סביבה ומדע
כך מגייסים את הטכנולוגיה לטובת החינוך
ynet
פורסם: 10.09.17, 08:31
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות ב-8 דיונים
1. העולם הדיגטאלי אינו תחליף לספרים.מחקר מדעי קבע זאת מפורשות !
(04.03.17)
2. טכנולוגיה זה אמצעי עזר ,במרכז..
אסון   (15.03.17)
הכשרת המורה והבנת דרכי הלמידה של הילדים של היום בקרוב בית ספר בתנועה קואורדינטיבית
3. ספרים דיגיטליים
דניאל פרבר   (15.03.17)
העולם הדיגיטלי רק מחזק את עולם הספרים. היכולת להנגיש ספרים לילדים עוזרת להביא את עולם הקריאה לדור הצעיר בפורמט שקרוב ומקובל על הדור הצעיר
4. הפעלת אפליקציות זה לא הבנה טכנולוגית !
מהנדס הייטק, מורה   (15.03.17)
ציטוט: "האתגר הגדול הוא לגשר על הפער בין מה שהתלמידים לומדים מחוץ לבית הספר, לבין חומרי הלימוד הרלוונטיים"
משפט המראה על חוסר הבנה. הפעלת אפליקציות זה לא הבנה טכנולוגית ! לרוב המוחלט של הנוער אין הבנה טכנולוגית, וחוסר מורים אמיתיים לפיסיקה (לא מורי מדעים שעברו קורס) בעיקר בשלב חטיבת ביניים שם מתגבשים יחסי אהבה/שינאה לפיסיקה, משאיר את הנוער בורים בהבנת טכנולוגיה כך שאין כל פער.
5. למידה משמעותית
ורדינה   (10.09.17)
שמישהו יסביר לי אחת ולתמיד ברחל בתך הקטנה, מהי למידה משמעותית?
6. שימוש בטכנולוגיה להתבוננות עצמית
מהנדס, מורה   (10.09.17)
אם תחפשו בגוגל "סמארטפונים כברירת המחדל שלנו" תמצאו פוסט במגזין 'הגיע זמן חינוך' ובו רעיון מעשי ופשוט.

מתוך התגובות המרגשות של התלמידים:

"היו כמה פעמים במהלך השבוע, שבהן פתחתי את הפלאפון, התמונה הופיעה מולי, הצלחתי לעצור לרגע, להתלבט, ולכבות אותו. הרגשתי דווקא הקלה."

"במפגשים עם חברות, אנחנו בדרך כלל נסחפות לתוך הפלאפונים. הצלחתי מדי פעם לא להיסחף, חברותי שמו לב לכך ועזבו גם הן את הפלאפונים. התפתחה בינינו שיחה..."
7. קורפוס קלוסום (חיבור המיספרות במוח)___מהירות חשיבה/דימיון___
בהריון ואחריו מוסיקה ,   שלוה לתינוק וילך יחף   (10.09.17)
8. לפני טכנולוגיה שילמדו להיות בני אדם ושלא השתמשו בגיבוי הורים
להפריע,להתפרע להרביץ   (10.09.17)
חזרה לכתבה