כלכלה  הכסף שלי  משפחה בצמיחה
יוצאים לקניות? היזהרו מטריקים של הרשתות
ynet
פורסם: 14.04.15, 12:48
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות ב-27 דיונים
1. חכם - עיניו בראשו. גם העינים שלכם. השתמשו בהן!
צרכנית שנזהרת   (14.04.15)
2. קואופרטיבים!
שי   (14.04.15)
3. כל כך נכון, אשתדל לאמץ את העצות
חן   (14.04.15)
4. אם זה נכון לגבי מוצרי יסוד בסוף הסופר חדשתם לי[אולי .......]
?   (14.04.15)
[אולי מוצרי החלב בסוף בגלל הטמפ' ]
5. דווקא לגמרי הכרחי כשיוצאים לקניות בארץ:עירנות וחשדנות!
נועה הראל   (14.04.15)
6. צודק לגמרי. כולם עובדים עלינו בעיניים. ייזהר הקונה!
קונה   (14.04.15)
7. זה לא בגלל הטמפרטורה
יוסף   (14.04.15)
מקרר טוב יכול וחייב לשמור על המוצרים טריים בכל מקום בו הן נמצאים. בסופרמרקט שלנו, מקרר החלב נמצא בסוף המתחם ימינה, להלחם, בדיוק בצד השני בקצה השמאלי. האם זה מקרי?
8. פעמונים עמותה שעושה עבודת קודש
אחד שיודע   (14.04.15)
יש להכניס את החינוך הצרכני לתכניות הלימוד!
9. יש אפליקציה מעולה שעוזרת לי להשוות
מיכאל   (14.04.15)
קוראים לה OFFER COMPARE
יש אותה רק לאנדרואיד אבל היא עוזרת לי להשוות בין מחירים ליחידה ,גם אם יש "מבצע"
10. ועוד טריק: הגדה של מחיר למוצרים מסויימים = אשליית הוזלה
achy   (14.04.15)
לפעמים ( קרובות מדי) מציבים ליד מוצרים מסוימים שלט של מידע על המוצר ומחירו במודגש בהשוואה למוצרי מדף אחריםץ התצוגה יוצרת תחושה של "מחיר מבצע" למרות שאין מדובר בהוזלה אלא אשליה אופטית. על תפלו בפח.
11. תגידו, לא נמאס לכם שכולם כל הזמן עובדים עלינו ?
(14.04.15)
הממשלה,הרשתות,יבואנים.....
12. עברתי לעשות קניות באינטרנט. אין פיתויים ויש מבצעים :)
מיקה   (14.04.15)
13. אנשים לא עושים את כל הדברים האלה באופן אוטומטי?
יוסי   (14.04.15)
אני לא מצליח להבין אנשים שהטריקים האלו עובדים עליהם. שימו לב מה אתם קונים וזה הכל. פשוט לא מבין את חוסר היכולת של אנשים לשים לב מה הם עושים עם הכסף שלהם.

אם אתם צריכים רק חלב ולחם שנמצאים בקצוות מנוגדים של החנות אז פשוט לא עוצרים בדרך. זה לא כזה מסובך...
14. לי יש טריק אחר - לא נכנס לרשתות...
(14.04.15)
שיתמוטטו
15. למי צלצלו הפעמונים...? לך הם מצלצלים.
ג'ון דאן   (14.04.15)
16. תורידו את האפליקציה סיטון
גורו   (14.04.15)
תקנו דרך המובייל במחירים זולים מרשתות השיווק ועוד ישלחו לכם את זה הביתה.
17. הבעיה היא לא הסופרים
(14.04.15)
או יותר נכון - הם רק חלק קטן מהתמונה.
הבעיה היא שישנם סדרות של כתבות המלמדות אותנו איך להסתדר עם פחות כסף.
ופחות כסף - זו הבעיה.
אם היינו מדינה ענייה - לא הייתי מגיב.
העיניין הוא שאנחנו לא.
אז מה עושים בעלי העיניין - מראים לנו השקם וערב איך עם גרוש ורבע אנחנו יכולים לגמור את החודש...

אנחנו צריכים ללמוד איך ליצור הכנסה (הון) מהדברים שיש באפשרותנו לעשות - ואחד הפעולות היא ׳הטייה׳: העדפת מכולת ע״פ סוּפּר והעדפת נגר על פני איקאה...

צריך שיקומו אמביציונרים וייצרו קפה שחור שיתחרה בעלית.......

וצריך תקשורת (זה החלק הבעייתי)
18. הכי חשוב
שרה 1112 ,   3333   (14.04.15)
אין קשר בין השילוט למוצר מתחתיו ליבדוק ליבדוק שאכן המוצר הוא הוא במבצע ולא אחר
19. המטרה שלהם להוציא לנו כמה שיותר כסף מהארנק ולא למכור לנו
הגדרה שונה ,   צפון   (14.04.15)
ממילא עלות המוצרים זניחה ביחס למחיר, לא מעניין אותם אם נקנה הרבה או קצת מה שמעניין אותם כמה הוצאנו מהכיס ולא חשוב אם בתשלומים או אם קנינו הרבה דברים.
למשל עכשיו יש עגבניות שרי 1 ב8 ש"ח 2 ב 11 ש"ח יצרו מצב שכדאי לנו להוציא עוד 3 שקלים מהארנק.
תחשבו כמה כסף מוציאים מהארנק ולא אם העגלה עמוסה.
20. והכי חכם: אל תקנו את מה שראיתם בפרסומות!
עינב   (14.04.15)
את העלות העצומה של הפרסום הלקוח משלם
21. הפתרון הוא מכירות באתר, כנסו
רועי ,   תל אביב   (14.04.15)
האמת היא שרוב הטרוקים מוכרים לצרכנים, אך הבעיה האמיתית היא שאין לאף אחד את הזמן להתעכב על כל מוצר ולבדוק את תכולתו, והמחיר למאה גרם, וכ' כל הפקטים בשביל להחליט אם הוא זול או לא, ועל זה סומכים רשתות השיווק, כי מי שיש לו זמן או סבלנות או שבלאו הכי אין לו כסף או סתם קמצן שממילא אי אפשר להרויח עליו כל כך, וזו הבעיה העיקרית לכן הפיתרון הוא כמו בכל העולם שכל רשת יחוייב לפרסם מחירים באינטרנט כך שכל אחד ישב בביתו בזמן הרגוע וישוה מחירים וירכיב את הסל שלו, וזה יעשה תחרות אמיתית
22. מגיע להם כל אגורה שירויחו בדרך זו ולא ע"י מחירים מוגזמים
סטנדרט ברשת מסויימת   (14.04.15)
23. תגידו, בנק הפועלים לא יכול לתת המלצות על איך להוזיל העמלות ב
אורי   (14.04.15)
24. מחיר מבצע על המדף ובקופה מחיר רגיל. אופייני למגה
תמיר   (14.04.15)
25. הרמאות הכי גדולה - בחשבון. שימו לב למחירים בקופה בזמן אמת.
אחת העם   (14.04.15)
26. עדיף שתקנו חלב בשקית ולא בקרטון.
ששש   (14.04.15)
27. ומה יקרה אם
(14.04.15)
חלילה (בציניות כמובן) נוכל להרשות לעצמנו ללכת לסופר לקנות מה שבה לנו בלי רשימות בלי השוואות בלי אפליקציות ובלי לפשוט את הרגל.
למה אנחנו צריכים ללכת לסופר ולהערך כמו ביציאה לקרב .
למה אין אפשרות במדינה שלנו לקנות מה שבא ולא מה שצריך בלי יסורי מצפון ובלי לפחד ??
תשובות ???
חזרה לכתבה