כלכלה  צרכנות  שיווק ופרסום
גם חברות מתגרשות: כשלנסטי קפץ הפיוז
ערן יסעור
פורסם: 29.08.12, 08:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 193 תגובות ב-113 דיונים
1. מותג או טעם , זו השאלה
ערן   (29.08.12)
כתבה מעניינת.
לדעתי המותג כל כך חזק עד שבקוקה קולה הבינו זאת ומנסים למזער את הנזק על ידי היותם " הראשונים להגיב" בשוק. כך , עד שדובים יתעוררו מרבצם בנסטלה, נתח השוק של קוקה קולה יגדל על חשבונם, וטעם הצרכנים אשר לא השתנה, יתרגל בעל כורחו לשם החדש.
גם הנוכחות המסיבית על המדפים וקידום המכירות ופעולות הפרסום שנוקטת קוקה קולה מסייעים בשינוי האמור.
ללא ספק זהו קרב שיווקי מרתק. אשר מי שיעבוד יותר בזריזות יעילות ומהירות תגובה, תהא ידו על העליונה.
כרגע נראה שמהלך הריברנדינג די מצליח בנתיים.
בנוסף, חסרה התיחסות בכתבה לסוגיית התמחור: ממה שאני ראיתי בסופר, המחיר נותר כשהיה במוצר "ההוא", כלומר אין פה היגררות למלחמת מחירים אלא יש פה חברה יודעת מה המשקה שלה שווה, ובצדק, לא מורידה מחיר, למרות שירידה כזו הייתה מביאה לה בטווח הקצר יתרון, כחל מאסטרטטגיה מכוונת.

2. אני אקנה את מה שיותר זול
Radical Dreamer   (29.08.12)
3. את מי מעניין לראות את הפירסומת המושקעת? בשביל מה............
(29.08.12)
4. המוצר הזול יותר ינצח.
יובל ,   מרכז   (29.08.12)
6. ה מ ח י ר - י נ צ ח ! ! !
תום   (29.08.12)
7. אין כמו FuzzyBubalech
שמוליק   (29.08.12)
8. רק המחיר ייקבע! בקבוק בפחות מ 5 שקלים !
תום ,   כל הארץ !!   (29.08.12)
9. הכי טוב!
מילה של שריונר   (29.08.12)
בערב שמים שקיק תה במימיה וקצת סוכר - ובבוקר מחכה משקה נהדר.
בהעדר רתיחה, השקיק מפריש רק את התה הנקי, לא את כל השאר.
ולפני שמכניסים למקרר אפשר להוסיף נענע או קליפת תפוח עץ.
10. לא הבנתי למה קוקה קולה היתה צריכה את המותג של נסטלה מלכתחילה
יאיר ,   רמת גן   (29.08.12)
הרי אין לה ממש בעיה של עצמת מותג, או ידע ביצירת מותגים.
11. אבל מה לגבי המותג עצמו? fuze ? מה זה אמור להביע?
זהו, אמרתי את זה.   (29.08.12)
חסרה בכתבה התייחסות לגופו של עניין למותג החדש - זה מה שהם ידעו למצוא?...מה זה המותג הזה?..לא אומר כלום, לא משדר כלום...קוקה קולה הגדולה וזה הכי טוב שיכלו להמציא למותג חדש?.....
12. תשתו מים
לכל המכורים   (29.08.12)
תחסכו כסף וכמויות סוכר שנכנסות לגוף. יחד עם זאת, אין כמו נסטי אפרסק עם קוביות קרח..:)
13. שניהם מיוצרים מרעל + סוכר - מה עם מים או מיץ ממותק של פעם
קופירייטר כנה ,   ביבי משרדי הפרסום   (29.08.12)
14. האייס טי של שופרסל
דימה   (29.08.12)

שם את כולם בכיס הקטן

מיוצר בשוויץ, טעים מאוד (האפרסק), במחיר של בסביבות החמישה שקלים לבקבוק. מוממלץ מאוד.

15. מחיר בקבוק אמור להיות מקסימום 5 שקלים !!!
מוטי   (29.08.12)

קוקה קולה מוכרים ב 5.5 , כל הבקבוקי שתייה הזולים מוכרים ב 2~3 שקלים , למה בקבוק של תה קר צריך להיות 8 שקלים , הסוכר יותר איכותי ? צבעי הטעם יותר יקרים !!

 

הציבור לא טיפש !! רק המחיר ייקבע !! לא יותר מ 5 שקלים !!  

16. פתרון
דני   (29.08.12)
תקנו תרכיז של מה שאתם אוהבים ותתפטרו מכל הח.....א הזה.
17. פיוז Tea
ערן ,   דרום   (29.08.12)

אין ספק שהמוצר ינצח במקרה זה.

חברת קוקה קולה היא גב חזק מאוד, למוצר מדהים בטעם שלו.

פיוז Tea הולך להיות הדבר הבא בקטגורית התה הקר!!

18. ביטול הזיכיון ע"י נסטלה אולי מצביע על בעייה גדולה אצל הזכיין
רגב   (29.08.12)
ביטול הזיכיון ע"י נסטלה אולי מצביע על בעייה גדולה אצל הזכיין. ופרסום הFUZE פעם אחר פעם הוא בעצם מתן פרסום בחינם.
19. ומה רע במים?
טוב טוב הגמד ,   גינת הירק   (29.08.12)
גורו לכם מונופולי הענק. אני שותה מים. ואם רוצה תה? - אז אפשר לחלוט משהו מהגינה.
20. חסר פרט בכתבה...
אופירה   (29.08.12)

1. השם החדש הוא מזעזע. למה לא שם עברי????

2. חברת קוקה-קולה דאגה לרשום על הבקבוק החדש שהמשקה שייך למשפחת קוקה-קולה שזה בעצם שימוש במותג שלה שמיד משכנע שיש כאן משקה טוב.

 

אני בעד מים.

21. קוקה קולה תנצח בגלל השיווק הדורסני שלה
קרל מילטון   (29.08.12)

עסקים שמנסים לשמור אמונים לסבן אפ / בירה מכבי / גולדסטאר וכד' מתקשים להתקשר עם קוקה קולה - כי הם סוחטים אותם - לא מספקים סחורה .. - לא נותנים הנחות...

לכן,

קוקה קולה מנצחת כי כל עסק שרוצה למכור קוקה קולה / ספרייט / קרלסברג /טובורג יהיה חייב למכור גם פיוז טי אחרת - לא יקבל אספקה.

שיווק אגרסיבי ...תרתי משמע

 

22. גם כשאתה בקניות בקניון? או במשימה צבאית? או באירוע?
אני   (29.08.12)
מוצרים קנויים זה טוב למקרים חריגים
23. לא היה חכם יותר לקרוא לזה cool tea??... אני מתפלא על קוקה
ראובן ,   ת"א   (29.08.12)

קולה.

מה הם מעסיקים? ליצנים?

24. 2 רבים ה3 לוקח
סתם 1 ,   גבעתרו   (29.08.12)
מישהו חכם ובעל משאבים וקשרים יתחיל לייבא לארץ את מותג התה אריזונה גם מוצר איכותי מותג בפני עצמו וגם זול
25. זה מה שקורה בכל העולם?
אני   (29.08.12)
או שרק בארץ נסטי הפך לפיוז טי?
26. לא אותו הטעם
מאור   (29.08.12)
זה לא אותו הטעם כמו של נסטי אף על פי שזה נסטי זה קצת או יותר חזק או יותר קל מאשר הנסטי אבל נחמד בכול מקרה
27. מי בכלל שותה תה קר? מה הנתח שוק של זה?
(29.08.12)

כמה בלגן על כוס תה??

 

תה?

זה בסה"כ תה!

 

תקנו חבילה של מאה תיונים או שתדפקו מהמילואים פעם הבאה ותכינו לבד...

כולה תה!

 

או שתשתו שוופס, הכי טעים.

 

 

28. איכס, תה קר עושה לי בחילה. מה טעים בזה?
אני   (29.08.12)
29. ynet הלוואי שתתמקדו בכתבות מעולות כאלה ותפסיקו עם הצהוב
משה ,   ירושלים   (29.08.12)
או לפחות תורידו את המינון של רכילות/ איברים חשופים
30. זו דעתי
נסטי   (29.08.12)
נסטי שם המותג היה זוועה לא בגל השם אלא בגלל הטעם הוא פשוט היה
טעם חזק מדי עכשיו הביאו את אותו משקה חזק וגועלי רק בבקבוק ובשינוי שם המותג זה לא משנה אנשים יקנו פעם אחת פעמים ויחדלו צריכים לשנות את טעם המשקה ליותר עדין לא כזה חזק משום שהטעם שלו יותר מדי חזק ולדעתי אם המתחרים ייצרו תה בטעמים ובנוסף משופר טעים יותר זה יצליח להם כלומר לנסטי
תגובות נוספות
חזרה לכתבה