כלכלה  רכילות עסקית
מכללת בית ברל משקיעה מיליון שקל במיתוג מחדש
ynet
פורסם: 08.03.17, 11:48
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות ב-3 דיונים
1. וואן מיליון , יפה מאוד ברכות
רוטשילד   (11.03.17)
2. כמה בולשיט אפשר למכור במיליון
טיפו   (14.03.17)
לפני הכל, פירמה היא בין החברות/סטודיואים שאני יותר מעריך מקצוענים אמיתיים , חברה מוכשרים מובילים את הענף ברמה ובריאות של חו''ל אבל...''אסטרטגיה מיתוגית ושיווקית הקוראת לסטודנטים שמרגישים שהם רוצים לשנות, שלא מפחדים מקונפליקט ורוצים ליצור תרבות אחרת וטובה יותר'' ... וואוו. מה המילים האלה כל כך הרבה כלום. מילים ריקות ממש כמו האסטרטגיה של שוופס, קוקה קולה והמכללה למינהל שגם שם הם רצו להיות שונים ולא כמו כולם ונגד הזרם. אין לי בעיה עם העיצוב המצויין שהם עושים למכללה אבל מכאן ועד להיות שונה יש פער של לפחות מיליון שקל
3. שישלמו קודם למרצים המקבלים פרוטות
מרצה   (23.10.17)
חזרה לכתבה