|
1. זה נחשב קשה רק כי מקובל להתבכיין על מתמטיקה
בפועל הבעיה היא לרוב במורה לא טוב. אני מאמין שכמעט כל אחד יכול ללמוד מתמטיקה ואפילו להנות מזה.
|
|
|
2. אולי אם ילמדו מתמטיקה ולא חשבון המצב ישתפר.
|
|
|
3. הכי קל להתבכיין שהמורה לא טוב
אבל בפועל זה כמעט לא אפשרי למצוא מורה "טוב" שיגרום לך להוציא מאה בבגרות
|
|
|
אני נהנתי מלימודי מתמטיקה ואף למדתי תואר ראשון ומתמטיקה בהחלט לא קשה יותר מתחומים אחרים-פשוט המורים למתמטיקה מלחיצים והתלמידים נלחצים וכשנלחצים אי אפשר ללמוד כלום.
|
|
|
5. תחום שהרס את נעורי.לא תורם לאישיות.
יהודה רגב , |
ת"א |
|
(12.02.16) |
אכן המקצוע החשוב ביותר אבל רק לימודים הומניים תורמים לאישיותו התרבותית של האדם כיצור חברתי. חוסר הכישרון במטמטיקה הטיל צל כבד על נעוריהם של הרבה אנשים שהגיעו רחוק מבחינה חברתית ,אמנותית ורוחנית.
|
|
|
6. הרבנים והגמרא הם אבן רחיים על צוואר העם היהודים!
|
|
|
7. במתמתיקה אחרי שלב הבנת העקרונות זה מתחיל להיות כמו הסטוריה
לשנן לשנן לשנן הוכחות
|
|
|
8. אתמול ברוך השם הבנו את בננו בבריתו של אברהם אבינו
אין דבר יותר מרגש , |
מלמול תינוקות |
|
(12.02.16) |
|
|
|
9. שיטות הלימוד הקלאסיות אינן יעילות מספיק
|
|
|
|
|
|
|
סימן שלא הבנת את העקרונות
|
|
|
13. 2 צודק. שיתחילו ללמד מתמטיקה אולי אנשים יאהבו
בבית ספר מלמדים חשבון ושיטות לפתרון תרגילים שרירותיים. מתמטיקה זה מקצוע מרתק שמתחיל באקסיומות וממשיך במשפטים מפתיעים ומעניינים. הוא מלמד לחשוב ולהיות יצירתי. אני שנאתי "מתמטיקה" בתיכון. באוניברסיטה התאהבתי במקצוע זה
|
|
|
14. הכי בעיתי אלו המורות החרדיות
אחרי שהן מלמדות את לוח הכפל הן מתחילות לשדל להאמין באלוהים ולחזור בתשובה . בגלל זה המקצוע הזה מאוס .
|
|
|
מי שלא מכיר שיחפש בגוגל. האתר הכי טוב בעולם שהציל אותי ממש. היו לי ציונים פח במיוחד במתימטיקה ואחרי שמצאתי את האתר הזה אני מבינה מתימטיקה יותר טוב מהמורה הפח שלנו. בקיצור חפשו אני 10 בגוגל ועזבו אותכם משיטות פח
|
|
|
16. מתמטיקה זה תרגול
הילדים בישראל עצלנים |
|
|
(11.02.16) |
|
|
|
17. בשביל לדעת מתמטיקה ל-5 יחידות לא צריך מורה בכלל
צריך לקחת את ספר ההכנה לבחינות הטכניון של בני גורן, זה שבצבע חרדל, ולפתור את כל התרגילים בו, פרק פרק. אח"כ לעשות אותו דבר עם הספר בגיאומטריה של אספיס, וקשה מאוד שלא לקבל 100 בבגרות עם זה. זה מה שאני עשיתי בגיל 14, וזה לקח לי 3 שנים, ואח"כ קיבלתי 100 בבגרות בהליכה.
|
|
|
18. שיטת הלימוד כיום שגויה
אני אבא לארבעה ילדים. הגדטלה 28 הקטן 11. כאשר בסיסי הלימוד שגויים והמורים אינם מבינים את משמעות המקצוע התוצאה היא נסיון לשנן ולא הבנת תהליכים.
רוצים רק תוצאה שכל מחשב יכול לספק במקום הבנת התהליך שהיא המתמטיקה עם ההבנה.
אני מלמד את הילדים את הבסיס של הפעולה בלי דף נוסחאות. התוצאה שהם מבינים איך מפתחים כל נוסחא.
|
|
|
19. הבעיה בשיטת החינוך בארץ
מלמדים את הילדים מתמטיקה בלי להסביר להם למה הם לומדים כל נושא ונושא ואיזה שימושים ניתן לעשות בעזרת מה שהם לומדים. בגלל זה הרבה תלמידים מאבדים עניין ולא משקיעים ואז מקבלים ציונים נמוכים כשבעצם יש להם פוטנציאל אבל השיטה קברה אותו.
|
|
|
20. יעזור כמו כוסות רוח למת..
הפתרון היחיד, מורים מקצועיים ללמתמטיקה מכיתה א'.. לא יכול להיות שהמורה שמלמדת את כל המקצועות מלמדת גם מתמטיקה...
|
|
|
21. שום דבר לא יעזור , מתמטיקה צריכה משמעת
פול גז בניוטרל |
|
|
(12.02.16) |
לילדים שלנו אין משמעת רובם עם בעיות קשב וריכוז קשות ביותר . 40 תלמידים בכיתה , מנהלות מגעילות ומפקחים הורים ותלמידים חצופים אז כיצד בדיוק אפשר ללמוד מתמטיקה?
|
|
|
למחוק את המקצוע הזה מייד!!!!
|
|
|
23. ברגע שהמורה אוהב את המקצוע
מלהיב את התלמידים וגורם להם לרצות לדעת ולא לפחד.הרבה תלמידים יצליחו.מורה צריך ללמד מתוך שליחות.הפתרון הוא חוסים אישיים למורים.הגרועים יעופו..
|
|
|
24. בלי מוסיקה , אמנות,ספורט אין מוטיבציה לילד ללמוד.
מרביתנו כאנשים בוגרים מתפרנסים ממקצועות המבוססים על אמנות כמו אדריכלות, עיצוב טקסטיל ועוד. חלקנו עוסקים בספורט על עניפיו השונים או מוסיקה. לא הכל מתמטיקה , וגם אם רוצים להעלות את המוטיבציה ללמודים בכלל חייבים ללמד מקצועות העשרה שהם לא פחות חשובים כדי להעניק מוטיבציה בכלל.
|
|
|
הצרה היא שאין מורים טובים
|
|
|
26. צריך חשבון ולא מתמטיקה
|
|
|
27. לימוד בסיסי פיתוח אישי מתימטיקה שילמד מי שאוב בזה
|
|
|
28. מוסדות אקדמים ולא אקדמאיים
אקדמי - שם תואר, אקדמאי - שם עצם, אדם שלומד באקדמיה
|
|
|
29. מתמטיקה היא הכלי היווני העתיק לעינוי אסירים
|
|
|
30. כאשר מורים למתמטיקה יעשו 2 תארים במתמטיקה ולא 2 תארים בחינוך
כאשר יחשבו על הילדים , |
ולא על מכללת אחווה |
|
(24.10.16) |
| |