קו רכבת לאילת הוא ממש לא נורא לסביבה, ביחוד אם יעשו אותו ברגישות ולא יעגלו פינות. רכבת לאילת תחסוך המון כלי רכב שיורדים לאילת חצי-מלאים, וגם המון טיסות יחסכו, ודלק מטוסים הוא ממש אסון אקולוגי.
הירוקים יודעים רק להיות נגד, לעולם לא יציעו חלופות הגיוניות, ויש לא מעט פרויקטים שמעורבות הירוקים בהם גרמה לשינויים שבסופו של דבר הזיקו לסביבה יותר ממה שהתכנון המקורי היה מזיק.
אף ארגון ירוק לא קם עד היום ולא התנגד להקמת בתי זקוק לגז ומפעלים פטרוכימים בשטח 2500 דונם (כמו בקרית אתא) בין חדרה לנתניה. כולם שומעים גז ונעמדים דום בלי לחשוב בכלל שאפשר לזקק גז בים ולא להכנע לטיקונים ולהקים את המפעלים הפטרוכימים בין ישובים שגרים בהם חצי מיליון אזרחים במרכז הארץ.
7. רכבת לאילת היא חשובה אך יש פרוייקטים דחופים יותר
אני ,
באר שבע עיר המים
(23.04.13)
1. מסילת רכבת חדשה מקריית גת ולמזכרת בתיה ממערב למסילת קריית גת-תל אביב הנוכחית ובניית התחנות הבאות: "קריית מלאכי", "גדרה", "ומזכרת בתיה".
2. בניית מסילה "עוקפת רמלה לוד" כך שרכבות מהירות מבאר שבע שלא עוצרות בתחנות רמלה ולוד לא יצטרכו לנסוע שם במהירות 30 קמ"ש, כך נסיעה מבאר שבע לתל אביב ברכבת מהירה תיקח רק 40 דקות, ובנוסף רכבת אחת או שתיים בשעה יוכלו לעצור בתחנת נתב"ג מבלי להאריך את הנסיעה, (כיום רכבות מבאר שבע שעוצרות בנתב"ג מאריכות את הדרך לנוסעים ב-12 דקות בגלל הנסיעה האיטית להחריד בין תחנת לוד לנתב"ג).
3. חיבור מסילת הרכבת של באר שבע עם מסילת הרכבת העתידית והמהירה לירושלים, כך רכבות ישירות בין באר שבע לירושלים יעשו את הדרך ב-45 דקות בלבד.
4. סלילת מסילת רכבת בין תחנת הרכבת "ראשל"צ משה דיין" לבין תחנת "מודיעין מרכז" בתוואי הכביש 431+חיבור ראשל"צ למסילת הרכבת המהירה לירושלים העתידית.
5. הכפלת מספר מסילות הרכבת ל-4 מסילות בין תל אביב לנתב"ג, על מנת שרכבות ממודיעין, ירושלים העתידית, ובאר שבע יוכלו לנסוע בעתיד באזור נתב"ג ללא עומסים ועיכובים.
6. סלילת מסילה רביעית באיילון, כך שיוכלו להוסיף עוד רכבות לערים נוספות בארץ.
7. הכפלת מספר המסילות בין תל אביב לחיפה ל-4 מסילות על מנת לאפשר נסיעת רכבות מהירות בין חיפה לתל אביב במקביל לרכבות מאספות שיעצרו בכל התחנות, כך נסיעה ברכבת מהירה בין תל אביב לחיפה תיקח רק 33 דקות.