רכב  חדשות
מחירי הדלק עולים? נהגי הליסינג נוסעים יותר
שחר הזלקורן
פורסם: 08.10.13, 15:40
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 221 תגובות ב-117 דיונים
1. אני משתמש ברכב מליסינג כי אין לי ברירה!!!
מישו ,   איפשהו   (08.10.13)
אני גר יותר מ80 קילומטר ממקום העבודה שלי. וכמוני יש הרבה. אולי זאת הסיבה האמיתית לקילומטרז המופרז לבעלי רכבים מליסינג?!
2. פחחחחחח! איזה אפסים!
יאיר לפיד   (08.10.13)
3. חברות מגבילות את הקמ לעובד !!!!!
בדרך לברלין   (08.10.13)
שחר, אתה טועה ומטעה
אתה משלם מס מלא ומוגבל בקמ
כל חריגה גוזרת קנס
4. היום הליסינג כבר לא משתלם בדיוק ההפך
(08.10.13)
בזכות כתבות כאלה
5. אפילו בצה"ל הגבילו כבר ממזמן את הקצאת הדלק בהתאם למגורים
מה הבעיה   (08.10.13)
6. אתם ממש מבלבלים במוח. המחיר שאני משלם
ניר. בעל רכב מהעבודה   (08.10.13)
עבור שווי שימוש, מיסים ושאר ירקות שווה ערך (ולפעמים אפילו גבוה יותר) מהחזקת רכב פרטי.
7. נו אז מה אם הם נוסעים יותר? הדלק גולם בכל מקרה
מינה ,   מרכז הארץ   (08.10.13)
מה זאת צרות העין הזו? הם שילמו מראש על הדלק ועל האופציה להעלאת מחירי הדלק
ואם המחיר ירד האם ישלמו פחות? ברור שלא!
8. בעלי רכב ליסינג נוהגים בעיקר לעבודה,הם לא יכולים לקצץ
שמוליק   (08.10.13)
היה לי בעבר רכב ליסינג כשהיתי שכיר בתחום ההיטק. כמעט כל הנסיעות שלי היו לעבודה וחזרה, שעה עד שעה וחצי לכל כיוון. אתה עובד כל כך הרבה שעות, ותקוע כל כך הרבה זמן בפקקים שהדבר האחרון שאתה רוצה לעשות בזמן הפנוי הקטן שנשאר לך זה ליסוע לאן שהוא.
מה אתם מצפים שיסעו פחות לעבודה? רוב העבודה מרוכזת במרכז אין מה לעשות.

רואים שהכתבה היא מטעם רשות המיסים וזאת הכנה להעלאת מיסים על בעלי רכב ליסינג.
מס הקניה על רכב לא קטן בכלום, זה שקר וכזב. ה"רפורמה" הוזילה כלי רכב קטנים שהתיקרו בחזרה השנה ומצד שני יקרה מאוד כלי רכב פופלארים שכביכול מזהמים יותר.
עובדה היא שלפני שנה משפחתית ממוצעת עלתה 118 א' ש"ח והיום 128 א' ש"ח.
עובדה שהם טוענים שעוד הוזלה תפגע בהכנסות המדינה- כלומר הכנסות המדינה לא נפגעו ולכן שום מס לא ירד. הציבור משלם אותו דבר.
9. לבטל נושא הליסינג מייד-! עבודה בעיניים ומשרת רק את חברות הלי
נהג   (08.10.13)
10. קחו מהם ותנו לי!
עובדיה מזרחי ,   ירוחם   (08.10.13)
שתו לי!

11. להפך! כיום רק מי שצריך לנסוע הרבה לוקח ליסינג
יוסף ,   כרמיאל   (08.10.13)
עם עליית המיסוי על הליסינג בשנים האחרונות, הגענו למצב בו הליסינג אינו משתלם למי שהקילומטראז' השנתי שלו נמוך. רק למי שממילא נוסע הרבה כדאי לקחת ליסינג.

כלומר הסיבה והתוצאה הפוכות - זה לא שמי שלוקח ליסינג מנצל אותו ללא צורך ומבזבז דלק, אלא להפך - רוב מי שלוקח ליסינג במילא חייב לנסוע הרבה. העלאת המס לא תגרום לנו לנסוע פחות, רק לשלם יותר על "הזכות" לגור בפריפריה.
12. החזרתי רכב חברה, כי אני לא נוסע הרבה
ליאל ,   ת"א   (08.10.13)
נמאס לי לממן אחרים. חבל, שתשלום עבור רכב חברה אינו לפי קילומטראז'.
13. גאוני: הורדת מס ...תפגע בהכנסות המדינה. איך לא חשבנו על זה
יעקב ,   דרום   (08.10.13)
האם יש הורדת מס שלא פוגעת בהכנסות המדינה ? אז מה נעשה כדי לא לפגוע בהכנסות המדינה ? העלאת מס !!! פשוט וגאוני.
14. אין עבודה בפריפריה, זו אחת הסיבות
(08.10.13)
גר בפריפריה ונאלץ לנסוע 55 ק"מ לכל כיוון למקום העבודה, הייתי שמח לעבוד קרוב לבית ללא רכב ליסינג
15. ומה עם העלות של הליסינג לעובד?
tbh   (08.10.13)
ברגע שיש רכב ליסינג מורידים לו את התשלום עם הוצאות נסיעה ומוסיפים לו שווי רכב בברוטו. יוצא הורדה במשכורת של בערך 3000 עד 5000 שקל בחודש.

האם משתלם לאדם שנוסע מעט ברכב לקחת רכב ליסינג? לא.
אז אין מה להשוות.
ואל תשכחו שלפיד היקר בוחן אפשרויות למיסוי נוסף של רכבי ליסינג. נחמד להגדיר רכב ליסינג כמתנה ולסחוט בצורה הזו כסף.
16. גיבורים - נראה אותכם מטפלים בחשמל חינם
יובל   (08.10.13)
17. ההטבה של הליסינג מחוייבת במס מראש. אז לפחות להנות ממנה
גולן ,   באר שבע   (08.10.13)
18. ורק רפורמה אחת מבוששת לבוא: תחבורה ציבורית נוחה ומהירה
מרימה גבה   (08.10.13)
רכבות כמו ביפן או בצרפת... אחח... במקום זה יש לנו אוטובוסים כמו בהודו.
19. כמו אנשי הפריפריה הגרים באזור המרכז ועובדים בהי טק בחיפה ובצ
אדר   (08.10.13)
20. נתון מגמתי ומטופש
אמיר ,   ירושלים   (08.10.13)
למה שנהג ליסינג יסע יותר ? הרכב משמש לעבודה + להגעה לעבודה. שני הסעיפים הללו לא משתנים ביחס למחיר הדלק ולכן לדעתי זהו נתון מגמתי שנועד להצדיק מיסוי על הדלק.
21. אנשים תוהבו אחד את השני, כתבות כאלה מפלגות את העם
EEGG   (08.10.13)
22. שחר, אולי לא הבחנת מחירי הדלק ירדו לאחרונה
אדר   (08.10.13)
23. רכבי הליסינג מזהמים את הסביבה איפה אתם הירוקים הצבועים??
ששון החצילון   (08.10.13)
גם לכם יש ליסינג אז אתם שותקים
24. הפורמט צריך להיות ליסינג בלי דלק
קוזי   (08.10.13)
יותר ידידותי לסביבה

25. תחבורה ציבורית כמו במדינות עולם שלישי
אורן   (08.10.13)
26. אם הם נוסעים פי 2 הם גם מעורבים בתאונות פי 2, לא?
.   (08.10.13)
זה אומר שהם בערך מסוכנים כמו קטנוע קטן שהסיכון שלו לק"מ הוא פי 2-3 ממכונית פרטית, אבל הנסועה נמוכה יותר...
27. אלה אוכלי חינם
לכו לנמלים ולצבא חה'   (08.10.13)
חברי כנסת מושחתים אינם צריכים כלל שכר!!
28. די כבר עם הזיוני שכל האלה
מתן   (08.10.13)
הליסינג ממש ממש ממש לא משתלם. מי שמשלם על זה, זכותו לנסוע
29. בלי הליסינג הכבישים יהיו ריקים
יעקב ,   מרכז   (08.10.13)
מי שנובע היום זה רכבי הליסינג . אם יבוטל הליסינג נקבל כבישים של יום כיפור כל השנה . העניין שזה יחסוך הרבה השקעות מיותרות בגשרים \בכבישים \מחלפים . את מע"צ יהיה אפשר לסגור ולהעביר את הכסף למשרד התרבות\החינוך
30. החונטה מנסה לסכסך בין אלה שעובדים. הפרד ומשול קלאסי.
א. חום   (08.10.13)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה