|
בפתח תקווה כבר לפני 10 שנה כשידעו שלא יהיה המשך? האם התוכנית להפוך לנת״צ בזמן ההמתנה היה מתוכנן מראש? האם תושבי פתח תקווה שמימנו בניית הנת״צ ממנים עכשיו את סלילתו לכביש? (רואים את עבודות הבנייה השבוע)
|
|
|
זה ציר מוות בטוח. בירושליים זה רק בלאגן. עדיף להשקיע בנתיבי אופניים ובתשתיות אחרות
|
|
|
33. יישות הצונית אינה ארצות הברית!צאו ממנה!היא משוגעת!!!!!
המהדי האימםה12הנסתר |
|
|
(13.12.14) |
|
|
|
34. פעם רחוב דנקנר בפ"ת היה כביש מוזנח עם מרחבי חולות בצידו
ומוסך של אוטובוסים. הוא היה כביש משובש וצר שהוביל לספורטן ולאצטדיון האורווה שהיו שניהם באמצע שום-מקום מוקף בחולות.
היום, רחוב דנקנר הוא רחוב של מגדלים שנבנו על שטח מוסך האוטובוסים שפונה. אצטדיון האורווה נהרס ונבנו עליו מגדלים. הספורטן מוקף היום בעשרות מגדלים מסביבו.
הדבר היחיד שנשאר בסביבה ולא השתנה היא הארובה הענקית של בלינסון, אבל הוקמה לידה טלוויזיה ענקית שמשדרת פרסומות.
וכמובן, המחרשה שמעבר לכביש.
|
|
|
35. אזי אני בן 55 אמתין 25 שנה ואז זה יקרה,ואיפה יהיו ביבי וכץ
אבי גם השקיע מיטב כספו במגרש בחולון בשנת 1952 שאז היה כ2000 מטר מהכביש לירושלים ורק עכשיו אולי יעשו חלוקה של המגרשים,עדיין אין אישורי בניה רק חולות,בינתיים אבי מזמן נפטר ואני מתקרב ל 80 וילדי בני 50 + --אזי יותר כדאי להנות מהשקעה אחרת מאשר מפירות הרכבת הקלה
|
|
|
36. רכבת "קלה" היא רעיון גרוע בן 60 שנה, כיום ידוע שצריך תחתית
מהתוכניות של נת"ע עולה הרושם של תכנון לקוי וקצר רואי ברמה של מביך ולא מקצועי
|
|
|
37. לעורכי המדורק, אולי תבדקו את החומר שיוצא לקורא- רכבת קלה בני
וניו יורק? אולי התחתית!!!! ואת מי אתם מנסים ל"בלבל" עם התמונה? זאת תחנת מטרו לכל דבר. והמסלול הוא ערוך יותר מ-24 ק"מ, זה בטוח.
|
|
|
38. רק הקומבינטורים מרוויחים מהבניה הזו. כולל הפרסומת בכתבה.
דוחפים לכם פרסומות במסווה של כתבה. בסופו של יום המאזכרים ומקבלי ההחלטות גוזרים את הקופונים לכיסם. על כל שקל שיוצא שקל עובר לשימון המערכות. מדינה בשחיתות יתר
|
|
|
39. שד' ירושלים ביפו בצילום ההדמיה
וסליחה שהעורך, לא מכיר ומבין על מה הוא כותב
|
|
|
40. ואם השמאל יעלה נמסור את הארץ לערבים לפני הפירוק
|
|
|
41. קו אחד ורק בשנת 2022?
תולי , |
בולגריה |
|
(13.12.14) |
עד שיהיה 4 קווים פה בטח זה יהיה כבר שנת 2052. בבולגריה,צכ'יה ועוד מדינות אירופאיות אחרות כבר שנים יש 4 קווים ומעלה וזה עוד מדינות פרימטיביות מישראל.
|
|
|
42. השאלה הגדולה באיזה מהירות נגיע ליעד ? ותדירות הרכבת ?.......
???????????????????? |
|
|
(13.12.14) |
שאלה קריטית ביותר .
|
|
|
43. איזה רכבת ? בינתיים הרבה ג'ובים לחברי מרכז הליכוד...
|
|
|
44. רגע, הדירות האלו לא כבר גבוהות בגלל הגישה לאוטובוסים?
|
|
|
45. אשרי המאמין - השקעה בסיכון גבוה.
רכבת קלה לא תהיה ב-20 השנה הקרובות.
|
|
|
46. רחוב מחרוזת
מי שמבין , |
תל אביב |
|
(13.12.14) |
רחוב מחרוזת בבת ים יהפוך לרחוב מבוקש מאד והמחירים של יטפסו בהתאם
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
47. רקבת קללה , רק תחתית כל השאר קומבינה רעה
|
|
|
48. אם היא תהיה מהירה כמו בי"ם-עדיף לברוח ולהתרחק...
|
|
|
אולי תעשו כתבה על השקעה בנדלן בכביש הערבה כי אוטוטו הולכת להיות רכבת לאילת?
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
50. צריך להשקיע בכבישים ובמוניות ולא ברכבת קלה.
|
|
|
51. נוהג על המונית. מדליק מזגן. ונהנה מהחיים.
|
|
|
52. רקבת קלה בגושדן עוד 50 שנה
|
|
|
53. יש אתרים הרבה יותר אטרקטיביים לאורך המסילה .
|
|
|
54. this is not a metro it is suberb train stupid ppl in israel
|
|
|
55. בתדירות של כל דקה וחצי רכבת, כמה אנשים ידרסו בציר זבוטינסקי?
רבע הרוג בדקה וחצי? |
|
|
(13.12.14) |
|
|
|
ראשון לציון הגדולה למטרופולין??? וואלאק בת ים כן וראשון לא???
נשלח מהאייפד שלי
|
|
|
אני מציע שהמטרו יחובר לעיר עזה-תל אביב, למדינה קטנה כמו ישראל המרחק קצר וגם סמל לדו קיום.
|
|
|
מדינות נחשלות ממזרח אירופה עקפו אותנו בסיבוב. הכל פוליטיקה של עסקנים מושחתים
נשלח מהאייפד שלי
|
|
|
59. חברת נ.ת.ע מתכננת את הרכבת הקלה כבר משנות ה-90...
היא מקבלת תקציבים של מיליונים רבים מידי שנה, וכל זאת כדי לתכנן את הרכבת במשך 30 שנה...לא יאומן...סידור עבודה לעשרות שנים ואפס תוצאות...
|
|
|
60. אני זוכר את רוני מילוא גוזר סרט במגרש החניה מול פקיד שומה 1
לפני.... שכחתי |
|
|
(14.12.14) |
| |