|
31. 5 שנים 100000 קמ מאזדה 6. החלפתי מצבר1 ופנצ'ר 1
|
|
|
32. מי יכול לעזור רוצה רכב מנוע 1800 סטיישן טוב דלק אם שותה יותר
זה לא בעיה אמין עד שנת 2005
|
|
|
33. זה ארהב. בארץ תקלות אלו לא רלבנטיות
כאן נוסעים ברחבים עו |
|
|
(19.06.15) |
|
|
|
34. רולס רויס זה לא רכב איכותי.. כי הוא לא מופיע בסקר.
חשוב איך מבינים את המילה איכות. איכות יכולה להיות הרכבה ידנית קפדנית של רכב מפואר ברמה של רולס רויס. ברור שהסקר לא מדבר על איכות כזו. מצד שני תארו לכם שלווספה יש הרבה פחות תקלות מלמכונית - האם זה יפתה אותכם להעדיף ווספה? מדדי האיכות הם מגוונים לא פחות מהשיקולים של רוכשי הרכבים ועדיף לפיכך לא למהר ולהתרשם מסקר כזה או אחר. הסקרים המתפרסמים לעתים קרובות אינם מפורטים או מקיפים מספיק וחלקם אף מוטה ופחות אובייקטיבי בדרך עריכתו.
|
|
|
היה לי סוזוקי יורו סוויפט 12 שנה ועכשיו הסוויפט החדש כבר 3 שנים ואני יכול לאומר שזה רכב מאוד אמין!
|
|
|
רנו פלואנס עם מערכת המנוע 2.0 ליטר של ניסן קשקאי כולל כל המיכלול כולו. מפגינה אמינות מופלגת. אחרי 4.5 שנים,רק טיפולים והחלפתי לדגם חדש.מעולה.גם אין רצועת תיזמון...
|
|
|
רוב מכוניות הקיה והיונדאי בארץ,מגיעות מסלובניה וטורקיה.
|
|
|
38. לקחו בחשבון את כמות המכוניות שיוצרו ונמכרו?
יש חשיבות לעובדה שרכב אחד נמכר ב-5 מיליון יחידות ורכב אחר נמכר ב-100,000...
הרי הסקר בוצע על 84 אלף בעלי מכוניות חדשות, ומן הסתם לא לכולם שם יש פורשה או יגואר או רכב יוקרתי אחר. יהיה נחמד לקבל הסבר על אופן החישוב הסטטיסטי.
|
|
|
רוב הבעיות שנמצאות בסקר הזה קשורות למערכת מולטימדיה. למי באמת אכפת ממערכת מולטימדיה? בנוסף על רכבים זולים כמו קיה לקוחות פחות מתלוננים כי גם ככה הם לא ציפו ליותר מדי לכן הציונים שלהם מוטים לטובה.
הקונסיומר רפורט הוא סקר הרבה יותר טוב!
|
|
|
40. שאלה איך הקיה סיד מעוניין לקנות 2010
|
|
|
אין על קייה אופטימה 2012 . שום תקלה רצנית אחלה מונית דיזל. 320 אלף אני מאושר . 4 פעמים במרצדס הגיר שגיע לי את החיים. אז לכול הלצנים שמדברים על קייה נהגי המוניות לא טפשים. תסתכלו כמה מניות יש לקייה על הכביש. נ ב מרצדס של היום זה לא מרצדס של פעם .
|
|
|
42. למה 100 יום זה כן רלוונטי
וגם תקלות קטנות ולכאורה חשובות יותר או פחות.
ככל שמתארכת תקופת הבדיקה - כך יש יותר גורמים שנכנסים למשוואה, וקשה יותר לסמוך על התוצאות. אם בארץ כמה עשרות אחוזים מרכבי היונדאי גטס למשל באיזהו שלב היו בבעלות הצבא, האם באמת לגיטימי שיש להם יותר תקלות לאורך זמן? תקלות, גם "זניחות", ב-100 הימים הראשונים מעידות על איכות הרכבה פחות טובה, בקרת איכות בעייתית, ובאופן כללי פחות תשומת לב והקפדה בכל מה שמגיע לשחרור מוצר מאוד יקר לצרכן - כנראה המוצר הכי יקר שרוב האנשים בעולם המערבי קונים פרט לבית. ואם התקלות הללו קרו ב-100 הימים הראשונים, סביר להניח עד בטוח שאנשים יגיעו לתקן, וגם די בטוח שהתקלה קשורה ליצרן ולא לצרכן. ככל שעובר זמן קשה להעריך מה המידה שבה אנשים מדווחים על תקלות (אם יתקנו לי בחינם אז ברור שאדווח וגם למוסך המרכזי!) - ובעיקר קשה להעריך מה קשור לרמת הייצור של הרכב לעומת השימוש של הצרכנים.
|
|
|
43. מדובר באמינות ראשונית לא אמינות
יש לג'יי די פאוור כמה סקרים. האמינות ראשונית עליו מדווח בכתבה ודיפנדביליטי שזה יותר מענין.פה מדובר בכמה תקלות קטנות יש כשהאוטו חדש. השני מדבר על האמינות לאורך חמש שנים.
|
|
|
44. צריך לקחת בחשבון כמה קשה המכונית עובדת
פורשה של מליונר נוסעת ריקה מחוץ לעיר. רכבים זולים מסיעים את כל המשפחה עם חצי מהבית ועובדים הרבה יותר קשה
|
|
|
45. גם משפרים גם יש לכם טענות
קיה נחשבת היום אחת מהיצרניות לציבור הרחב האמינות גם לטווח ארוך. לא סתם גם מכונאים קונים כאלו. לידיעתכם הדרום קוריאנים הם עם חכם מאוד ששואף להגיע להשגים טובים יותר כל הזמן וזה מתבטא בכל מה שהם עושים גם ברכבים
|
|
|
46. לא מפתיע- קיה תמיד משדרגים את עצמם
מניח שגם יגואר, אבל זה אני פחות מכיר. מעמד הביניים בכל זאת.
|
|
|
הסקרים למיניהם לוקחים בחשבון שהרכב מתוחזק על פי הוראות היצרן. אם מזניחים את התחזוקה, אזי אין משמעות למושג "אמינות". עבור ישראלים, צריך להפיק טבלה חדשה: כמה קילומטרים אפשר להפיק ממכונית שלא מבצעים בה שום טיפול מונע; אפילו ללא החלפת שמן, ואז יתגלו נתונים מפתיעים.
|
|
|
הוא דווקא בזה שהם מצליחים להישאר חברה ורסטילית ולא להידבק לפלח אוכלוסייה מסויים
|
|
|
אוטו אמין ומומלץ בחום! כמעט ולא עשה לי בעיות ואני מאוד מרוצה ממנו!
|
|
|
51. חשבתי שרק אני רואה את עליית המדרגה
בסטנדרים של קיה. כן ירבו
|
|
|
52. אני נוסע בסיד חדשה מזה שנה - בית שימוש על גלגלים
|
|
|
53. גם אני מרוצה מהקיה שלי
אחלה אוטו, הנתונים מדברים בפני עצמם.
|
|
|
54. אלוהים תן לי רק קיה ספורטאז'
תן אהבה בלבבי!
|
|
|
55. 3 קיה בשבע שנים: יתרונות וחסרונות
בשבע השנים האחרונות היו לי שלוש מכוניות קיה: מג'נטיס 2000 סמ"ק, מג'נטיס 2.700 סמ"ק, ואופטימה 2,000 סמ"ק, כולן בנזין. שני החסרונות העיקריים במכוניות האלה - תאוצה חלשה וצריכת דלק גבוהה. מבחינת צריכת הדלק, אני מרגיש שיפור מסויים באופטימה לעומת המג'נטיס, אבל הן עדיין צורכות יותר מאירופיות מקבילות. היתרון העיקרי - אמינות מדהימה. נכון שעם כל אחת משתי הראשונות נסעתי רק 80 אלף ק"מ, ובנוכחית עוד לא הגעתי ל-30 אלף - אבל לא היה לי אפילו תיקון אחד!! במג'נטיס הראשונה נשרפה הנורה באחד הפנסים, ואחרות - אפילו זה לא. כשמכרתי את שתי המכוניות האלה, הן עברו את הבדיקה כמעט כמו חדשות (באחת הומלץ כיוון פרונט, זה הכל), וגם תחושת הנהיגה בהן לא השתנתה במהלך הזמן שהיו אצלי. יתרון נוסף - נוחות. זה מורגש בעיקר באופטימה, אבל גם המג'נטיס היתה נוחה, לנהג ולנוסעים גם יחד. בסך הכל - אוטו מצוין, וגם המכונית הבאה שלי (בעוד שנתיים-שלוש) תהיה קיה. אגב, למי שלא יודע: מאז שיונדאי קנתה קיה, לפני קצת יותר מעשר שנים, חלק גדול מן המכוניות של שתי החברות זהות כמעט לחלוטין (למעט הגריל והאורות), אבל נמכרים תחת שמות שונים, ובדרך כלל היונדאי תהיה יקרה ב-2-3% יותר מהקיה. בזה הקוריאנים מחקים את המדיניות רבת-השנים של "ג'נרל מוטורס", בעיקר בתחרות בין "שברולט" ל"פונטיאק": גם שם יוצרו מכוניות כמעט זהות, חוץ מהגריל והפנסים, שנמכרו תחת שמות שונים - לדוגמה שברולט "קורסיקה" זהה לחלוטין לפונטיאק "טמפסט", אבל תמיד ה"פונטיאק" עלתה בין 200 ל-500 דולר יותר מה"שברולט" הזהה. לכאורה, מי הטמבל שיקנה פונטיאק כשיש שברולט זהה שעולה פחות? ועובדה שהיו מיליונים שהעדיפו את הפונטיאק...
| |