כלכלה  צרכנות  שיווק ופרסום
לצאת מהקופסה: הפרסומות שהלכו רחוק
ערן יסעור
פורסם: 18.03.17, 17:45
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות ב-11 דיונים
1. ערן, חיים שלי
יאיר ,   ירושלים   (18.03.17)
אשמח באם תשתף בפעילות שיווקית המוכחת הצלחתה.אנשי השיווק הקוראים זאת, אומרים אוקי, בסדר, רעיון נחמד, נעשה כזה ונוסיף תמונה למצגת השיווקית. אבל איך אני מביא כסף מהפעילות, והרבה!@
2. אחלה רעיון לכתבה !
Ilan.s   (18.03.17)
3. Ads of the world
Ambient   (18.03.17)
4. הלכתי ברחוב ופתאום בא לי ריצ'רץ'
הדייקן   (19.03.17)
5. יפה מאוד
עמית   (19.03.17)
6. יפה מאוד, אבל הרוכסן זה ציור 3D ישן, לא נראה לי פרסומת כלל.
תמיר   (19.03.17)
7. פרסומות נפלאות
(18.03.17)
מאז שהפרסומאים הבינו שהציבור לא סובל פרסומות, הם הפכו את הפרסומת עצמה לאמנות או לתוכנית סטנד אפ שכיף לראות.
8. אז למה הכנסתם באיורים את הפירסומת המעפנית עם הילדה המעצבנת ש
אז למה   (18.03.17)
של טמבור
9. אתה או בן 25 צעיר או בן 40 שבונה על רדידות קהל הקוראים
דנה   (19.03.17)
להראות לנו קמפיינים מלפני 10 שנים ואפילו להוציא לנו את העוקץ מדרך הצגתם... היום בניו מדיה יש כל כך הרבה חשיבה עדכנית מחוץ לקופסא. אתה משוטט בעולם השלישי של עולם הפרסום.
10. תעשו כתבה על פירסומות שיקריות
ישראלי   (19.03.17)
כאלה שמפילים אנשים בפח ואז מגלים שכל הפירסומת זה בבלת אחד גדול
רק שיימינג ישים סוף לפירסומות כאלה
11. עוד מומחה כזה ואבדנו
עויילם גויילם   (19.03.17)
חלק פה בכלל לא פרסומות אלא הלצות (הריץ׳ רץ׳) או פרוייקטים סביבתיים (השבילים המוארים בהולנד - אשכרה כתבת שזה פרסומת ל"חברת תאורה"? איזו?). היתר בעיקר שעשועים של סטודנטים, לדעתי אין פה כלום שבאמת יושם. וכמו שאמר כבר מגיב קודם, די ארכאי, מכירים כבר את השנינויות האלה. מה חדש?
חזרה לכתבה