חדשות  חדשות בארץ  כללי
הפרויקט החדש ברכבת: "מהפכה חשמלית"
אסף זגריזק
פורסם: 06.03.17, 20:51
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 111 תגובות ב-58 דיונים
31. מה הסיפור מה הבעיה הלואי שהרכבת תעבור לחשמל אני גר באיטליה
יורם   (07.03.17)
והרכבת כאן עשרות שנים ממונעת בחשמל. רכבת חשמלית באיטליה המהירות הממוצעת שלה 250 קילומטר לשעה ובקטעים מסוימים גם 360 קלומטר לשעה. רומא מילנו שעתיים וחצי. ואיחורים של עשר דקות מקסימום. רק קווים מעטים בהרים ללא חשמל.
32. מי צריך רכבת
(07.03.17)
למה שלא יהיו טיסות מנתב״ג לירושלים
33. נזק נופי כל העמודים האלה. צריך פיתרון תחתי
ציוני   (07.03.17)
34. למה בעמודים ולא תת קרקעי?
גלעד   (07.03.17)
אם כבר משקיעים בפרוייקט הזה, למה לא להניח צינורות תת קרקעיים והרכבת תקבל את החשמל מפס חשמלי, כפי שקיים במדינות מפותחות?
35. רפואת שיניים ציבורית תחילה.....
הצרצר ,   אל נבי   (07.03.17)
רכבת דיזל יאה
36. נהדר, כעת ועדי העובדים של הרכבת וחברת חשמל יחברו ואז?
יטב ,   מרכז   (07.03.17)
37. סביב עמוד אחד שמחברים, 3 פועלים מבריגים בורג ו10 מסתכלים
רק אני ראיתי?   (07.03.17)
38. אם אין מה להגיד, הטמבלים אומרים " השמאל"!!
gigi   (07.03.17)
39. מצוין
(07.03.17)
40. מצד אחד אני מחכה בקוצר רוח לפתיחת קו זה, מצד שני אני די
לאוניד ,   רמת גן   (07.03.17)
סקפטי בהתחשב לנסיון עם המנהרות החדשות, אשר הפכו את הדרך מירושלים אשר הייתה איומה ונוראה ממילא לסיוט אחד גדול
41. כץ כל הכבוד ישר כוח, עושה ועושה
גבי   (07.03.17)
42. חחחחחחחח מציע לנוסעים לקחת בטריות לכל מקרה
רקבת ישראל.   (07.03.17)
43. לא יותר קרינה מהטלפון הנייד הצמוד לראשינו, אפילו הרבה פחות
דני   (07.03.17)
44. רכבת ישראל + חברת חשמל
מוועת סידרתי   (07.03.17)
רק תחשבו על שילוב של רכבת עם חשמל ועכשיו תדמיינו איך זה הולך להיות מבחינת הדיוק והשירות
45. ואת מודיעין שכחו בסיבוב
אוריא   (07.03.17)
אחרי ששככחו לחבר א
מודיעין לקו לכיוון ירושליים משקיעים עוד מיליונים לתקן את המעוות כשאף אחד לא משלם על הפשלה
להיפך שר התחבורה בא לחגוג אותה ממש כמו בסרט של קישון
46. צפוף
גיא ,   עמק חפר   (07.03.17)
יש לי שאלה אחת
איך מתכוונים ברכבת להתמודד עם הצפיפות בקרונות כמו שהיתה אתמול?
47. מעולה. מה לגבי קרית שדה התעופה
אבי   (07.03.17)
שמח לראות את התקדמות הרכבת. אני עובד בקרית שדה התעופה (איירפורט סיטי). פארק תעשייתי עם אלפי עובדים. מרחק קילומטרים בודדים מנתבג. ממש חלם שאין שם תחנת רכבת. פונה למשרד התחבורה שיעשה משהו בנדון. תודה
48. מערך רכבות הנוסעים בעולם עובר להנעהמ חשמלית
א   (07.03.17)
החיסכון הכלכלי גדול ו יש גם צמצום רב בזיהום האוויר.
49. אין צורך במכרז לקניית קרונות
אדם   (07.03.17)
יש לעורך דין דוד שמרון (בן דוד של ביבי) קשרים עם חברה שמייצרת רכבות.
כדאי לפנות אליו כדי שישיג לנו מחיר טוב...
50. רואים קצת קידמה במדינה הזאת...
(07.03.17)
הבעיה היא כל מיני אנטי הכל... מפונקים וכולרות שיודעים רק ללכלך לזהם ולשים מקלות בגלגלים. כל הכבוד לשר לממשלה ולעושים במלאכה.
51. באירופה לא ראיתי אפילו רכבת דיזל אחת, יש רק חשמל
תמר   (07.03.17)
רק בישראל עדיין בונים במאה ה-21 קווי רכבת לרכבות דיזל מיושנות
52. מתי הרכבת מנהריה לבאר שבע תחושמל???
(07.03.17)
53. הכפלת מספר הנוסעים?!
(07.03.17)
אולי לפני שהם מכפילים את מספר הנוסעים שיהיו עסוקים בהוספת קרונות לקווים הקיימים שאנשים עומדים נסיעה שלמה כי אין מקום לשבת ולפעמים גם מקום לעמוד..בושה
54. בשוייץ כל הרכבות חשמליות כבר עשורים - כולן,עד לקו הכי נידח!
לוסי   (07.03.17)
55. למה הקטר נבנה במיוחד עבור מדינת ישראל? מטריד מאוד!
ארד ,   הרצליה   (07.03.17)
אין דגמים סטנדרטיים של קטרים חשמליים? האם עלות הקטר הושפעה מכך שהוא מיוחד? האם עלות הטיפולים והתחזוקה שלו תושפע מכך?
56. אחלה כתבה YNET
תמשיכו ככה!   (07.03.17)
כתבה מעניינת, מפרגנת, אינפורמטיבית ומקצועית

יישר כוח לשר התחבורה ולרכבת ישראל.
,
57. נו, עוד שנה נגיע לרמת הרקבת שבהודו הרחוקה
Stam1   (07.03.17)
ואז יתקינו ידיות מחוץ לקרונות, ומושבים על גג הקרונות כמו בהודו גם כן LOL
58. כי האקלים שלנו חם, ומנועים חשמליים פולטים כמויות חום גדולות
יורי ,   חיפה   (07.03.17)
קטרים שניבנים לארופה בנויים לאקלים קר יותר וכלן שונים בתכנון שלהם.
חום משפיע בצורה משמעותית על מערכות חשמליות באופן כללי
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה