כלכלה  רכילות עסקית  חדשות המדיה
"נשים צריכות לדעת שאין תקרת זכוכית"
ישראל וולמן
פורסם: 23.12.16, 12:44
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 100 תגובות ב-74 דיונים
1. לא חשבתי שהיום זה יגיע
קרן   (23.12.16)
תודה לכם טל גרנות-גולדשטיין וישראל וולמן! אני בת 17 ונמאס לי כבר מההרצאות האלו שנותנים לנו בתיכון על איך שגברים הם למעשה מפלצות שמתהלכות בינינו. לדעתי הפמיניסטיות האלו שצועקות שוביניזם כל פעם שמשהו בחיים שלהן משתבש גורמות לנו להיראות רע מאוד בתור נשים כאילו שאנחנו לא מסוגלות להסתדר בחיים. ישראל תודה לך שהבאת את הכתבה המרעננת הזאת ותודה לך טל ובהצלחה!!!
2. סוף סוף אזרתי אומץ
שי ,   צפון   (23.12.16)
לאחר שנים של חוסר שביעות רצון, לאחר אינסוף טלפונים מיילים פקסים ועוד, לאחר שהחיים שלי התקצרו מהשירות המזעזע של הוט, אני שמח לשתף שהיום הצטרפתי ליס. שבוע הבא עוזב את הוט. אין להם ברירה. גם התחנונים שלהם להישאר לא יעזרו. הגעתי להחלטה שגם אם אשלם יותר עדיין אעזוב את הוט. בשבילי זה יהיה יום חג. מניח שהבנתם את המסר...
3. לא יעזור כלום-השירות היה ונותר גרוע מאוד
רוני לוי   (23.12.16)
הכתבה מתחסדת ומתחנפת, השירות עודו גרוע מאוד. המענה איטי מאוד, הלקוח נאלץ להמתין זמן רב מאוד. חבל שזו רמת השירות וחבל שהאתר לא השכיל לקבוע כי העובדה שהמנכ"ל כיום היא אשה לא שינתה מאומה ואולי אף הרעה את המצב הגרוע מבחינת השירות.
4. נפעמת
רונית ,   מרכז   (23.12.16)
איזה כיף לקרוא כתבה כזו, בחורה חזקה, אינטליגנטית, שאפתנית ומדהימה! בהצלחה, מאמינה שתצליחי בכל מה שתעשי.
5. די כבר להסתה הפמיניסטית ! אשה בכלל לא צריכה שום קאריירה !
שוקי ,   חיפה   (23.12.16)
6. הודעה לבעלי yes
איל   (23.12.16)
אחרי המהלך הביזיוני של העברת תכני הספורט לערוץ 5live בתשלום של המשחק של מכבי. כולם לעזוב את yes
7. יחסי ציבור או חוסר מודעות לגבי מה קורה?
גל   (23.12.16)
שמתקשרים לקבל שירות ונשארים על הקו, מתייבשים על הקו. היתה תקופה שענו מהר אך זה התדרדר שוב. יותר מכך שהמענה אומר שמיקומך בתור שיחה אחת ומחכים קרוב לארבעים דקות למענה זו חוצפה. ושמתאמים טכנאי זה ליום העסקים הבא אלא לוקח להם כמה ימים. ושיש תקלות אם לא מתקשרים הם לא מודים בתקלה ומלאים בתירוצים ומעברים בין נציג לנציג או למנהל שמבטיחים שיענה על הקו מיד כי זה מנהל וזה לא קורה. מנהל חוזר תוך יומיים ולא נשמע שהוא מבין כמה חמור שירות שיש בו ליקויים המתחילים טכנית וממשיכים בשירות, לפחות ככה זה בחווית השירות שלי מולם מספר פעמים בשבועות האחרונים.
8. כל הכבוד לה, במיוחד על התשובה לשאלה החלופה לגבי הבית
שני   (23.12.16)
בהצלחה
9. גם אם ישלמו לי הוט לשוב אליהם אין סיכוי
שלמה   (23.12.16)
הפירמה הזאת 'בעטה' בי, התנהלה מולי באגרסיביות, אחאי שהיתי לקוח אצלם עוג מימי מת"ב. ברצף שנים על שנים. ורק בשביל בקשה להחלפת ממיר פגום הפכו את חיי לגהינם שכלל תביעות, וריצות והוצאת כספים. ובסוף הצלחתי חהחלץ מצפרניהם. לא עוד .
אני חופשי ומאושר. יש לי צלחת לווין פרטית על הגג, יש לי אינטנרט פרטי ואני גולש במהירות ויעילות וממתין בקוצר רוח שחברת החשמל תכנס לשוק ותאיץ הגלישה באינטרנט עוד יותר.
להוט?? גם אם ישלמו לי, ויפרשו לרגלי שטיח אדום ויתחננו על 4, אין שום סיכוי שאחזור לגעת בהם, אפילו לא במקל.
10. אך אני אוהב....
שלומי לוי   (23.12.16)
את סיפורי הסינדרלות האילו .." היה שליח ....ולפתע מונה למנכל "
הייתה מציגת מכירות והןפסס..היא כבר בעמדת ניהול בכירה "
חחח....למה לי זה לא קורה ...ולעוד אלפים אחרים ....
11. אין על סלקום TV מלא סרטים וגם מחיר הוגן
מ   (23.12.16)
12. זה מרגיז גברים שעירים שאישה מצליחה ,בהצלחה .
רווית   (23.12.16)
בהחלט עשתה שינוי תדמתי ל HOT .
13. כבלים ולויין זה לזקנים
(23.12.16)
כל הדור שלי (בני ה30) לא יודעים מה זה, רק מחשב מחובר לטלווזיה.


אלו הדברים שעובדים רק בישראל, לדוגמא קחו אמריקאי ותגידו לו: "הי! רוצה מנוי נטפליקס ב100$ לחודש, וכל צפיה של סרט תעלה לך עוד 5$? האמריקאי יצחק ישראלי באטרף ישאל: "איפה מצטרפים?!"
14. השירות שלהם עדיין גרוע LOL XD
(23.12.16)
מחכה לשיחה מנציג משנת 2002 LOL XD
15. הכל שיווק ואינטרסים עצמיים
מורן   (23.12.16)
טל יכולה להגיד תודה גדולה מאוד לכל הפמיניסטיות שהמחאה שלהן יותר מהכפילה את המשכורת שלה... ואם היא תהיה כנה היא תודה שאין שיוויון הזדמנויות בין גברים לנשים, אבל גם לטל יש אינטרסים.
16. ועדיין כל יומיים המחירים עולים והאיכות יורדת.
מגממגגמג גצ   (23.12.16)
עוד כתבת יחסי ציבור.
17. השאלה הכי חשובה היא למה לשלם על ערוצים שאינך צריך, ועל זה לא
השיבה, כי אין תשובה!   (23.12.16)
18. אישה מדהימה
מכיר   (23.12.16)
19. הוי הוט הוי הוט הוי הוט אוי ואבוי הוט לא השתנה דבר
הוט ואבוי   (23.12.16)
20. מתאים להוט מנכל אישה
(23.12.16)
הוט כמו אישה - לא מבינה מה רוצים ממנה
הוט כמו אישה - נעלמת בדיוק כשצריך אותה
הוט כמו אישה - בהתחלה כיף אחר כך כרטיס האשראי מרוקן
הוט כמו אישה - פעם זה היה הוט. היום קולד..
הוט כמו אישה - לצאת מהקשר יעלה לך הון

דווקא מתאים
21. מה שבטוח - אין עירום בסדרות, בניגוד לערוצי כבלים בעולם
נועם   (23.12.16)
פעם אגב כן היה. וזה קיים עדיין בכל ערוצי הכבלים בעולם.

מדינה דתית/פמיניסטית בדרך?
22. מה נכנסתם לתסביך
דנה   (23.12.16)
מה קורה לבחורות בתסביך די אתם לפעמים מגזימות אתם פשוט פחות טובות מגברים תתחילו לעשות מצעד
23. ולמרות הגברת הזאת, עזבתי את הוט היקרנית וגרועת-השירות
חיזקי   (23.12.16)
24. חצי מהסרטים משודרים בלופ. רק החשבונות הגבוהים הם מקוריים
חיזקי   (23.12.16)
25. ברגע שהחברה מתפקדת כמו שצריך, לא מתקשרים לשירות לקוחות
שרית   (23.12.16)
חברה שנותנת מוצר טוב ושירות טוב
אין לה צורך במערך שירות לקוחות ענק עם זמן המתנה ממושך
אם יש הרבה טלפונים למחלקת שירות הלקוחות
סימן שהמוצר גרוע, שיש הרבה תלונות, הרבה בעיות, חיובים שגויים וכו'
אז צודקת המנכל"ית שהיא הבינה שאת הבעיה צריך לפתור מהיסוד
כלומר לגרום לכך שאנשים יקבלו את מה שהם שילמו עליו
ולא יצטרכו כלל לפנות לשירות הלקוחות
26. מקסימה ואיכותית. תפרגנו
איילת   (23.12.16)

27. יש תקרת זכוכית והיא מוכרת אשליות
(23.12.16)
בדיוק בגלל זה היא מרוויחה 60% מהגבר הלא יוצלח שהיה בתפקיד לפניה.
28. כמה קלישאות וכמה יהירות . פוי
יעל   (23.12.16)
29. אוי הוט אוי
רחל המרכלת   (23.12.16)
גם אם ישלמו לי את העלות של כל הערוצים פתוחים וגם אם יחלקו לי 4 ממירים וגם אם יתנו לי מתנה אייפון 7
עדיין בחיים לא אהיה לקוחה של הוט.
לעולם לא
30. KODI!!!!
לא יס לא הוט ולא נעל   (23.12.16)
י בית
תגובות נוספות
חזרה לכתבה