רכב  בטיחות בדרכים
הטבות המס עובדות: רכבים חדשים בטוחים יותר
אודי עציון
פורסם: 06.10.16, 11:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות ב-17 דיונים
1. בארץ קונים מכונית עירומה במחיר של מכונית מגונדרת פיקס בחו"ל.
ישראל ישראלי ,   חובב רכב מבין.   (06.10.16)
ועוד גם בנוסף בחצי מחיר פחות (או אפילו בפחות יותר) מאשר בארץ, וכל הקומבינות לגנדר אותן בארץ ולהלביש אותן במיכשור ואיבזור סיני זול או מובילאיי קישקוש ישראלי לא יעיל, כל זה שווה לת_ת, ולבסוף נסכם אם לא הורכב ע"י היצרן בעת ייצור המכונית במפעל אז זה שווה לת_ת.
2. בלוף ישראלי במיטבו
(06.10.16)
קונים רכב בלי אביזרים מקוריים ועם כמה שפחות אביזרי בטיחות מקוריים מתקינים בארץ מערכות ואביזרי בטיחות סוג ז וכל זה כדי להרוויח שקל וחצי ובשביל להכשיר את השרץ המציאו את "דירוג הבטיחות הישראלי" שמדרג טוב רק את מי שהתקין מוביבלאיי
3. כדאי שיבואני הרכב יפנימו שהציבור לא פראייר
גיל ,   ראשון לציון   (07.10.16)
1 ראה קיה ספורטאג מקום
4. המדינה חייבת להוריד את כל המס על בלימה אוטונומית.
פ   (07.10.16)

5. לא לקנות רכבים ללא מערכות בטיחות מקוריות פשוט להעניש יבואנים
חנן ,   רמלה   (07.10.16)
"יבואן ש"יפשיט " רכבים מאביזרי בטיחות אוטונומיים פשוט לא לקנות ממנו ושלא יפתו אותכם במערכות התראה תוצרת הארץ נכון שזה מתריע אבל תכלס עדיף שתהיה מערכת שגם עובדת שמתערבת במצבי סכנה ובכך מצילה חיים,לא להתפשר ותראו איך המגמה תשתנה כשהיבואנים יפגעו בכיס,אגב גם למי שמקבל רכב ליסינג לעשות את אותו הדבר ואז נראה שינוי מגמה כי בחיי אדם לא משחקים
6. יבואנים מפרסמים דירוג כוכבים של הדגם מחו"ל ומוכרים גרסה בלי.
לא חוקי אבל ממשיכים   (07.10.16)
היה תביעה נגד יבואן ספציפי שהפסיק אבל שאר היבואנים ממשיכים.
7. אביזרי הבטיחות שמוסיפים בארץ, לא שווים כלום...וזה לא הכל...
פעם יבואן תמיד גנב   (10.10.16)
אביזירי הבטיחות לא מקוריים לא נבדקו על ידי יצרן הרכב, לא תואמים את הרכב, ואינם באחריות היצרן! תשאלו למה אם כן היבואנים מתעקשים "להפשיט" את הרכב? תאוות בצע והגדלת הרווח על הרכב למספרים מטורפים. קחו למשל חיישן רוורס שנמכר ב 600 עד 1000 שח' הוא מיובא בסין ועלותו 20-40 דולר, התקנה בזמן יצור הרכב טובה יותר, אמינה יותר ומקצועית יותר ועלותה אפסית. כאשר מתקינים אותה בארץ הביצוע פארטטש ישראלי מצוי, האביזר הכי זול שניתן למצוא בסין, אף אחד לא אחראי על ביצועיו אבל כולם מתחלקים ברווח: יבואן הרכב שדורש ומקבל Kick-Back מיבואן האביזר והמתקין (מביא להם לקוח שבוי, לא?), הצבע של החיישנים מתקלף ואפילו הצבע הצהוב של מספר הרכב דוהה לגמרי מרוב חומרי דילול ושימוש בצבעים זולים ולא תקניים.
אין ברירה, צריך להתחיל לחקור ולהכניס לבתי סוהר כמה טייקוני רכב והחמדנות תהפוך לזהירות.
8. אחרי 3 שנים החלפת מספר בקיה.
ערן ,   תל אביב   (13.10.16)
9. משקרים לציבור כדי למכור להם בלוף מטופש......................
העם הנבער   (14.10.16)
מישהו במשרד התחבורה עושה עלינו מלא כסף עם מערכות חסרות תועלת.
רק מחקרים של IIHS ו-EURONCAP קובעים בטיחות של רכבים. ולא הבלוף של משרד ממשלתי במדינת עולם שלישי.
בארה"ב אתה קונה רכב עם מערכת בלימה אקטיבית במחיר של 25 אלף דולר. בישראל, אותו הרכב יימכר ב-200 אלף שקל אצלנו ובלי שום מערכת כזו.
די כבר לרמות את הציבור עם השקרים שלכם ולמכור לנו מדדי בטיחות מצוצים מהאצבע.
10. לא קונה שום רכב עם התקנה בארץ. לדרוש רק מקורי.
(14.10.16)
אין מה להשוות את ההתקנה המקורית לרמה הירודה שבארץ. מי שיתקין בארץ עלול למצוא את עצמו עם רכב מלא בבעיות חשמל ושלל בעיות שהמוסך המרכזי לא יצליח לאתר בחיים.
11. לפרסם כל רכב שמעורב בתאונה עם היתה לו מערכת כזו.
(14.10.16)
הניחוש שלי, שכן. רק בישראל כל התחום הזה הוא בלוף. בארה"ב מנהלים מחקרים מעמיקים על בטיחות מטעם חברות הביטוח בעצמן. רק בישראל ממציאים איזו מערכת בטיחות, מגייסים פוליטיאים שיקדמו אותה ואין אפילו מחקר אחד שמוכיח מה המצב בכבישים. לי זה מריח כמו שחיתות.
12. ממתי מס הכנסה גוף מחקר בבטיחות רכבים?
מדינת הביביבלוף   (15.10.16)
יש לכם את זה ביותר תוכן פרסומי? מקדמים מערכות בטיחות מוגבלות למדי תוך הצגת שקרים וחצאי אמיתות.
13. מציגים מסקנות כאילו מדובר במחקר. קצת עבודה בעיניים.
==$$$ העם הנבער $$$=   (16.10.16)
לפי הנתונים יש יותר רכבים שהתקינו את המערכות הללו ותו לא. אם הרכבים בטוחים יותר או ששיעור הבטיחות בהם עלה, אין לכך שום יכולת אמיתית להוכיח מהסקר.
שנית, לא בדקו את שיעור הרכבים שהיו מעורבים בתאונות ואילו מערכות בטיחות היו בהם. כל התחום הזה בארץ נראה כמו בלוף בחסות משרד התחבורה.
כשיערכו כאן מחקרים רציניים כמו שעושים בארצות הברית איגוד חברות הביטוח, נוכל לקבל נתונים אמיתיים על הנעשה בתחום, בינתיים הכל מתנהל ונראה כמו בעולם שלישי.
14. יש להגביל את רווח היבואן ל 10 אחוז מערך ברכב
דפוק בארץ המובתחת   (23.10.16)
כיום מקובל על משרד האוצר והתחבורה שהרווח הוא 20 אחוז. הרווח הבלתי סביר מביא למוות בשל אי רכישת רכב חדש בטיחותי.
15. טוקבקיסטים בשכר השתלטו על התגובות...
מנחם   (29.10.16)
מקדמי יבואני מכוניות עם ערכות בטיחות "מקוריות" מעודדים החרמת מכוניות עם הרכבת מערכות בטיחות עצמאיות.
מי שרוצה שהמכונית תבלום במקומו ותתקן נתיב עצמאית, שישכור נהג, כי מכונית אוטונומית עדיין לא עובדת.
אני אישית מעדיף לקבל התראה ולהגיב, ואם זה גם יותר זול-עדיף.
16. למה אין הנחה בביטוח..
אבי   (29.10.16)
חוצפה של מושחתים.
17. מרכיבים מערכות מצפצפות
ציפציף   (30.10.16)
ומצפצפים עלינו ... ככה זה במדינת הקומבינות
חזרה לכתבה