רכב  תחבורה ציבורית
קו 63 במבחן. הציון: טעון שיפור
לרה פארן
פורסם: 12.09.14, 15:20
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 271 תגובות ב-182 דיונים
1. יוזמה מקסימה
תודה תודה   (12.09.14)
2. כל הבעיות בתחבורה הציבורית הן סימפטומים של חוסר תחבורה בשבת.
טל   (12.09.14)
יש המון בעיות בתחבורה הציבורית אבל הן כולן סימפטומים של הבעיה השורשית שאין תחבורה ציבורית כל השבוע.
השבתת התחבורה יום בשבוע מורידה מהלגיטימציה שלה והופך אותה ללא רלוונטית עבור מאות אלפי תושבים.
רק כאשר התחבורה הציבורית בדגש על רכבות ואוטובוסים בינעירוניים תופעל כל השבוע נוכל לראות שיפור משמעותי בתחבורה הציבורית גם באמצע השבוע כי קהל המשתמשים יגדל משמעותית ולכן גם יהיה הרבה יותר לחץ על משרד התחבורה לתקן את הליקויים.
3. על ג'וקים יש להגיש תלונה באתר של חברת האוטובוסים. זה עוזר.
טל   (12.09.14)
מניסיון שלי, זה עוזר. התלוננתי לחברת דן על שני קווים שונים בהם ראיתי ג'וק מסתובב.
הם הביעו צער ואמרו שיטפלו ומאז לא ראיתי ג'וקים באף אוטובוס.
יש לציין כמובן את מספר הרישוי של האוטובוס ורצוי גם באיזה תאריך, שעה וקו.
4. דעיון וכתבה יפים-תודה.רצוי להשוות ללו"ז המפתרסם באתר החברה.
איש אחד   (12.09.14)
5. מה עם התייחסות לתדירות?
גלית ,   תל אביב   (12.09.14)
בתור נוסעת בקו 63, התדירות אינה מספקת בעליל. הקו תמיד עמוס. התדירות שלו לפני הרפורמה לא היתה מספקת ואחרי הרפורמה ירדה לאחת ל-12 דקות (בפועל קורה לא פעם שצריך לחכות גם פי 2 מהזמן הנ"ל). הקו עמוס מאוד בשעות הבוקר המוקדמות (נסו לעלות עליו ב-7:30 בבוקר, לא בטוח שתצליחו), ובשעות אחר הצהריים והערב.
6. קו 29 כפר סבא
אבי   (12.09.14)
הקווים שמגיעים מכיוון רעננה תמיד זה לפחות 2 ביחד, בשעות העומס גם קרה שעברו 4 ביחד ככה שאחרי זה צריך לחכות יותר מחצי שעה לקו נוסף.
7. היסטוריה של מיזוג באוטובוסים בארץ
אמיר   (12.09.14)
שנים רבות לא היה מיזוג בכלל.
אחר כך, בשנות השמונים, התחיל מיזוג, אבל היה חזק מאד ומקפיא עצמות.
בשנים האחרונות זה הפוך. המיזוג קצת חלש לפעמים.
אולי מטעמי חסכון או שמדובר במזגנים מלוכסני עיניים... (ודי לחכימא)
והכי גרוע: פתחי המזגנים פונים היישר אל גוף הנוסעים. וזה ממש לא בריא.
צריך להפנות את פתחי המיזוג כלפי מעלה וזה יעשה את העבודה לא פחות טוב.
8. רק אתמול נסעתי. הצטערתי. עמוס מאחר
ani ,   תל אביב   (12.09.14)
9. הפיגוע הבא בקו 1
שחר   (12.09.14)
מחבל שיעלה לא דרך הנהג בדלתות האחוריות ואז תשאלו מי חשב על הרעיון המפגר הזה
10. הבעיות תחבורה בישראל הם אחת הסיבות העיקריות לירידה מהארץ
יוסי ,   חולון   (12.09.14)
לעמוד בפקקים זה אחד הדברים היותר מתסכלים שיש ולנסוע בת.ציבורית בארץ זה עוד יותר גרוע. זה סיבה יותר ממספקת לעזוב את הארץ...מה גם שבכבישים זה המקום העיקרי בו פוגשים את הישראלי המכוער...
בקיצור אחת הבעיות הכי חמורות בישראל ואף אחד לא קרוב ללטפל בה...
11.  אגד קו 83
רחל   (12.09.14)
קו איום
תדירות נמוכה. אוטובוסים מיושנים. מרכז הארץ כמו סוף. עולם שמאלה...אנא נסו לעזור
12. תבדקו את קו 189 ב17:30 שיוצא מרמת החייל. תחנת ולנברג\הנחושת
אלי   (12.09.14)
מקום כמו סרדינים זה כבר מותרות. לא תאמן כמות האנשים שבתחנה לעומת הצפיפות ותדירות האוטובוס.
13. חדשות !
סיגל ,   רמת גן   (12.09.14)
כמעט בכל האוטובוסים שאני נוסעת, וזה בערך 4 ביום, בכל מיני קווים, יש ג'וקים......
14. קו דפוק
נוסע קו 63   (12.09.14)
הקו הזה לא קשור לכלום , בתור אחד שנסע כל יום מעזריאלי לגבעתיים לתחנת כיכר נח בגבעתיים הליכה מהבית לעזריאלי 15 דקות נסיעה 25 דקות לא ייאמן בחזור פחות נורא
בכלל התחבורה בגבעתיים דפוקה ברמה חבל שאין מוניות שרות
15. מטרונית
(12.09.14)
תגידו עליה מה שאתם רוצים, אבל תדירות של כל 2 דק בשעות השיא + כרטיסים על הרציף עובדים מעולה. (לכרטיסים על הרציף יש גם חסרונות, אבל לפחות לא 2 דק תור עליה לאוטובוס..)
16. תבדקו את 189. אחד הקווים הביזיוניים במדינה
ג'וני   (12.09.14)
17. קצת מתסכל שבכתבה מראים תמונה של תחנה באזור שבשיפוץ
נועם   (12.09.14)
וכותבים "ישראל, 2014. תחנת אוטובוס מודרנית". התחנה נמצאת בדרך אלוף שדה, המפרץ הורחב לטובת האוטובוסים שיעצרו שם בלי להפריע לתנועה. היום המקום כבר לאחר השיפוץ הקצר ונראה אחרת..
18. תדירות נמוכה, חוסר בנת"צ, צפיפות איומה, תחנות ללא הגנה מהשמש
התחבורה הציבורית פה ,   היא אחת הגרועות בעול   (12.09.14)
בתור נוסעת באוטובוסים בארץ, אני יכולה להעיד שככל הנראה מי שתכנן אותה מעולם לא נסע באוטובוס מימיו.
התחנות ה"חדשניות" עם הגגות הפתוחים והקירות הצרים, הם ממש זלזול בציבור הנוסעים שגם כך בשל התדירות הנמוכה של כמעט כל הקווים, נאלץ לעמוד בין 10 דקות ל-25 דקות בממוצע בשמש הקופחת. אני מזמינה את חדלת האישים ממשרד התחבורה שתכננה את רפורמת האוטובוסים בגוש דן והתגאתה בכך שהתדירות תהיה 20 דקות, לבוא ולחכות בעצמה 20 דקות בשמש לאוטובוס, ולהתלהב מהתדירות המדהימה שהיא הציבה לעצמה כיעד.
התדירות הנמוכה מביאה לזה שהאוטובוסים פשוט מפוצצים, אין מקום לנשום. הנהגים הרבה פעמים בכלל לא עוצרים בגלל שאין להם כבר מקום להעלות נוסעים. ונוסיף לזה את העובדה שהאוטובוסים נתקעים בפקקים כי אין להם נתיבים משלהם וקיבלתם תחבורה ציבורית מהגהנום.
19. ג'וקים באוטובוסים
ג'וק   (12.09.14)
טוב, בכל טלפון סלולרי יש ג'וק אחד לפחות.
20. קו 61 של דן
אור   (12.09.14)
כבר ב6:30 בבוקר עמוס לגמרי, ואף פעם לא עומד בזמנים.
21. יש לי רשימה
roni   (12.09.14)
כל הכבוד לבדיקה
קו 235 ברמת גן בזבוז בבקשה תבדקו
קו 31 גם יש תחנות אין הגנה מהשמש רק להיכנס לבית דירות שממש לא לעניין ביקשו להזיז לא מזיזים
22. תבדקו את קו 71 מחולון לתל אביב בשעות הבוקר
ובינתיים תתפסו קצת ,   שמש בהמתנה אליו   (12.09.14)
היתה שם תחנה נורמלית, ואז העירייה החליטה ללכת על התחנות ה"חדשות והרזות" (ושטופות השמש), ונשארנו עם תחנה שנראה שהמטרה היחידה שלה היא לרמוז לציבור הנוסעים שהנוכחות שלהם לא רצויה שם.
ומה שיפה זה שראש העיר התגאה איזה חסכני העיצוב החדש וכמה פחות מקום היא תתפוס על המדרכה, כאילו המטרה של תחנת אוטובוס היא נוי. חבל שהוא לא הבין שיש ממש מטרה אמיתית לתחנות אוטובוס, למשל להגן עלינו מפני השמש והגשם?.
23. אם הייתם בודקים במועדים נפוצים יותר
(12.09.14)
הייתם מגלים צפיפות מפלצתית. מדובר בקו שבשעות מסוימות מדלג על תחנות כי אין מקום להעלות נוסעים. לא פעם נסעתי בו דבוקה לדלת הקדמית.
24. ומה עם קו 95 בחולון???
(12.09.14)
25. חברת דן = שרות גרוע במיוחד
נועם   (12.09.14)
אוטובוסים ישנים רועשים ומרעידים לא עומדים בלוחות זמנים - שניים יוצאים יחד ואחר כך ממתינים שעה.
26. הייתם מאוד עדינים ונדיבים בציונים שנתתם
עוז   (12.09.14)
קצרה היריעה, ואין לי כוח, לפרוט כאן לפניכם את כל התחלואים של התחבורה הציבורית בכלל ושל קו 63 בפרט, אז אני אסתפק בלציין שלוח זמנים צריך להיות קדוש, ואם איחור לתחנת היציאה של "בין 4 ל- 8 דקות" הוא "סביר" בעיניכם - כאן מתחילה הבעיה בבדיקתכם!

אין שום סיבה והצדקה שבעולם שתיקח להגיע מצומת אלוף שדה לדיזינגוף סנטר כמעט שעה שלמה!

אחת הבעיות המרכזיות של קו 63 מתחילה בתוואי המסלול המגוחך שלו, שבמקום ללכת "דוך" ולחצות רחובות וערים בזריזות, מכריח את הנוסעים לעשות טיול יסודי ולעבור ב-כ-ל רחוב מקביל ועמוס שקיים בגבעתיים, במקום להתקדם גיאוגרפית במסלול!
27. מדינת ישראל בדרך להתאבדות תעבורתית
כץ תתעורר   (13.09.14)
28. מע עם קו 204
נטלי ,   דרום תל אביב   (13.09.14)


נשלח מהסלולארי שלי
29. יחסית למומבאיי אנחנו מעולים
אבי   (13.09.14)
יחסית לגרמניה או ארה"ב, אנחנו בקטגוריה של אריתריאה..
30. העיקר שמעודדים לנסוע בתחבורה ציבורית...
ניר לא בא בחשבון ,   מרכז   (13.09.14)
תביאו ריקשות, כבר יותר יעיל...
תגובות נוספות
חזרה לכתבה