|
|
|
2. איזה מזל שלא הפסיקו לייצר את הפיקנטו, כי אחרת מה היינו קונים
פה בישראל? ואולי היינו מתנחמים עם המיצובישי הספייס סטאר הארכיולוגית כתחליף?
|
|
|
|
|
4. הגזמות מוטוריות מטופשות
רק אמריקאים שגדלו על מכוניות נחותות יתלהבו משטויות כמו הוויפר.
|
|
|
5. אז נקנה את הנחש, העיקר שיהיה לנו וויפר
|
|
|
6. מי שלא נהג ברכב עוצמתי לא מבין את הכתבה
|
|
|
7. האדם פשוט וירוס הרסני נעדר כל שליטה
|
|
|
8. היא הכי קיצונית שנוצרה. אפילו לא קרוב לזה.
פרארי f40 ניסן gtr מקלרן f1 אפילו למבורגיני דיאבלו. לא חסרות מכוניות קיצוניות ממנה.
|
|
|
9. הטכנולוגיה האמריקאית תמיד פיצתה על נחיתות בכוח
כשרואים איך לוטוס אקסיג' מצליחה להאיץ בפחות מ-4 שניות מאפס למאה, עם מנוע של 1800 סמ"ק של טויוטה, מבינים כמה שהוייפר, שצריכה מנוע של 8 ליטרים בשביל להשיג את אותה התוצאה, היא נחותה.
אבל כאלו הם האמריקאים. עד היום, תעשיית הרכב שלהם מתבססת על נפח מנוע עצום, ולא על מנועים חכמים וקטנים. אצלם זו גישה. הדלק עלה להם זול, עד לא מזמן, וזיהום הסיבבה עניין לג'ו-טקסס ההילבילי, את הקורקבן. אז נכון, הקרייזלר שלהם סוחבים בעליות, אבל איזו טכנולוגיה נושנה, אללי.
|
|
|
10. dodge is a fine car !
i ran over my wife with a dodge...
|
|
|
|
|
12. כל הפוליטיקלי קורקט והטבעונים מחסלי החסות יביאו את סופנו
|
|
|
13. איזה כיף של כתבה. תענוג לקרוא. תודה!
|
|
|
14. עוד שנתיים יוציאו גירסה חשמלית לוויפר כי
מוניטין של 25 שנה לא זורקים כך סתם לפח
|
|
|
הייתי בטיול בר מצווה חודשיים בחופש הגדול בקנדה. היא היתה המכונית הכי מלהיבה בכביש וכל פעם שראינו אחת התלהבנו פי 2 מאשר שראינו פרארי או כל רכב אחר. העיצוב שלה הקדים את זמנו.
|
|
|
העיקר במכונית זה הלב ולא השכל יא חננה
|
|
|
17. פייס קאר.ובעיברית אימרו-מכונית קוצבת
ינעל העולם אקדמיה |
|
|
(18.02.17) |
|
|
|
18. מכוניות אמריקאיות נחותות.הרבה כח והמון רעש. מה לא מספרים לכם
אחד שניסה ונסע |
|
|
(18.02.17) |
מעבר לנפח המנועים האמריקאים המטורף שמחייב משקל מטורף, מדובר במכוניות כביש מייצור סידרתי. לאחר שנהגתי בכמה כאלו, אני אומר בביטחון שאף אדם שפוי שמכיר מכוניות ספורט אירופאיות או יפניות, לא יגע בזבל האמריקאי. לא כמכונית כביש. יש הרבה סיבות לכך אבל העיקרית היא הרעש.
להבדיל ממכוניות מסלול, שם רק הביצועים קובעים ורק הנהג נמצא ברכב, מכוניות כביש סידרתיות נועדו לקהל הרחב: יחידים, זוגות ומשפחות. ובכן מניסיון, לא ניתן לנהל שיחה עם אדם היושב לצידך ובטח לא מאחוריך, במכוניות השרירים האמריקאיות. רעש המנוע החל מ 80 קמ"ש הוא בלתי נסבל, ב100 קמ"ש צריך לצעוק כדי שמי שיושב לידך ישמע אותך. בפורש 911 טורבו, אתה שומע שופן ב240 קמ"ש על האוטובן ואין זכר לרעש מנוע.
|
|
|
19. דודג' ווויפר אכן אגדה חיה רעה !!!
הורים לשלושה צפון . |
|
|
(18.02.17) |
|
|
|
אפילו באספלט 8 מי שמכיר או שיחק היא חרא אוטו והכי זולה שם בריל ריסינג היא מקבלת יותר כבוד אבל עוד הפעם חרא אוטו .אין על למבורגיני שהיא היום גם לא הכי מהירה
|
|
|
נכון האמריקאיות פחות טובות מהתוצרת האירופאית אבל יש רכב אחד שהוא עושה בית ספר לכולם רכב הספורט האולטימטיבי הפורד gt 40 אין כזה בארץ וזו יצירה מוטורית אמריקאית אמיתית אמריקנה.
|
|
|
22. קצת פחות טובה מפרארי אבל עולה חצי. אז מה עדיף?
ותיקונים על דודג'יעלה רבע מפרארי
|
|
|
23. טיפשים זה רכב אגדה ... פרארי זה לכוסיות
|
|
|
כמו אמן שמת, בטח המחירים שלהן כמשומשות יעלו בטירוף
|
|
|
25. האמריקאים מתלהבים ממכוניות שרירים, נחותות מהאירופיות
האירופאים לקחו את הרכבת רכבי היוקרה לדרגת אומנות בעוד האמריקאים כמו ילדים בחול זורקים V8 V10 כדי שיהיה רעש, היחידים שמתלהבים מזה הם האמריקאים, כל מי שהיגיון בראשו ויש לו טיפה הבנה מוטורית יקנה רכב ספורט אירופי/יפני
|
|
|
26. לא נראה לי שזה היה פעם החלום הרטוב של חובבי רכב
מכוניות השרירים האמריקאיות הן כיפיות למדי יש להודות,עם מנועים כ"כ חזקים קשה להחמיץ,אבל הן לא עומדות מול מיטב התוצרת האירופית ויש סיבה להבדלי המחירים. מעט מאד מכוניות אמריקאיות מככבות בחלומות של חובבי נהיגה, איי סי קוברה (שהשלדה שלה בריטית אם אני זוכר נכון),פורד ג'י טי 40,וזהו בערך,יש כמובן את המוסטנג שלבי המקוריות ואת הדודג' SRT,אבל אלו יותר מה שנקרא "מכוניות פוני" יחד עם הקמארו כמובן,לא שאני מכיר הרבה שהיו מתנגדים למכוניות האלו,אבל שוב רחוק מאד מהרמה ובעיקר ההתנהגות של המסורת האירופית בתחום הזה.
|
|
|
27. איפה הדביל של "באמריקה זה עולה..."?
|
|
|
28. כתיבה יפה! דרך אגב ללינקולן MKZ 4x4 יש גם 400 כ״ס
|
|
|
29. איפה דני מטורונטו כשצריך אותו?
|
|
|
30. האוטו שהחליף אצלי את הקונטאש כחלומי
לא יהיה שילוב כזה בשום אוטו גם יפה והסאונד אוייי הסאונד ... דגם של שנת 95 האחד והיחיד
| |