|
1. נקבות גרועות במתן שרות בפרט בימי מחזור
מסתירים את האמת |
|
|
(04.12.14) |
|
|
|
אבא שלי תבע את אורנג' וקיבל 5,800 ש"ח.
תבע את כביש שש וקיבל 2,000 ש"ח.
תבע את החברה שגובה חובות על דו"חות חנייה וקיבל 2,500 ש"ח.
תבע את הוט וקיבל 11,500 ש"ח.
כל התביעות בבית משפט לתביעות קטנות.
רק שימשיכו לעצבן אותו :)
|
|
|
3. יש לך הרבה כסף וחוב לבנק השירות מעולה אבל אם לא השירות גרוע
חוזליטו , |
מרכז |
|
(04.12.14) |
אין לך פקדונות גבוהים אתה לקוח קטן לא מביטים לכיוון שלך
|
|
|
4. אני פניתי לשרות לקוחות של כללית *2700 וכל נציג שם אמר לי משה
היה לי ציפורן חודרנית עם דם ומוגלה ווהייתי צריך דחוף רופא מומחה כדי שיאפשר לי לעשות ניתוח כדי להוציא את הציפורן כמו שעשיתי בצבא אבל לא ידעתי איזה רופא מטפל בזה וגם הנציגים לא ידעו וכל נציג אמר משהו אחר-נציגה אחת אמרה שעושים ניתוח עם לייזר,נציג אחר אמר שלא עושים ניתוח רגיל לאזרחים כמו שעושים לחיילים בצבא אלא רק עם לייזר בקיצור בלבולי מוח בזמן שיש לי כאבים חזקים וזה ממש מציק בסוף קבעו לי תור לכירורגיה דחופה במרפאה רגילה של כללית והרופא גזר לי את הציפורן ועכשיו זה כמעט עבר לי לגמרי
|
|
|
5. "טלויזיה" זו מכבסת מילים יפה לחברה אחת בשם "הוט"..
ואז אתה פוגש אותה בשירותי הטלפוניה.. ואז הם מופיעים שוב באינטרנט
דרהי בא מאירופה שם עשה חיל בתחום... במקום צרפת קיבלנו את רואנדה באפריקה
|
|
|
6. הוט נותנת השירות הגרועה בכל הזמנים...להתנתק ומהר.
|
|
|
|
|
8. לא ישתפר בקרוב, כיוון שאין "משלמים" על כשלונות.
|
|
|
9. מקומך בתור 365...
קבל מענה בעוד שנה |
|
|
(04.12.14) |
|
|
|
10. אולי האזרח הישראלי פשוט מפונק
כאחת שנותנת שירות טלפוני באחת מחברות הסלולרי. הצרכן הישראלי הוא מאוד חוצפן, חושב שקנה את כל העולם כי הוא משלם 50 ש"ח. אנשים רק יודעים לקלל ולצרוח ושוכחים לעתים שאדם עומד מאחורי הקו.
|
|
|
מובייל, סגר את כל הפרטים והודיעו לו שיקבל סים בדואר תוך 4 ימי עסקים, לא הגיע אחרי 4 ימים הלך לחברה אחרת.
|
|
|
12. לא בדקו עיריות ? השירות בעיריית תל אביב מאד יעיל
|
|
|
13. את משרדי הממשלה אי אפשר לעזוב כמו חברה
|
|
|
כשכל החברות בענף מסוים נותנות שירות גרוע , הן בסיכומו של עניין לא מפסידות כלום. הלקוח האומלל מפה עובר לשם ומשם עובר לפה. חבל שהכותבים יודעים לערוך סקרים אך לא מתעמקים וכך מפספסים את האמת העגומה ם
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
15. מס 1 שטותניק..קשקוש מוחלט.
|
|
|
16. מחכה יותר מחודש
דוריס היילבוט , |
חיפה |
|
(04.12.14) |
יש לי מנוי עזרה לבעיות במחשב. אמור להיות זמין ברוב שעות היום. בסוף אוקטובר לא הצליחו לפתור בעיה קטנה והבטיחו לחזור תוך יומיים. מאז אני ממתינה - לא על קו הטלפון. צלצלתי אין ספור פעמים לשירות הלקוחות ולא הגעתי לבן אדם האחראי. שלחתי מספר פקסים. אין תגובה. החברה היא HELPPC. היזהרו! מדובר ב5 שבועות המתנה!
|
|
|
17. בשביל מה ללכת סחור וסחור, תקראו לילד בשמו "הוט"
חברה שרשיונה היה צריך להשלל כבר לפני שנים
|
|
|
או ״אח שלי״ או ״גבר״ או ״כפרה״ (אם הנציגה אישה) בשירות לקוחות. וזה קרא לי לאחרונה כמה פעמים, אחת מהן עם חברת ביטוח. תודה, אבל לא תודה.
|
|
|
19. בשנות ה-90 נעשה מחקר מקיף בארה"ב על הנזק/תועלת לחברות בשל
שירות לקוחות טוב/רע , |
עם תוצאות מדהימות |
|
(04.12.14) |
הסתבר שהשקעה של 1$ בטיפול נכון בלקוח מביאה תשואה של 10$, וכן שבעוד שלקוח מרוצה מספר בממוצע ל-3 אנשים על החוויה, לקוח לא מרוצה מספר ל-8 אנשים בממוצע. כנראה שבארץ אף אחד לא יודע על נתונים אלה, או שלא אכפת לו...
|
|
|
20. הוט זה פשע נגד האנושות
|
|
|
21. הלוואי שהיה אפשר לנטוש את משרדי הממשלה...
|
|
|
השירות הכי טוב הוא בבית מלון
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
23. סלקלום - נטויז'ן גרועים!!! הרבה שקט נפשי וחסכון כספי לכל מי
שעוזב את סלקום..חבל שהרסו גם את נטויז'ן..
|
|
|
24. עובדי מדינה הכי גרועים - יש לבטל את הגנתם מתביעות אישיות
הפחד יאפס אותם |
|
|
(05.12.14) |
היחס בין התועלת והשכר שלהם הפוך 180 מעלות
מצעד האיוולת
|
|
|
25. השירות בבנקים בהחלט סביר אבל העובדה שאנשים לא נוטשים זה כי
אין למעשה חלופה סבירה, כולם אותו דבר.
|
|
|
26. זה קרטל של שירות גרוע
תעבור חברה ותקבל ם שירות גרוע
|
|
|
27. לא מאמין שנגמלתי מהוט! כמו חלום רע שחייתי בו!
הייתי לקוח הוט |
|
|
(05.12.14) |
היו נותנים לי הוראות לשכב ליד הממיר וללחוץ על כפתורים שאינני מבין בהם ולשחק שעות כדי לכוון שם והכל לפי הוראות באינטרנט. זו היתה בדיחה מקאברית שעשיתי למען אמא ז"ל במטרה לגדל אמא לגיל מופלג שיהיה לה טלביזיה.
|
|
|
לידיעתכם כל מוקדי השירות של משרדי הממשלה הופרטו ומופעלים על ידי חברות חיצוניות כמו תקשוב. וכאשר הנציג מקבל שכר מינימום ומצפים ממנו מקסימום השירות נראה בהתאם. ובאופן כללי עבדותו של נציג השירות לא קלה בכלל ואני מציעה לכל אותם המגיבים יום אחד לשבת במוקד ותאמינו לי הוא ישנה את דעתו במיידי....
|
|
|
29. יש חברות שנותנות שירות גרוע שלא באשמתן!
פרימה בלרינה , |
ת"א |
|
(05.12.14) |
למשל חברת דן. נסעתי מת"א לפ"ת ביום ה בשעות אחה"צ.לקח כשעה ועשרים לאוטובוס להגיע למחוז חפצי. כשהגעתי ליעדי הלקוח לא היה מעונין בי ומצא תחליף זול.
|
|
|
30. כי "הלקוח תמיד צודק" זאת לא קלישה
איתי , |
ראשון לציון |
|
(05.12.14) |
הבנקים באמת הם רמה אחת מעל השאר בשירות שלהם, בטח לעומת שאר התחומים שנבדקו בכתבה. וגם להבדיל נניח מחברות התקשורת, לעבור מבנק לבנק כיום זה ממש ממש פשוט, זה לא כמו הוט שאי אפשר להתנתק. אני לפני חצי שנה עברתי למזרחי וזה באמת היה הליך קל, ועכשיו אני מאד מרוצה. חברות התקשורת צריכות אולי לחקור מה הבנקים עושים וללמוד מהם
| |