקס הנחת אבן הפינה לרכבת התחתית בתל אביב.

רק 25 שנה חלפו מתחילת סלילת נתיבי אילון ועד שנפתח הנתיב הראשון לנסיעה.

המצרים המטומטמים רצו תחתית בקהיר, אז הם שכרו את חברת המטרו הצרפתית ותוך 5 שנים קיבלו רכבת תחתית פועלת.
אבל אנחנו חכמים ולא מטומטמים......
חלומות באספמיה.
29. שכתב אין מה לכתוב הופך לחוזה עתידות
אלי ,   דרומח   (09.08.12)
30. שכונת נווה גן הצמודה לרכבת הולכת להיות להיט
....   (09.08.12)
בגלל הקו האדום
תגובות נוספות
חזרה לכתבה