רכב  מבחני דרכים והשקות
ב.מ.וו i3 במבחן - לראשונה בארץ, חשמלית יוקרה
ניר בן זקן
פורסם: 10.02.17, 08:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 69 תגובות ב-46 דיונים
1. ב.מ.וו i3 חשמלית חשמלית יוקרה? תלוי איפה. כי ...
) : אם תרצו ,   אין ZOO אגדה ( :   (10.02.17)
1.) בישראל המחיר: 0 0 0 , 9 4 2 אלף ש"ח.

2.) בגרמניה המחיר: 34,950 אירו שבשקלים זה 140,000 אלף ש"ח.

3.) בארה"ב המחיר: 42,400 $ שבשקלים זה 160,000 אלף ש"ח

4.) בצרפת המחיר: 35,790 אירו שבשקלים זה 144,000 אלף ש"ח.
2. מישהו הבין את הטווח המציאותי שלה ? הכל פה בירבורים..
כמה בנהיגה משולבת?   (10.02.17)
3. לא יותר מ 80k
נוי ,   חיפה   (10.02.17)
ל
4. לא הייתי קונה.
דן ,   תל אביב   (10.02.17)
יקרה מדי למה שהיא מציעה. נחכה לחשמליות זולות.
5. והמחירם האלו הם אחרי מיסוי "ירוק".
ד.ד. ,   זכרון   (10.02.17)
פשוט לא הבנו כי ה"ירוק" זה צבע הקופון שהממשלה גוזרת על תושביה.
6. אם ליף עולה 140, אפשר 2 במחיר ב. מ. וו.
ניסן   (10.02.17)
7. כלכך מכוערת. עדיף רנו זואי
אייל ,   תל אביב   (10.02.17)
8. ב.מ ווו . . BMW
I3   (10.02.17)
JJJ
9. תושבי ישראל משרתים את הכלכלה ולא להיפך
ארקד   (10.02.17)
10. עשו השוואה מול GOLF GTI בגרנד טור של אמזון
אני   (10.02.17)
והגולף לקח בגדול, עולם הרכב שייך עדיין לעולם העבר! ניסיון חמוד לרכב היברידי אבל רואים איך הוא צריך למלא חשמל כל 60-80 מייל, בעוד הגולף נסעה ונסעה
11. אין על האירופאיות. עיצוב, עוצמה, לא פח עם מנוע מזמזם.
אבי   (10.02.17)
12. גם אחרי המיסוי המחיר לא ריאלי.אפשר לקנות 2 פריוס...
פלוץ אפוי בתנור ,   במטבח של שרל'ה   (10.02.17)
13. גם ב-150,000 ש"ח לא הייתי קונה אותה:
אור ,   מרכז   (10.02.17)
1. טווח נסיעה נמוך
2. שברולט בולט בדרך
3. מיצובישי אאוטלנדר היברידית בדרך
4. לא יפה לדעתי
14. אם דלק מוטור היו מביאים את
ארמיס   (10.02.17)
ה איי3 עם מנוע עזר בנזין במחיר של 200 עד 250 אלף , היו מוכרים הרבה כאלה...כי עם מנוע העזר הקטן(כ 700סמק) הטוען את. הסוללה לפי הצורך , הטווח של הרכב הוא כמו כל מכונית רגילה, רק יותר ירוק,פחות זיהום בערים, יותר חסכוני לבעל הררכב, ולל5 מגבל. הטווח המטרידה. מאוד של רכב חשמלי. . ..איך אגסי לא חשב על מכונית חשמל עם מנוע עזר קטן....
15. its should cost 140000shekels ganavim!!!!
vv   (10.02.17)
16. 40K CAD in Canada (after green rebate) which is 120K NIS
Mevin ,   Toronto   (10.02.17)
17. לא יכלו לעשות אותה יותר מכוערת?!
יקי   (10.02.17)
בעיקר מכוער סתם יקר בגלל הפחצנות של המוצג במחיר הזה אחלה יפנית ולא מייחצן אף אחד
18. תביאו כבר טסלה!!!....ותאפשרו התקנת תאים סולריים למי שרוצה
אימא ,   חיפה   (10.02.17)
אפש לנסוע יהיה בחינם ובאפס זיהום ורעש על יום...הרי בנינו, כל כמה זמן יוצא לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק (שאגב לטלסה יש טווח גם לזה)
19. הבמוו הראשונה שלא מתאימה לערסים.
ה   (10.02.17)
20. מה זה, צמיגים של אופניים???
שחר ,   אוטווה, קנדה   (11.02.17)
טווח נסיעה ריאלי של 80KM אחרי שנה-שנתיים בנסיעה של בנאדם נורמאלי (משולבת).....בקושי מאילת ליוטבטה אפשר לנסוע.
וגם כאן (בקנדה) היא עולה כמעט כמו טסלה 3 שמגיעה עכשיו (ויותר ממכפילה אותה ביכולות).
איזו סיבה יש לקנות אותה לעזאזל?
21. 123 יאללה כולם ביחד...יקר לי!!! יא בכיינים
lipti   (11.02.17)
22. יבואן עושה קופה, 10% מס בלבד. מחיר בגרמניה כ 160 אלף ש"ח
(11.02.17)
23. כרגיל מחיר מופקע. כרגיל כרגיל. מדינה שאזרחיה מסכנים.
(11.02.17)
24. יקר להחריד ולא רלוונטי
תומר   (11.02.17)
רכב יקר,טווח קצר ויש מתחרות בחצי מחיר כגון ליף וזואי
25. בושה וחרפה של מחיר !!!! מדינת חלם !
(10.02.17)
26. זה עדיין לא אלטרנטיבה לבנזין
בן   (10.02.17)
27. ניסיתי i3 וזה נהיגה מוזרה בגלל הטעינה בזמן הבלימה - אני מניח
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (10.02.17)
ניסיתי i3 וזה נהיגה מוזרה בגלל הטעינה בזמן הבלימה - אני מניח שאנחנו יכולים להתרגל לזה אבל יש את ה EMF - שאף אחד לא חפץ וישתלם להם - זו "קונספירציה" בכל מובן המילה !
הנה המדע דרך המדידות שלי ב -4 מכוניות חשמליות, כולל ה i3. אתם תתפלאו על המציאות הזו !
עכשיו מעט ידע על קרינת EMF, לכולכם כאן - שאין מושג ולא מבינים אלקטרוניקה.
- במכוניות חשמליות יש ממירים ומערכות אלקטרוניקה אשר כן עובדים בתדרים גבוהים מאוד (יחסית - למשל 40,000 הרץ) ובכוח גבוה, וההרמוניות שלהם (מעל ה 40 אלפי ההרץ כהרמוניות, אך בכוח נמוך יותר).
- הבעיה הזאת מוגדלת על ידי העובדה כי המערכות האלקטרוניות מעבדות ומעבירות כמויות גבוהות של אנרגיה במתח גבוה (300 וולט +).
- יש לי מכשיר מדידה שמכויל רק ב 60 הרץ. זה אומר שעם המכשיר מכויל עבור עשרות אלפי הרץ(או מיליונים), התוצאות תהיינה הרבה יותר גבוהות של קרינת ה EMF, אשר נמדדת בגאוס, אך כאן במיליגאוס.
- שימו לב לתקנים הבין לאומיים :
1 -2 הם הרקע בבית טיפוסי. עד 4 זה מקובל. מעל 6 הם סכנה לגוף האדם.
- הדוגמאות שלי מדודות היו במושב הנהג בין הרגליים במיליגאוסים:
- i3, עד ל 80 מיליגאוס !
וולט, ופריוס, עד 40
ליאף, עד 20
- אני גם מדדתי בלינקולן שלי (באותם תנאים) להשוואה (ובו אין ממירים) עד 20 ל, אבל במכונית זו, כמו רגילות אחרות, יש רק 12 וולט בכל המערכות.
- דוגמה נוספת, כל שנאי רדיו, מיקרוגל, פולטים קרינת EMF גבוהה מעל המותר לידם. לכן אין להיות ממש קרוב להם !
- יש בעיות חמורות עם טלפונים ניידים ליד האוזנים = המוח, בגלל עשרות מיליוני הרץ, אפילו שמדובר בכמות אנרגיה זעירה.
- בתים ליד חוטי חשמל של מטח גבוה (100,000 וולטים).
וכו ' !!! - כמובן, אף אחד לא רוצה לדבר על הבעיות האלה ...
28. I saw it stuck on Kvish 6
moshe   (11.02.17)
29. Why don't they add solar paneled roof to extend range
Mike   (11.02.17)
30. 40,000$ בארה״ב או 35,000€ בגרמניה זה המון כסף לרכב!
אני   (11.02.17)
לא כל אחד מרשה לעצמו רכב כזה, אנשים בד״כ נוסעים ברכבים עד 20,000€.
40,000€ עולה סדרה 5 בגרמניה אף אחד לא יקנה את הזבל הזה.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה