כלכלה  רכילות עסקית  חדשות המדיה
"נשים צריכות לדעת שאין תקרת זכוכית"
ישראל וולמן
פורסם: 23.12.16, 12:44
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 100 תגובות ב-74 דיונים
32. קצת צניעות
רובינשטיין   (23.12.16)
כל אחד צריך להכיר את תקרת הזכוכית שלו.
הפיכת נשים לכלבי צייד של ארגונים פמיניסטיים לא משרתת אף אחד.
34. שיפור בשירות? הדרך עוד ארוכה....
ל.ד.ק   (23.12.16)
בשבועיים האחרונים פניתי בעקבות מספר בעיות. חוסר מקצועיות משווע, המתנות ארוכות, תיעוד חלקי של הבעיות, מנהלת משמרת צועקת עלי בטלפון...
תענוג אמיתי.
35. לא הבנתי. כל כך הרבה מילים ואת מסלול הקריירה שלה לא מציינים?
(23.12.16)
הייתה נציגה בשירות לקוחות ואז..... 15 שנים אחרי היא מנכ"לית?
מה קרה ב15 השנים? באילו תפקידים עבדה? איזו השכלה השיגה?
או שהיא הלכה לרב והתפללה והלכה למקווה ואופ! קיבלה תפקיד מנכ"לית?
36. שירות ומענה מהיר? שקר! חיכיתי עם המנגינה המעצבנת 17 דקות!
איציק   (23.12.16)
37. לא כל מנהלת שירות לקוחות טובה היא מנכ"לית מוצלחת
נח   (23.12.16)
38. כל כך הרבה סיסמאות נדושות, בינתיים המומנטום של קודמייך
ישראלי   (23.12.16)
אחרי שלוש שנים בתפקיד נראה פני הוט לאן.
39. היא בסך הכל תיקנה את מה שקודמיה הרסו אבל במרץ
קובי הזועם ,   אי שם   (23.12.16)
עם כל הכבוד ויש כבוד היא ממש לא המציאה את הגלגל
היא עשתה את מה שהקודמים לה היו צריכים לעשות
להפסיק להשתין על הלקוחות בקשת
לדאוג שלקוח יקבל מענה אחרי דקותיים ולא יומיים
40. יש נשים שחושבות שאין אפליה כי נגדן לא הפלו
אתי   (23.12.16)
41. למנכלית הוט - לפי הדוגמא הבאה יש לך עוד הרבה עבודה
ליאור   (23.12.16)
אבי מנוי אצלכם שנים (לא זוכר כמה אבל לדעתי מאז שהוקמתם) , בשני החשבונות האחרונים היו חיובים חריגים, במשך 5 שבועות ניסה אבי להגיע לשירות הלקוחות ולא הצליח. התשובה האוטומטית הייתה שאין מנוי כזה (הזדהות ע"י ת.ז. ו מספר טלפון). כאמור לאחר שהגיע החשבון האחרון עם חיוב נוסף פנה אלי. מיום ראשון ניסיתי גם אני וקיבלתי אותו מסר, המנוי לא מזוהה. ביררתי עם חברין שגם הם מנויים שלכם וכולם אמרו שסו תופעה רווחת כבר מספר חודשים. בעצת אחד מהם הצלחתי להגיע לנציג שירות וגם זאת לאחר יותר משעה של ניסיונות. הבעיה הספציפית של אבי נפתרה אבל מצד שני אני לא אשקול אפילו לעבור אליכם. נציגכם טען שהבעיה נמשכת כבר זמן מה ולא מצליחים לפתור אותה והיא נעלמת ןחוזרת.הוא ניסה בכל הכוח לשכנע אותנו לחבילת טריפל אבל אפילו לא היינו מוכנים להקשיב למחיר שלה.
42. מה עם תחתית זכוכית: כמה שירתת בצבא? מתי גיל פרישה שלך?
אחד העם   (23.12.16)
43. אל תטעי. פמיניזם זה לא משהו רע
רתם   (23.12.16)
תבדקי את עצמך ואת החברה שאת גרה בה. תראי מה ההגדרה שלך לפמיניזם. לא שמעתי שהמרואיינת יוצאת נגד זה.
44. מה רלוונטי מה עשתה לפני?
כמה חוסר פרגון ושוביניזם ,   אמא מהצפון   (23.12.16)
מבחן המציאות הוא זה שקובע
45. רק קודי
שי ,   אשדוד   (23.12.16)
הוט היתה פח ונשארה פח
46. נפוטיזים?
ניר   (23.12.16)
זאת באמת שאלה טובה
47. מלאת קלישאות וסופרלטיבים
חגיא   (23.12.16)
48. בולשיט!!!
מוטי   (23.12.16)
לא שיפור ולא נעליים! מעניין כמה הוט שילמו כדי לפרסם "כתבה" כזאת
49. האמת? נשים צריכות לדעת לא להקשיב לשטויות שלה
עוזי   (24.12.16)
תקרת הזכוכית קיימת ועוד איך. השאלה רק באיזה גובה, והאם מישהו מתנדב להעלות או להוריד אותה.
50. הכל שקרים!
דנה   (24.12.16)
חברה שמלמדת את המוקדנים שלה לשקר ולהתיש את הלקוחות.
בנוסף לא מלמדת אותם כלום... הם סתם פקידים קטנים. מומלץ לנטוש אותם ויפה דקה אחת קודם!
51. א/נשים תפנימו, כתבת תדמית ממומנת ומפוקפקת
בא להאדיר את המנכ"לי   (24.12.16)
52. שטויות!!!!
(24.12.16)
במשך שבועיים ועד היום אני מחכה שיחזור אליי מנהל. בהמתנה מחכים לפחות עשרים דקות לנציג כדי שישאל את אותן שאלות חוזרות ולא נותנות פיתרון ובשיחה האחרונה שמעתי את המנגינה המרגיזה של הוט שעה ורבע ללא מענה הולם.... לכי עם האסרטיביות למנהלייך ותדרשי לחזור ללקוחות.
53. רדודה.
מורן   (24.12.16)
54. כתבת תדמית ממומנת ללא ספק
צין   (24.12.16)
הכי נחמד לקרוא את האמת בגוגל.
בכתבה לא נאמר דבר על המנטור שמוליך יד ביד את הגברת הרבה מאד שנים עוד מתקופתה באינטרנט זהב.
נער הייתי וגם זקנתי ואני ולא ראיתי כיצד נציגת מכירות הופכת כך סתם לפתע פתאום לסמנכלית משאבי אנוש. מה היא הצטיינה כל כך במכירות? אז מה הקשר למשאבי אנוש? מדוע לא סמנכלית השיווק או המכירות של החברה?
כל אחד יכול להסיק מסקנות כמידת ניסיון חייו.
56. אני דווקא מרוצה מאוד מ- הוט. אני שם מהיום הראשון.
חוה ,   גבעתיים   (24.12.16)
57. שירות הוט גרוע
אבי ,   אשדוד   (24.12.16)
אני מנוי לטריפל בתשתית

וגם להוט נט תשתית
יש בעיות עם המהירות גלישה, ולא יודע למה
משגע אותי ששתי חברות שלכם לא מוכנות לעלות לשיחת ועידה.
כל חברה מפנה לחברה השנייה.
ותכלס מבחינתי אתם אותה חברה ולא פותרים את הבעיה
מעצבן ברמות ואני נשאר
58. נותנים ליס פייט אבל
פיפ   (24.12.16)
אין מצב בחיים שאתחבר להוט. לא מאמינה שהם שינו את עורם, ואף כתבת יח"צ לא תשנה את זה. בלי קשר, התכנים של יס איכותיים יותר. הפער בהחלט מתחיל להצטמצם ויש יותר תחרות בשוק. יס חייבת להעלות הילוך. בכל מקרה, כשכתבתי את זה בפוסט של יס בפייסבוק, עטו עלי 7 סוכני מכירות שונים של יס שהתחננו שאעבור להוט. זה היה עצוב.
59. בהוט הזכוכית התנפצה מזמן..רק ש..
טלי   (24.12.16)
כל הרסיסים התפזרו על הלקוחות והחתכים מדממים מכדי להחלים.
חברה כל כך נוראית שגם אם תשתפר (והיא לא- כי רק לפני חודש ניתקתי את אבא שלי על גביות של כספים שיקריות), הצלקות ממנה כל כך עמוקים שבחיים אבל בחיים לא אחזור אליה....
שלא נדבר על הפקות מקוריות למכנה המשותף הכי נמוך במדינה ...וזה שנזכרו אחרי 7 שנים להביא את hbo הפך אותם ליותר פאתטיים בעיניי (אל תשכחו ב 2017 להביא לשידור את אירוויזיון 77).
לא תוכן...לא שירות...רק סוכנים ערסים שלא מפסיקים להתקשר אלי 4 שנים אחרי....
ז ו ו ע ה !!!
60. מרתק
(25.12.16)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה