ספורט  טורים אישיים  אריה מליניאק
אכלו לי, שתו לי / מליניאק ברביעי
אריה מליניאק
פורסם: 19.06.13, 12:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 426 תגובות ב-312 דיונים
31. @@ אליפות צריכה להיות מוכרעת בסדרה @@
אמת   (19.06.13)

לפחות 3 משחקים. כאשר מי שסיימה לפני מקבלת את הביתיות.

כך נהוג בכל מדינה ספורטיבית.

 

בקשר לתקציבים..מכבי לא אשמה..שהקבוצות יתרוממו למעלה,ולא ינסו להוריד את מכבי למטה! ספורטיביות זה להצליח,להתרומם למעלה!

 

בכל ענף יש עשירות ופחות,מכבי לא אשמה שקבוצות לא מביאות משקיעים,בעלי בית שנותנים כסף,ותקציב גבוה,ולאט לאט לגדול עם השנים!

 

כל הקבוצות שזכו באליפות,ויתרו על מוקדמות היורוליג ובכלל,זאת בעיה שלהם!

 

ויש הרבה קבוצות מליניאק שיש להם חוזה מול היורוליג ולא חשובה זהות האלופה.צסק"א למשל,ועוד ועוד..רק שלכל מדינה שם יש עוד קבוצות כי הן לא מוותרות מראש על ההשתתפות!

 

יום נפלא

32. מליניאק אני אקנה לך ספה,תדאג לפסיכיאטר
שירקאן הנמר   (19.06.13)
33. מה קרה בועז? גם לך לקחו את הצעצוע בגן?
אורן ,   צפון   (19.06.13)
34. מליניאק, אתה תותח, וצודק בכל מילה !
אבי   (19.06.13)
35. בלי קשר לנושא איזה מאמרמעולה - כנה וישיר עם להט ולעניין
(19.06.13)

מעולה.

לא צריך מישהו שמעורה בנושא כדי להנות מהמאמר.

 

36. מליניאק אתה שונא מכבי ממורמר ללא רזומה
אוהד צהוב ,   אילת   (19.06.13)
תאכל ת'לב ותלכלך. אתה אלוף בזה
37. מה לעשות צודק
Galiss   (19.06.13)

אני אוהד שרוף של מכבי.

אבל מליניאק צודק.

לא יקרה כלום אם קבוצות אחרות יקחו אליפות.

אני אפילו חושב שרק מי שלוקח אליפות הולך ליורוליג.

הבעיה היחידה שמבחינת מקצוענו פיננסית וניהולית רק מכבי יכולים לשרוד את היורוליג.

38. מליניאק
ניר   (19.06.13)
מה נסגר איתך? למה המירמור הזה?

נשלח מהסלולארי שלי
39. זו הפעם ה-189 שאני קורא את הדברים האלה
טל ,   תל אביב   (19.06.13)
לא חידשת כלום.
40. או קיי אריה
יהודה   (19.06.13)
הבנו כבר אז אתה לא אוהב את מכבי לא נורא ניסתדר בילעדיך
41. כל הרטוריקה הדמגוגית לא תעזור - איש לא ישכנע
אבי ,   נתניה   (19.06.13)
אותנו, עם או בלי קשר למכבי תל אביב, שזה הוגן להכריע אליפות במשחק בודד.
קבוצה שהייתה טובה כל העונה יכולה למעוד מעידה רגעית וכל עמלה במשך העונה, תאבד. וזה לא הוגן.
על פי יחסי הכוחות, וחוסר היציבות שלכל הקבוצות, כולל מכבי תל אביב, גילו במהלך העונה, אין ביטחון שמכבי חיפה לא הייתה מנצחת סידרה של שלושה או חמישה או שבעה משחקים.
או שאנחנו מדברים במונחים אובייקטיבים, או שעל שלחן הניתוחים מונחת מכבי תל אביב.
אבל לעשות מישמש משני הדברים- זה רק סימן שאריה מליניאק מזדקן, ולא בצורה הכי יפה.
42. מליאניק אל תבכה
(19.06.13)
די, הצלחת...
43. ריגשת מליניאק. כל מילה מהלב.
רוצים אלטרנטיבה   (19.06.13)
44. למה שלא תהייה ליגה, כולם נגד כולם, והראשון - אלוף!!!
גבס   (19.06.13)
45. מליניאק שונא מכבי ידוע
אחד שיודע   (19.06.13)
בכל אפשרות הוא מוציא אצ מכבי קטנים. אדוני, להפסיד אליפות במשחק אחד זה בושה!! רוצה לצמצם פערים?? בבקשה שיעשו סדרה גם בגמר! אבל לא למליניאק חשוב שמכבי יראו חלשים ובכיינים! אז בקיצור, נא לקחת כל מילה שלו בערבון מוגבל!

נשלח מהסלולארי שלי
46. אז יאללה, להחזיר גם את הקיזוז בכדורגל
קוזי   (19.06.13)
זה מגביר את התחרות...
47. הפעם מליניאק הלך עד הסוף אבל ... צודק 100%
אייל ,   כפר סבא   (19.06.13)
אני אוהד מכבי קרוב ל40 שנה , לא מת על מליניאק אבל כל מילה בסלע . תראו מה עשו לשמלוק , נדב הנפלד ועוד . במקום לעסוק בספורט מתעסקים בבכיינות ובעסקנות . לכו תרוויחו אליפות ביושר .
48. ל"מאמן" מליניאק
אחד שמבין כדורסל   (19.06.13)
כמי שמגדיר עצמו מאמן כדורסל וכבר 20 שנה ויותר אף קבוצה לא מעוניינת בו, הייתי מניח שקצת תבין שאליפות של ליגה.... כן ליגה ולא גביע, צריכה להיות מוכרעת בסדרה.
אתה מנסה להמציא מחדש את הכדורסל, וכפי שאתה לא מוצא קבוצה כך גם לא תצליח להמציאו מחדש.
הרי כל מה שאתה עושה כל ה"קריירה" שלך זה לדבר.
כנראה בגלל זה הלכת לתפקיד הכלום ושום דבר שלך שנקרא coacher.
אה... ודרך אגב היורוליג זה גביע (למרות שמו), ולכן פיינל פור זה כן בסדר שם.
בליגה בניגוד ליורוליג, אתה משחק מול כל הקבוצות וצריך להוכיח שאתה הטוב ביותר כדי לזכות באליפות.
ולכן כדי להוכיח שאתה הכי טוב אתה זקוק לסדרה.
אה...... ואתה תמשיך לעשות את מה ששאתה עושה הכי טוב, פשוט תמשיך לדבר לאוויר ותצא לנו מהוריד.
49. מליניאק, לך תטפל באובססיות שלך, בשביל זה יש רופאים וכדורים
ELMO   (19.06.13)

ובפעם המיליון- פיינל פור היורוליג זו שיטת גביע, ויש לנו שיטה כזו בישראל, ליגה זו שיטה מקבילה, מה שמתלהבים נבונים כמוך עשו זה ליצור שתי שיטות גביע בישראל.

טיפש

50. עלק פרשן
אלי ,   סהר   (19.06.13)

כבר יותר מ 20 שנה אתה מקבל במה ברדיו בעיתונים באינטרנט .

אין לך מושג , חוץ מלדקלם סיסמאות  ולברבר אין לך מושג . אז היית לפני 30 שנה מאמן נבחרת ישראל , וזה גם קרה בגלל טעות . אז תוריד את הטורים , הרי בלי הקשרים שיש לך שתקשורת מזמן אף אחד לא היה שומע עלייך . גם בתחום העיסוק השלך אתה מברברררר    בלי סוף , אז שמעת הרצאה של איזה שרוט מיפן או לא יודע מאיפה ואתה מחקה אותו .SO WHAT?

51. מליניאק תמשיך אל תפחד מאף אחד
יהודה ,   חיפה   (19.06.13)
מכבי תל אביב הציגה קבוצה חלשה השנה , גם ביורוליג וגם בליגה . הם כנראה רצו לחסוך במזומנים והביאו שחקנים בינוניים עד חלשים . חלק מהשחקנים בכלל לא התאים אפילו לליגה שלנו . קיינר מדלי  זה בדיחה , אין לו מקום בליגת העל פלניניץ זה עוד בדיחה לא שיחק דקה בגמר שרמדיני דווקא יכול היה להיות טוב בהמשך סילקו אותו ותראו לאן הוא הגיע . דיויד לוגן : בין  הזרים הגרועים בליגה למרות היד הלא רעה מדי פעם. גם סמית לא משהו . פניני גם לא שחקן  ברמות האלה וגם מורן רוט כבר לא ילד עם השחקנים האלה אי אפשר לקחת אליפות . מכבי נשארה עם סנטר אחד איך אפשר לקחת אליפות עם סנטר אחד , מי תכנן כך את העונה ?ההפסד הזה הוא תמיד קצה קרחון לבעיות יותר קשות בקבוצה. מצחיק שמפטרים דווקא את מנהל הקבוצה , מה זה אשמתו ? הוא הביא את השחקנים האלה ? מי זה אבן הסקאוט של מכבי אף פעם לא שמעתי על  שם כזה בענף הכדורסל הכישורים של הדור השני בניהול הקבוצה הם תעודת הלידה שלהם . נפוטיזם בהתגלמותו .   
52. קבוצה שממשיכה לפרנס יצור כמו פניני
אמנון ,   צפון   (19.06.13)
לא ראויה לשום תואר, אולי לתואר ״אלופת המיאוס והגועל״.
חוץ מזה , מליניאק צודק בכל מילה.

נשלח מהסלולארי שלי
53. לא מדויק ולא רלבנטי
שכן מגבעתיים   (19.06.13)
יש טעות מרכזית אחת בטענותיך. באליפות ליגה, בשונה מגביע, צריכה לזכות הקבוצה שהיתה הכי טובה מכל האחרות בעונה. לכן מקיימים מחזורי משחקים, ניקוד, פלייאוף וכו. פעם הקבוצה שהיתה במקום הראשון במחזור הסיום היתה האלופה. תל אביב הכי טובה בעל המדדים של כל העונה, לכן אם משחק יחיד הוא שקובע את האלופה - תקראו לזה גביע ואל תבלפו. תראו אפילו ב nba.
54. מליניאק אתה בדיחה. אתה באמת מאמין לעצמך?
mrpresident   (19.06.13)
כפי שאתה יודע כדורסל זה ספורט תחרותי. למה אתה מאשים את מכבי שהם לא רואים לגד עיניהם את טובת הכדורסל? הם מתחרים בהתאם לחוקים ומנצחים. מה כל כל כואב לך.

יא לוזר נצחי. כואב לך שמכבי אלופה 189 פעם? אז שהיריבות יקלעו יותר.

מילא משחק אליפות בודד על כל הקופה, אבל איפה שמעת בעולם שיתרון הביתיות
ניתן לקבוצה שהגיע למקום השני!?!?!?

למה לא לתת את הביתיות לקבוצה שלקחה את המקום הראשון? זה ספורטיבי זה?

99.99% מהפעמים בהם משחקי הגמר היו ביד אליהו/נוקיה היו כאשר מכבי סיימה את הליגה במקום הראשון. אז על מה אתם בוכים?

הדבר היחיד שאני מסכים איתך הוא שמשחק הגביע צריך להיות במגרש ניטראלי. אבל משחק אליפות?? הרי יש יתרון ביתיות.

מעבר לכך. מן הראוי הוא שתציין בגילוי נאות שאתה לא סובל את שמעון מזרחי, ברמה האישית. זה קצת מסביר את התגובה של שמלוק, ואת הארסיות שבטור שלך.

55. אריה אתה טועה
ספורט לעד   (19.06.13)
כאחד שמעביר סדנאות קואצ'ינג, קצת מוזר שדווקא את מכבי אתה פוסל.
שיטת הקואצ'ינג גורסת שאתה הכי טוב, שאתה שואף להכי טוב, ואתה תעשה הכל, על מנת להגיע לפסגה שאתה שואף אליה.
מה ההבדל בין זה לבין השאיפה למצוינות של מכבי?!!!!!
אז זהו, שאין. הספורט משול לעולם הקפיטליסטי. מי שיש לו כסף, ידרוס את המתחרים שלו. ככה עבדה אופנת/בועת ההיטק בשנות ה-90. וככה עובדת השיטה בנבא.(למרות כל המגבלות חסרות השיניים שיש שם). וככה עובדים גם מכבי. חיפה,י-ם, רמלה ז"ל, ר"ג ז"ל, הפועל ת"א ז"ל. כולן ניסו ומנסים לעבוד בצורה הזאת מי יותר ומי פחות, וכולן הצליחו שנה מקסימום שנתיים- ואז נקלעו לחובות/ פירוק ומה לא. היחידה ששרדה, זו היחידה שהצליחה להביא כל פעם כספים ממקור חיצוני. אפשר לבוא ולהגיד, נכון הם קיבלו עזרה מערוץ ממשלתי. אבל אותו ערוץ לא היה משקיע בהם אלמלא ההתענינות של הקהל במשחקים הללו. ולראייה, עד היום, תחנות טלביזיה מוכנות לשפוך על מכבי כספים.
לסיכום אומר, ההרגשה שלי שאתה מונע משינאה מצטברת על ההצלחה של מכבי.
הכתבות שלך הן פופוליסטיות. ואתה משתמש בנתונים בצורה מעוותת על מנת להצדיק את מאמריך.
אשמח אם תגיב בכתבה הבאה שלך!!!!!
56. אתה ענק,גדול,מסעיר,כוכב,
מוחמד אחמדיניג'אד   (19.06.13)
57. אכן האליפות חסרת משמעות - גם של ת"א וגם של חיפה
איתן   (19.06.13)
אכן, לזכות באליפות 30 פעם ברציפות מוריד מערכה של הזכיה והופך אותה לכמעט חסרת משמעות. הניסיון להפוך את האליפות למשחק גמר יחיד כי יש סיכוי שמכבי חיפה שנוצחה חמש פעמים השנה העונה (לא ספרתי, ציטוט מהעיתונות) ע"י מכבי ת"א אולי תצליח במשחק יחיד לנצח, לא מוריד מהגיחוך שבזכיה אלא מוסיף עליו. אכן, יש משהו מוגזם ומגוחך ביגון שעוטף את אנשי מכבי ת"א כשהם מפסידים אליפות חסרת משמעות אך לפחות זה מראה על הכבוד שהם רוחשים לליגה בארץ. שמחת המנצחים, לעומת זאת, הרבה יותר מגוחכת - כולם יודעים שיש הקבוצה הטובה במדינה ויש קבוצה שזכתה בהגרלה (פחות או יותר) באליפות. אליפות? נעליים... ואם כבר יש לי רעיון יותר טוב: כשהקבוצה האחרת מתקיפה היא תשחק עם כדור סל תקני, כשמכבי ת"א מתקיפה היא תשחק עם כדור רגל או עם כדור פוטבול, מה דעתך? או אולי פשוט נטיל מטבע? זה ספורטיבי באותה מידה.

דרך אגב, הפיינל פור ביורוליג אף הוא אינו שיא הספורטיביות ואם היתה קבוצה אירופאית אחת שבכל שנה במשך שלושים שנה (עשר מספיק) מגיעה לפיינל פור עם מספר הפסדים קטן בהרבה מאשר הקבוצות האחרות, כי אז גם אליפות אירופה היתה הופכת למשהו מגוחך. אבל העובדות הן שביורוליג זה לא כך ובאץ זה אכן כך. לכן בארץ משחק גמר יחיד או פיינל פור הופך לקומדיה ביורוליג לא.
58. לא קצת הגזמת עם האובססיה?!
The   (19.06.13)

בסדר, הבנו שאתה לא סובל את המועדון הצהוב. אבל כבר שברת שיאים בעיסוק הבלתי נגמר בביקורת ובהכפשות. דוגמאות מהטור האחרון:

1. טור שלם הקדשת למחדלים של מכבי ת"א. לא מצאת נכון להקדיש ולו פסקה אחת לצד המנצח, מכבי חיפה. טוב, אתה כנראה יודע מה יותר מעניין...

2. אתה כותב טור לעיתון בעל תפוצה גדולה מאוד. אנשים רבים קוראים אותך משווה את האגודה לילד מופרע, למשטרים אפלים. זה די מתקרב להסתה בעיניי. נראים במסיבת עיתונאים כמו קורבנות מהשבי?! רבאק, לא הרחקת לכת קצת?!

3. לא יעזור לך כלום, אליפות שמוכרעת במשחק אחד אינה ספורטיבית. אפילו שמכבי חייבים לדבריך לקחת גם את המשחק הזה בזכות עודף תקציב. האם אתה רואה מצב שמכבי ת"א בכדורגל לוקחת את הליגה הארוכה בהפרש של 13 נקודות ואז אומרים לה שהיא צריכה להופיע למשחק על האליפות מול, נניח, בני יהודה או רמת השרון?! לא הגיוני, נכון? במקרה כזה בהחלט ייתכן שהיריבה תנצח במשחק בודד, האם זה אומר שהיא הקבוצה הטובה בארץ? ברור שלא! ולכן אף אחד לא מעלה על דעתו לעשות זאת, רק בליגת הכדורסל בארץ.

4. ואל תשווה לאליפות היורוליג. שם מדובר במסגרת בינלאומית ולא מקומית. כל טוניר בינלאומי מסתיים במשחק גמר אחד.

5. איך מגיע מועדון לכל כך הרבה הישגים שלמרות שלטענתך מדובר במועדון עם התנהלות כושלת, אנשים חסרי מוסר על סף השחיתות, שרק עושים טעויות כל הזמן? ואיך למועדון כזה רוצים להגיע מכל רחבי היבשת, לא רק ישראלים? אם הכל רע שם, למה אדם נפלא כמו וויצ'יץ' עוזב את קרואטיה שם יש לו הכל ובא לפה בשמחה? חשבת על זה, אולי אתה טועה קצת או מתלהם יותר מדי?

59. אתה חי בסרט
ד   (19.06.13)

אתה כל הזמן טוען שהגמרים נערכו בנוקיה.

 

1. מה רציתי שגמר התקיים באולם של 2000 איש???

2. אולי חשבת שהגמר נעקך בנוקיה כי... מכבי סיימה ראשונה את העונה הסדירה

3. מדברים על תקרת שכר  (דבר שאין באף ליגה באירופה) שקיינת ב ארה"ב שכחו לציין שהקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר זוכה ליתרון ביתיות לכל אורך הפליאוף!!

4. כפי שציינת מכבי לוקחת את כל השחקנים הטובים - מה קורה בספרד ? יון? רוסיה? כמה אלופות חדשות יש שם לאורך השנים ???

בילבולי מח של שנואי מכבי.

במקום לחשוב איך משפרים את הקבוצות ומביאים ספונסרים דואגים לשיטה בלתי ספורטיבית שמורידה את ההגינות מהכדורסל בארץ

מלניאק - תגיב ל4 הטענות שציינתי למעלה (אם יש לך תשובות בכלל)

60. ליאור איבד אצלי הרבה נקודות עם ההתבכיינות שלו
רועי   (19.06.13)
באמת מסכנים
לא רוצים משחק אחד? תנהיגו תקרת שכר, דראפט וכו...
רוצים להשאיר שיטה מטומטמת שלקבוצה אחת יש תקציב פי 5 מהמתחרה שלה? אין ברירה אלא לעשות משחק אחד אולי מישהו יגנוב משחק
בכל מקרה ברגע שכולם יודעים את החוקים והם מסוכמים מראש ומכבי משתתפים הרי שהתנאים שווים לכולם וכל הבכיינות הזו פשוט מביכה
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה