רכב  תחבורה ציבורית
נחתם הסכם: עשרות ק"מ נוספים של נתיבי תחבורה ציבורית בת"א
הלל פוסק
פורסם: 31.08.16, 10:08
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 96 תגובות ב-69 דיונים
1. מזל שפרסמתם תמונות כל כך גדולות
ארז   (31.08.16)
ככה שנוכל לראות ברור
2. כל הכבוד אבל מה עם להוסיף אוטובוסים??
דניאל ,   גבעתיים   (31.08.16)
מישהו מהם נסע פעם באוטובוס בשעות הבוקר אואני סוף היום? המון פעמים אי אפשר לעלות בגלל צפיפות וחוסר בקווים.... מה הם עושים בנדון? אני יעדיף לנסוע בתחבורה ציבורית בתוך גוש דן...אבל היא צריכה להיות יעילה וזולה..
3. יוזמה מבורכת. אך בלי אכיפה ראויה לא תיהיה שווה הרבה
אחד   (31.08.16)
4. למה עולה כל כך הרבה להכשיר נתצי"ם?
אמיר   (31.08.16)
הרי רק צובעים את קו ההפרדה ושמים שילוט. למה 340 מיליון ש"ח??
5. מה זה נת"צ?
אחד שמבין   (31.08.16)
לא הבנתי
6. פחות חניה חינם פחות דרך לאזרח, רק להקשות בעול וכסף.
הארי קלאהן ,   תל אביב   (31.08.16)
7. מה זה ישנה את המצב? אין אכיפה!!!
(31.08.16)
תאכפו את הנסיעה בנת"צ, תקבלו בתמורה תחבורה ציבורית יעילה ודייקנית.
8. גוש דן סתום !!! וזיהום האוויר
חוגג!!   (31.08.16)
9. ובטווח הרחוק : ״אגרת גודש ״
רונן   (31.08.16)
10. מסכים, הרבה יותר חשוב
אריק   (31.08.16)
11. כל הכבוד לסגנית ראש העיררייה מיטל להבי
מייק   (31.08.16)
מיטל, האחראית לנושא התחבורה בעיר מתחילה סוף סוף להזיז דברים בתל אביב. כל הכבוד!
12. קודם שישפרו את זמינות התחבורה הציבורית!!!!!!!
(31.08.16)
13. בלי משטרה אין כל משמעות לנתצים
רחל   (31.08.16)
ברח' דיזנגוף עוברות לפחות 19 מכוניות כל שעה בנתיב צפונה - שלא לדבר על אופנועים אין ספור.
פעם המשטרה הייתה מציבה שוטר או שניים שיטילו קנסות ובכך גם יטילו אימתם על "עבריינים" פוטנציאליים.
מזה שלוש שנים לא ראית שוטר אחד שמטפל בנושא.
ובכלל מי ראה שוטרי תנועה בתל אביב ? עברייני התנועה חוגגים !!!
14. ללא אכיפה?
מיכה   (31.08.16)
ללא אכיפת החוק, נתיב תחבורה ציבורית יהיה רק עוד צבע על הכביש. בינתיים, לא רק שנוסעים עליו רכבים פרטיים אלא אפילו חונים עליו!
15. כץ חייב להבין את חוק הטבע -
יוסי ,   רמת גן   (31.08.16)
כשאין חתול , העכברים חוגגים .

אפשר לחוקק חוקים מכאן ועד להודעה חדשה , ברגע שאין אכיפה זה לא שווה גרוש !

וכולנו יודעים שבשביל ערס ישראלי ממוצע ציות לחוק משול ללהיות פראייר .

וכשהחליטו להוריד את רוכבי האופניים לכביש האם לקחו בחשבון שהם ירכבו גם על נתיבי התחבורה הציבורית ?
16. הודאה בכישלון רכבת הקלה.
לא חשבו תחילה   (31.08.16)
יופי כל הנתיבים חסומים. בבניה החרבתם רחובות שכונות וערים.
חפרתם, חפרתם לבלאומיך, והגעתם לרעיון גאוני.
לפצות את נפגעי הרכבת המקוללה, ולסגור את גוש דן לכולם.
17. החלטת חלם מטופשת!!!
אודי   (31.08.16)
ישראלים אוהבים לנסוע באוטו שלהם. נקודה!! כל נתיב ציבורי בא על חשבון נתיב נסיעה למכוניות. זה אומר יותר פקקים יותר לחץ פחות תפוקה. ישראלים לא ינטשו את המכוניות שלהם שקנו במחיר מופקע ויעלו על האוטובוסים. כל הנחת העבודה כאן מוטעית מיסודה!!
18. ומי אכוף את כל זה? משטרת ישראל?
אשרי המאמין   (31.08.16)
לכו תראו את כל השוטרים שאוכפים את הנתצים בתא כולם משחקים בנייד והמכוניות עוברות חופשי
19. לא רק הנת"צ חסום במכוניות פרטיות ,
רפי ,   מוגרסון   (31.08.16)
גם מרבית תחנות האוטובוס חסומות ואין על הנושא הזה אכיפה כלל .

מוכרים לנו אשליה שאנחנו חיים במדינת חוק אבל בפועל יש כאן מזמן אנרכיה .
20. כל הכבוד !!!!
יוסי   (31.08.16)
21. קטנועים
גל   (31.08.16)
מקווה שקטנועים יוכלו לנסוע בנתצ !!!!
22. טוב מאוד שלא חותמים בהרצליה למשל יש רק נתיב 1 במרכז העיר
אחד #   (31.08.16)
וגם רמת השרון ורעננה מרכז העיר בקושי 2 נתיבי תחבורה לכן אם יקחו אחד לתחבורה ציבורית לא ישאר במה לנסוע
23. שטויות
קובה   (31.08.16)
במבחן התוצאה המדינה מעדיפה לגבות מיליארדים ממסוי רכב חדש, אגרות וכיו״ב, גם במחיר חיי אדם.
25. למה שאשתמש בתחבורה ציבורית ?
מיכאל ,   פתח-תקוה, אם המושבות   (31.08.16)
אני גר 6 ק"מ ממקום העבודה, גר בשכונה, ולא במרכז העיר.

בבוקר:
ברכב: 30 דקות דלת-לדלת.
באוטובוס: הליכה של 5 דקות, מגיע פעם ב-20 דקות, נסיעה של חצי שעה, הליכה של 10 דקות. סה"כ בין 45 ל-55 דקות.

בערב:
ברכב: 20 דקות דלת-לדלת.
בערב: הליכה של 10 דקות, המתנה לאוטובוס (פעם ב-20 דקות), נסיעה של 20 דקות, הליכה של 5 דקות. סה"כ בין 35 ל-50 דקות.

למה שאשתמש באוטובוס, אם הוא לא נוח ? שנה נסעתי באוטובוסים, וזה תמיד "להסתדר". הנסיעה עצמה סבבה, אבל מסביב לנסיעה, צריך להסתדר יום יום. ברכב הכל פשוט יותר, וגם אפשר בדרך להיכנס לקניות, כשצריך. לך תסחוב שקיות באוטובוס..
26. הרכבת הקלה אמורה ליתר את הצורך הנרחב באוטובוסים
חלם זה כאן   (31.08.16)
לא כדאי להשקיע עכשיו מיליונים בנתיבים מיוחדים לאוטובוסים, כאשר עיקר הנסועה אמורה לעבור בכלל לרכבות. ומן הסתם יצטרכו לשנות ולהתאים את קווי האוטובוסים, שישמשו בעיקר לקישור השכונות אל תחנות הרכבת.
27. החמצה וחבל
משה   (31.08.16)
אתמול נסעתי מפתח תיקוה לתל אביב והכביש במסלול הזה כל כך מבולגן עקב העבודות של הרכבת הקלה והרושם הוא חד משמעי שזה מבטא מערכת מיושנת כאשר היום יש מערכות של רכבת עילית על פס כמו בטוקיו ובסין מודרנית מהירה לא מזהמת ולא מפריעה לתחבורה הקיימת בזמן בנייתה אבל לך תשכנע את הקובעים בדבר כדיש כל כך אינטרסנטים בעלי יכולת לשחד ולעשות הכל כדי לא לאפשר את הקמתה
28. מה עם האופנועים והקטנועים?
גיא   (31.08.16)
האם גם להם יתנו העדפה בנת"צ?

הנת"צים הם הנתיבים הבטוחים ביותר לרוכבי הדו-גלגלי כאשר הכביש גדוש. והם גם לא משפיעים על עומס התנועה רק מורידים אותו.
29. מדברים כמו חול ואין מה לאכול!!!
בני   (31.08.16)
30. אז בשביל מה בזבוז המיליארדים על רכבת קלה?
אביב ,   צורן   (31.08.16)
הרי יכלו לארגן בכל כבישי גוש דן צירים בלעדיים לאוטובוסים, בעשירית מהכסף ובלי הבלגן של הרכבת הקלה הזאת, וברבע מזמן הביצוע.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה