רכב  מבחני דרכים והשקות
איטליה נגד גרמניה - גמר אליפות אירופה במכוניות יוקרה
הלל פוסק, אודי עציון, ניר בן זקן
פורסם: 05.04.17, 07:43
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 243 תגובות ב-88 דיונים
31. AUDI מאבדת גובה...
רועי ג. ,   רמת גן   (05.04.17)
השוק התחיל להבין ש"שוק" לא עושה טוב למותג....
32. שיהיה לך לבריאות, מה הקשר בין זה למכונית אירופית
י   (05.04.17)
33. מבחן לא מקצועי
חובבנות לשמה   (05.04.17)
תבדקו מבחני השוואה לדגמים הללו שנערכו בחו"ל לרבות באנגליה וגרמניה. תבינו את ההבדל בין מקצוענות לחובבנות ים תיכונית
34. תודה אני אשמור את הכתבה לשנת 2023 שהמחירים של 2017 יהיו ראלי
(05.04.17)
35. מבחן תמוה ביותר
עידו   (05.04.17)
1. המרצדס עולה משמעותית יותר מהBMW תשוו באותה רמת מחיר ואז התוצאות יהיו הפוכות לגמרי.

2. ה-330E עולה 290K מאובזרת בטירוף ויותר מהירה (כי זה מה שעניין אתכם המבחן הזה..) מכל המכוניות כאן.

3. האלפא היא חיקוי של סדרה 3. מה תעשה אלפא שתצא סדרה 3 החדשה עוד שנה בערך? יצטרכו לעשות חיקוי מחדש.

4. מה יוקרתי באלפא? מי יעבור ממרצדס או BMW לאלפא?

5. לאלפא יש שנתיים אחריות בלבד.
36. ממליץ לראות מבחני דרכים של הג׳וליה.
(05.04.17)
רק בישראל מקבלת ביקורת הססנית וחשדנית ובכל העולם נדהמים מהרכב הזה. הג׳וליה נמצאת בליגה משלה ולא מיועדת לנהגי מרצדס ישראלים טיפוסיים אלא לחובבי נהיגה או כאלה שירצו להיות. היבואן ללא ספק מגזים בתמחור והאחזקה וזה מאכזב כמו תמיד אבל תפרידו בין היבואן למותג לרגע. השילדה של הג׳וליה היא הטובה ביותר שיש כיום והביצועים בהתאם,שלא לדבר על עיצוב ואפילו איכויות הרכבה וחומרים. בקיצור יש המון מבחני דרכים שנעשו וממליץ לכם לראות אותם ולא ללכלך סתם על רכב מעולה!
37. אני בעד יונדאי.הרכב הכי אמין נעים קל לטיפול ובזול. הכי כדאי
אהרן   (05.04.17)
38. רק וולוו T5 S60
אא   (05.04.17)
39. מי בארץ הזו צריך רכב ביותר מ-15000 ש"ח
רמי   (05.04.17)
40. אודי זה לא יוקרה- הנעה קדמית זו לא יוקרה
גבי   (05.04.17)
אודי זה לא יוקרה- הנעה קדמית זו לא יוקרה
מכונית טובה אבל אותה סקודה אוקטביה או vw
41. אין באף אחת מתלים אדפטיביים...
דורון   (05.04.17)
עם מתלים אדפטיביים אין ספק שהב.מ.וו. תהיה ראשונה מבחינת התנהגות הכביש.
חוץ מהאלפא שמגיעה די מאובזרת, מחויב המציאות שמי שמזמין רכב מהסוג הזה שיעשה דרך היבואן הזמנה מייוחדת!
42. מכונית
אמיר   (05.04.17)
בקטגוריה של פיאט טיפו
43. ממש
אריק   (05.04.17)
מכר קנה וולוו עשו לו הנחה יפה והיא עלתה לו "רק" 280 אלף ש"ח.

אחרי ארבע שנים הרכב שמור ומטופל ויד ראשונה כמובן ואין מי שיקנה אותו ב-90K.

אז ברור שרק וולוו.
44. מה עם הקאדילק ats. שלדה מדהימה והמנוע הכי חזק בסגמנט
ערן   (05.04.17)
45. אינפינטי
רועי   (05.04.17)
מפנק יותר
46. נהגתי ברובן ולא מעט
מנסיון   (05.04.17)
1-אלפא הכי אקזוטית. 2-ב אמ וו הכי מהנה לנהיגה ובעלת שילוב מנוע וגיר הטובים בהפרש גדול. 3-מרצדס הכי מפוארת אך חלשה בהנאה בנהיגה ובמנוע וגיר בינוניים. 4-לקסוס הכי אמינה ובעלת שירות הכי טוב. 5-אאודי נופלת בין הכיסאות. מנוע וגיר לא ברמה של ב אמ וו. הפאר לא ברמה של מרצדס.
47. מאזדה 3 ספיריט
נחום   (05.04.17)
ביצועים ומרחב דומה. אבזור דומה. מערכות בטיחות מתקדמות כנל. מחיר שליש.
48. מחיר ב.מ.ו. 320i בארה״ב $33,450 שזה 122,222 ש״ח.
יחי חופש המידע   (05.04.17)
בארה״ב עולה לקנות אותה 7 משכורות משק בית חציוניות. בישראל עולה לקנות אותה 32.5 משכורות משק בית חציוניות (או 27.5 משכורות למי שמשיגים את המחיר זיל הזול שבסוגריים).
איזה מכוניות חדשות אפשר לקנות בארה״ב ב-27.5 משכורות משק בית חציוניות ($132,000)? ב.מ.ו. 320i ב-$33,450, מרצדס C200 ב-$39,500, ואלפא ג'וליה ב-$37,995. מוכרות לכם כל המכוניות? ב-$21,055 הנותרים אפשר להחליט להיות צנועים ולקנות מאזדה CX 3 ב-$19,960. ב-$1,095 הנותרים אפשר חופשה קצרצרה בברמודה.
מטקבקי ביבי: לעבודה!
49. imitation is the sincerest form of flattery
לורד   (05.04.17)
50. מרצדס C350E PLUG IN
המבין   (05.04.17)
לאחר שתנהגו בנ"ל תבינו מה זו עוצמה (279 כ"ס משולב) נוחות (בולמי אוויר כסטנדרט) , בטיחות (6 נקודות בטיחות) ופינוק (אחרי הכל מרצדס ...) רכב מושלם בפרט שעולה סביב 300K כמו יתר החבורה שבמבחן.
הדגם המיובא, עולה בחו"ל סביב 55,000 יורו לפני מיסים ...
עוד מאמצי שיווק קלים (הנחה נכבדה) ולכלמוביל יש קלף מנצח בפרמיום מנהלים.
51. מרצדס C350E PLUG IN
המבין   (05.04.17)
לאחר שתנהגו בנ"ל תבינו מה זו עוצמה (279 כ"ס משולב) נוחות (בולמי אוויר כסטנדרט) , בטיחות (6 נקודות בטיחות) ופינוק (אחרי הכל מרצדס ...) רכב מושלם בפרט שעולה סביב 300K כמו יתר החבורה שבמבחן.
הדגם המיובא, עולה בחו"ל סביב 55,000 יורו לפני מיסים ...
עוד מאמצי שיווק קלים (הנחה נכבדה) ולכלמוביל יש קלף מנצח בפרמיום מנהלים.
52. ג'וליה עם 200 כ"ס מסכנים ב330 אלף שח?
(05.04.17)
בקצת פחות מ300 אלף שח אצל הדילר בעיר שלי אפשר לקנות את הג'וליה קואדריפוליו, גרסאת העל עם 505 כ"ס! בפחות מגירסת הליסינג בישראל?
53. השוואה אמיתית בין רמות הבסיס של המותגים
נהגתי בכולן   (05.04.17)
ברמות הבסיס המרצדס יקרה יותר בכ40 אשח אך טובה יותר בנוחות ושיכוך לעומת זאת הבימר מהנה מעט יותר במהירויות גבוהות וזולה יותר כאמור. רמת הבסיס של הגוליה בלתי נסבלת מבחינת האיבזור ובשל רעשי רוח מכיוון הגג הזכוכית. האודי מתאימה למי שלא אוהב לנהוג. יש יתרון גדול לבמוו וללקסוס וזה השרות והאמינות. לדעתי אין לרכוש רכב ללא מינימום שלוש שנות אחריות והמרצדס לא מספקת את זה. כיום ההיברידיות נמכרות במחיר שנדמה מפתה אבל כשלוקחים בחשבון שרמות המיסוי נמוכות להפליא יוצא שהיבואנים של במוו לקסוס ומרצדס גוזרים קופון פוגעני שגם מקטין את מכירותיהם וגורם לזיהום וסכנה בדרכים כי הלקוחות נאלצים לקנות רכבים ללא מערכות בטיחות ונוחות שקיימות רק בגרסאות הההיברידיות שמובאות לארץ. והערה אחרונה: מטלים ובקרת שיוט אדפטיביים הם שהופכות את הרכב שלכם לפרימיום אמיתי הרבה לפני מהירות התאוצה או לקיחת סיבוב בדריפט מהנה.
54. ועדיין בכל מבחן בעולם הבמוו מובילה ביג טיים
א   (05.04.17)
היא הכי כיפית והאלפא יש לה מה למכור
המרצדס והאודי יותר משמעממות
55. ניתוח אובייקטיבי לפניכם:
יריב   (05.04.17)
אין ספק שמרצדס מובילה !! אבל יש לזה גם מחיר יקר יותר.... עכשיו: מי שרוצה הנאה מנהיגה יקבל זאת רק מהאלפא עם עיצוב מטריף בפנים ובחוץ. ולמי שרוצה נוחות מדהימה, אבזור פסיכי ומוכן להתפשר על התנהגות כביש ספורטיבית שייקח מה שאני לקחתי: סקודה סופרב 2.0 L
56. הג'וליה החדשה היא אכזבה אמיתית!
ערן   (05.04.17)
57. גולף gti גולף r
(05.04.17)
הגרמניות שנעדרו.
אם מטרת המבחן אוריינטציה ספורטיבית פספסו בגדול.
אם המטרה להתחנף ליבואנים אני פספסתי.
58. המונדאו שלי לוקחת את כל ארבעתם (240 כ"ס) וגם יותר מרווחת
וומ וומ וומ   (06.04.17)
59. bmw
משה ,   תל אביב   (06.04.17)
אין על ה bmw ולא יהיה מספר אחד בעולם נקודה בכל המבחנים בעולם
60. המכוניות האלה עולות בחו'ל שני שליש מאשר בארץ.
ההפרש במחיר בארץ ,   לא מצדיק רכישתן   (06.04.17)
אני מתנהל שלוש וחצי שנים עם קיה סיד. 89,000 ק"מ, גימור ואמינות מרווח פנימי מוצלח למשפחה, תא מטען מרווח נוחות נסיעה סבירה פלוס ולא, אין תעלת הינע..
הרבה תוספות 13.8 ק"מ לליטר והיא עלתה לי בערך 126,000 ש"ח. מקבילתה באירופה נמכרת ב 88,000 ש"ח. בדקתי. אני לא בטוח שההפרש למכוניות כמו במבחן באמת משקף כאלה פערי איכות. ברור שהן מכוניות טובות ומהנות בהרבה אבל לקנות במוו במאות אלפי ש"ח ולקבל מזגן מכני? בלי בקרת שיוט? איפה אביזרי בטיחות מתקדמים?
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה