חופש  תעופה וחדשות
האיחוד האירופי: נוסעי מטוסים יוכלו לתבוע עד 600€ על תקלה
דני שדה
פורסם: 29.09.15, 01:54
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות ב-22 דיונים
1. שאלה לנרי
אבי ,   השרון   (29.09.15)
ואם בדרך לשדה התעופה חלה תקלה ברכב (חדש באחריות) ולא הגעתי לטיסה חברת התעופה תשלם לי על הכרטיס.......
חלק מחברות התעופה מותחות את המטוסים בתקופת הלחץ עד קצה גבול היכולת ואז חלות תקלות "בלתי צפויות" ....
2. פסיקה שתחזור לפגוע בנוסעים כבומראנג.
(29.09.15)
חברות התעופה אכן תייקרנה כרטיסי טיסה והנוסעים, לאחר כמה שנים, "יקבלו זכות" (מבית המשפט) לתבוע על סכומים גבוהים יותר.
3. צריך לשלוח את השופטים הנ"ל לעבודה בתחזוקת מטוסים.
עובד תעופה   (29.09.15)
ואז היו ניתקלים בתקלות לא צפויות גם במטוסים חדישים. ובגיוס כללי של עובדי תחזוקה מיומנים לטיפול בתקלה מסביב לשעון עד לפתרון התקלה. ואולי על אותו בסיס אפשר גם לחייב בתי משפט לשלם פיצויים לתובעים/נתבעים שהתביעה /שימוע שלהם לא מנוהל בזמן?
4. מעכשיו הטכנאים והטייסים יחשבו טוב טוב לפני שיכריזו על תקלה
ד   (29.09.15)
מעכשיו השבתת מטוס עולה הון ולכן ימריאו מטוסים עם תקלות "קטנות" והמשמעות ברורה
5. סעמק
(29.09.15)
6. קרוב היום בו חברות תעופה יתבעו נוסעים מאחרים
(29.09.15)
נוסעים מאחרים גורמים נזקים אדירים לחברות התעופה, כמו גם לנוסעים שהגיעו בזמן.
7. אולי כדאי לחשוב עוד פעם
נוסע מודאג   (29.09.15)
הנה דוגמא מצוינת להצעה פופוליסטית ולא חכמה במיוחד. זה מאד מרגיז כשהמטוסים לא יוצאים בזמן וזה מאד קל להעמיס על חברות התעופה קנסות אם אינם עומדים בלוח הזמנים, אבל כדאי לעצור רגע ולחשוב בכמה יגדל הסיכוי לתאונה אוירית כתוצאה מבעייה טכנית שלא טופלה בגלל שחברת התעופה לחצה על הטייסים לצאת בזמן בכל מחיר, והיו דברים מעולם. בשדות התעופה המפוצצים ממטוסים באירופה, ובתנאי מזג האויר הבלתי צפויים אין מנוס מאיחורים, ואם האיחור הוא חריג, הרבה יותר חשוב שחברות התעופה ידאגו לרווחת הנוסעים בזמן ההמתנה, דבר שהם לא מצטיינים בו
8. הכי חשוב זה לקנוס את הנוסעים שמאחרים לטיסה.
מתן ,   תל אביב   (29.09.15)
9. אוי אוי עד עכשו המסכנות לא הרוויחו כלום עשקו אותנו בטענו שוא
ותירוצים על תקלות ,   יעלו מחיר לא ניסע   (29.09.15)
10. זה בא להודיע להם לא לאחר ושיבדקו את עצמם לפני שמעלים מטוס
לאויר ליעד הטיסה ,   יש שחיקה אז שיבדקו   (29.09.15)
11. ירקוני צודק,קצת קיצוני, 4 שעות איחור 100 יורו יעשה את העבודה
אסף   (29.09.15)
רוב הטיסות באירופה הן טיסות פנימיות שגם ככה לא עולות יותר מ300 יורו והרווח עליהן הוא פחות מ100 יורו. אם טיסה איחרה ב4 שעות, אז הרוח הזה נעלם והחברה טסה בחינם.

זה ירתיע אותם מספיק.

אסף
12. תגובת המומחה - קשקוש. הסבר בפנים.
אסף ,   גוש דן   (29.09.15)
כמות הטיסות שמאחרות ביותר מ-3 שעות(!) היא זניחה יחסית. בנוסף, הרי ממילא לא כולם יתבעו את הפיצוי, ומבין התובעים לא כולם יקבלו את הסכום המקסימלי.

אז, בשורה התחתונה - השפעה זניחה לחלוטין על חברות התעופה. אפשר לרדת מעץ ההיסטריה של "המומחים".
13. טסטי בטורקיש ומ 4 טיסות 2 התעקבו ודפקו לנו את הטיול.!!!
משה   (29.09.15)
14. שיציעו 400 במקום או 600 אחרי תביעה. כולם יקחו 400 וישתקו.
אני   (29.09.15)
15. לא הבנתי דבר אחד בטיסה כנסו
יוני   (29.09.15)
למה אחד שקנה כרטיס לרכבת יכול ליסוע מתי שהוא רוצה ואילו אחד שאיחר לטיסה הוא מפסיד את כרטיסו לא מספיק הכרטיס עלה לו יקר גם הלך הכסף ,אחד איחר יעלה לטיסה הבאה בדר''כ כולם טסים בזמן או שיעשו יוסיף 50 דולר לא יותר ויעלה לטיסה הבאה אם יש מקום פנוי למה יפסיד את הכרטיס טיסה שהמחוקק בכנסת יתן דעתו בנושא אני מקווה ששלי יחימוביץ' תעזור לנו
16. הפתרון הוא פשוט: לתבוע את האחראים האמיתים!
פקח טיסה   (29.09.15)
חברות התעופה צריכות לתבוע את יצרן המטוס!
אם רכיב תעופתי שעובר כל כך הרבה בדיקות ועולה יקר, כושל
זו בעיה ביצור!
בואינג ואיירבוס אחראיות לאיכות הרכיבים במטוסיהם.
17. נכחתי בטיסה מניו יורק כשאל על מכרה עודף כרטיסים.
עיכוב או אובר בוקינג ,   יכול להיות פרנסה !   (29.09.15)
החרדים נעמדו בתור ב"התנדבות" לקבל 400$ לאדם על אי עליה לטיסה(כל משפחה היתה מורכבת מ 5 ומעלה נוסעים ). אז לתת להם עוד סיבה לסחיטה?.
18. אוברבוקינג ותקלות
מוטס הדיוט   (29.09.15)
אייך הנוסע יכול לדעת אם העכוב נובע מאוברבוקינג (מכירת יתר) של חברת התעופה. או בתקלה טכנית ,כשהוא יושב שבוי באולם ההמתנה ותלוי בהודעות שאין לו יכולת לבדוק את אמיתותן.
19. תגובה
יובל   (29.09.15)
עוד ירקוני האם חב. אל על כלולה ?? הם ממש מזלזלים היתנסנו כבר !
20. 'מומחה' ישראלי דמיקולו, מחירי הטיסות בירידה מתמדת
ליטל הדיילת   (29.09.15)
21. החלטה טיפשית
אנונימי   (29.09.15)
בסופו של דבר החלטות כאלו פוגעות בעקיפין בבטיחות טיסה
22. אני רק מניח שהם היו צריכים להטיס חלפים מאמסטרדם
נתפס לקטנות   (29.09.15)
לקיטו ולא לקיוטו.. כולה הבדל של ו׳ אחת אבל כמעט 24 שעות טיסה :)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה