רכב  מבחני דרכים והשקות
סיאט לאון קופרה בנהיגה ראשונה – GTI אמיתית זה סיאט
הלל פוסק
פורסם: 23.02.17, 13:04
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות ב-37 דיונים
31. מישהו יכול לתת הסבר על דיפרנציאל מוגבל החלקה?
(24.02.17)
32. רכב לילדים עם כסף
דן   (24.02.17)
למי שאוהב לנסוע מהר אבל ממש מהר ,ולא מפחד מזה
מיועד לנהגים שוהמהירות והתנהגות בסיבובים זה הקריטריון החשוב עבורום
הגה מדהים
פרט לכך לדעתי במהירות נסיעה רגילה קופסאות פח משעממת צפופה ולא נוחה
סביבת נהג ספרטאנית
אינני מומחה לרכבים אך זאת תחושתי לאחר נסיעה ברכב
33. אלפא גולייטה תלתן ירוק
ח.ארצי   (24.02.17)
הוא רכב הרבה יותר מעוצב מבפנים ומבחוץ, מהיר מאד, טיפה פחות מהסיאט הזו, אבל עדיין עושה את ה 0 למאה קמ"ש תוך 6 שניות עגולות, עם 240 סוסים בלבד... הסוד הוא כנראה משקל הרכב ותיבת ההילוכים..ולאלפא יש גם בקרה אלקטרונית שמדמה דיפרצ' מוגבל החלקה.
34. 220 אלף שקל?! על מה?!
טל   (25.02.17)
מחיר חזירי ביותר של היבואן. מי שנעול על הרכב הזה לפחות שיקנה אותו ב0 ק"מ דרך חברות כמו אלדן שמוזילה משמעותית
35. מחיר מעולה, מקבילות לה בשוק עולות 40-50 K יותר
סבין   (26.02.17)
מי שלא מבין ש220 אלף על 300 כוחות סוס זה מחיר על סף המציאה לא יודע על מה הוא מדבר. המשוואה היא בדרך כלל אלף שקל לכוח סוס ותבדקו את המחירים של כל המקבילות בשוק ותראו שהמחיר של הקופרה פשוט מעולה
36. השוואה לא נכונה בשיט...
אחד מה200 :) ,   חיפה   (13.03.17)
נתחיל בזה שהקופרה מתחרה בגולף R ולא ב GTI מבחינת כוח וביצועים. למי שלא יודע לשניהם יש אותו בלוק של המנוע. יש כמה הבדלים אחרים כמו הטורבו שהוא יותר גדול בגולף R מה GTI.
יש בעיה קטנה להשוות אותה לגולף R כי הקופרה היא לא הנעה כפולה. למרות זאת יש לה את הכוח ואת ההשיגים הגולף GTI בחיים לא תגיע אליהם בלי שדרוג של קיט טורבו עם עדכון תוכנה למחשב וגיר.
תודה
37. רק חבל שאין לה פוזה של ספורטיבית.
חובב רכב   (24.03.17)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה