רכב  מגזין
חולה הגה ותפרן? 8 מכוניות חלום ב-50 אלף שקל
רועי צוקרמן, הלל פוסק
פורסם: 22.08.14, 11:50
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 314 תגובות ב-149 דיונים
1. האייטם נראה כמו קידום מכירות למגרש מכוניות..
ריאלי   (22.08.14)
2. מה בדבר קיה פיקנטו 2011
הקמצן ,   י"ם   (22.08.14)
3. עצוב שמאזדה 3 חדשה עולה 120 אלף שקל
(22.08.14)
ושבארצות הברית היא עולה 70 אלף שקל..
4. 50 אלף ש"ח בקניה ועוד 20 אלף ש"ח לשנה הוצאות במוסכים
לרוב הדגמים הנ"ל ,   ובסוף אי אפשר למכור   (22.08.14)
5. רנו קליאו RS
אסטבן   (22.08.14)
הדגם ספורט 2 ליטר של קליאו BII, 2004 יעלה שלושים וקצת, הוט האץ' נהדרת
6. ממליץ על היאריס TS. יש לי אותה כבר 5 שנים.
(22.08.14)
היא יושבת נהדר על הכביש ולמרות שהיא מזנקת רק 9 שניות ל 100 מהירויות הביניים שלה נהדרות ואתה מקבל כוח זמין בכול מצב.
היא עדיפה בהרבה על ה 206GTI. מניסיון.
7. אין מה לעשות ואין סיבה לקנות חדש ואנחנו אשמים
גבי   (22.08.14)
תקנו יד 2 מליסינג קצת לפשפש ותמצאו אחת שלא התעללו בה יותר מידי בגיל שנתיים שלוש
תקנו אותה ב60-80 אלף שקל ותסיעו איתה בידיוק כמו שהייתם נוסעים עם אחת חדשה מהניילון...

אם כל עם ישראל היה עם קצת שכל ועושה זאת היבואנים בעצמם היו נלחמים על הורדת המע"מ...

עד אז תמשיכו להיות פרייארים
8. קדילאק? ושאר
איציק ,   מודיעין   (22.08.14)
האמרקאיות שמפוארות ונוחות בטירוף עם שוק מאוד נמוך
והאמרקאיות מאוד אמינות

נשלח מהאייפד שלי
9. כתבה נחמדה! אהבתי. 0508849918.גולן.
גולן. 0508849918   (23.08.14)
10. הרעיון טוב בכללי
יוסי   (23.08.14)
לדגמים שמוזכרים כאן לא הייתי מתקרב ממש,הסובארו הזו זה רכב שנרכש לנהיגה חזקה,למצוא רכב כזה שמור? נו טוב,אשרי המאמין,וזט תחתנת דלק של 1 ל5,לגולף לא הייתי מתקרב בשום מצב,ראו הוזהרתם,הטיטי כנל,אחד נרכבים הכי לא נוחים שיש וקריעה במוסך,המאזדה זו פשוט עגלה מנסיון,המרצדס והבמוו בשנים האלה נשאיר לבני דודים,הוצאות בשמיים,זו עלולה להיות נפילה ענקית,הטויוטה אולי,עדיף בסכום הזה לעלות בשנתונים ולרכוש רכב רגיל שמור יותר ו"מזיק " פחות.מי שאין לו כסף שלא יהמר פה.זה עלול להסתיים לא טוב.
11. הרכבים האלה יקברו אתכם כלכלית,ממש לא מומלץ
(23.08.14)
12. רכב ישן זה לא תמיד רכב קלאסי
שמעון   (23.08.14)
ולתחזק רכב בן 30 ויותר יותר קל מרכב בן 15 מהסיבה הפשוטה שרכבים ממש ישנים הם פחות מורכבים ואין בהם מערכות ממוחשבות.
שימו לב שבכל תוכניות הרכב כמעט תמיד המכוניות הם משנות ה 70 ומטה כי שם כל המערכת המכנית ניתנת לתיקון או להחלפה בקלות. להתמודד עם פח רקוב וחלודה יש דרכים להתמודד עם מערכת ממוחשבת דפוקה זה סיפור אחר.
13. תמצא לי sti ב 44.5 k שנת 2005 ותקבל ממני מתנה 15000k.
נוי ,   חיפה   (23.08.14)
כתבה משעמת וללא מחירים תואמים לשוק בכלל
14. חובבי רכב תפרנים - רק סאאב ! מחירים מצחיקים, נשמרות נהדר.
חצי מחיר מהגרמניות   (23.08.14)
15. מי שיש לו 50 אלף לא יכול להחזיק רכב כזה!
אוהד   (23.08.14)
הדרך היחידה היא ללכת למוסכים בישובים ערבים שעושים טיפולים כאילו אורגינל לרכב! אגב יצרנים רבים מודעים לרכישות האלו שאנשים שאין להם כסף נוסעים במותג בטיפול במוסך לא מורשה. הדרך של היצרן לגרום הורדה מהכביש של הרכב הישן זה להעלות לרכבים ישנים את העלות של החלקי חילוף. החברות הגרמניות עושות את זה לרכב ישן מ 2006! ההבדל הוא כ 20% בעלויות חלפים.
לקנות פורשה בוקסטר ב 60 אלף צריך ביצים של שור. הרכב לרוב עבר מספר ידים וכל אחד נתן בגז ויש סיכוי מהותי שהמנוע יום אחד מת. מנוע חדש עולה 80 לפחות!
16. רוב הרכבים פה - לא שפויים -מלבד הMX5 היאריס והבמוו
גל   (23.08.14)
לקנות רכב מתחיל ברכישה אבל תחזוקה, ביטוחים וצריכת דלק הם סעיפים יקרים יותר במכוניות אלו.
שוב המיאטה MX5 והיאריס יהיו אמינות, סחירות ותחזוקה יחסית זולה. גם צריכת הדלק שלהן שפויה מאוד. הבמוו יחסית אמינה וסחירה צריכת הדלק תלויה בסוג המנוע אבל בגדול עוד שפוי. שאר המכוניות פה הן בגדר הרפתקה לטוב ולרע.
17. TT <3
רועי   (23.08.14)
18. עדיף פיג'ו 206 XS מה- GTI
גיא ,   בת ים   (24.08.14)
לא האוטו הכי חזק בקלמר, אבל מהנה לנהיגה ויחסית אמינה אם נשמרה טוב.
19. אני עושה את זה כבר 10 שנים
(24.08.14)
לעולם לא קונה רכב חדש. קונה רכבי פאר שיורדים במחיר הכי הרבה. מחליף כל שנתיים ונהנה מכל רגע. לא השקעתי אף פעם בתיקונים מעל 2000 ש"ח בשנה. לא תמיד עושה מקיף.
!!הכי חשוב!! אף פעם לא קונה במגרש!! רק מאדם פרטי. לא סוחר, לא ליסינג ולא טרייד אין. למגרש לא מגיעים מציאות!
20. למה מי הולך למוסך מורשה???
(24.08.14)
21. אני קניתי ב.מ.וו חדש מהיבואן
רס"ר יפרח ,   ישוב אנשי קבע יוקרתי   (24.08.14)
עכשיו כולם בריצה חזרה לעבודה בשביל לשלם לי הפנסיה!
22. חמישים אלף, ומקבלים עוד עודף
ג'ו קריידן   (24.08.14)
מדובר במכוניות שחוטות.
בחו"ל יש כבוד לרכב, והדגמים הללו מטופלים ונראים כחדשים.
בארץ הקודש, המכונית קדושה אך ורק בשנתיים הראשונות. לאחר מכן הסגידה נפסקת, על הטיפולים מדלגים, עושים איתה ברוורס את מעלה עקרבים, פתאום מוסח עבדאללה בטירה מקבל אותה כלקוחה קבועה, ונשיקות ומעיכות מתחילות להאסף מסביב.
יוקרה של שרי אריסון לא תחושו כאן.
23. אין סיכוי למצוא
ראשלצי ,   ראשלצ   (24.08.14)
אין סיכוי למצוא את אחד האקזמפלרים הנ"ל בלוח (שבורות עם מיליון קמ לא נחשב). במידה והרכב שמור - הוא ירצה 150% מהמחירון.
24. פחחח אין סיכוי למצוא TT או SLK במחיר הזה!
(24.08.14)
25. אני קניתי אחת כזו רק דיזל ואוטומת ומרוצה מאוד
עודד ,   צפון העולם שמאלה   (24.08.14)
למי שמחפס את הנוחות והפאר והאמינות קודם אז דיזל אוטומת אחלה כתבה חברס
26. חולה הגה? רוצה לנהוג במכונית מפוארת? לא רוצה לפשוט רגל? כנס
בולשיט   (24.08.14)
סע לשבוע-שבועיים לגרמניה, שוויץ, צרפת, איטליה וכד' תשכור לעצמך מרצדס, ב.מ.וו, אאודי, אלפא, יגואר בקיצור מה שבראש שלך, זה לא יעלה לך יותר מ- 600 דולר לשבוע (למכונית פאר) ותקבל את פאר היצירה, חדש או כמעט חדש מהשקית וגם תוכל לנהוג כמו שצריך ומבלי שאיזה מנאיק קנאי ידפוק אותך עם הדבורה שלו... בארץ עדיף שתסע במאזדה 3 או טויוטה קורולה, כדי שהמנאיק ועוד כל מיני מנייקים אחרים לא ימצאו בך עניין מיוחד, ככה גם תשמור על הערך של הרכב (שום פסיכופט לא יעשה לך ויש על הפח עם המפתח) וגם תשמור על החיים שלך, כי כל הכבישים בארץ לא מתאימים לנהיגה מהירה
27. מה קשור שר התחבורה למחירי מכוניות?
עמית ,   USA   (24.08.14)
עוד לא שמעתי בארה"ב ששר התחבורה יתערב במחירי מכוניות, או שהממשלה תקבע את מחיר הדלק! מחיר הדלק כאן עולה או יורד כל לילה ומחיר הרכב לא קשור לממשלה. גם לא שמעתי שיש "יבואן" לכל רכב ולכל מוצר. נראה לי שאתם פועלים על פי שיטה רוסית מ 1955.
28. מצאת? קנית? נראה אותך מוכר!!!
אבי ,   הרצליה   (24.08.14)
29. כתבה טובה, יחי הספורט מוטרי
עדי   (24.08.14)
30. אלטרנטיבה שיכולה להיות מפתיעה - לאמיצים
רונן   (24.08.14)
מרצדס סי-קלאס או אי-קלאס בת 5-6 שנים, מונית לשעבר. אם מוצאים כזו שהייתה של פנסיונר, טופלה כיאות ועומדת על קילומטראז של פחות מ 400K. זו עסקה מצוינת.

מנועי דיזל חזקים חסכוניים ואמינים מאד. גיר מצוין, אפשר למשוך עד 700K בלי יותר מדי בעיות אקוטיות.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה