|
1. אין ולא יהיה כמו הנהג שלנו חברמן הוא יקח אותנו לתימן.
יחיא , |
ראש העין |
|
(03.03.17) |
כן אבל רק לא לתימן, לא מספיק אנחנו לא מתמוגגים פה.
|
|
|
2. עצם העובדה שמחשב כבר יכול לנהוג ככ מדהימה שזה זניח ישפרו
|
|
|
3. היא כשלה בזיהוי יותר בגלל השול השמאלי והנתיב הימני שנחתכו
לפתע לדעתי. היה לה מרחק דיי גדול בינה לבין הרכב שלפניה
|
|
|
4. לאט, ובנתיב הכי שמאלי
כמו אשה ישראלית |
|
|
(03.03.17) |
|
|
|
5. כבר פעם שנייה שטסלה עושה תאונה
בפעם הקודמת נהרג ה"נהג".
|
|
|
6. מערכת הנהיגה של טסלה איננה אוטונומית מלאה
בניגוד לטענות חברת טסלה, מערכת הנהיגה מדור ראשון של הרכב תוצרת החברה איננה מערכת אוטונומית מלאה עם יכולת לימוד, זיהוי מכשולים והתאמה למצב הכביש אלא מערכת אוטומטית הפועלת על פי מפה שהוזנה מראש למחשב הרכב. לכן, כאשר מצב הכביש בפועל שונה מזה המוזן למחשב על פי המפה הממוחשבת הרכב אינו מודע לשינוי והוא ממשיך בנהיגה לפי המפה המקורית מה שגרם לתאונה זו לתאונה נוספת שהתרחשה בעבר כאשר הרכב לא הבחין במכשול שנוצר כאשר רכב עמד בשולי הכביש.
|
|
|
הרכב ממשיך ישר ובצדק. סימון הכביש לא מספק לחיישנים. אין סימון ברור. בנוסף הרכב מימין סוגר אותו והבחירה של המחשב ברגע האחרון היא לסוע ישר. יותר בטוח מאשר להוריד רכב אחר מהכביש.
|
|
|
|
|
9. לדעתי הצבע הצהוב בלבל את המערכת. היא חשבה שזה סימון על הכביש
|
|
|
אין מצב שכבר בפעם הראשונה הכניסו למחשב את כל המצבים. בפעם הבאה הטסלה תיקח בחשבון מכשול כה ואם המתכננים חכמים הם ימצאו עוד מכשולים שלא חשבו עליהם קודם.
|
|
|
11. מן הסרט אני מבין שאם הייתי נוהג לא בטוח שהייתי מונע התנגשות.
עודד , |
תל אביב |
|
(03.03.17) |
ההצמדות לרכב מלפנים - הסתירה את המכשול. בעייה ידועה שגורמת להרבה רכבים לעבור צמתות באדום (מפני שהרמזור מוסתר על ידי רכב גבוה).
ככה נדמה לי.
|
|
|
12. נהג אנושי לא היה מצליח לייצב את הרכב כל כך מהר
נהג אמיתי היה עלול להילחץ, ללחוץ על הבלמים ולגרום לתאונת שרשרת. יתרה מכך, אם הרכב מלפנים היה אוטונומי, הרכב מאחור היה מודע לסכנה ונמנע ממנה. הביתה נהגים אנושיים.
|
|
|
13. אני נהג אוטובוס שחושש מהיום שלא יהיה בי צורך -
גוני , |
כפר סבא |
|
(03.03.17) |
לכן כל כישלון כזה מרנין את לבי .
|
|
|
14. Tesla should be held accountable
waivers are bullshit. tesla could not be allowed to use drivers as test rats and then hide behind legal language. this feature should not be allowed on the road until the technology is mature
|
|
|
|
|
16. וכמה מכוניות התרסקו עם נהג אנושי באותו זמן ? המחשב עדיף
|
|
|
17. בארץ לא היה מעקה בטיחות צהוב וסלחני אלא חניתות הרג מכוונות
|
|
|
18. הגיע הזמן לשכוח ולהשכיח את רעיון הנהיגה האוטונומית
|
|
|
19. אף מחשב לא יחליף את האדם, הנהג אוהב לשלוט ברכב-תמיד!
|
|
|
כיבינו את הרדאר בטסלה כי הוא ציפצף בלי הפסקה בגלל הג'יפים של צה"ל שנסעו באזור, ולכן הקיר הצהוב של חיזבאללה הצליח לפגוע בטסלה המשייטת.
|
|
|
21. חייבים לעצור את פיתוח המכוניות האוטונומיות יגרמו לאסונות
מנסים כל הזמן לעשות חיים קלים ולשפר את החיים אבל במקרה של מכוניות שנוסעות ללא נהג זהו דבר מסוכן ביותר שהרכב חדש אז ניחא אבל בהמשך שהרכבים מתיישנים תקלות שיגרמו לתאונות . אין תחליף לאדם
|
|
|
22. על הכביש צריכים לנהוג רק בני אדם
הזוי שמדברים על זה שבגלל הפס צהוב המחשב התבלבל. זה מצב שכיח בכבישים בארץ . נהג או נהגת אנושיים היו מזהים את הסכנה מבעוד מועד. שלא לדבר על זה שאפילו אצלי בבית המחשב לפעמים קופא עקב באג או כשל חשמלי! עדיף להתמקד בפיתוח כבישים ותשתיות חדשות ואת הנהיגה שישאירו לבני אנוש!
|
|
|
23. זה לא רכב אוטונומי, אלא רכב עם מערכת שמסייעת במניעת תאונות
|
|
|
24. המכוניות של היום זה דבר פרימיטיבי.
אין לעצור את הקידמה למרות הכשלים והבעיות . כל מהפיכה מתחילה בצעדים קטנים,בעיות ותקלות. רק רכב אוטונומי!
|
|
|
25. כמה שטויות בפוסט אחד
אלון , |
תל אביב |
|
(03.03.17) |
500 הרוגים בממוצע בשנה בכבישים בישראל. על מה אתה מדבר? המסר שלך חסר חזון ואפילו חסר אחריות.כבר היום מחשבים נוהגים יותר טוב מבני אדם ובעוד כמה שנים בודדות המערכות יהיו מדהימות וכמות התקלות והפיספוסים תשאף לאפס. מדובר על עשרות אלפי הרוגים בשנה ברחבי העולם שיכולים להנצל + מליונים של תאונות ללא הרוגים אבל נפגעים או נזק שימנעו.
עוד מעט תגיד לי שאתה רוצה שטייסים יחזרו להטיס את הטיסות הבינלאומיות כי רק בני אדם יודעים להטיס מטוסים . תתעורר!!
|
|
|
26. כמה טסלות יש על הכביש ? שמענו בינתיים רק על 2 תאונות....
שנגרמו בעקבות נהיגה אוטונומית... תנו לזה כמה שנים וזה עוד יפחת.
בני אדם עושים יותר תאונות, עם כל הכבוד.
|
|
|
27. עם מעדר יכניסו לנו את הרכבים הללו
ויקחו את הזכות לנהוג |
|
|
(03.03.17) |
|
|
|
|
|
29. ומה יעשו חברות הביטוח
אם הרכב יעבוד כמו שצריך פרמיות הביטוח יצטרכו לרדת כי יהיו כמעט 0 תאונות. וממה הם ירוויחו ? מסכנים
|
|
|
30. אהבתי
טויוטה אוונסיס 2015 |
|
|
(03.03.17) |
היא אומנם לא זיהת מיכשול , אבל ישר אחרי הפגיעה הפעילה אורות מצוקה :ומהירות תגובת המערכת הייתה איטית ) מה שנקרא באידיש צחה
" מערכת ד'ה לה שמאקיין"
| |