רכב  תחבורה ציבורית
רכבת מהירה לאילת: ח"כים מנסים לבלום את הפרויקט
ynet
פורסם: 17.10.13, 13:34
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 274 תגובות ב-178 דיונים
61. ככה זה בארץ. לכל רעיון טוב שיחזק את המדינה
יואב   (17.10.13)
קמים כל מיני מפריעים למיניהם כגון חכי"ם שבטוחים שחייבים להוכיח שהם קיימים ורק מפריעים, הירוקים שבטוחים שרק הם מבינים, אינטרסנטים שונים, ועדות למיניהן שמושכות חודשים ושנים דיונים שאפשר ברצון טוב לגמור תוך שבוע וחייבות להוכיח לכולם שהם כאן וחייבים לראות שהם קיימים, טובת הציבור, טובת המדינה, זה לא הדבר העיקרי, העיקר שיראו ויבינו שגם להם יש מה לומר. כל מיני פקידונים למיניהם יכולים במחי יד לתקוע מיזמים לאומיים סתם כי בא להם ואין פוצה פה ומצפצף. ראו את הרכבת הקלה בירשלים, בת"א וכו'. כל הזמן רק מנסים לתקוע מקלות בגלגלים ולא בטוח שמתוך מניעים רלוונטיים. אגב הסינים, צריך קצת ללמוד מהם פרויקט לאומי מה הוא. שם כשהוחלט על פרויקט כזה, שום דבר לא עומד בפניהם, והפרויקט מתבצע ללא כל התחשבות, שם טובת במדינה לפני הכל. מותר קצת ללמוד מהם, אולי לא בכוחניות שהדברים מתבצעים שם, אך ללא זאת יש עוד הרבה מה ללמוד מהם.
62. אלו נבחריך ישראל עולם 3
אפי   (17.10.13)
אפילו למזרח אירופה יש רכבת מהירה
63. תמי,אראלי,מרבי,דובי ואיתן שמעו את אמא שלי מקריאה את הסיפור
דובי לא לא עלה באש   (17.10.13)
64. רכבת ישראל
אורית ,   קרית חיים   (17.10.13)
נתניהו בר מזל הוא יכול לראות את הנוף ממקום מושבו,אז למה החלונות כל כך מטונפים שקשה לפעמים לקרוא את שם התחנה.

נשלח מהסלולארי שלי
65. כסף כסף, ח"כ מבקשים לעצור פרוייקט כי הם משרתים בעלי עיניין.
אחד שיודע   (18.10.13)
66. למה צריך רכבת לאילת בדיוק?
עדיף סביבה ,   על טימטום   (18.10.13)


נשלח מהסלולארי שלי
67. מעניין כל המתנגדים מהשמאל הקיצוני
ליאור   (18.10.13)
משרתי אינטרסים של בעלי ההון
כמו אגד , ארקיע , ישראייר , מפעלי תובלה ( משאיות )
כולם רוצים מהר לסגור את הפרוייקט ... למה שישראל תתפתח ?
עדיף שיעשו עוד מילארדים עלינו , ויתקעו את הקידמה בעבור הון עצמי ובלעדיות כפויה .
והשמאל הקיצוני גם ככה תומך בכל אפשרות שתגרום נזק למדינת ישראל

נשלח מהסלולארי שלי
68. רכבת לאילת רק אחרי רכבת תחתית בת"א
יטב ,   מרכז   (18.10.13)
במקום לעסוק בעיקר ובמה שבאמת נחוץ מחפשים פרויקט ראוותני שגם אם נכון לבצעו הוא אינו עמוד בעדיפות, לפני מערכת הסעה המונית בת"א, הסכם שיפריד אותנו מהפלשתינאים, ופיתוח מערכות המחקר והמדע שלנו.
69. הטיעונים נגד רכבת לאילת אבסורדיים לחלוטין
אקולוג ,   טכניון   (18.10.13)
הטענה שיגרם נזק סביבתי היא הזויה.
תוואי רכבת אינו עולה על מטרים בודדים.
הפגיעה לסביבה היא מינימליסטית לחלוטין מה גם שלא מתוכננות מספר רב של תחנות כיוון שזו תהייה רכבת מהירה.
הנזק הסביבתי נמוך מעין שיעור לנזק האקולוגי הנגרם הן ע"י התעבורה היבשתית והן האוירית לעיר הדרומית.
כדאי שנבחרי העם יפסיקו לשרת אינטרסים זרים של בעלי ממון ויאפשרו למדינה להתפתח
ולהיות מה שהיא הייתה צריכה להיות כבר לפני שנים.
70. "צודקים" מתנגדי התוואי..נהנים מטיסות/הסעות חינם במושב האחורי
מה/ למה להם...?!   (18.10.13)
71. מי את מירב מיכאלי.....?! הגולם קם על יוצרו
נטע זר   (18.10.13)
72. שמעתי מספר פעמים מומחה בעל שם מתנגד לרכבת לאילת -אך מחריש
קורא   (18.10.13)
73. מה שמצחיק זה שגם אם הח"כים יתנגדו וגם אם הם יתמכו מאוד...
(18.10.13)
...הרכבת לא תתקדם לשום מקום.
74. רכבת לאילת ? מה אם רכבת לאור יהודה
קרוב רחוק   (18.10.13)
75. עד שלא תופרט הרקבת
חבל על כל שקל   (18.10.13)
76. אל תגידו ח"כים, תגידו לוביסטים
(18.10.13)
שמעניינים אותם חבריהם באגד ובחברות התעופה.
77. יאללללה כברררר עם המריחות האלה. כל דבר פה זה פרויקט.
נמאסתם כבר נוכלים   (18.10.13)


נשלח מהסלולארי שלי
78. חפשו את האינטרסים,חברות התובלה שמעבירות סחורה מאילת למרכז
עמוס תא   (18.10.13)
79. שימו לב איזה כמות גדולה של מגיבים מטעם.......חשוד
אזרח   (18.10.13)
80. צריך רכבת בגוש דן פ"ת - ת"א
שי   (18.10.13)
מי צריך רכבת לאילת
81. פרסמו שמות ח"כ שמונעים פיתוח הנגב .
אני   (18.10.13)
82. חחחח.... רכבת לאילת
אייל   (18.10.13)
83. תזרזו את הביצוע. איכות הסביבה תמיד מנוצל על ידי סמול אנטיציו
ברוך   (18.10.13)
אנטי ציוני להלבנת הכסף האירופאי ושל הקרן החדשה, קבלת כסף ממשלתי למאפיה שלהם וניגוח יהודים בחו"ל. בוגדים כמו חנין משתמשים בזה לטובת הדמוגרפיה המוסלמית בנגב וגליל
84. חבורה של מזיקים
יובל   (18.10.13)
בגלל אנשים כאלה, כמו איתן כבל אבי אבות השחיתות והטומאה. שהם משמשים לוביסטים לחברות כלכליות שמתנגדות לרכבת, הייתה גם רכבת תחתית בתל אביב.
85. הפיל הלבן האולטמטיבי
yossi ,   tel aviv   (18.10.13)
עדין יש סממני שפיות מסוימים אצל חלק מניבחרינו. התכנון שהונחת מראש ממשלתנו וירום הודו השר כץ,מגלומני,בעלות כוללת של כשמונים מליארד שח לפחות(כולל התשתית,הניד,התחזוקה,ההפעלה,הנמל היבשתי באילת,שדרוג נמלי אשדוד וחיפה,החישמול וכו). אין לו תוחלת כלכלית מינימאלית.אין לו תוחלת גיאופוליטית באשר מצרים והעולם הערבי לא יתנו לאיים על תעלת סואץ,הוא יהרוס התעופה האזרחית הפנים ארצית וימית שדה תמנע בעודו בסוף הקמתו והפעלתו. עלויות התפעול והאחזקה בלבד יחיבו עלויות גבוהות לנסיעה ברכבת הזאת. הנזק הסביבתי אדיר ובכל אורך הקו-מבאר שבע,לאילת. תרומתו לעיר אילת כעיר נופש ותיירות שלילית. כולו בלון נפוח וריק שברגע שהאוויר החם יתקרר-יצתמק ויפול. האם לו התפללנו ולנזק הזה מייחלים? השפויים שעדין מיצגים אותנו בכנסת וועדותיה ראוי שיעלו על הבריקדות-וילחמו את מלחמתנו בקו המטורף הזה.
86. מי בכלל הולך להרוויח מהרכבת הזאת??? רק בעלי ההון
(18.10.13)
אנחנו משלם על המיזם ומי יהנה?
- קבלני ביצוע - ג'ובים, שחיתות שירוויחו מיליארדים
- מקורבים שיקבלו ג'ובים ומשכורות
- רכבת ישראל עם הועד השורר
- נמלי הים (פרטיים וציבוריים) עם הועדים שלהם

ממה בדיוק הציבור יהנה? טרטור של 4 שעות ברכבת בדרך לבית מלון באילת??? נו באמת...

אתם יודעים מה, שגופים פרטיים יממנו את הפוייקט וירוויחו ממנו! עדיף להשקיע 10 מיליארד בחינוך ובבריאות!
87. באילת יש 60 אלף ערסים שמגיע להם רכבת כח הם עשוקים
נשמה כפרה עשוק מקופח   (18.10.13)
88. יש למנוע את הפרויקט בכל דרך...הפגיעה
דור   (18.10.13)
האנושה שהפרויקט יביא על הטבע - על כל בעלי החיים,הצומח והשמורות שם - לא משתווה לתועלת שנפיק ממנו. סך הכל לחבר את אילת?שוב פעם חושבים רק כסף כסף כסף?תאמינו לי, אתם רוצים לשמור על הטבע. הנגב והערבה הישראליים זה אזורים שיד האדם עוד לא נגעה בהם הרבה, ולכן נשמרו שם נופים מדהימים שבכל מקום בארץ כבר נכחדו. מה גםשבעלי חיים ייחודיים למקום, כדוגמת נמר המדבר,שועל חולות,שועל צוקים, לטאת הכוח, קיפוד מדברי,יעלים,פראים וכו' שזקוקים למרחבים רבים יפגעו מזה רבות, שכן הם יוכלו להידרס ביתר קלות, יהיה בידוד בין אזורי מחיה ובנוסף יקומו יישובים חדשים שידחקו אותם לצדדים. הגבולות של ישראל שעשירים בגדרות וחומות לא ייתנו לסיכוי לבעלי החיים - והם ייכחדו. גם צמחים ייחודיים יכחדו. זה מה שאתם רוצים?
תחשבו שוב..
89. חברי מפלגת העבודה מנסים למנוע מהסיבה היחידה הבאה
(18.10.13)
הם לא רוצים שסינים יבנו אותה ביעילות, במהירות ובעלות נמוכה. הם רוצים שוועד עובדים שמן עצלן ובריוני יבנה תוך סחיטה של כספים שיעלו לנו פי כמה יותר מאשר אם הסינים יעשו את העבודה גם באיכות טובה יותר
90. אולי השר דואג לחברים שלו אבל בדרך הוא מבצע רפורמות חשובות
ישראל   (18.10.13)
יתכן שיש איזה חבר מרכז ליכוד חזק שיש לו קשרים בסין, יתכן. ויתכן גם שמישהו מרוויח מהרפורמה בשוק הרכב, בתעופה, הנמלים והמהפכה בתשתיות, יתכן. אבל הבחור הזה לפחות עושה משהו, די הרבה בעצם. גם לשאר השרים יש חברים שהם דואגים להם, משרד האוצר אולי? אבל הם לא עושים דבר חוץ מלדבר.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה