דיגיטל  סמארטפון סלולר  חדשות ומאמרים
מונולוגים מהאפליקציה: תלאותיו של מפתח
דני (שם בדוי)
פורסם: 16.05.13, 22:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 140 תגובות ב-85 דיונים
1. הגהה, וואינט? בחייאת,
(17.05.13)
אני מוכן לערוך את התוכן הזה בחינם, אם זה אומר שלא אצטרך להתכווץ בבעתה מדברים כמו "אפילו עם חלק מהתשובות זה" או "יש עוד חנויות, כמו אחת מאד גדולה בדרום קוריאה שכל אחת לוקחת אחוזים אחרים מהמכירה".
2. נכנסתי לכמה פרסומות. שתרוויח בכיף.
עוד מפתח אפליקציות   (17.05.13)
"דני". יש מה לשפר במשחק, אבל זה גם נכון לגבי כל דבר. נכנסתי לכמה פרסומות. שתרוויח בכיף.
3. כמה שגיאות כתיב
נסה לכתוב ,   אפליקציה לאיות   (17.05.13)
4. אתה יכול לעשות המון כסף עם האפליקציה שלך
אחד שמפתח   (17.05.13)
אתה פשוט לא מכיר כנראה את השוק...
נכון ב Apple לא שמים עליך ולא שווה לך לפתח. נקודה.
ב Google אתה יכול לעשות המון כסף...

כנס ל StartApp.com ותבין את הפוטנציאל.
תפרסם כמה כסף עשית בעוד שלושה חודשים מהיום שתוסיף את ה SDK
בהצלחה
5. לא רק שפיתוח אפליקציות זה לא מכניס כסף אלה גם שכבר לא IN
סתם אחד ,   ברלין   (17.05.13)
שים לב לאתר הזה למשל:

http://idontwantyourfuckingapp.tumblr.com/

אנשים כבר מתחילים לשנוא את הרעיון של אפליקציות והעתיד הוא HTML5 שנכון שכרגע הוא לא הכי נתמך באנדרואידים ישנים (לפני 4.2).
זה גם עונה לך על השאלה מה התחום הבא שיהיה חם
6. איזה שטויות אפשר לומר את זה על כל שוק
נגב ,   אילט   (17.05.13)
וואי ynet אתם גרועים
ודני אל תאבד תקווה
סתם בזבזתי זמן איכותי לקרוא את השטות הזאת...

נדב רוזנברג!
7. לא צריך לדעת לשווק
(17.05.13)
צריך לדעת לעשות מוצר טוב. שאנשים ירצו.

מפתחים ויזמים נוטים להאשים את כל העולם ואחותו לפני שהם יגידו שהרעיון שלהם פשוט לא היה טוב מספיק (מספיק בשביל להיות מליונרים ממנו).

אין נוסחאות קסם.
עשיתם מוצר טוב? אנשים יורידו ויפיצו בשבילכם.
ככל שהמוצר טוב יותר, הוא יתפוס יותר נפח משתמשים.
אז כן, רוב הרעיונות בינוניים ומטה ובגלל זה כמות הורדות והפצות מועטה.

והבעיה שלך אדון מפתח יקר, היא שחלמת להתעשר על פני לעשות מוצר טוב.
8. תכניתן = עבד נרצע, אריס נטול חיים וזכויות, וסל
(17.05.13)

שכל מה שיש לו (משכורת, פלאפון, נייד, מכונית) שייך למעסיק שלו.

 

תכניתן הוא היצור הכי ארור שקיים על פני כדור הארץ היום.

 

 

9. אין רווח באפליקציות יותר
מתכנת   (17.05.13)
קשה מאוד להשיג בזה רווח, אני מתכנת אפליקציה בשביל הכיף ובשביל הנסיון.
מנסיוני הכסף האמיתי תמיד היה בבניית אתרים ולעיתים גם בתוכנות (תלוי אילו).
10. אני מעדיף לעבוד ולשלם עבור האי והמרגריטות. תפסיקו לחלום על ה
יסוף וכותונת הפסים   (17.05.13)


11. אני מעדיף לעבוד ולשלם עבור האי והמרגריטות. תפסיקו לחלום על ה
יסוף וכותונת הפסים   (17.05.13)


12. התיאשת אחרי אפליקציה אחת?
(17.05.13)
הבעיה היא שאתה חושב שמישהו הבטיח לך הצלחה. אני גם מפתח אפליקציות, לא בניתי את האנגרי בירדז הבא ואני גם לא מנסה, הסיכוי לזה פצפון.
חלק מהאפליקציות שלי נמכרות טוב, חלק הן כשלון טוטאלי. ביחד הם עושות כסף טוב (הרבה יותר ממשכורת ממוצעת). הסוד הוא להכיר את הקהל שלך ולבנות משהו שהם ירצו לקנות ואז לשווק את זה כמו שצריך. אתה נכנסת מראש לקטגוריה שמאוד קשה להצליח בה (משחקים). כולם מאוד מסונוורים מההצלחה של אנגרי בירדז ומשחקים אחרים שהגיעו לפסגה אבל שוכחים שהרוב המוחלט של המשחקים נכשלים. בקטגוריה כזו או שאתה מרוויח המון או שאתה לא מרוויח כלום. אין הרבה באמצע.
האפליקציות שלי קיימות לאייפון ולאנדרואיד ואני יכול להגיד לך שהמצב בחנות האפליקציות של גוגל הרבה יותר קשה. אני מרוויח פי עשר(בלי הגזמה) באפל יותר מאשר בגוגל.
העצה שלי היא שתשנה את הגישה שלך. תדע שההצלחה לא מובטחת אבל אם תתמיד בסוף תוכל לעשות הרבה כסף. לא בטוח שמליונים, אבל בהחלט משהו שתוכל להתקיים ממנו ושיתן לך זמן לקחת חופש מתי שתרצה.
הסוד הוא לחשוב מנקודת המבט של המשתמש תוך כדי יצירת האפליקציה וכמובן שיווק טוב.
אם תיצור משהו שמלהיב, מעניין, או עונה על צורך מסויים. הדרך לעשות את זה היא להפסיק לחשוב כמו מפתח ולהתחיל לחשוב כמו משתמש כשאתה בוחן רעיונות ומתכנן אפליקציות.
אתה גם לא חייב לייצר משהו יחודי כדי למכור כל עוד אתה נותן לזה את הזוית שלך או מציע שיפור כלשהו.
בכל מקרה אל תתיאש ושיהיה בהצלחה


נשלח מהסלולארי שלי
13. האמת הפשוטה. כנראה שהמשחק לא משהוא. לא נורא אולי המשחק הבא..
הגלשן   (17.05.13)
14. פחחח
פחחח   (17.05.13)
עם 1000 הורדות הוא היה מוציא 10 דולר ב startapp ובתמורה מעצבן את המשתמשים שלו רדוחה משתמשים שיקבלו התראה על וירוס
15. הנה צעד שיווקי: כתבה באוי-נט!
נו ,   באמת   (17.05.13)
רק חבל שאם כל-כך הרבה טעויות כתיב וכתב...

וברצינות: אם אתה מפתח משהו ורוצה למכור אותו - צריך לחשוב על שיווק, פרסום וקד"מ - ואם לא יודעים מה זה קד"מ - אז כדאי ללמוד לפני שכותבים אפליקציה - ולפני שכותבים כתבה עילגת עם שגיאות כתיב.
16. טעות שרבים עושים - משקיעים רק בפיתוח ולא בשיווק
מנהל שיווק   (17.05.13)

שיווק (ותקציבי שיווק) זה שם המשחק, ככל שתפרסם ותשווק כך יורידו יותר, כך תהיה במיקום יותר גבוה וכך יורידו עוד יותר...

 

חוץ מזה אפל לוקחים 30% ולא 40, ותהליך אישור לוקח עד 14 יום ולא 3 שבועות

17. בהחלט נכון
(17.05.13)
ברשותי 5 אפליקציות באפסטור והרווחים זניחים .
לאחר מעבר למודל חינם עם שידרוג היו לי מאות אלפי הורדות , וזהו. כמות השדרוגים היא אחת ליום במקרה טוב, שהם כ20 דולר בחודש..
לא באמת יודע מה לעשות עוד.


נשלח מהסלולארי שלי
18. למפתח המשחק "דני"
זמי ,   הרצליה   (17.05.13)

סחטיין על כך שאתה משתף את כולם בתלאות ובחיים הקשים למפתח אפליקציה , אבל הורדתי את המשחק והתאכזבתי קשות. משחק די דבילי . לא צפיתי

למשחק ברמה של ANGRY BIRDS אבל נראה שהמשחקיות אולי מתאימה לילדים בני 6-8 , דבר שני לא ברור לי למה הזדהית בשם בדוי ? יש לך משהו להסתיר?

דבר אחרון : אני מסכים איתך שהתקשורת מציגה רק הצלחות לדוג' כמו וויז ,

אבל הרוב נוחלים כישלון חרוץ. צריכים מערך שיווק משומן על מנת שמשחק יצליח

כי יש מאות אלפי משחקים , וכמו מה לעשות צריכים לבלוט מעל השאר.

 

19. בקשר למרגריטות
א   (17.05.13)
עבודה קשה חסכון ותגיע גם לזה מנסיון
20. כמו שאמרת השאלה היא סוציולוגית .....
מאיר דרום   (17.05.13)
הבעיה היא לא הטכנולוגיה אלא רעיון טוב וזה קשה למצוא .

בכל מקרה תהייה גאה ביצירה שלך , מעטים כמוך מעזים .
21. אולי כדאי שקודם תלמד לכתוב כמו בנאדם...
מה נסגר ,   עם כל השגיאות??   (17.05.13)
22. אני ממש לא מסכים:
(17.05.13)
עקב אמפטיה מהיותי גם כן מפתח החלטתי להוריד את האפליקציה ואפילו תכננתי לתת לך חמישה כוכבים.
לאחר שהורדתי אותה אמרתי לעצמי בוא נראה מה הוא עשה.
תשמע:
האפליקציה לא מוצלחת.
לא צריך לספר סיפורים ואגדות על עולם הפיתוח.
פשוט העבודה שעשית לא טובה.

חסר לך הספברים על מה עושים במשחק הזה.
מבחינה טכנולוגית המשיק ממש לא להיט.
עוד משהו שממש מתריד זה שהמוזיקה מתחילה לצעוק עוד לפני שהמשחק עולה...


23. האפליקציה שלך תקעה לי את המכשיר
(17.05.13)
24. מה הקטע לתת שם בדוי ואז לרשום את השם האמיתי?
מישו ,   לה לה לנד   (17.05.13)
25. חבר שלי פיתח אפליקציה
לוחם   (17.05.13)
אבל לא היה מוכן לשלם לי על שיווק. אז הוא מדשדש.
26. למה כמה עולה
רוני   (17.05.13)
ערסל ומרגריטה?
27. Does not surprise me
Dani   (17.05.13)
The high tech world is full of stories, but very few real success stories. Everyone else works hard for a living.
28. סוף סוף שיווק
מפתח   (17.05.13)
לקח לך 10 חודשים אבל סוף סוף אתה חושב שיווק.
כמה צריך לשלם לynet עבור כתבה כזו?
29. Amazing Flashlight
שלום   (17.05.13)
מסכים עם כל מילה - פיתוח אפליקציות הוא תהליך ארוך ובד"כ מאוד מתסכל. אני פיתחתי את Amazing Flashlight ומספר ההורדות הוא מתחת לציפיות למרות היותה אפליקציית הפנס הטובה ביותר היום לאנדרואיד.
30. הכסף של האפליקציות נמצא במקום אחר לגמריי
מפתח בפוטנציה   (17.05.13)
נותנים לאנשים אפליקציה חינמית ברמה גבוהה.
ונותנים אפשרות לקנות / או להרחיב בתשלום. כמו פוקר טמפל רון וכל השאר.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה