מעורבות  חדשות וכתבות
יש פרצה בטיעון הפרצה. פרצה מסוכנת
שני שטלריד
פורסם: 22.09.16, 08:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 76 תגובות ב-38 דיונים
1. חף/ה מפשע עד שהוכחה אשמתו/ה, מכירה?
א ,   א   (22.09.16)
ידוע לך כמה תלונות כזב קיימות? ידוע לך לכמה אנשים שהואשמו סתם במעשי אונס נהרסו החיים בגלל תלונות כזב שכאלו? האם אין זה תפקידה של מערכת המשפט לברר מעבר לספק סביר אם הנאשם אכן אשם בביצוע העבירה? מה בדיוק את מציעה כאלטרנטיבה? להרשיע רק על סמך תלונה? בלי לבדוק את המתלוננת בכלל?
2. NO PROOF means NOT GUILTY
קאפיש?   (22.09.16)
3. איך מלבדוק את המתלוננת הגעת לזה שהיא אשמה?
(22.09.16)
4. שורש כל רע, הוא השמרנות המינית הפתולוגית של הישראלים
דניאל קלטי ,   רחובות   (22.09.16)
ההתנגדות החולנית, לעירום הבריא, הטאבו על שיחות על מין... שהרי, לו היה עירום חברתי, דבר נפוץ ומקובל (כבעיר-קדשנו ברלין), לא היה איש מעלה על דעתו לומר, "היא לא לבשה בורקה, אז היא בטח ביקשה זאת", כנהוג בקרב טוקבקיסטים (בעיקר מעדות מסויימות מאד...) כאן. לו היה מקובל, לנהל שיחות פתוחות וגלויות, על מה כל אחד/ת אוהב/ת במין ומה לא, היו נעלמים מרבית מקרי ה"אונס-במהלך-משגל-בהסכמה", שתולדתם בהנחה, ש"היי, היא הסכימה למין אז היא בטח, אוטומטית, הסכימה גם לאנאלי/בדס"מ/מכות/מה-לא"...

הבעיה, שללא-ספק תגובה זו, בהיותהּ שקולה ועניינית, תצונזר; הרי באתר הזה, מתפרסמות אך ורק התגובות הנבחניות, העילגות, בנוסח "אי לוא לבשה קלום עז אי בטך רצטה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111" (טוקבקית: "היא לא לבשה כלום, אז היא בטח רצתה")...
5. אם מסתובב ברחוב ליצן, בטוח שכולם יסתכלו עליו, גם נגד רצונו.
פרופורציות   (22.09.16)
אותו דבר אם אישה או גבר יצעדו ברחוב ערומים, או כמעט.
יש גבול לדרישה מהציבור, כיצד לנהוג. הם בוודאי לא מזמינים אונס, אבל הם בהחלט מזמינים מבטים סקרניים.
באותה מידה, אפשר לדרוש הענשה, של מי שגנב והפיץ תמונת עירום, של מישהו. אך לא ניתן להאשים את הציבור הסקרן שמסתכל עליה.
6. דיברי הבל,הרי כל אירגוני הפניסטיות מחנכות לתלונות שווא,חלאות
שגלוביץ השובב   (22.09.16)
7. איפה שאין ריח של נפט אף אחד לא חופר! תתלבשו צנוע נקודה!
אליהו   (22.09.16)
8. מי אתה? משתרת הצניעות? מי אתה שתוכל להכתיב מה ללבוש?
Ela ,   עפולה   (22.09.16)
?אולי כולנו נלבש בורקה
9. חשבתי אהבת את זה
דני   (22.09.16)
10. ? NO MEANS NO? ARE YOU SURE
(23.09.16)
11. כמו בצילום תמונות עירום - עדיף להיות חכם ולא צודק
RUBI ,   הרצליה   (23.09.16)
12. המשפט האחרון-בול!
(23.09.16)
13. מה מעניין...
טל   (23.09.16)
שכאשר יש פיגועים בהתיישבויות אומרים ''בעיה שלהם. הם בחרו לגור שם'' בדיוק אותו הדבר אחד לאחד
14. מס' 4, אני מסכים עקרונית, אבל תן לי לאתגר אותך
אורן   (24.09.16)
בוא נגיד שחייל עובד במשרד משותף עם מספר חיילות שלא מפסיקות לשוחח על האופן שבו הן מבצעות את זממן עם חבריהן ושותפיהן לחדר המיטות באופן מפורט, מפורש ובוטה בפרטים גראפיים. ואני מדבר על 10-12 שעות רצוף כל יום, 6 ימים בשבוע.
החייל מבקש מהן להפסיק, והן ממשיכות בשלהן.
המפקדת שלו אומרת לו שיסתום את הפה וייקח את זה כמו גבר, ושלא כדאי לא להתעסק איתה ואיתן אחרת הוא ימצא את עצמו בכלא, ומהר.
המקרה הנ"ל מהווה הטרדה מינית, כן או לא?
המקרה הנ"ל מהווה התעללות מינית, כן או לא?
האם אתה חושב שמותר לאישה להביע את מיניותה בכל צורה שהיא?
ואם כן, אז האם לאישה מותר את מה שלגבר אסור?
15. טור הסתה רדוד נגד גברים
יוסף   (24.09.16)
16. גבר בחיים לא היה כותב כתבה כל כך מגמתית ומוטה
אני   (22.09.16)
מס' 1 צודק לגמרי.
התגובה לה, בכל הנוגע למס' כתבי אישום, לא מעידה על מעט תלונות שווא, אלא שהוגשו מעט מאוד כתבי אישום בעבירות כאלה, בשל הנחיה ומדיניות ברורה של הפרקליטות בנושא. דווקא מיעוט כתבי האישום מעיד על הבעיה. התופעה הנלוזה הזאת כל כך נפוצה, ויש כל כך הרבה גברים שנהרסו להם החיים, גם האישיים וגם המקצועיים, כי איזו כלבה החליטה שהוא "אנס" אותה. אוי ואבוי לנו. אוי ואבוי.
שלא תבינו לא נכון - גבר שאנס אישה ראוי מבחינתי לקבל 30 שנה בכלא. אבל עד שהוא לא הורשע מעל לכל ספק סביר, ובארצנו יש חזקת חפות, הוא חף מפשע והוא ועורכי-דינו רשאים לעשות הכול במסגרת החוק כדי להוציא אותו זכאי.
17. הבעיה בישראל - גם כשהיא אומרת "כן", אם היא לא נהנתה
צפה פגיעה אח"כ ,   לפעמים גם אם כן.   (23.09.16)
הדרך היחידה לסקס בטוח בישראל היא להתנזר לגמרי. לא נעים, אבל ככה זה כשאתה מוקף בגולד דיגריות טורפות, שרק מחפשות מממן.
18. שינוי בטרמינולוגיה
לאה   (22.09.16)
הגיע לשנות את הטרמינולוגיה בשיח על יחסי מין. יחסי מין נעשים מרצון ולא מהסכמה. אשה יכולה לרצות בקיום יחסי מין ובאותה המידה לא לרצות בהם. היא גם מגדירה את מה שהיא רוצה שיעשו לה או מה שהיא מוכנה לעשות לאחר. השימוש במונח הסכמה מקבע את האשה כדמות פסיבית ואת הגבר כאקטיבי. המציאות היא קצת יותר מורכבת. מספיק להתייחס לאשה שרוצה או יוזמת יחסי מין במוסר כפול. מה יותר טבעי מלקיים יחסי מין מתוך רצון? גם הסכמה זה סוג של אונס.
שנה טובה
19. מתעקשות להיות צודקות במקום חכמות
ברלה   (22.09.16)
נכון, חוקית אתן צודקות, לאף אחד אסור לגעת בכן אם לא הסכמתם. אבל להשתכר בפאב עד איבוד חושים, לעלות שיכורה לדירה של אדם זר, לפלרטט חצי ערומה עם חבורה של גברים מיוחמים זה לא חכם בלשון המעטה. אז אח"כ תתבעי אותם ואולי אפילו תזכי, אבל את האונס זה לא ישכיח ולא יעלים.
ההבדל בין חכם לפיקח הוא שהפיקח יודע לצאת מצרות שחכם לא היה נכנס אליהן.
20. שטויות - לא כל זיון הוא אונס
גבר   (23.09.16)
21. גם כשזה קורה לילדים מחפשים אחריות תורמת
(22.09.16)
22. אם כך גם גבר שנאנס הוא קרה לגנב לא??!!!!
(22.09.16)

23. הפִרצה - כל פרצה. הגנב - כל גנב. זה לא רק מִגדרי, לנשים.
ישראל ,   ארץ אוכלת יושביה.   (24.09.16)
עכשיו, עם גניבת הסמארטפון של שרון פרי ופרסום תמונותיה - הרהיבה עוז בנפשה שדרנית (אורלי פדרבוש-וילנאי) לשאול את שרון את השאלה שכולם שואלים: "האם זה לא היה מטופש מצידך להשאיר סמארטפון, לא נעול, עם תמונות אינטימיות, במכונית, על שפת הים?". כמה פרצות קראו כאן לגנב?
וואאאאוו, איך הפמיניסטיות התנפלו על השדרנית: "מה פתאום היא מאשימה את הקורבן?". כאילו, בכך שמישהו הוא הקורבן - זה באופן אוטומטי הופך את התנהגותו למטופשת פחות. בעולם אידאלי, כל הפרצות האלה לא היו קוראות לגנב. בעולם פחות מושלם, בָּעולם האמיתי - שרון פרי התנהלה בטיפשות. והטענות כלפיה אינן טענות מִגדריות - הטיפשות היא אוניברסלית. זו אותה הטיפשות, כמו של גבר שנכנס לבנק, מושך סכום כסף גדול במזומן, שם אותו בשקית ניילון שקופה - והולך לטייל ברחובות העיר. כמה זמן יעבור עד שהוא ישָדד? הוא עדיין יהיה 100% הקורבן - וגם 100% טיפש. אותו הדבר עם שרון פרי. והשאלה של אורלי פדרבוש? - היא הכי לגיטימית בעולם.
גם נשים (כמו אותו הגבר שמשך מזומנים רבים, בדוגמה) צריכות להימנע מיצירת פרצות שיגרמו לתקיפה מינית. אמנם, כאשר הן מותקפות - הן 100% הקורבן. ובכל זאת, עדיף להיות חכמה מאשר קורבן צודק.
כאשר בחורה שיכורה הולכת, יחד עם בחור שיכור, לתא שירותים אחד במועדון - היא מייצרת פרצה ענקית. לגמרי סביר, שעורכי הדין נכנסים בשמחה באותה הפרצה עצמה.
24. הרבה פעמים זה סיפורי סבתא, דייט לא מוצלח או חוסר בתקשורת
האנס מבגדד   (23.09.16)
25. לך ת...
דפנה   (22.09.16)
אני לא אתלבש צנוע בשבילך, אני אתלבש איך שנעים וטוב לי. לא מוצא חן בעיניך? מוזמן להישאר בבית או לפחות ללכת עם משקפים שחורים.
26. למה זה קורה
ניר ,   חיפה   (22.09.16)
כשנמצאים בחברה ומחפשים בן זוג לפעמים הנשים שוכחות את כללי הזהירות. ברור שבאזורים בהם מתרחש ה"חיפוש" יש את ה"ציידים" המסוכנים שצריך לשמור על צלילות כדי להימנע ממפגש לא נעים איתם. לכן, אולי זה לא שהבחורה "הזמינה" את האונס, אבל די ברור כמעט בכל המקרים שהיא הייתה "צייד" קל. כמו שראינו בסרט "תלמה ולואיז". לכן אישה שמתלבשת פרובוקטיבית ומשתכרת קרוב לאיבוד חושים, אולי מממשת את זכותה, אבל היא צריכה להבין שמי שהולך ערום בחורף שלא יתפלא אם הוא יחלה בדלקת ריאות.
27. יש אונס קלאסי עם קורבן ונאשם
תמיר ,   תל אביב   (23.09.16)
ויש נשים שמתלוננות תלונות שווא עקב אהבה נכזבת
יש בחורות על כדורים פסיכיאטרים ולא שפויות... היא הסכימה היה סקס פתאום בא לה מתוך ההזיות שלה להרוס למישהו חיים ....אז יש חשיבות גם לקורות חיים של הבחורה ... אם היא מטופלת צריך להכניס אותה לכלא .... לא מאחל לאף אחד לשבת בכלא על תלונת שווא ..
ובן אדם חף מפשע עד שלא הוכך אחרת , תלמדו את זה ..

28. הדבר הראשון שעושה עורך הדין
סתם אחד   (23.09.16)
זה לומר היה משהו אבל הוא בהסכמה... אם הנאשם מסכים לומר את זה נפתרה 90% מהבעיה. כי אז זה מילה נגד מילה. אם אומרים לא היה כלום, אתה נכנס לבעיה אם היה משהו.
בכל מקרה, בימ"ש לא שש לקבל חקירות נגדיות שעוסקות בעבר המתלוננות ודי מהר מונע את זה. זה עדות אופי לא ממש קשורה.
לגבי כל השאר, נראה כאילו את אומרת שברגע שהייתה תלונה, נשלח את הגבר לכלא, הרי ברור שהאישה צודקת. זה די הזוי. אני לא מבין איך את רוצה לחקור את העניין, ומאיפה הנחת המוצא שכל תלונה היא תלונה מוצדקת..
29. צודקת במאה אחוז, שמים מידי דגש על פירצה ולא על גנב
יש גנב רבאק !!!   (22.09.16)
30. אשה שיכורה - לא מודעת למעשיה אבל גבר שיכור כן?
RUBI ,   הרצליה   (23.09.16)
הרי כל הזמן יש טענה נשית לכך שסקס עם אישה שיכורה שאינה מודעת למעשיה ו\או להסכמה זה אונס. אם ככה, בהינתן שהחוק אמור להיות שווה לגברים ונשים גם גבר תחת השפעת אלכוהול אינו מודע או אחראי למעשיו.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה