רכב  איכות הסביבה
פולקסווגן רימתה? פיז'ו מבטיחה נתוני אמת
ynet וסוכנויות הידיעות
פורסם: 27.10.15, 09:29
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 95 תגובות ב-33 דיונים
1. להתרחק ממכוניות צרפתיות כמו מאש --חוץ מבחורות צרפתיות :))
גדי   (27.10.15)
2. ============== דבר אחד טוב אצל הצרפתים ====================
(27.10.15)
שהם ישרים .

גרמניה נהנתה מתדמית שעזרה לה לרמות בכל העולם כולל בישראל

ראה פרשת סימנס וחברת החשמל .
3. Peugeot 208 - Outrageous Consumption
Maurizio ,   Jerusalem   (27.10.15)
Just bought 208 - Why they declare that the car can do 100km with 5.5 liters while it deserve 11 liters in town ?
4. שיתחילו עם פרסום אמיתי של צריכת דלק...
עמוס   (27.10.15)
על הנייר 15 קמ לליטר בפועל 8 ...
5. רק תקינה שמחייבת לגלות את הקוד!
(27.10.15)
מצחיק שהבוחן עוד מסתכל מתחת למכונות - כאשר ההחלטות החשובות באמת נקבעות בכלל בתוך קופסה קטנה שנקראת מחשב המכונית. יצרניות המטוסים כבר מפעילות תקנים דומים: כל שורת קוד כתובה בסטייל מחייב ומתועדת ונבדקת מכל כוון. התקינה מייקרת את המוצר אבל לפולקווגן היתה חוסכת מליארדים. לא רק שהייצרנים מכניסים לתוכם קוד זדוני, הקופסאות האלה כבר הרגו אנשים. כבר כיום מכונית היא מחשב על גלגלים, כדאי שתפנימו
6. אם כולם אומרים "להיזהר מפג'ו" אז אני מציע
דג   (27.10.15)
לשקול את העצה הזו (אפילו אם קיבלה ציון נמוך ).

זיכרו שברגע זה ישנם מאות שכירים של חברת פג'ו וסיטרואן - מחכים עצובים בשיעמום שיכנס קונה..
ולפניהם פתוח אתר YNET ..
7. "חנקן חמצני" אהבתי. אולי תיקחו בעלי מקצוע לתרגם???
אורי   (27.10.15)
8. האמריקאים כבר עובדים בשיטה הזאת
אורי   (27.10.15)
ולפעמים במבחני רכב של ה"קונסיומר ריפורט" הם מדווחים על צריכה טובה יותר מהמפרט
9. נתוני האמת
(27.10.15)
פיגו וסיטרואן פרט לדגמים ספורים זה חרא של מכוניות,שוחטים אותך במוסך,תקלות מכאן ועד הונלולו. נתוני האמת הם שהאמת היא שעדיף להתרחק מהם כמו מאש.
11. פז׳ו לא מזהם
(27.10.15)
כי הוא לא מניע
12. Citroein Never Again, had two of them 2 too many
Citroein Never Again   (27.10.15)
The only thing that did not break down was the legendary pneumatic suspension
only when I got an ugly uncomfortable Japanese, I understood
reliability and dependability
14. לרדת על פיג'ו זה כל כך אייטיז
לי זה טוב ,   יד שניה בזול   (27.10.15)
עד היום היו לי 12 פיג'ו ו3 סיטרואן
מתוכן היו שלוש בעייתיות, BX , 405 עתיקות באמת, וגם 306 אוטומטית שהוזנחה קשות לפני שהגיעה אלי. הידנית שהיתה לי עדיין נוסעת אצל מתנחל...
כל השאר עברו את ה 300 אלף קמ בלי תקלות משמעותיות ולמעשה חלקן עדיין נוסעות
סיטרואן בעייתיות יותר, אבל פיג'ו ב 15 שנים האחרונות ברמה זהה ל VW ואמינה יותר משמעותית
15. חחחח
חחחח   (27.10.15)
מי זה שאמר שטויוטה קונה מנועים מפזיו חחחחחחחחייייייי
16. רק אצלי היגואר של הרעים לא עובד?
המקטר   (27.10.15)
17. היגואר!מה עם היגואר של הרעים??
גד דמט   (27.10.15)
18. נתוני אמת או לא - ה-108 שלי אוכלת 1 ל-23!
עינת ,   כפר סבא   (27.10.15)
אין עוד רכב חסכוני כזה
20. מנוע PURETECH של פיז'ו קיבל מנוע השנה בחו"ל בגלל...
סופרסטאר   (27.10.15)
צריכת הדלק הטובה ורמת זיהום נמוכה
21. פז'ו חדש אוכל לא הרבא 17 קילומטר ליטר
סמיון ,   ערערה   (27.10.15)
זה 308 טורבו שלי חזק מאוד
22. כל הכבוד ליצרן שלוקח אחריות
ניר   (27.10.15)
אני לא חסיד של פיג'ו וסיטרואן, אבל כל הכבוד להם על היוזמה לבדיקה עצמאית. אין ספק שזו השקעה כלכלית כבדה עכשיו שאם תצליח, תגדיל להם מכירות בטווח הארוך.
23. הדגמים החדשים של פיג'ו וסיטרואן הם רמה אחת מעל כל השאר
ירון   (27.10.15)
ובדיוק ככה הם יצליחו להוכיח זאת. אני מדבר מנסיון של שנים עם דגמי המותג
24. פיג'ו וסיטרואן לאורך כל הדרך
אייל   (27.10.15)
לפני שנים קנינו לאישתי פגו 106 גיר רגיל. שלוש שנים נסעה עליו. החלטנו למכור ,יום שישי שמתי לה מודעה על החלון האחורי.בשעת צהרים חזרה הביתה ואחריה עצר רכב שטען כי סימן לה אך לא עצרה לכן המשיך אחריה,הזוג שהיה ברכב קנה אותו מיד ב-2500 ש"ח מעל המחירון!!(בדיעבד נודע לנו כי רכב כזה יד ראשונה יכולנו למכור ביותר). אחריו קנינו לה 307 חדשה. נסעה עליו 5 שנים. תוך שלושה ימים הגיע קונה שבמכון הבדיקה אמרו לו שהרכב מושלם, שילם לנו 1000 ש"ח מעל המחירון. לםני 3 שנים קנינו לה סיטרואן c3 קומפורט עם גג זכוכית מאורך. הרכב בובה, היא מרוצה. באף אחד מהרכבים לא היתה טפו טפו בעיה מיוחדת. זה הכל
25. פיז'ו היא בין הבודדות שהמכוניות שלה עומדות טוב בתקינה
עובד טכניון   (27.10.15)
במבחנים של רכבים אחרים (ואני לא אגיד שמות) רואים שיש פער בין הנתונים של היצרן ובין המציאות. למרות שזה עדיין עומד בתקן זאת רמאות. דווקא בפיז'ו וסיטרואן הנתונים מהיצרן פחות טובים ממה שהצלחנו להשיג אצלנו במבחני תקינה.
26. נתוני הצריכה שהיצרנים מפרסמים = מוסדות ממשלתיים הם מזויפים ל
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (27.10.15)
נתוני הצריכה שהיצרנים מפרסמים = מוסדות ממשלתיים הם מזויפים לחלוטין.
דוגמא: המפורסם של צריכת דלק ללינקולן הענק שלי היא 7 קילומטר / ליטר בעיר, אבל הנהיגה האמיתית היא 5.5 קילומטר / ליטר ! כמובן אני לא מתלונן, כי המחיר העכשיווי שלנו הוא 75 סנט / ליטר ואני משתמש בבנזין רגיל לV8 (המלצת היצרן) שלי.
אל תשכחו שמדובר במכונית של 2 טון!
27. חה חה , פזו מזכירים את הצבועים שנוגסים בעגלים החלשים
ז'אן פייר דה לה חרטה ,   שדרות האליזה   (27.10.15)
פיזו וסיטרואן הגיעו למעמד של אחד היצרנים הכושלים מבלי שרימו. פשוט כי הסחורה שלהם נחותה לעומת הגרמניות בכלל ופולקסווגן בפרט איתה היא ניסתה להתמודד על כיסו של הקהל האירופאי. עכשיו כשפולקסווגן במשבר הם מנסים לנצל את זה בצורה צינית אבל זה מתאים לצרפתים ולא מפתיע. צרפתים תמיד ישארו צרפתים מלקקי פינכה וצבועים
28. יש לי כבר כמה שנים פיג'ו 207, רכב מעולה ומומלץ מאד !!!
(27.10.15)
29. כלומר עד עכשיו גם אתם פיז'ו סיטרואן פירסמתם מידע שגוי?!?
דיזלגייט טפשי   (27.10.15)
לפי דעתי כמעט רוב רכבי הדיזל בעולם מזייפים נתונים. רצוי לבדוק גם את שאר היצרנים כולל הגרמניות היוקרתיות. שנית רכבי הדיזל האמריקאים, בעיקר טנדרים, פולטים לא פחות רעל מאשר פולקסוואגן או כל יצרן מנועי דיזל אחר. אז די לעשות רעש. צריך למצוא פתרון שיהיה רכב חשמלי עם לפחות 400-500 ק"מ מול טעינה מלאה במחיר שפוי (לא טסלה או שאר האקזוטים) ואז לא ישנה דיזלגייט או בנזינגייט.
30. ביותר בזכות חסכנותו ואמינות !
כיום פיזו רכב הנימכר   (28.10.15)

תגובות נוספות
חזרה לכתבה