|
31. מה הסיפור מה הבעיה הלואי שהרכבת תעבור לחשמל אני גר באיטליה
והרכבת כאן עשרות שנים ממונעת בחשמל. רכבת חשמלית באיטליה המהירות הממוצעת שלה 250 קילומטר לשעה ובקטעים מסוימים גם 360 קלומטר לשעה. רומא מילנו שעתיים וחצי. ואיחורים של עשר דקות מקסימום. רק קווים מעטים בהרים ללא חשמל.
|
|
|
למה שלא יהיו טיסות מנתב״ג לירושלים
|
|
|
33. נזק נופי כל העמודים האלה. צריך פיתרון תחתי
|
|
|
34. למה בעמודים ולא תת קרקעי?
אם כבר משקיעים בפרוייקט הזה, למה לא להניח צינורות תת קרקעיים והרכבת תקבל את החשמל מפס חשמלי, כפי שקיים במדינות מפותחות?
|
|
|
35. רפואת שיניים ציבורית תחילה.....
הצרצר , |
אל נבי |
|
(07.03.17) |
רכבת דיזל יאה
|
|
|
36. נהדר, כעת ועדי העובדים של הרכבת וחברת חשמל יחברו ואז?
|
|
|
37. סביב עמוד אחד שמחברים, 3 פועלים מבריגים בורג ו10 מסתכלים
|
|
|
38. אם אין מה להגיד, הטמבלים אומרים " השמאל"!!
|
|
|
|
|
40. מצד אחד אני מחכה בקוצר רוח לפתיחת קו זה, מצד שני אני די
לאוניד , |
רמת גן |
|
(07.03.17) |
סקפטי בהתחשב לנסיון עם המנהרות החדשות, אשר הפכו את הדרך מירושלים אשר הייתה איומה ונוראה ממילא לסיוט אחד גדול
|
|
|
41. כץ כל הכבוד ישר כוח, עושה ועושה
|
|
|
42. חחחחחחחח מציע לנוסעים לקחת בטריות לכל מקרה
|
|
|
43. לא יותר קרינה מהטלפון הנייד הצמוד לראשינו, אפילו הרבה פחות
|
|
|
44. רכבת ישראל + חברת חשמל
רק תחשבו על שילוב של רכבת עם חשמל ועכשיו תדמיינו איך זה הולך להיות מבחינת הדיוק והשירות
|
|
|
45. ואת מודיעין שכחו בסיבוב
אחרי ששככחו לחבר א מודיעין לקו לכיוון ירושליים משקיעים עוד מיליונים לתקן את המעוות כשאף אחד לא משלם על הפשלה להיפך שר התחבורה בא לחגוג אותה ממש כמו בסרט של קישון
|
|
|
יש לי שאלה אחת איך מתכוונים ברכבת להתמודד עם הצפיפות בקרונות כמו שהיתה אתמול?
|
|
|
47. מעולה. מה לגבי קרית שדה התעופה
שמח לראות את התקדמות הרכבת. אני עובד בקרית שדה התעופה (איירפורט סיטי). פארק תעשייתי עם אלפי עובדים. מרחק קילומטרים בודדים מנתבג. ממש חלם שאין שם תחנת רכבת. פונה למשרד התחבורה שיעשה משהו בנדון. תודה
|
|
|
48. מערך רכבות הנוסעים בעולם עובר להנעהמ חשמלית
החיסכון הכלכלי גדול ו יש גם צמצום רב בזיהום האוויר.
|
|
|
49. אין צורך במכרז לקניית קרונות
יש לעורך דין דוד שמרון (בן דוד של ביבי) קשרים עם חברה שמייצרת רכבות. כדאי לפנות אליו כדי שישיג לנו מחיר טוב...
|
|
|
50. רואים קצת קידמה במדינה הזאת...
הבעיה היא כל מיני אנטי הכל... מפונקים וכולרות שיודעים רק ללכלך לזהם ולשים מקלות בגלגלים. כל הכבוד לשר לממשלה ולעושים במלאכה.
|
|
|
51. באירופה לא ראיתי אפילו רכבת דיזל אחת, יש רק חשמל
רק בישראל עדיין בונים במאה ה-21 קווי רכבת לרכבות דיזל מיושנות
|
|
|
52. מתי הרכבת מנהריה לבאר שבע תחושמל???
|
|
|
אולי לפני שהם מכפילים את מספר הנוסעים שיהיו עסוקים בהוספת קרונות לקווים הקיימים שאנשים עומדים נסיעה שלמה כי אין מקום לשבת ולפעמים גם מקום לעמוד..בושה
|
|
|
54. בשוייץ כל הרכבות חשמליות כבר עשורים - כולן,עד לקו הכי נידח!
|
|
|
55. למה הקטר נבנה במיוחד עבור מדינת ישראל? מטריד מאוד!
אין דגמים סטנדרטיים של קטרים חשמליים? האם עלות הקטר הושפעה מכך שהוא מיוחד? האם עלות הטיפולים והתחזוקה שלו תושפע מכך?
|
|
|
כתבה מעניינת, מפרגנת, אינפורמטיבית ומקצועית
יישר כוח לשר התחבורה ולרכבת ישראל. ,
|
|
|
57. נו, עוד שנה נגיע לרמת הרקבת שבהודו הרחוקה
ואז יתקינו ידיות מחוץ לקרונות, ומושבים על גג הקרונות כמו בהודו גם כן LOL
|
|
|
58. כי האקלים שלנו חם, ומנועים חשמליים פולטים כמויות חום גדולות
קטרים שניבנים לארופה בנויים לאקלים קר יותר וכלן שונים בתכנון שלהם. חום משפיע בצורה משמעותית על מערכות חשמליות באופן כללי
| |