|
1. "ככל שמציגים את מחיר המבצע רחוק ממחיר המקור..."
הכוונה למיקום פיזי או לגודל ההנחה? אם זה הראשון אז בסדר, אם זה השני, אז זה ברור מאליו שהנחה יותר גדולה תהיה יותר אטרקטיבית.
|
|
|
2. מאמר מצויין - כל הכבוד
את רוב הטריקים גיליתי בעצמי כבר מזמן, עכשיו זה רק מעצבן אותי שמנסים לעבוד עלי שוב ושוב. אבל חשוב שכולנו נבין כיצד הפרסומות עובדות עלינו. החברות המוכרות פשוט עושות לנו שטיפת מוח.
|
|
|
3. אף אחד מהטריקים והשטיקים לא עובד עלי.
בזבוז כל המחקר הזה |
|
|
(15.11.13) |
|
|
|
4. אחלה מאמר, אבל משאיר אותנו עם שאלה חשובה יותר מהכל....
האם אחרי שקראנו את המאמר הזה אותם דברים משפיעים עלינו באותה צורה?
|
|
|
5. ברפסודה כמו ישראל תחתכן תחרות ?
קח ספינה כמו אירופה ותקבל תחרות והוגנות. או קי אז "עבדו עליך" באירו לכאן ואירו לשם, מאידך ברפסודה הנשלטת ע"י קבוצת מלחים צמאי ממון המקושרים למוקדי הכוח גם אם תלמד את כל הטריקים עדיין תצא דפוק. קופיקס פורצת דרך ומתחילה לשנות משהו. צעד מבורך ועל כך רוגזם של המלחים המושחתים. לו יהי....
|
|
|
6. סוף כל סוף מאמר שכיף לקרוא.שרק תמשיכו ככה
|
|
|
7. דייייייייייי אם כתבות ארוכות תקצרו תודה
|
|
|
|
|
9. לא יכולתם להביא את התמונות מהספר בצורה קצת יותר אסתטית?
הסריקות העקומות האלה נראות מאוד חאפריות וזולות.
|
|
|
10. מאמר מעולה!!!
עדי , |
פרו לימה |
|
(16.11.13) |
כל הכבודד!!!
|
|
|
|
|
אני לא אומר סתם. ההסברים לא משהו , ואתה מתעלם מהעובדה שהרבה מהטריקים השיווקיים הם בעצם שקרים. כן שקר.כל למכור כשמשקרים
|
|
|
13. מה אכפת לי אני ממלא תמיד ב99 שקל.
|
|
|
|
|
15. יותר מתאים לצרכן האמריקאי הישראלי קודם בודק איפה דופקים אותו
|
|
|
16. מה אכפת לי אני מתדלק ב 99.9 ש"ח
|
|
|
|
|
18. טיפ- לשלוח בסוף sms סמיילי
|
|
|
19. כתבה מרתקת, חוץ מהקטע על קופיקס שלא קשור
לשיטות שיווק או לכל דבר אחר
|
|
|
20. כתבה שיווקית שגורמת לאנשים לרוץ לקנות את הספרים שמוזכרים בה
|
|
|
21. בסופו של דבר כול המשחקים הללו מביאים ליותר נזק מתועלת
ואת זה אתם לא תראו במחקרים.
בכול המחקרים לא מראים את כמות הקונים הכללי, אם יש ירידה או עליה.
אלה רק משווים בין המוצרים.
|
|
|
22. מוח גרידי תמיד במינוס
|
|
|
23. כתבה מעולה!! ולאלו שחושבים..
שהטריקים לא יעבדו עליהם אז זהו שעוד לפני שירגישו הם כבר יפלו בפח הצרכנות:)
|
|
|
|
|
25. אל תצפו בפרסומות כמו זומבים! אין לכם שליטה על השפעתם!
|
|
|
26. איך זה קשור לאייל גולן
במקום לדבר על אייל גולן אתם מדברים על השטויות האלו.
|
|
|
27. מירב , כתבה יסודית, רצינית ומרתקת
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
|
|
29. מעניין, קצת חסרה התייחסות לאייל גולן :)
|
|
|
30. אנשי מכירות שחושבים שהצרכן מטומטם סופם להפסיד.
שימשיכו לעשות שטויות |
|
|
(15.11.13) |
| |