רכב  תחבורה ציבורית
כץ: "הפריפריה אינה הכספומט של משרד האוצר"
אחיה ראב"ד
פורסם: 17.04.13, 15:51
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 76 תגובות ב-49 דיונים
31. מי יכול על עובדי המדינה וההסתדרות? - גם העיתונאים שלהם
בחח   (18.04.13)
הם ימשיכו לסחוט תוספות שכר ואתם תשלמו יותר מיסים.
32. פשוט אסור לקצץ בתקציב לפירפריה!!!
נועם   (18.04.13)
33. רכבת לכרמיאל זו חובה מוסרית וכלכלית למדינה
bugo   (18.04.13)
34. החיבור לפריפריה מיועד לטובת המרכז !!
דב ,   ירושלים   (18.04.13)
1. אף אחד, מזה כ-30 שנה, (בוודאי לא כץ) לא חושב באמת על הפריפריה. החיבורים התחבורתיים, אינם מחזקים את הפריפריה אלא מיועדים לאפשר לאנשי המרכז פעולות נקודתיות בפריפריה ולחזור מיד ובנוחות לשמיכות במרכז. 2. תחבורה נמצאת במקום הרביעי במידרג החשיבות והצרכים לבניה וחיזוק פריפריה.3. המדינה צריכה להשקיע, קודם כל, ביצירת מקומות עבודה אטרקטיביים (גם הייטק ודומיו) ובמקביל בניית מערכת חינוך משובחת ואפילו אליטיסטית. הנ"ל ימשוך אנשים ומשפחות לעבור לגור בפריפריה ויגרום להישארות אנשי הפריפריה הטובים במקומם.4. תהליך המעבר מהמרכז לפריפריה יגרום לצורך מוגבר בדירות ובתי מגורים, דבר  שימשוך קבלנים ויזמים לענות על  הביקוש.5. אחרי כל זה ניתן לשקול השקעות בתחבורה כדי לאפשר לאנשי הפריפריה החדשים לבקר בת"א בחופשות. 
35. שר התחבורה השני הכי גרוע שהיה עד כה, הראשון עוד לא נולד, תנו
ירחמיאל ,   ירושלים   (18.04.13)
לו רק לגזור סרטים כל השאר לא חשוב,
36. אנחנו סוג ב' וג'
אאאאא ,   צפון   (18.04.13)

הפריפריה הוזנחה כל כך הרבה שנים

אנחנו לא סוג ב ולא סוג ג'

37. באמת מה עדיף? לקצץ בתקציבי ישיבות או תנאי פרישה בצהל ?
אני שואל אתכם   (18.04.13)
38. אדון כץ אני חושב שצריך לבדוק טוב מה הסיפור שלך אם רכבת ישראל
רבינוד ,   תא   (18.04.13)
הגוף הכי מושחט במדינה הכתובת היתה על הקיר !!!!!

נשלח מהסלולארי שלי
39. שיבטלו ויחברו אותנו לחדרה
עפולאי ,   עפולה   (18.04.13)
חיפה זה לא מרכז הארץ. חיפאים בעצמם צריכים חיבור למרכז.
מי שתכנן את הקו לחיפה רצה לחסוך בין כה
40. היחיד שלא צודק כאן זה שר התחבורה.
דני ,   ירושלים   (18.04.13)
נכון, חובה להנגיש את הפריפריה למרכז.
האם שר התחבורה יודע איך לעשות את זה? מסופקני.
למשרד התחבורה יש מוניטין של משרד שמצליח לשפר רק את הכבישים, לטובת הרכב הפרטי. כל ה-"שיפורים" בתחבורה הציבורית מתגלים כמפלצות אוכלות כסף שאינן נותנות שרות סביר.
41. לפיד איבדת את הראש בקיקבוקס
אילן   (18.04.13)
42. ביום שזה יתקבל אנחנו מגיעים לתל אביב ומשביתים את כל המדינה!!
אני משלם מיסים ,   כמו כל התל אביבים!!!   (18.04.13)
תתכוננו שם! הפעם אני לא ישתוק!!!!!!!!!
43. חובה להשלים את רכבת העמק לעפולה ובית שאן וחובה את כרמיאל
(18.04.13)
44. גוזר סרטים מקצועי
אהרן ,   תל אביב   (18.04.13)
ישראל כץ עובד למען חברו הטוב ביבי בכך שתוקף את לפיד.
כץ כשר התחבורה או בכל תפקיד אחר שמילא לא עשה שום עשיה מוצלחת.
כץ יצר את הגולם שנקרה רכבת (ארגון מסואב מושחת) על מנת להשיג כח פוליטי.
בל נישכח שרוב ראשי הערים הם מהליכוד ותומכים ללא סיג בכץ נגד לפיד.
כץ הוא אלוף התככנים של הליכוד.
45. מזל שיש גרעון תקציבי הגורם לביטול פרוייקטים אלו
רונן   (18.04.13)
קוי הרכבת שמדובר בהם. הם מיותרים ולא יתרמו דבר.יש להשקיע בתשתיות כבישים אשר הונחו לחלוטין.
46. חוסר הבנה של האוצר
דני ,   שרון   (18.04.13)
כדי להוריד את מחירי הדיור. כדי להעלות תל"ג יש לתגבר את התחבורה ולא להחלישה.

אם אפשר להיות בת"א תוך 35-60 דקות בבוקר אז זו כבר חלופה סבירה לעבודה.

לא לקצץ איפה שקל. לקצץ איפה שצריך!!!!
47. כץ תתפטר כבר יא מושחת!!
צפוני מתוסכל ,   מושב עמקה   (18.04.13)
אני גר בפריפריה של הפריפריה ומוכן לחיות בחי רכבת שנתיים ושיבטלו את הכל מצדי לתקופת זמן של שנתיים רק שהשר המושחת הזה יפנה את כסאו. חוץ מלהרוס לנו את החיים ולהקשות עלינו בדרכים כלום לא עשית יא אפס!! אה סליחה, בעצם כן עשית.. עשית בשביל עובדי הרכבת, הנמלים וכל שאר המושחתים שכן עובדים קשה לעיתים אבל זה ממש ממש ממש לא מצדיק את המשכטרות והבונוסים שהם מקבלים על חשבוננו יא אוכל חינם שכמוך!!!

נשלח מהסלולארי שלי
48. אם יפסיקו את קו הרכבת אני מפסיק לשלם מס הכנסה
רק שחור   (19.04.13)
49. כץ המדינה אינה הכספומט של המקורבים מהרכבת
אחד   (20.04.13)
פופוליסט אפס מאופס היה וישאר האדון המכובד.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה