רכב  תחבורה ציבורית
בדיקת ynet: מדוע איחרו רכבות ביותר משעה וחצי
שחר הזלקורן
פורסם: 29.10.12, 15:31
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 165 תגובות ב-122 דיונים
61. יש משהו שכן עובד כמו שצריך בערימת הזבל הזו?
Sandy   (29.10.12)
62. תיאוריה קטנה כנסו:
אופיר   (29.10.12)
פגיעת ברק שגרמה לנזק חמור? אם הייתה פגיעה חמורה זה אומר לא יכלו להגיע רכבות כלל. גם לא באיחור.

איך הרכבות הגיעו בכל זאת, הרי התיקון נמשך שעות.
תחזוקה בקו מרכזי? איפה?

איך פתאום כל המסילות עם עבודות תחזוקה שבקושי עושים על אחת?

אם הרכבת של 7:21 לא הגיעה בגלל עבודות תחזוקה אזי, הרכבת לא הייתה אמורה להגיע ב 7:45, הרי טענתם שיש עבודות שנמשכו עד 11. ואם זה היה לסירוגין זה אומר שתכלס כן יכלו לעבור רכבות. אז למה עיכבו? בכוונה?

איך יש פגיעת ברק באיזור נתניה וזה גרם לאיחור רכבת שבכלל לכיוון מודיעין או באר שבע??
קו מרכזי? איך לא סגרו את תחנת ההגנה או ארלוזורוב או השלום?
הקו הוא לא יכול להיות מרכזי בכלל, אם היה מרכזי לא היו מגיעות רכבות כלל ואם כן היה "מרכזי" לפחות כיוון אחד היה חייב!!! להיות פנוי צפון או דרום.
לא שמעתי שכל הרכבות במדינה נמצאות בדיוק בתחנת הקו המרכזי.
מה כל הרכבות התאספו לשם? פגישת מחזור? תחנת מרכזית? הרי היו רכבות פזורות צפון ודרום.


עכשיו בוא נצא מנקודת הנחה ונלך רחוק שהברק והתחזוקה שיבשו את כל תנועת הרכבות כל היום, אז איך בשאר התחנות עבדו רגיל?


לסיכום רכבת ישראל ציינו בדיוק איפה הייתה תחזוקה כי לא נשמע לי הגיוני כל התקלות שלהם, בדיוק כמו שהסתבכתי עם "התיאוריה" שלי.

הבנתם? גם אני לא
גם לא מה שרשמתי.
63. אסור לעשן בתחנות ועדיין הרכבת מציבה מכונות למכירת סיגריות..
אופיר   (29.10.12)
בתחנת הרכבת במוצקין ישנה מכונה אוטומטית למכירה של סיגריות. מוסר כפול.
64. אז למה זה בעצם קורה?
יואש המיואש   (29.10.12)
לא ברור איך במדינות אחרות מפותחות ומתפתחות (הודו,מצרים,הולנד אנגליה,צרפת),שלהם יותר מ4 מסילות ו3 קווים מרכזים מצליחים להפעיל שרות הסעת המונים מורכב יותר לוכמות נוסעים רבה יותר וכאן בארץ המובטחת אין מצב לעבור שבוע של שימוש ברכבת ללא איחורים עיקובים ותקלות.
בקו בנימינה תל אביב באופן קבוע יש תקלה שמודיעים עליה כל בוקר בשעה 9 כדי לחפות על איחור של 10- 7 דקות.
זה כאלו שהעסק מנוהל ע"י קופים שלא מעניין אותם מתן שרות או תרבות אירגונית.
שמשהו יתעורר ויבין שזה לא בשמים להפעיל שרות רכבת מקצועי ואמין כשרות לציבור בעיקר כי זה לא חברה של אבא שלו...
65. אגב, מישהו שמע את שר התחבורה לאחרונה? נאלם ואיננו
אני מקווה שלא ייבחר ,   לממשלה הבאה   (29.10.12)
66. אני מקוה שברק יפגע בעובדי הרכבת ולא
פישלזון ,   רמלה   (29.10.12)
במיתקניה.

זבל, זבל ועוד זבל אחד גדול .
אני בז למערכת ציבורית אשר בזה ללקוחותיה.
67. ועוד נוסף לכל שקרנים
איריס יואלי ,   דרום   (29.10.12)

עבודות תחזוקה זה תהליך צפוי מראש. מדוע לא הודיעו לנוסעים ?

 

רבותי, לא צריך תביעה יצוגית. כל נוסע מגיש בשמו תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.

 

הרכבת מתנהלת כמו ערימת זבל. חלק מהרכבות שמופיעות בלוחות הזמנים המודפסים - לא פועלות כלל.

 

אתה מגיע לתחנת רכבת מרכזית כמו סבידור ולוחות התצוגה האלקטרוניים לא עובדים (רבותי, אנחנו במאה ה21 !). בלוחות המודפסים לא רשומים הרציפים של כל רכבת. אתה פונה לצעיר, עובד הרכבת,  שמסתובב עם מסופון - והבן-אדם נותן לך מידע לא נכון.

 

כדי להגיע מחיפה ליבנה - אתה צריך להחליף רכבת בסבידור או בהגנה. הרכבת הראשונה מאחרת רק ב 2 דקות - והפסדת את הקונקשן כי אינך יודע לאיזה רציף לעבור כדי להמשיך דרומה.

 

הכרוז האוטומטי ברמקול מודי ב 2 שפות על הרכבת שממשיכה דרומה שהיא תגיע בעוד זמן קצר ל רציף 5. תנחשו מתי ההודעה ? אחרי שהרכבת כבר עזבה !

 

בערב, הרכבת מלוד לבנימינה, יום שלישי האחרון - קור מקפיא. המיזוג פועל במלוא העוצמה - למרות ההטמפרטורה בחוף כ13-1 5 מעלות.

 

אתה מחפש את מנהל התחנה - אין שילוט. כאשר כבר הגעת אליו - הוא איננו ואף אחד לא יודע איפה הוא...

 

השירות ברכבת ישראל הוא בכמה רמות נמוך ונחות מאשר כל שירות אחר בארץ !!!  חבורת הזבל.

 

 

68. זה היה הרבה יותר גרוע
אלי ,   חיפה   (29.10.12)

הרכבות הגיעו אחרי כניסת שבת (17:19 שמוזכר בכתבה זה אחרי כניסת שבת והיו רכבות נוספות כאלו).

רכבות לצפון נעצרו באמצע בחיפה ולא הגיעו ליעדן הסופי אלא היו הסעות מחיפה מרכז וגם לא לכל התחנות.

שורה תחתונה הדתיים אכלו אותה, הנוסעים אחרים נרקבו לדעת, ואפילו לא הייתה רכבת עד ליעדם.

פעם היו מפילים על זה ממשלות.

לתפארת מדינת ישראל.

69. שר התחבורה - חרפת הליכוד לדורותיו
מיכאל ,   קריות   (29.10.12)

לך תבחר בו לקדנציה שניה. קח לך שר (כמו בהונגרית) ותן לו לנהל את הרקבת.

ככה זה נראה. ככה נראה ניהול כושל, חסר יעדים, וללא גוף מבקר. חברה שאין לה

כללים, אינה חיבת בכנסות על איחורים ומסיעה את הנוסעים בקרונות מטונפות שלא נשטפו מעולם מאז יצורן.

כך נראת הרכבת

כך נראה שר התחבורה

וכך נראה כל הליכוד.

קומבינה שמחרבנת על האזרח ומתעללת בו. והאזרח המטומטם בוחר עבורם.

70. להפריט להפריט להפריט את הרקבת
כץ השפן   (29.10.12)
אוטובוסים מופרט
מטוסים מופרט
מוניות מופרט
משאיות מופרט
חברות שליחוית מופרט
אניות מופרט
אופניים מופרט

רק רקבת לא מופרט
בכולם השרות לא מושלם אבל טוב עשרות מונים מהרקבת

להפריט ומייד את הדינוזאור



נשלח מהסלולארי שלי
71. ברכבת לא מודיעים אף פעם ובקושי מודים
(30.10.12)
אלמלא אמצעי התקשורת ומדיה החדשה, רע-קבת ישראל לא הייתה מודה באיחורים. הם גם לא מיידעים את הנוסעים לזכותם לפיצוי במקרה של איחור מעל 30 דקות. מנוולים.
72. כי ערימת של ערסים מנהלים את התשתית היקרה הזו................
(29.10.12)
73. טובת הציבור או טובת הפוליטיקאים....................
@#@#@#@#@#@#@#@#@#@#   (29.10.12)
איש מבין הפוליטיקאים לא יפעל למען הציבור בכל הקשור ברכבת מאחר וטובתם האישית האלקטוראלית חשובה יותר מהציבור.
74. נו למה.
באמת.   (29.10.12)
75. נו, ושלי רוצה להגדיל חברות רקובות שכאלו
ררר   (29.10.12)
אתם רוצים שלי? אתם רוצים ועדי עובדים, שחיטויות ועוד..
76. אל תפנו למחלקת פניות הציבור - פנו למנהל התחנה
א   (29.10.12)
במקרה של פנייה למנהל התחנה, בתוך שבועיים מיום האיחור, כרטיס הפיצוי יינתן במקום (מניסיון). לעומת זאת, במקרה של פנייה למחלקת פניות הציבור, מצורפת אזהרה של הרכבת: "במקרה ויהיה צורך בבירורים נוספים, קבלת כרטיס הפיצוי עלולה להתעכב" - ושמעתי על מקרים כאלה.
77. שיתחילו כבר לעבוד בלילות!
(29.10.12)
לא משפצים כבישים בשעות העומס, ואין סיבה שישפצו או ישדרגו מסילות בשעות העומס.
78. זה מה שקורה ששר התחבורה ישראל כץ מבטיח לנקות את הרכבת
ולא מקיים. חרפה ,   של שירות ציבורי   (29.10.12)
בעידוד ההסתדרות
79. הם התכוננו להוריקן סנדי
פרוספר   (29.10.12)
80. מדינת ישראל = עולם 3
גיא   (29.10.12)
צר לי אבל מבחינת תחבורה מדינת ישראל היא עולם שלישי, לא יעזור שאנחנו מתקדמים מבחינה צבאית או אלופים בסטארטאפים וגאג'טים ברגע שזה מגיע לתחבורה (ציבורית/כבישים) אנחנו הופכים למדינת עולם שלישי.
81. מי ראה את כץ השפן ?
הנוסע המתמיד   (29.10.12)


נשלח מהסלולארי שלי
82. כי הם יכולים!
התשובה לשאלה   (29.10.12)
83. בחברת הרכבת נדרש ניעור דרמטי
רונן ,   צפון   (30.10.12)
את עובדי ומנהלי חברת רכבת ישראל צריך לנער ניעור אלים במיוחד.
רק פירוקה של חברה זו והקמתה של חברה חדשה ,בה הנורמה של שרות ללקוח תוטמע לעומק ,תבטיח את היסודות של שרות רכבות - עמידה בלוח זמנים.
84. לא היו רכבות מנהריה
לא היו רכבות מנהריה   (30.10.12)

איזה בדיקה ערכתם???

היו רכבות רק מקרית מוצקין! ו...כשהגענו לתחנה לכיון דרום ע"י ההסעות, השאטלים... הודיעו כי החליטו לבטל את הרכבת של 13:41. פשוט חוצפה אמיתית!!!

85. שקרנים, הם עצרו את הרכבות כמה תחנות לפני התחנות היעודות כדי
גלעד, קריות   (29.10.12)
שהרכבות עצמן לא יסעו בשבת , אבל הם הזמינו אוטובוסים שכן נסעו בתוך שבת כדי להביא את הנוסעים לתחנות הצפונית יותר(קו ת"א -חיפה- קרית מוצקין).
"מקורות בחברה אומרים ל-ynet כי נוסעים ועובדים כאחד חששו כי חלק מהרכבות לא יספיקו להגיע ליעדן לפני כניסת השבת". איזה שקר גס, שבת נכנסה ב 16:28
והרכת עצרה בתחנת חיפה מרכז ב 16:24, 4 דקות לפני כניסת שבת, כך שרכבת ישראל יכולה לטעון שהיא לא נסעה בתוך שבת, אבל בפועל זה לא נכון כי היא עצרה 4 תחנות לפני התחנה האחרונה, קרית מוצקין, כך שגם אם הרכבת עצמה לא נסעה בשבת, השטלים שהיא הביא כדי לפזר את הנוסעים שהיו צריכים לנסוע צפונה מחיפה מרכז נסעו בתוך שבת .
86. ארבע שנים ולא שעה וחצי מחכים שישראל כץ יטפל ברכבת
אודי   (29.10.12)
איחורים וצפיפות ימשכו אם ימשיכו להעלים עין מלוחות זמנים, תקשיבו לצד ג' :)
87. לכל הגאונים..נפל מערכת האיתות אי אפשר לנסוע בלי רמזורים
אבי ,   חיפה   (29.10.12)
88. למה לא לאחר?
yosseff   (29.10.12)

הרי לו לא תאחר חלילה יחשבו שהגענו לגרמניה או שוויץ-על פי הדיוק  המדובר.

הרי עדיף לחכות ולדון בעלילות פטורי אורי יוגב ומלחמתו במעין שר תחבורה,להכניס קרובים וחברי מרכז למערכת וכו,במקום להעיז ולחשוב איך השרות ישופר,הנקיון ישרור,התחזוקה תתקים וכו וכו.

89. שר תחבורה גרוע בהסטוריה כץ יושב במשרד, כך נראת התחבורה
א   (29.10.12)

ההישגים שלו:

רכבת ישראל עושה מה שהיא רוצה, שמה פס על הנוסעים

רפורמה בתחבורה לא שינתה כמעט כלום, אין שיפור משמעותי בקווים

רכבת קלה בירושליים נותנת שירות זוועתי, רק מנסה לסחוט כסף מהנוסעים

רכבת קלה בתל אביב אתם יודעים איפה היא

הפקקים רק מתרבים

אפשר להמשיך...

90. כישלון שרותי לנוסע בההתנהלות .
נועה ,   נוסעת מיואשת מהרכבת   (29.10.12)
התקלות ארעו.
הפקחים לא כרזו בתוך הרכבת למה עומדים במקום כמעט שעה.
הפקחים כורזים ברכבת בבית יהושע שהנוסעים יתפזרו לנפשם הרכבת לא תמשיך לקריות. אחרי חמש דקות מחזירים את הנוסעים ונתקעים שעה בדרך.
שבת כמעט נכנסת והרכבת נוסעת לאט לאט.
מורידים אחרי שהשבת נכנסה את הנוסעים בחיפה בעיר התחתית מבטיחים אוטובוסים.
אוטובוסים לא מגיעים ושמגיעים יש מעט מידי אין נציג של הרכבת במקום , אנשים נשארים בחושך ובגשם ולא יודעים מתי יגיעו עוד אוטובוסים.
נוסעים מיואשים משלמים למוניות ספיישל כדי לא להתקע באמצע שום מקום.
בתחנות רכבת המנהלים כבר ברחו מהמשרדים בשעה שתיים אין עם מי לדבר אין מי שנותן הסבר התחנות ריקות מצוות הרכבת נשארו רק המאבטחים.
מצלצלים למודיעין הרכבת לברר המוקדנית מנומסת אבל לא יכולה לעזור.
אחרי שלוש גם מודיעין הרכבת סגור.
שרות לקוחות?
לא שמעו על זה ברכבת ביום שישי.
כל בעלי התפקיד פישלו ונעלמו.
אין מי שיקח פיקוד אין מי שינהל משבר, אין עם מי לדבר.
וברכבת ידעו מהבוקר שיש תקלות.

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה