כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
בגלל שירות גרוע: חברות מפסידות מיליארדים
יעל ולצר
פורסם: 04.12.14, 19:30
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 120 תגובות ב-65 דיונים
61. רק שיבואו לקחת הממירים וברוך שפטרני מעונשה של הוט
ירון   (09.12.14)
יש לי צלחת גדולה של יס על הגג
62. חברות נותנות שכר שהוא בושה ומצפים מהעובד לתת שירות
אחד מהעם   (09.12.14)
החברות במשק יורות לעצמם ברגלים, מעניקות שכר בושה ומתנהגות לעובדים כזבל, וזה מה שהם מקבלות בחזרה
63. נו וזה מפתיע מישהו? כנסו
שי   (10.12.14)
כמו בכל דבר בארץ, החבר של החבר של תמיד יהיה זה שישפיע עליך יותר מאשר סוכן מכירות או איש עסקים ממולח , ככה זה... גם בבנקים מתוקף תפקידי אני נתקל בהרבה יועצות ובנקאיות שמנסות לפתות לקוחות לשדרג הלוואות וכו, הכל מתחחיל ונגמר ביחס לפי דעתי
64. התוצאות לא מפתיעות!!
רונן פישלר ,   חיפה   (11.12.14)
לא מפתיע שהשירות הכי גרוע זה בתחום הטלויזיה. וגם ברור מי החברה שאשמה בזה.. לכו תתנו להתנתק ממנה או לקבל שירות נורמלי!!!

לגבי תחום הבנקים שאמור להיות הכי טוב אני לא יודע איך זה באחרים כי אני כבר שנים רבות בבנק מזרחי ואני מרוצה אז אולי זה אומר משהו

ועוד משהו - איך לא בדקו את שירות הלקוחות בדואר ישראל?? לא נראה לי שיש מישהו שיכול להגיד שהשירות טוב!
65. אפשר היה לשים גם כותרת הפוכה
אורית ,   בת ים   (12.12.14)
"בגלל שירות טוב חברות מרוויחות". אני למשל רציתי לא מזמן לעבור בנק כבר ממזמן, דיברתי עם חברים ומשפחה ובדקתי מי מרוצה מהבנק שלו, התשובה שקיבלתי הכי הרבה הייתה בנק מזרחי טפחות, אז עברתי לשם ועכשיו גם אני מרוצה כי פשוט נותנים לי שם שירות טוב ואדיב. אז מן הסתם שירות גרוע מבריח לקוחות ושירות טוב מביא לקוחות, נראה לי שזה ברור מאליו גם בלי סקרים וגרפים
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה