חדשות  חדשות בעולם
שבר את הרשת: כך סללו כביש תוך יומיים
ynet
פורסם: 11.01.17, 13:39
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות ב-27 דיונים
1. לראות - ולבכות.. :-).
(11.01.17)
2. כדי מאוד ללמוד מהם כאן בישראל, שכל סלילת כביש לוקחת שנים
הראל ,   רעננה   (11.01.17)
3. רוב הזמן בסלילת כביש זה הכנת התשתית ולא פרישת השכבה העליונה
קדם ,   כרמיאל   (11.01.17)
4. נחמד מאוד
(11.01.17)
רק חבל שבמדינתנו הקטנה לוקח חודשיים.
5. יחזיק להם בדיוק יומיים, זה כביש ללא תשתיות
(11.01.17)
6. אני מריח בלוף !
אדר   (11.01.17)
או שהסרטון בלוף או שהסלילה בלוף.
7. איך מטעים ציבור. המשאית מתיזה ביטומן מקשר בין המצע לאספלט.
גל מהנדס כבישים   (11.01.17)
זה לא סלילת הכביש. זה פרט קטן מתהליך שלם .

אדיוט מי שפירסם את הכתבה .
8. זה לא סלילת כביש זה רק ריסוס של חומר מקשר שמרססים לפני הסליל
אחד מהעם ,   מרכז   (11.01.17)
ה כמו ביטומן או משהו דומה
9. חוכמה גדולה
משה ,   תל אביב   (11.01.17)
שמו אספלט ביומיים. יופי.

כששיפצו את אבן גבירול ב-2008, כל לילה סגרו את הכביש ב-9 בערב, חפרו בורות עם פטישי אוויר, ביצעו עבודות תשתית, סתמו את הבורות, סללו את הכביש מחדש, וב-6 בבוקר הוא כבר היה פתוח לתנועה.

לפרוס 5 קילומטר אספלט על דרך מוכנה ביומיים זה ממש לא חוכמה גדולה. עיקר המלאכה זה להכין את הדרך עליה ייסלל הכביש. וזה, לפי הצילומי, נעשה קודם לכן.
10. זה רק ריסוס יסוד ! וניתן להתחיל באספלט רק לאחר 48 שעות
קרקר   (11.01.17)

11. איפה התשתית? מצעים הידוקים וכו' - גם יתפורר תוך יומיים
שחר   (11.01.17)
12.  חלק מהסיפור
חרלפון   (11.01.17)
כידוע להגיע למצב של אספלט לוקח המון זמן.וזה כמובן לאחר עיבוד השטח יצירת תשתית נכונה עם בדיקות ראויות.והחלק הקל אחרי אישורי כל בדיקות התשתית הוא הריסוס שצריך לעשותו יום קודם לפני האספלט.ואז גם לא נכתב עובי השכבה שעשו כי בכביש ראשי יש אספלט תשתית אספלט מקשרת וציפוי ש5 קילמטר לא נעשים ביומיים.
13. מומלץ למהנדסים של כביש 531 בין הוד"ש לכ"ס
שלומית   (11.01.17)
כל בוקר 40 דקות בפקק.
14. כתבה
(11.01.17)
למה אתם לא מורידים את הכתבה המטופשת הזו
15. נראה לי כביש חד פעמי, סע וזרוק
מהנדס פיתות   (11.01.17)
16. 1, 2, 4 יצאתם נעליים!
דוד   (11.01.17)

17. לי זה לא נראה ביטומן כי הוא נראה באותו גובה של הכביש הקיים
בטמן   (11.01.17)
יכול להיות שהם עובדים עם חומר שכולל את כל המרכיבים בצורה נוזלית המתגבשים והופכים לאספלט !
18. אצלנו במעלה יחזקאל רק צבעו את האדמה בשחור,מי צריך יותר מזה?!
שוש   (11.01.17)
איזה תשתית כבר צריך?כל התשתיות אצלנו זה ייס או הוט לפעמים יש פראיירים עם בזק
19. שיטה זולה מתאימה למקומות הדוקים ויבשים
איש אחד   (11.01.17)
שיכבה ראשונה חומר מקשר בכמות גדולה. שכבה שניה עדס מעורבב עם חומר עדין.המון כבישים באפריקה עשויים כך. מתקלקל לאחר הגשם הראשון ! מניסיון !
20. מה הבעיה? הביאו את ספידי מקווין..
בקיא ביותר   (11.01.17)
ראה ערך מכוניות
21. יותר פרסומת למשאית....
(12.01.17)
ביטומן לקראת הנחת האספלט עושים גם כאן. מה שכן, המשאית משוכללת.
22. זו בטח שכבה מאד דקה
איתמר   (12.01.17)
ל 2000 תושבים זה יהיה בסדר.

נתיבי איילון דורשים שכבה של כמה ס"מ.
23. כמות המכוניות שיש בעיירה הזאת זה כביש מצויין
אריאל   (12.01.17)
בעיירה שגרים אלפיים אנשים סביר להניח שיש הרבה עניים ולהם אין מכונית בשביל 50 מכוניות הכביש הזה יחזיק מעמד 10 שנים לפחות
24. ברווז עיתונאי תשתית הכביש הוכנה חודשים מראש מראים את האספלט
דונאלד   (12.01.17)
מונח על ידי משאית, שכמובן צריך לעבור הידוק ע״י מכבש
25. רכבת הקללה מטר בשלושה חודשים
בושה   (12.01.17)
26. לצלם את הנחת האספלט זה כמו להראות ציפוי עוגה בקרם והופ,מוכן!
כה אמר   (13.01.17)
27. זו התזה בלבד - איפה האספלט?
lior maymon ,   rehovot   (14.01.17)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה