רכב  מגזין
טסלה עוברת למירוצים - מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.1 שניות
ניר בן זקן
פורסם: 17.01.17, 11:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות ב-10 דיונים
1. חלק מהכייף המרוצים זה רעש המנועים...
(17.01.17)
2. והריח של הבנזין שנשרף
(17.01.17)
3. קרינהההההה. חכמי חלם
שחר   (17.01.17)
4. "הנעה כפולה" ו 2 מנועים חשמליים ? שהכתב ילמד קודם לספור
וולקן   (17.01.17)
לטסלה הנעה אחורית יש 2 מנועים הכמעט צמודים לכל גלגל,
לטסלה הנעה כפולה יש צמד מנועים חשמליים בכל צד, דהיינו 4 בסה"כ
5. מכונית נאה אבל ביצועים "מעולם אחר"?
די להתיילד   (17.01.17)
6. איך הגוף עומד בעומס של תאוצה ב 2 שניות
מדהים   (17.01.17)
7. מקווה שהם יאפשרו יד חופשית כמו ב-FE
דן ,   תל אביב   (17.01.17)
ב-FE הצוותים יכולים לשפר את כל מערכת ההנעה של הרכב, ככה הם משפרים ומוצאים פתרונות יעילים יותר.
8. כל הכבוד. סוף סוף מתחרה אמריקאית עם סיכוי
נהגוס חשמליטוס   (17.01.17)
רק תזכרו טוב טוב שמי שעזר לטסלה להיות מה שהיא זה ממשל אובמה, כמו שהציל את ג׳נרל מוטורס ואת קרייזלר מחיסול מוחלט.

לטסלה יש עוד עבודה לעשות בעניין התנהגות הכביש בעיקר על המסלולים, היגוי ואיזון כללי. זה לא רק עניין של מנועים ומצברים שבהם יש לטסלה כבר היום יתרון מהותי.
9. אזה מטוס האוטו הזה
טוני, מיאמי   (18.01.17)
עוקף אפילו את הקונינגסג שלי
10. עכשיו על קרינת EMF לכולכם כאן שאין לכם מושג ולא מבינים אלקטר
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (21.01.17)
עכשיו על קרינת EMF לכולכם כאן שאין לכם מושג ולא מבינים אלקטרוניקה.
- כן, שחר צודק מאוד, מאוד.
- לך דן אין בכלל מושג וכעת דן - למד משהו ממני, הדני האחר:
- במכוניות חשמליות יש ממירים ומערכות אלקטרוניקה אשר כן עובדים בתדרים גבוהים מאוד(יחסית - למשל 40,000 הרץ) ובכוח גבוה, וההרמוניות שלהם (מעל עשרות אלפי הרץ כהרמוניות, אך בכוח נמוך יותר).
- הבעיה היא מוגדלת על ידי העובדה כי המערכות האלקטרוניות מעבדות ומעבירות כמויות גבוהות של אנרגיה במתח גבוה (300 וולט +).
- יש לי מכשיר מדידה שמכויל רק ב 60 הרץ. זה אומר שעם מכשיר מכויל עבור עשרות אלפי הרץ יהיו תוצאות הרבה יותר גבוהות של קרינת EMF, אשר נמדדת בגאוס - עבור המטרה כאן במיליגאוס.
- הדוגמאות שלי המדודות היו במושב הנהג בין הרגליים שלי במיליגאוסים :
i3, עד 80
וולט, ופריוס, עד 40
ליאף, עד 20
- שימו לב ש 1 -2 הם הרקע בבית טיפוסי. עד 4 זה מקובל. מעל 6 הם סכנה לגוף האדם.
- אני גם מדדתי בלינקולן שלי(באותם תנאים) להשוואה(ובו אין ממירים) עד ל 20, אבל במכונית זו, כמו הרגילות האחרות, יש רק 12 וולט של כל המערכות.
- דוגמה נוספת, כל שנאי רדיו, מיקרוגל, פולטים קרינת EMF גבוהה מעל המותר לידם. לכן אין להיות ממש קרוב להם !
- יש בעיות חמורות עם הטלפונים הניידים ליד האוזנים = המוח בגלל עשרות מיליוני ההרץ, אפילו בכמויות האנרגיה הזעירות.
- בתים ליד חוטי חשמל של מטח גבוה(100,000 וולטים).
וכו' !!! - כמובן, אף אחד לא רוצה לדבר על הבעיות האלה ...
חזרה לכתבה