|
1. מובילאיי זה הבטר-פלייס ז"ל החדש, שיהיה לו סוף דומה בסוף ...
ריאליסט מפוכח (מאוד) |
|
|
(02.01.17) |
בארץ בקומבינה ארצישראלית הכריחו ואילצו את כל רכבי ה-3.5 טון ומעלה להרכיב את הזבל הזה שנקרא מובילאיי, הרבה זה לא יתרום לבטיחות של הרכבים האלו, לעומת זאת לכיס שלהם של מובילאיי ושות' זה יתרום רבות.
|
|
|
2. מובילאיי חברה עם פוטנציאל אבל מדברים יותר מדי
מהיכן הצורך הזה להצהיר כל הזמן על יכולות ולוחות זמנים עתידיים. תופיעו בתערוכות והדגמות ותוכיחו יכולות קיימות ופיתוחים. פחות דיבורים ויותר מעשים.
|
|
|
|
|
4. Delphi is an American company. Used to be part of GM
|
|
|
8. לאחרונה טסלה זרקו לאלף עזאזל את מובילאיי לאחר תאונה קטלנית.
תאונה שאירעה במהלך ניסוי בחברת טסלה עם ציוד שהורכב של מובילאיי על המכונית.
|
|
|
9. מוצרים שהמערכת מתריעה לפני התנגשות
תמיד חשוב להתקין.
כל המורמרים של בטר פלייס זה ממש לא אותו המקרה או קרוב לאותו מודל
עסקי.
נשמע יותר כמו בכיינות של איווקס שהעתיקו את מובילאיי ופחות מצליחים ממנה.
|
|
|
10. זה מפריע רק לנהגים גרועים ולתורמי איברים
מי שמאותת לפני שהוא עובר נתיב - אין צפצוף. מי ששומר מרחק - אין צפצוף. מי שנוהג מבלי לאותת, כל הזמן נצמד לאוטו שלפניו - אז מערכת מתריעה. תמשיכו לזלזל בבטיחות בדרכים ובמערכת בטיחות לרכב וסטטיסטית תהפכו במהרה לתורמי איברים.
|
|
|
ערסים דבילים שלא יודעים לנהוג. יאללה מירי רגב - כפיים
|
|
|
12. זה כי טסלה התעקשה לשווק רכב אוטונומי
למרות שמובילאיי התעקשה שזה עדיין לא הזמן...
|
|
|
13. צודקת לגמרי
שאול , |
תל אביב |
|
(03.01.17) |
| |