רכב  ספורט מוטורי
נהג המירוץ הישראלי בר ברוך עולה מדרגה
ניר בן זקן
פורסם: 20.04.17, 11:12
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות ב-32 דיונים
31. להלן רשימת של מדינות מוצא של נהגי GT3
(21.04.17)
לא של כולם, רק הרלוונטים לדברי:
בישראל - נכון להיום אפס - אוכ' 8 מליון, תל"ג לנפש 36K דולר
פורטוגל - 2 נהגים - 10 מליון, תל"ג לנפש 21.7K לנפש
אוסטריה - 3 נהגים - 8 מליון איש, 50K תלג לנפש
פינלנד - 3 נהגים - 5.4 מליון איש, 49K תלג לנפש
צ'כיה - נהג 1 - 10 מליון, 19K תלג לנפש
בלגיה - 2 נהגים - 11 מליון, 47K
וונצואלה - נהג 1 - 30 מליון, 14K
סלובקיה - נהג 1 - 5.5 מליון, 18K לנפש

כמובן שיש עוד נהגים ממדינות הרבה יותר גדולות שלא הכנסתי לרשימה, אבל אפשר לראות שיש פה לא מאט מדינות, קטנות מישראל, עניות מישראל, אוכ' דומה או קטנה מישראל עם הצלחה הרבה יותר מרשימה מישראל בתחום הספורט המוטורי ובעצם הספורט באופן כללי. כמעט בשום מקום אין מימון מטעם המדינה, הכל באופן פרטי עד שיש ספונסרים.

אז אל תגידו לי "כל הכשרונות שיש בארץ" במקרה הטוב ישראל היא מדינה מתחת לממוצע בכישרון מוטורי, ומבחנת היישגים היא בתחתית של התחתית.
כן אפשר להיות געה בהיישגים של נהג ישראלי פה ושם אבל רצוי גם להיות אובייקטיבי בשביל להבין איך אפשר להתקדם.
32. עד ערד, ומה בקיץ יתפסו המנועים בגלל החום
שי זכריה ,   שרון   (22.04.17)
למה לא להקים ארבעה מסלולים בארבעה אזורים בארץ. זה יצליח ויביא פרנסה לעוסקים בענף. אי אפשר עם מסלול אחד שנמצא מעבר לכבישי הפורענות הבדוואית לתחזק ענף כזה יקר.

חבל על כספי המיסים שלי. סתם שופכים תקציבים כדי להצדיק את המינהלת המיותרת של הספורט המוטורי.
תגובות קודמות
חזרה לכתבה