|
|
|
|
|
3. הכל חרטה שיווקית. 26 הכי נוח לאופני הרים.
המציאו 29 כדי ליצור אופנה חדשה לגרום לאנשים למכור אופניים טובים ולעבור לסטייל החדש. ראו שהעץ גבוה מדי תרתי משמע ויצרו 27.5. תכלס לרכיבה בשטח טכני אין על הזריזות ונוחות ההיגוי של 26. לגלגלים הגדולים יותר יתרון ברכיבת כביש ושבילים אולי.
|
|
|
בנסיעת כביש ככל שהגלגל יותר גדול כך פר סיבוב הוא למרחק יותר גדול ... ולכן ידידי עם חפצתם לגמוע מרחקים על גבי האופניים . תמיד עדיף גלגל בעל קוטר יותר גדול ..
|
|
|
5. נשאר עם 26 ואני לא מוגבל כלכלית
|
|
|
6. כבר עדיף לקנות מצלמה ב 8000 שקל ולצלם רוכבים
גם תחזיק יותר זמן, גם הרבה יותר בטוח (במרחק סביר) וגם יש סיכוי לא קטן שאפשר יהיה להתפרסם עם כמה תמונות טובות.
|
|
|
7. כרוכב שטח הכי טוב 26. יותר כוח יותר גמישות
בקיצור לא משנה ולא רץ אחרי העדר
|
|
|
8. מכל אוסף העובדות, רק שני פרמטרים הם משמעותיים
1. משקל - לטובת ה- 27.9 2. מהירות - לטובת ה- 29 כל השאר זניחים לחלוטין לרכיבת שטח אמיתית, אין כמו קוטר 26
|
|
|
9. אם רוכבים על אופנים מתקדמים והגאומטריה נכונה, ה 29 עולים בכל
|
|
|
|
|
11. רק כתב שחזר ממאדים
נזכר בויכוח 26/29 |
|
|
(20.06.16) |
שנתיים אחרי שהיה רלוונטי. היום מדברים על 27.5 פלוס.
|
|
|
12. מנסיון- ה29 כבדות ומסורבלות
ה26 קלות הרבה יותר לשליטה. אני הייתי הולך על ה27.5- גם אותם ניסיתי והם היו הרבה יותר קרובים ל26 מבחינת קלילות ושליטה. לא ראיתי יתרונות גדולים ב29. והן באמת יותר כבדות כי הכל שם יותר גדול: השילדה, הגלגלים - חישוקים, חישורים, צמיג, פנימית ויותר חומר נגד פנצ'רים; השרשרת יותר ארוכה; הכידון יותר רחב והבולם זעזועים יותר ארוך וגדול!
|
|
|
13. הכל תלוי בהרגשה של הרוכב ולא יותר מזה
תנסו כמה שיותר זוגות. בשבילים שאתם מכירים ממש טוב. תוכלו להשוות את ההרגשה שלכם. ברמות מחיר שונות, יצרנים משתמשים בבולמים ברקסים דומים.
כידונים אפשר להחליף בקלות.
לכן, שימו לב מה יושב עבורכם נכון יותר.
יש דבר אחד שהכותב נמנע מלהזכיר, כאילו הוא לא קיים. פציעות. קל יותר לפתח מהירות גבוהה יותר ב 29. כשעפים על סלע, או בירידה, אותה אנרגיה שנעביר לסלע הנפילה..תחזור אלינו כתפיים שבורות ודברים בעצמות החזה הם פציעות אופייניות זה לא שעל 27 וחצי לא נפצעים אבל מי שהעניין של קפיצות ואדרנלין בוחר
מראש את הקוטר הזה.
|
|
|
14. הלכו רחוק מידי עם ה-29
גדולות, כבדות ומסורבלות. כשצריך לעבור מכשול ברגל, כשצריך לתמרן. ונקודה חשובה (לי בכל אופן) קשה מאוד להכניס את האופניים לרכב - גם חמש דלתות עם קיפול המושב האחורי. כך, אחרי רכיבה לא תוכל לחנות בחניה של מסעדה או אתר אחר בלי לדאוג או להשאיר שומר
|
|
|
אני יש לי גם 29 כל הבנות בוכות על זה
|
|
|
16. הכול תלוי בהרגשה של זאת שאתה רוכב עליה הן תמיד יעדיפו את ה29
|
|
|
17. כתבה שלמה שלא אומרת או תורמת כלום !!!
|
|
|
18. הכי טוב גלגל קטן מקדימה וגלגל גדול מאחורה
ככה האופניים נוסעים תמיד בירידה והם יותר מהירים.
|
|
|
19. הכל תלוי במטרה, אני עוסק ברכבות עם הכלב שלי יש לי 29
כי היציבות חשובה לי, לא המהירות.
|
|
|
20. סליחה,אבל הכל זה זיון שכל!!
|
|
|
21. לשטח רק 26 הקשיחות המבנית שלו הכי טובה
הוא פחות רגיש לשמיניות - חישור קצר חזק יותר ועמיד יותר בפני התכופפות מאשר חישור ארוך- 26 גם מאיץ יותר טוב בעליות. היגוי זריז. משקל. קומפקטיות. להמשיך?
|
|
|
22. 29 עדיף אלא אם אתם ממש לא גבוהים
29 ולא.... , |
ביער !:-) |
|
(06.08.17) |
29 עדיף בכל פרמטר העדפה שלי קנונדיל סקאלפל קרבון להנות מכל! העולמות :-) יש היום מגוון של אופני יד שניה כאלו במחירים נוחים ושווים וגם באח ביי קבון סקאלפל אחריות עך השלדה לכל החיים ואופניים זריזות מאוד היו לי אלומיניום ושדרגתי לקרבון יד שניה במחיר מגוחח תמורה סוף הדרך תהנו והכי חשוב על תעמדו באמצע הסינגל כשאתם בעצירה וכמובן שימרו על נקיון הירות למען בריאות הנפש של כולנו
|
|
|
23. כמה שטויות הכתבה אחת
משה דבורה , |
חולון |
|
(22.05.18) |
|
|
|
24. מדריך אופניים
אלי ברקאי , |
ירושלים |
|
(24.07.18) |
כתבה איכותית לדעתי. קולעת בול. תודה רבה!
|
|
|
25. 29 או 27.5 מה זה משנה כשאתה אימפוטנט?
מיכל , |
תל אביב |
|
(01.03.19) |
רוכבי אופניים נראים ממש מטופשים , נראה כאילו שחנונים קונים אופניים רק בשביל לפצות על משהו .. צאו מהסרט זה נראה טיפשי וממש לא מושך
| |