|
למה אשדוד לא מופיעה בכתבה ?
|
|
|
כבר שנה שכל אשדוד פקוקה הודות לראש העיר..
|
|
|
3. כץ דורסני בלי חשיבה אמיתית
להפוך רחובות של שני נתיבים שגם כיום יש שם עומס לנתיב אחד ונת"צ יגרום לעומס בלתי נסבל לרכבים הפרטיים. כשאין אלטרנטיבה אמיתית לתחבורה ציבורית, להרבה אנשים שאני בינהם אין ברירה אלא לנסוע הרכב פרטי, גם היום להגיע לעבודה באמצע שבוע לוקח לי סדר גודל של שעה כאשר בסופ"ש אותו מסלול לוקח 15 דקות. אם יסגרו עוד נתיב לתחבורה ציבורית הנסיעה תתארך לפחות פי 2 מהזמן, זה לא הגיוני!
|
|
|
4. צריך יותר שבילי אופניים רחבים כמו בהולנד/דנמרק
|
|
|
5. יחמ"ש של כל אלה הממררים לנו ת'חיים ונוסעים ברכב של מיליון שח
שר תחבו"רע" אמרנו ? |
|
|
(23.02.17) |
|
|
|
|
|
7. אבל אין תחבורה ציבורית בשבת
בגל העדר תחבורה ציבורית בשבת אנשים ימשיכו לקנות רכב פרטי ויגלו שהנסיעה ברכב פרטי מהירה ופשוטה יותר מאשר באוטובוס שעוצר בכל תחנה או רכבת שהתחנות שלה ממוקמות בפאתי העיר. צריך להעביר את תחנות האוטובוס המרכזיות ליד תחנות רכבת ולוודא שתהיה גם תחבורה ציבורית בשבת
|
|
|
8. יפה מאוד שהשקיעו גם בפריפריה ולא רק במרכז
|
|
|
9. לא שווה!!! הייתם מחברים מנתניה או חדרה עד אשדוד אוטובוס אחד!
כל הסידור הזה לא שווה כלום כי אנשים יקחו האוטו וימשיכו באוטו! מעשה מטופש שוב או לשם דיוק מריחת טייח על צרות קיימות! החוכמה היא עד בניית הרכבת הקלה לנקות את תל אביב וכל כבישי החוף ממכוניות כולל ראשל"צ רחובות ועד אשדוד ועד חדרה! ליצור מצב שמי שרוצה להכנס לת"א צריך אישור מיוחד! ברור שאגד ונתיב וכו' לא מסכימים אבל פעם אחת לכופף את כולם שיעשו תחבורה ציבורית להחליף המכוניות! בינתיים אמשיך ברכבי הפרטי ואין מה לעשות!!!
|
|
|
10. ושוב שכחו את חיפה המסכנה
מאז המטרונית התחבורה הציבורית כאן היא אסון. ועכשיו גם הכרמלית נשרפה...
|
|
|
11. מה עם העיר השמינית בגודלה ? נתניה!
|
|
|
12. ומה עם תחבורה ציבורית בשבת??
|
|
|
13. שכת יסע באוטובוס מזופת
עם נהג חולה נפש
|
|
|
14. איזה שטויות, במקום לשנות מסלולים ולהוסיף תועלת סוגרים נתיבים
|
|
|
15. מהפכה? מהפכה תיהיה ביום שמקבלי החלטות ישתמשו בתחבורה ציבורית
|
|
|
16. נשמע כאילו גרובר מכר את רמהש...כנסן
אזרח , |
רמת השרון |
|
(23.02.17) |
אחת הערים עם הכי הרבה כלי רכב ביחס לתושבים והוא סוגר לנו כבישים??????
|
|
|
להשתמש בכסף להקים אזורי תעסוקה מחוץ לתל אביב וכך להפחית את התנועה. כך ננצל את הכסף לתשתיות מועילות יותר (יותר מקומות עבודה ומקומות יעילים יותר) במקום לבזבז על כבישים ודלק. כאשר מקומות העבודה מפוזרים מרחק הנסיעה הממוצע יהיה קטן יותר וגם פחות פקקים כאשר אין עומס בשל ריכוז כאשר מתנקז למקום אחד.
|
|
|
18. אתם סתם משקיעים במקומות הלא נכונים
במקום להשקיע בתחבורה ציבורית תילחמו להוריד את מיסוי הרכבים. אנשים לא יעברו לתחבורה ציבורית עד שלא יהיה להם פיתרון לסופשים
|
|
|
19. עובדים עליכם בעיניים ואתם אשכרה לא קולטים את זה
המדינה מרוויחה עשרות מיליארדי ש"ח בכל שנה מהרכבים שאתם קונים ומהדלק שאתם קונים. גם אם כל התושבים יסעו באוטובוסים, הרווח מהמע"מ לא יתקרב אפילו ל10% מהרווח על רכבים.
לכן חברים יקרים, אתם יכולים לשכוח מכל התוכניות של התחבורה הציבורית בישראל. כל התוכניות הן אחיזת עיניים קלאסית שאורכות המון זמן כדי שההתלהבות תתפוגג לאיטה וכדי שהאשמה תורחק ככל האפשר מיוזם התוכניות. התוכניות בנויות מראש להכשל.
|
|
|
להפוך את רחוב אלנבי בתל אביב למדרחוב שבו יעבור קוו של רכבת קלה רחוב ללא מכוניות בדיוק כמו שעשו עם רחוב יפו בירושלים
יהיה קשה בהתחלה להתרגל לדבר כזה אבל בסוף כולם ירוויחו ויתרגלו
|
|
|
21. הבעיה היא תדירות הקווים
אם יש לי קו שבו אני צריכה לחכות עשרים וחמש דקות לאוטובוס אני אקח את הרכב. כי אני שורפת שעה ביום בהלוך וחזור. אם האוטובוס יגיע כל חמש דקות, אקח אוטובוס. צריך לדאוג לרכבים קטנים ותדירים, ולא לאוטובוס כל עשרים דקות. אפילו אם בבוקר הקו תדיר ורק בצהריים צריך לחכות, אני אקח את האוטו. אם הקו יהיה תדיר בכל שעות היממה אני אקח אוטובוס.
|
|
|
22. דוסליים אפילו לא ברשימה
|
|
|
23. מתי השר כץ נסע לאחרונה באוטובוס?
????
|
|
|
ישראל כץ מדלג מפרויקט לפרויקט. גוזר סרטים על ימין ועל שמאל. זרק 3 מיליארד על כביש 1, הבטיח 30 דקות תל אביב -ירושלים. בנתיים פקקים יותר גרועים. שוד הקופה הציבורית. ביפן היה עושה חאראקירי
|
|
|
25. תשכחו מזה שזה יעלה לאוצר 6.3 מליארד...
זה יכניס לאוצר הרבה יותר! איך? פשוט מאוד, התוכנית הזאת מבוססת על העלאת האטרקטיביות של התחבורה הציבורית ע"י פגיעה באיכות הנסיעה ברכב פרטי והארכה ניכרת בזמן הנסיעה ברכב הפרטי. וזה שווה המון כסף לאוצר! כל דקה שמתווספת לזמן הנסיעה ברכב פרטי שווה הרבה מאוד כסף לאוצר. ההכנסות מהדוחות על נסיעה בנתצי"ם הן רק הדובדבן שעל הקצפת.
|
|
|
26. מה זה עוזר? ממילא אין תחבורה ציבורית זמינה ומרושתת. בזבוז.
דרוש טיפול שורש בת"צ |
|
|
(23.02.17) |
|
|
|
יא קקות!
ממשלת האסון הלאומית
|
|
|
28. בינתיים המשטרה לא אוכפת את הנתיבים הקיימים
אז רוצים להקים עוד נתיבים ? תראו מה קורה בדרך נמיר תל אביב דרומה כל הפרייבטים מצפצפים על החוק ונוסעים על הנתצים
|
|
|
29. הרסתם את העיר אשדוד עם הנת"צ ההזוי הזה.
ראש העיר אשדוד, מר לסרי היקר, נפל במלכודת של השר כץ. הפכו את העיר מכל הכיוונים בשביל נת"צ שאין בו צורך לאיש. העיר כל כך מסודרת, כבישים מרווחים, מוארים, נסיעה חלקה ללא פקקים בכל שעות היום. אז למה למען השם צריך נת"צ? מריח לא טוב כל העסק הזה. מישהו אמר אפיקים?
|
|
|
מה זה שווה נתצים אם אוטובוס מגיע כל חצי שעה
| |