יחסים  זוגיות ונישואים
"לא התחתנתי ואין סיכוי שאתחתן בעתיד"
תומר און
פורסם: 29.01.16, 11:40
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 128 תגובות ב-103 דיונים
61. העובדה היא שרוב הנשים רוצות חתונה וביטחון
מיכל   (31.01.16)
יש גם הרבה גברים שרוצים מחויבות אך מספרם קטן בהרבה ממספר הנשים !
62. על איזה נתון זה מסתמך או שזו השערה?
ד. ,   ת"א   (31.01.16)
אני סתם מעוניין לדעת.
63. ציצים!!! ציצים!!!!
גדי   (31.01.16)
אמנם של תמניה, אבל עדיין....
64. אולי כן כדאי לצנזר את הדפוקים?
(31.01.16)
אין לזה צורה. תגובות חסרות עניין וכבוד.
65. מה נסגר ?טוב שלא הגיעה ערומה להרצות וזהו !!
אני   (31.01.16)
66. מסכימה עם כל מילה
גבי   (31.01.16)
67. אין שמחה כשמחת הנישואים. בניית בית יחד זה וודאות שחשובה לאיש
מיטל   (31.01.16)
עצוב מאוד המצב שלה ושהיא כל כך עיוורת לו שיש לה אשליית אושר. אני מאחלת לה שה' יפתח לה את העניים ושתזכה לבנות בית במהרה לפני שיהיה מאוחר. ריגושים יש כל החיים. אם בונים זוגיות נכון ושומרים טהרת המשפחה יש התחדשות כל חודש.
68. תפיסת רקובה בצורה מחרידה
יהודי ,   ירושלים   (01.02.16)
69. למה להתחתן?
פשוט לא אמינות בשקל   (30.01.16)
מי יסכים לשכב איתך אחרי שתעברי 50? רק גבר שאת מכריחה אותו כלומר בעלך. מי יעקח אותך למסיבה בלילה? איך תלכי לבד ברחובות בלילה? את חיה בסרט. מי יממן לך אם האיפור ניתוחים הרזייה צבעים ביגוד? איך תוכלי לקנות דירה? את חייבת תמיכת גבר כמו חמצן לגוף גוסס. לכן את כמו משוגעת רצה לבדוק כל הודעת sms וכל הזדמנות לדייט. אולי ממנו ייצא חתונה... למעשה את 24/7 סביב זה מן הגן ועד שאת לוקחת מספר לתור בבנק הזרע....
70. אשה חייבת זוגיות
דימיון או מציאות ?   (29.01.16)
מחייבת כדי לשרוד פיזית בעולם. נראה לכם שאשה בת תלך לבד בערב למסיבה. מי יסתכל עליה....בלי ילדים לא יהיה לאשה שום ביטחון מפני בדידות. כמובן שעוד המון סיבות חברתיות כלכליות פסיכולוגיות עושות כל דייט ראשון של אשה עם גבר לראיון על היתכנות לחתונה.
71. למרות שנשים חיות
המציאות....כן המציאות   (30.01.16)
5 שנים יותר מגבר המשפט "הוא מבזבז לי את הזמן" שגור רק אצל נשים. להן להבדיל מגברים יש שעון נוסף על שעון החיים והוא שעון הפריון המיני. הוא מכתיב להן הכל אבל ממש הכל. הן חייבות לוותר על אהבה ולשקר כדי להשיג חתונה. זו הסיבה שתמיד ללא יוצא מן הכלל נושא המועדף על נשים זה חתונות וזו הסיבה שכבר בפגישות הראשונות ממש הן תמיד מעלות את הנושא וחוזרות עליו באופן ישיר או מרומז בהזדמנויות רבות בהמשך....דימיון לחוד ומעשים לחוד ככה הן מעין גוש פסיכולוגי כזה שלי בעולם של דימויים עם מרחק עצום למעשים.
72. זה מתקדם מדי בשביל עמך ישראל. תקועים בשנות ה50
פרחה ובבון   (30.01.16)
73. צר עולמה כנמלה
הרואה   (30.01.16)
רואה רק את עצמה מה טוב לי איך אני מהמרת על הצד שירווח לי יותר וכו וכו וזה בדיוק הפואנטה בחתונה מה אני משאיר בעולם בצורה הכי מושלמת ומזה נגזר הצורך לוותר מעצמי בשביל השני ובשביל הילדים רקשלא יהיה מאוחר מדי שתביני את זה אם בכלל
74. הרבה חוכמה יש פה, ולא רק בתחום הזוגיות
א   (30.01.16)
קבלת החלטות כמעט בכל תחום בחיים, קריירה, דירה, זוגיות וכו.
אני מכיר אנשים שנתקעו בכל מיני שלבים בחיים בחיפוש אחר הכי טוב שאפשר בחיים.
עבורי הפיסקה הבאה ממצה את העניין בכל תחום של קבלת החלטות, אחרת נכנסים לפסיביות מוחלטת:
>>
"בדרך כלל כן. יש אנשים שמתקשים לקבל החלטות, וברגע שהם כבר מקבלים החלטה הם חרדים על כך שקיבלו את ההחלטה הזו ולא החלטה אחרת. אלו אנשים שנורא סובלים. הציפייה שלהם להחלטה הטובה ביותר היא לא ריאלית. צריך, כמו בכלכלה, למקסם את הרווח לתקופה. אם אתה טועה אתה תנסה שוב, אבל אם אתה רוצה את מה שהכי טוב ואז אתה נכשל, יכול להיות שלא תוכל לקבל שוב החלטות לעולם. ייתכן שתכנס לאיזה מצב פסיבי".

75. זה נורא קל לא להתחתן, אם את הילד שלך מגדלים ההורים...
לקרן ,   לא לחלק עצות!   (31.01.16)
76. זה גדול על רוב הישראלים הבבונים והפרחות. חיים עדייןבשנות ה50
קבל מצומצם   (30.01.16)
77. מזעזע ללמוד איתה רק מדברת על עצמה ובאה בלבוש פרובקטיבי
פשוט בושה לאקדמיה!   (30.01.16)
כל הסמסטר רק מדברת על עצמה לא מלמדת דבר וכל שבוע רק פונה לגברים בכיתה ובאה בלבוש חושפני.
התביישתי בשם האוניברסיטה.
78. מסכים איתה חלקית. נישואין לא מתאים לכל אחד ואחת
שי ,   חיפה   (30.01.16)
נראה שהיא מדברת מתוך החוויה האישית שלה, כי לא כולם רוצים לחיות חיים ללא מחויבות. יש כאלו שיודעים על העבודה הקשה שצריך בנישואין ומשתוקקים לשלם את המחיר. אהבה ופרפרים גורמים להסחת דעת לטווח קצר בינוני או ארוך ומכהים את החסרונות ואת המחיר בעבור הנישואין. כשהסחת הדעת תתפוגג, יהיו כאלו שיכנסו לבהלה ופחדים וירצו לצאת חזרה למקום שבו היו לפני ההתאהבות, יפחדו ויכנסו לריבים ויפרקו את הנישואין ויהיו כאלו שירצו להמשיך ולהשאר גם בלי ההתאהבות - אלו הם האוהבים באמת ולזה גברים קוראים רצינות בקשר. לדבר על אהבה והתאהבות זה נחשב ילדותי בפוליטיקלי קורקט, לכן אור חן מעדיפה להשתמש במילים כמו מחויבות ונישואין ולא להזכיר בכלל אהבה.
לא מסכים איתה גם לגבי הודאות, כי אין ודאות אף פעם. טכנית, כשאתה לבד האי ודאות היא גדולה יותר, לא סתם אנשים מפחדים להיות לבד..כיון שכשאתה בשניים אז יש סיכוי גדול יותר שיהיה לך יותר מידע מעוד זוג עיניים שרואות את המציאות. חוץ מזה, בזוגיות ללא מחויבות, הדרך לסיים את הקשר היא קצרה יותר, לא צריך לחשוב יותר מדי ומספיק טעות קטנה, תוסיפו את זה שבקשרים כאלו הייתם הרבה יותר מאשר בנישואין, עובדה זו שוחקת את מנגנון הזוגיות שאנחנו רואים בפני עצמנו וקל לנו יותר לצאת מקשר כזה שאין בו גורם שקושר אותנו להיות יחד.
בנישואין, הגורם המקשר מצד אחד היא הרבנות ומוסד הנישואין שיוצר לנו בפני עצמו סיבות להשאר יחד ולא לפרק חבילה בקלות ומצד שני החברה סביבנו, המשפחה והחברים שהגיעו לחתונה ונוצרה חוויה שקושרת את כולנו יחד.
העולם מתחלק לכאלו שמפחדים לחיות חיים מלאים וכאלו שפשוט חיים. בד"כ כשאתה מדבר על השלכות אפשריות ולא על היתרונות, אז כנראה שאתה מפחד, סובל מבטחון עצמי נמוך או שאין בך צורך אמיתי לחיי נישואין. עם זאת, רוב הזוגות שמתחתנים כיום, מתחתנים כדי להקים משפחה ולהביא ילדים. הרבה אנשים לא רוצים להביא ילד מחוץ לנישואין שיחשב ממזר גם אם הם לא דתיים או מסורתיים.
לקרן או חן קל מאוד לשלול נישואין, כי מבמקום שלה היא קרייריסטית שמקדישה את חייה לאקדמיה, היא לא באה ממקום של אנשים במצב סוציו אקונומי אחר כדי להבין את רצונותיהם.
79. קרן
איתן טמיר ,   חיפה   (01.02.16)
יופי של ראיון. נדירים האנשים שמצליחים לזקק אמת ולחיות על פיה
80.  ד׳ר קרן חושך
חרמנוביץ׳   (30.01.16)
כנראה שלא פגשה גבר אמיתי, ולכן לא רוצה להתחתן!!!!לו פגשה אותי -הייתה מתחננת! חוצמזה היא גרושה אז מה העניין הפילוסופי? אמנם היא נאה וסקסית(בתמונה). אבל היא נראית עיראקית -וזו בעיה!!!!!
81. עוד אנכרוניסטית במסווה ליבראלי...איבתי אותה בשפיטה הדוחה שלה
(29.01.16)
אז רווקים שמתקשים למצוא זוגיות הם למעשה חרדתיים?
"בדרך כלל כן. יש אנשים שמתקשים לקבל החלטות, וברגע שהם כבר מקבלים החלטה הם חרדים על כך שקיבלו את ההחלטה הזו ולא החלטה אחרת. אלו אנשים שנורא סובלים."

כמו כל אורתודוקסית ממוצעת היא לא מוסגלת לראות מעבר לקצה האף
82. ומה עם ידועים בציבור????
אוהד ש.   (30.01.16)
יש לי חברים שלא התחתנו, גם אבא שלי היה כזה בערב ימיו. אבל ברגע שהוא נפטר, באה בת זוגו ואמרה שהם חיו כמו נשואים ולכן היא רשאית לקבל את הירושה. היא צדקה. החוק מכיר בזה.
אז מה הענין של ״לא להתחתן?״
יש לי תחושה שהדוקטורית הסבירה את זה וזה לא הובא בכתבה וחבל.
ובכלל - מה קורה עם ילדים משותפים? האם זה לא הופך זוג לא נשוי למשפחה לכל דבר?
קרן - אשמח אם תגיבי לזה.
83. אני מציע לך ללכת לטיפול נגד חרדה
אורן ,   חיפה   (01.02.16)
מסכנה , כל כך הרבה עיוותי ישיבה מאחורי איצטלה של אקדמיה
84. דוקטור או לא בסוף יש לנו יצר חייתי
(30.01.16)
היא תרצה בן/בת זוג בסופו של דבר ועוד יותר תתחרט שאין לה ילדים.
85. זה שתמיד יש לו דעות אחרות
פרופ אמיר חצרוני   (30.01.16)
יכול לשמש לה 1.עוזר מחקר וכך היא לו 2. קשר לזוגיות אם שניהם פנויים 3.דעתי האישית על טענתה שפער בהשכלה גורם לפיצוץ יותר בין הבני זוג וזה במיוחד כשאין כסף והטיפש מבינהם מרויח פחות .דעתי שאין קשר.האינטלגנטים סובלים יותר ומתגרשים יותר מעמך מהצכונה .זאת אומרת א כסף תמיד הוא שחקן גם ששני בני הזוג דק ל.. ואז הרופא והמנתחת רבים על הדירה 12 שנה בבית משפט כולל העליון כפי שפורסם ערוץ 1ושודר ב .חרדות הם תמיד שחקן תלוי במשחה של האדם וסביבתו .לסיכום חסר העיקר מהספר .אמונה באלוקים וכו שכשיש אמונה קהילה וכו אין קשר 4 .המחקר שלה מסביר טווח מצומצם של אנשים חסרי רוח הדבקים בחומר באופן חזק .ולא באמת רואים את האחר .לא לפני ולא אחרי החתונה .ולסיום רק שאלה צריך דק בשביל להבין שכסף מוצא ומשפחה הם פקטורים ? כתוב בחזל בחור על תתן עיניך ביופי אלה במשפחה וכו במאמר חזל שבנות ישראל היו יוצאות לכרמים .ואמרו חזל שקר החן והבל היופי אשה יראת השם וכו .אשת חיל זה רק אם הגבר איש חיל יעני מלך מלכה .או עבד שפחה .לסיכום מישהם יכולים לענות על שאלת הדק ? האם יש יותר גירושין ברעננה או שכונת התקווה? אצל מי יש יותר ילדים אצל החכמים או הפשוטים? נב. או שמתחתנים. או שלא. או שמתגרשים .עדיף שהדק תתמקד בחקר למה משפחות ברוכות ילדים לא מתרגשות מנתוני המחקר ואין להם כסף ורק לצד אחד יש תואר או עבודה . אולי כשיש הרבה ילדים המחויבות שניתנה לבן בת זוג מכתחילה מאושרת עם כלהולדת ילד וכל ילד זה הרחבת העסק והמפעל הזוגיות וכשיש הרבה שורשים העץ לא עף אם הרוח מסביב .טוב אני יודע לא יעזור כלווום הדק נעולה על הכסף ואחכ משפחה ואחכ מוצא .ווואלללה מזכירה לי את אמא שלה .סתאאם .תכתבי עוד כתבות זה מרענן ומשובב נפש .שבוע טוב
86. אני מכירה זוג שלא התחתן, הביא 2 בנות לעולם, והגבר פשוט ברח!
מישהי   (29.01.16)
עכשיו האישה והבנות חסרות משפחה והכנסה. ירדו מתחת לקו העוני.
אםהיתה נשואה לפחות יכלה לדרוש מזונות.
87. יש גם מסכנים כמוה. ועוד יותר מסכן בן הזוג האנוס שלה
מוני   (29.01.16)
88. ועדיין הקשר העיקרי הוא לא כששמים טבעת, אלא כשמקימים משפחה
אמא נשואה   (31.01.16)
בישראל קיימת בעיה ספציפית שקשה להתגרש בגלל הרבנות, שמאפשרת חוקים הזויים כמו סרבנות גט וסחטנות משני הצדדים.
אבל במדינות מערביות נורמליות, כשהגירושין קלים יחסית, מגלים שהקשר העיקרי הוא לא ברגע שמחליטים לשים טבעת, אלא ברגע שמחליטים להקים משפחה. הדוגמה הבולטת היא כמובן ילדים, אבל יש גם דוגמאות אחרות - כמו שבנזוג אחד יוצא לעבוד כדי לממן לימודים של בנזוג שני. במקרים האלה לא משנה אם שמתם טבעת או לא - עדיין תתקשו להיפרד בגיל 40 אם תגלו ש"תחומי העניין שלכם השתנו". מי שרוצה להשאיר אופציה לפרידה כזו, חשוב יותר שיתאם ציפיות מבחינת טיפול בילדים וחלוקת רכוש. זה העיקר.
89. אנשים אומללים, שעושים אידאולוגיה מהחולשה שלהם.
אין לך אומץ למחויבות ,   ותצדיקי זאת בכל מחיר   (30.01.16)
כשתפסיקו להתייחס לבני אדם כמו לפאלפון, שכשנמאס משדרגים, תבינו שנישואין הופכים את הבן אדם לבן אדם.

את הפחד ממחוייבות לקחתם מהעולם הכלכלי שבו יש תחרות. אבל בני אדם זה לא מוצר צריכה.

מכאן נובע חוסר הערכים, האגואיזם, והחרדה הפנימית שמלווה אותכם (זו שבחיים לא תודו בה).

רחמים.
90. שטויות במיץ
מירי   (31.01.16)
נישואין מעניקים בטחון לשני בני הזוג גם בטחון אישי וגם כלכלי
כשהייתי חולה בעלי פינק אותי
וכשהוא היה חולה היה תורי לפנק אותו...
והילדים המקסימים שווים את הכלללללל
אני מרחמת על מי שלא התחתנה(מכירה 4 כאלה)כולם בגיל 45 יגידו שהם עשו טעות גדולה
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה