רכב  איכות הסביבה
729 ק"מ במכונית חשמלית בלי להתחבר לשקע
ynet
פורסם: 26.08.15, 17:19
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות ב-23 דיונים
1. מי שחושב שמכוניות חשמליות הן עלובות
(27.08.15)
מאמין לתעמולה של חברות הנפט והדלק.

טסלה מכונית מדהימה של חברה מדהימה וגורפת שבחים ותארים על ימין ועל שמאל.

הלוואי וישראל הייתה מתקדמת בכל הקשור לאנגריה ירוקה.
2. הבעיה היא לא הטווח
(27.08.15)
הטווח הוא זהה.

הבעיה היא הטעינה, אבל לטסלה יש טעינה מהירה יחסית שתוך 30 דקות תוכלו לנסוע עוד 50 מייל (80 ק"מ).

בוא נדבר דוגרי, לא נוסעים כל יום 400 ק"מ ברצף.

זה רכב מדהים
3. מכוניות חשמליות זה העתיד
(27.08.15)
בקרוב נפסיק לזהם את העולם ואת הארנק עם הזבל הזה שנקרא דלק.
4. מה שחשוב כאן היא המגמה
חמורבי   (27.08.15)
כמובן שתנאי הניסוי לא ריאליים (מהירות נמוכה, דרכים צדדיות, כביש פתוח) בדיוק כמו נתוני צריכת הדלק של חברות לרכבים חדשים אולם יש כאן מגמה של ניצול אנרגיה מיטבי כך שנוכל לגמוע יותר קילומטרים בטעינה בודדת כך שטווח הנסיעה עם בנזין / סולר / חשמל יהיה דומה. בשלב זה יוסר אחד המחסומים של שימוש בדלק חשמלי (חסם מרכזי נוסף הוא עמדות טעינה מהירות ונגישות כי לא לכולם יש חניה פרטית ואפשרות טעינה)
5. ואתה תמשיך לעמוד בענני הדלק ותמשיך לממן את מדינות ערב.
תל אביבי   (27.08.15)
6. Tesla vs Leaf
מי אני ,   Arizona   (27.08.15)
מצחיק אותי ששניכם לא גרים בישראל אבל מתווכחים כאן באתר על איזה רכב לקנות או לחכור. אין לי ספק שלפלצן שנוהג בטסלה נעים יותר עם הנפיחה במושבי העור.
7. תראו איזו התקדמות, ישראל נס טכנולוגי
רפי   (27.08.15)
סומך על ביבי ושטייניף אחרת היה פה ספרד יוון
8. למכוניות חשמליות יש יתרונות וגם חסרונות תלוי במקום במזג אויר
yoel   (27.08.15)
מכוניות עם מנוע חשמלי מתאימות למקומות בהם מזג האויר חם יחסית במקומות שהחורף קר מאות קיבולת המצבר יורדת פלאים יש מקומות כמו במרכז קנדה שבלי חימום משני המצבר בקושי מוטען נוסף לזה חלק לא קטן ממטען המצבר ישמש גם לחימום המכונית וחימום הנפח בו מותקן המצבר. אם רוצים לבדוק מה המרחק שאפשר לנסוע הבדיקה חיבת להערף בתאי אקלים שונים, לא רק בקיץ. נוסף לכך לכל מצבר יש תקופת חיים מוגבלת ויתר מזה המצברים האלה מורכבים מסוללות קטנות יותר ואם אחת הסוללות הללו מפסיקה לעבוד מעגל החשמל מספק פחות חשמל ומקצר את חיי המצבר. כל מומחה מקצועי ששמעתי ציין שתקופת חיים של מצבר הם בין 5 ל 7 שנים ומחיר מצבר הוא מעל עשרת אלפי דולרים. מעניין כמה דלק אפשר לקנות במחיר החלפת המצבר ולכמה קילומטרים כמות הדלק הזאת תספיק.
9. לא מרשים בכלל
אסף ,   פתח תקווה   (27.08.15)
כנהג אחראי, ולא ילד מקלדת מתלהב אני לא מבין מה המהומה, זה שיא מאוד פשוט להשיג אותו. להגיע ל700 אפילו 750 קילומטר על מיכל דלק אחד 40 ליטר (לא מתחשב בחמש ליטר מתחת לקו ) בנסיעה לאילת או לחרמון זה ממש לא בעיה. נוסעים לאט 80-90 לא מסכנים את שאר משתמשי הכביש ואפילו אין כי בקרת שיוט( קורז קונטרטל ) ובנורבגיה יש הרבה יותר מישורים מהארץ ככה שאפילו עם הרכב שלי סקודה פאביה 2012 גיר רגיל אין לי בעיה לנצח אותם בתנאים האלה כמובן
10. מהירות ממוצעת פחות מ 40קמ"ש זה כמו נסיעה בגוש דן !!!???
אין לכם מושג ,   איך להבין נתונים   (27.08.15)
עד מתי יתנו למי שאין מושג לתרגם את הכתבות האלה????
המבחן נעשה ללא עצירות והאצות - שמירה על מהירות קבועה. האנרגיה שנדרשת היא רק כדי להתגבר על התנגדויות וחיכוך. אולי גם קצת שיפועים פה ושם.
נסיעה בגוש דן בפקקים היא כולה האצות ועצירות, דורש ה ר ב ה יותר אנרגיה - לא דומה בכלל.
11. תפנימו, מכונית חשמלית היא העתיד,ואפילו שמחירי הדלק יורדים.
(27.08.15)
12. ישראל תפסיד מיליארדים למה שזה יהיה פה
טל   (27.08.15)
13. ישראל תפסיד מיליארדים למה שזה יהיה פה
טל   (27.08.15)
14. המדינה לא תאפשר חשמלית לעולם
משה   (27.08.15)
למרות שזה הרכב הכי טוב שיש לא רואה מוסכים ידידותי לסבבה ובעיקר רק יתרונות
לא תוותר על מס בלו על הדלק שמכניס לה מיליראדים וזה הסיבה העיקרית שהפילו את הפרוייקט של בטר פלייס במדינות אחרות כמו בריטניה ונורווגיה ועוד כמה מדינות מקבלים בונוסים והנחות למי שרוכש ,בארץ ניסו רק להפיל את זה
15. "איכות" הסביבה אינה שווה בספריי למחיר של המכונית הזאת - ולכי
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (27.08.15)
"איכות" הסביבה אינה שווה בספריי למחיר של המכונית הזאת - ולכיסים של אף אחד, אלא אם כן הם עשירים או סתם טפשים - איפה ההיגיון כאשר אני יכול לקנות 3 מכוניות רגילות או לקנות הרבה דלק במחיר ... ??? איפה השפיות כאן ???
ו, זה אותו הדבר ביחס מכוניות החשמלית האחרות.
16. The price will come down within a few years
long term   (27.08.15)
17. יש ביבי אין חשמלית. פשוט.
(27.08.15)


נשלח מהסלולארי שלי
19. מדוע השיא נזקף לזכות הנהג ולא הרכב?
דלתון   (28.08.15)
גם אם יש השפעה כלשהיא להאטות והאצות, אינני מבין מדוע השיא נזקף לזכות הנהג (הנהגים) ולא לזכות הרכב?
20. דנמרק לא חכמה - אין עליות וירידות.
גג   (28.08.15)
21. חשמלית עדין לא
שלומי ,   פ"ת   (30.08.15)
העתיד הקרוב עדין בגז
22. לפני פחות מעשר שנים טלוויזית lcd 37 אינצ עלתה 14 אלף שקל
ישראל   (01.09.15)
23. סוללה=זיהום עדיף רכב שנוסע על מימן
אייל ,   תל אביב   (07.09.15)
מימן קל להפקה!
לחברות הרכב כבר יש רכבים שנוסעים על מימן הם לא מעוניינים לשווקם !
24. טסלה לא קונים בשביל לחסוך. קונים כי זה רכב מדהים.
בעלים של טסלה P85D ,   קליפורניה   (08.09.15)
0 למאה ב-3.1 שניות. עיצוב יפייפה. מערכות מתקדמות מסביבך. חווית נהיגה שאין ברכב אחר מתחת ל-150,000 דולר ואולי בשום מחיר.

וכן, גם שיקולים מעשיים - רכבים גרמניים ברמת מחיר כזו רואים יותר מדי מוסך. אמינות בזבל. טסלה לחוצים ליצור לעצמם שם ועושים מעל ומעבר לספק לקוחות. רמת שירות מדהימה. רכב נכנס לטיפול פעם בשנה, לא לוקחים כסף וגם מתקנים שריטות. בBMW רק היה חסר שירקו עלי כשבאתי.
טעינה בבית 8 דולר, אבל אפשר לטעון בחינם בעבודה ובמלא מקומות פה.
רכב חשמלי יכול לנסוע בנתיב מיוחד, חוסך שעה על הכביש.

שכל אחד יעשה את השיקול שלו. אם אני יכול להרשות לעצמי פינוק כזה, למה זה עושה אותי פלצן?
תגובות נוספות
חזרה לכתבה