יחסים  גירושין
מי אתם, גברים שמתגרשים מהילדים שלהם?
ערן קמינסקי
פורסם: 17.05.17, 11:25
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 414 תגובות ב-224 דיונים
91. גם אם לא מתגרשים רוב העול נופל על האמא
נשואה   (17.05.17)
כשהיית נשוי עטפת ספרים?
92. צריך לשמוע את שני הצדדים
Anita ,   Jerusalem   (18.05.17)
אני אישית נשואה כבר קרוב ל 30 שנה באושר רב אבל יש חברות וחברים רבים גרושם. עד שאתה לא מכיר אל תאמין למה שאתה שומע. כשאני שומעת חברה אומרת: הגרוש כבר חודש לא ראה הילדים, לא משלם מזונות, לא ולא ולא, אני לא מאמינה ישר כי הרבה פעמים ראיתי שהיא שיקרה וזה לא נכון. אז תבדוק לפני שאתה שופט.
93. גם נשים לא מבקרות את הילדים אים הם נשארים עים האבא - תמיד
yod   (18.05.17)
הצד שכביכול עף מהבית - מתוך כעס ועוד סיבות לא מבקר את הילדים במידה מספקת - אצלי הילדים איתי (אבא) וגרושתי היתה רוב הזמן במצב כמו הסיפור הזה.
94. כתבת על נושא מאוד יצרי - אבל בעיני - אתה גבר גבר
אלמונית   (18.05.17)
גבר בעיני הוא אדם עם כוח רב אבל
שהשימוש בו נעשה ברכות בעדינות.
והרגשות הללו של אשמה של אחריות עדינות ואכפתיות כלפי הילדים

זו גבריות בעיני!!

קטנות נפש לעומת זאת היא גברים עם כוח שמפנים אותו לכיון הלא נכון עושים בו שימוש לא נכון - אפילו עם גרושה היא כלבה מסיתה הדבר האחרון שהילדים צריכים זה גם אבא כזה!! כל סיטואציה מצריכה גיבור - תהיו הגיבור הזה!
גברים שמפנים את התוקפנות והתסכולים שלהם כלפי הילדים שלהם -לא רק מזיקים לילדים חסרי הישע שלהם אלא גם לעצמם וישלמו על כך מחיר בבדידות בזקנתם ושאף אחד לא ידאג להם.
95. יישר כח
דודה   (18.05.17)
ריגשת,
כל הכבוד לך על הכנות.
לצערי אתה צודק
הלוואי שאבא שנוהג כך יבין את הנזק שגורם לילד שלו. מעבר לתחושת הדימוי העצמי הכה נמוך שנוצרת אצל הילד הוא מצלק אותו. אתה מדהים ויישר כח.
96. הלווווו? גבר כתב את זה ולא אישה.
טוקבקיסטים ממורמרים   (17.05.17)
תפסיקו להתלהם ותודו באמת. את המלחמה שלכם אל תנהלו על גב הילדים!! אתם לא ראויים שיקראו לכם אבא ברגע שאתם לא נפגשים עם הילדים, לא מעורבים בחייהם ובמילה אחת נוטשים!! כל מילה שכתובה במאמר אמת לאמיתה. קחו את עצמכם בידיים ושפרו את יחסיכם עם הילדים. אתם לא שמים לב - אתם מאבדים אותם. תפסיקו להאשים את הנשים/האמהות שנותנות את הנשמה ואת הלב לילדים. ללא תנאי. חצופים אמרתי?
97. לפחות בחצי מהמקרים זה הילדים שמתגרשים מהאבא
(17.05.17)
כי לילד בישראל אין זכויות והוא שייך לאמא שלו כמו שעבדים פעם היו שייכים לאדונים שלהם ולכן היא יכולה להחליט בשמו שאין לו אבא ואסור לו להיות איתו בקשר וזה לא משנה בכלל מה אם הילד מתנגד כי העיקר זה הזכויות של אמא שלו.
98. את כל זה כתבתה לבד ???
אילן ,   צפון   (18.05.17)
למה לא כתבתה שיום אחרי הגרושים הגבר הוא רק כרטיס אשראי
שהגבר הוא זה שמפרנס ועובד שעות על שעות רק כדי לשלם מזונות
ואולי יש לו פרק ב" וגם שם הוא צריך לפרנס
ומה עושה כל היום הגרושה יושבת בבתי קפה וחייה על המזונות שהגרוש נותן
עכשיו ברצינות אתה יודע כמה גברים גרושים מתאבדים כל שנה ????
אתה ממש דפוק אם יש לך עדין תלונות על גברים מסורסים או על גברים שהילדים לא קוראים להם אבא
לך תבדוק שוב מה מצב הגרושים המתאבדים אלה שאין להם חיים אחרי הגירושים
99. אתה נשמע אחלה אבא
דני   (17.05.17)
יש אבות שמנתקים קשר עם הילדים לא טלפונים ולא סנדלי שורש
100. טעות
יוסי ,   נתניה   (18.05.17)
הגברים לאחר שמורחקים מהילדים מעדיפים לתת את כספם ישירות לילדיהם ובאמת שהם לא צריכים את האישה בתור הצינור שיעביר את הכסף. לפעמים נשים שוכחות שהכסף הוא עבור הילדים ולא עבורן. אבל ברור גם אני רוצה שיהיה לי כספומט לכל החיים.
101. כתבה מצויינת
שגיא ,   ירושלים   (18.05.17)
גם ככה נחלקו החיים בגירושין - קרע שלעולם לא יתאחה אצל הילדים.
מכאן והלאה הרצון שלך לאחד כוחות בטיפול בילדים זה אוויר לנשימה עבורם.
כתבה מצוינת כפי שכתבתי.
102. לא חלמתי שאנינו ניכנס לסטיסטיקה הזאת
(18.05.17)
בני גרוש אחרי 3.5 שנות נישואים עם ילדה בת שנתיים
הגירושים נעשו בכבוד והחלוקה הייתה חצי חצי
המישמורת מחולקת שווה שווה
הוא אבא ניפלא "מטורף" על הבת ונהנה לגדל אותה
מזל שאנחנו מתגוררים בחו"ל והגירושים שווים בין גבר לאשה
103. גרוש עם תובנה
יגאל   (18.05.17)
הוד מרגולין קלעת בול . כתבת בצורה חכמה רהוטה ומדוייקת להפליא . אני איתך בכל מילה . בקצרה לטובת הילדים אך ורק משמורת שיוויונית כחוט השערה אין מזונות אין מושג כזה הנשים היום עובדות ורוצות שיוויון שוב רוצות שיוויון הן רוצות ודורשות השכם וערב . זה שאישה ברוב הגדול של מקרי הגירושין נשארת בדירה זה זכייה בפייס ולא אמרתי מזונות .
104. ברוך אתה השם אלוקינו מלך העולם שפטרני מעולה של חתונה עם ישרא
סוף מעשה במחשבה תחיל   (18.05.17)
נשוי באושר כבר שנים רבות לבת המזרח הרחוק ואהבתינו רק מתעצמת.
105. תגובה 46 - קלעת בול למצב שלי ושל רוב מכריי הגרושים!
אפי   (18.05.17)
106. ערן, אתה הולך רק חצי דרך. כל ילד או ילדה נבראו משילוב זרע עם
ישראל   (18.05.17)
ביצית. לשניהם אותה פרופורציה בילוד (חצי-חצי). יותר גברים הולכים עם זה עד הסוף ומתנהלים במשמורת משותפת לאחר הגירושים. זה אגב המגמה בעולם המפותח. מחצית מהזמן אצל האמא, מחצית אצל האבא. גובה המזונות נקבע בהתאם שהרי מחצית השבוע חיים הילדים אצל האבא. אבאות ניתנת פעם בחיים, לקחת אותה זה פשע. אף אחד לא קובע שהילדים חייבים להיות יותר אצל האמא. רוצה להיות חלק באמת משמעותי של החיים של הילדים שלך? תלחם עליהם.
107. גם אותנו האבא נטש והוא נושא בתוצאות
סטודנטית   (18.05.17)
ועכשיו הוא רוצה להיות בקשר כשאנחנו כבר בני עשרים פלוס ואין מחויבויות מצידו. זה כבר מאוחר מדי, אני עונה לו לטלפונים אבל האחים שלי בכלל לא עונים לו, מה שאתה זורע את זה את קוצר. כנראה שהוא יזדקן לבד ולא בגלל שאנחנו רעים ולא רוצים לטפל בו אלא בגלל שבאמת כאשר האבא מנתק קשר הוא הופך להיות אדם זר לילדים, ככה אני מרגישה.
108. נקודת מבטו של נער להורים גרושים.
ילד להורים גרושים.   (18.05.17)
שלום רב, אני בן 18, הוריי התגרשו עוד כשהייתי בן 5.
בשנים הראשונות אבי היה "אבא של שני וחמישי וכל שבת שנייה".
במהלך השנים, זה כבר הפך לפעם בשבוע, ובשנים האחרונות זה ארוחת ערב פעם בכמה חודשים.
אני אגיד לכם , זה לא קל.
מבחינתי לא גדלתי עם "אבא", ובעצם הייתי צריך ללמוד לבד מהי זוגיות מתפקדת, מה זה להיות אדם בוגר , וכל זה ללא הכוונה.
זה פגע בי המון, אך דברים טובים יצאו מזה גם. זה לימד אותי להיות אחראי, הכריח אותי להתבגר ולהבין שאני חייב לסמוך על עצמי, לקחת פעולה ולא לנוח על זרי הדפנה.
אז כן, גדלתי ללא אבא וכל המשפחה נפגעה בגלל זה. אך לכל דבר יש גם את הצד החיובי, ובמקרה הזה המשפחה הגרעינית התלכדה, ואני? אני הופך למנהיג בעודי מחכה לשנת שירות דרך התקמ.
109. שטויות במיץ
קורא ,   ישראל   (18.05.17)
אבא שלא מתנהג לילדים שלו כמו שצריך כגרוש ככל הנראה היה אבא כזה גם כנשוי.
אני גרוש , נכון.
יש לי את הסדרי הראייה שנקבעו ובשבע השנים שאני גרוש יצא לי לפספס חמש פעמים עקב מחלה/חול/תקלה בעבודה.

אני משלם מזונות בזמן ללא תלונות או תירוצים כי אלו ילדי ולא כי החוק קבע.
ונכון קשה לי רצח גם לשלם מזונות וגם להחזיק את עצמי ולכן לא תמיד יכול להיות איתם בכל יום ולפעמים נשאר עד מאוחר בעבודה להשלים שעות.
יש שני צדדים לכל מטבע ולא תמיד הגבר עושה הכל מרוע.
110. כל כך נכון וכואב
ירון   (18.05.17)
לא מצליח לתפוס איך אב יכול לחזור הביתה כל ערב ללא שהילדים יקפצו עליו, ללא החיבוק הזה שהוא ויותר הם זקוקים לו כל כך. התגרשתם מהאישה לא מהילדים. בלתי נתפס בעיני
111. שקר. תשב לדייט על שלושה גרושים.
גרוש   (18.05.17)
גילית את המקלדת ואתה נרגש? כל הכבוד. קח טופי
112. המערכת
אייל   (18.05.17)
המערכת לטובת הנשים
וזה בסופו של דבר פוגע בילדים
רשויות הרווחה ובתי המשפט הזויים
תמיד לטובת הנשים גם אם השופטת או הרשמת מבינות שהגברת משקרת הם יגיעו להסדר לטובת האישה
ישנו את החוק
113. העצים יצמחו ישר
(18.05.17)
הכל נכון רק אמירה אחת צרמה לי על העצים שלא יתיישרו. ילדות וילדים עם אמא אוהבת וחזקה יתיישרו ויהיו נהדרות ונהדרים גם אם האבא נעלם. זה לא חורץ את גורלם.
114. תפסיק עם ההכללות
גרוש   (18.05.17)
אני רואה את הילדים בדיוק כמו גרושתי, משקיע בהם הרבה יותר ממנה, וכמובן שמשלם מזונות גבוהים.
צדק בישראל שנת 2017
115. איפה הצד השני?
hm ,   תל אביב   (18.05.17)
בוא נודה על האמת...גם כשבני הזוג נשואים רוב הריצות הן על האמא. כי ככה זה... אבל ויש אבל גדול. למה לא להזכיר את אותם אבות שרוצים ונלחם לקחת יותר חלק והאמא לא מסכימה...והאמא רבה ולא מאפשרת. שכל בקשה לעוד קצת זמן עם הילד נתקלת בחומה בצורה של סרבנות...למה לא להזכיר שיש אמהות שעושות מלחמה על גב על הילדים..שמסתירות מידע רפואי, לא משתפות אם קרה משהו לילד בב"ס, לא שואלות לפני שמעבירות ב"ס, ועוד הרבה לא.....ולא אני לא גבר, אני אשה שרואה איך הפרק ב' שלה נלחם לעוד יום בשבוע עם הילדים שלו. שרוצה שישאלו אותו גם לפני שעושים לילד גשר בשיניים ולא רק שישלחו לו חשבונית במייל בדיעבד. אז יש גם צד שני...והוא שקוף לצערי
116. מה זה עניינך לעזאזל?
סוציופט ,   ארץ לעולם לא   (18.05.17)
תחייה את החיים שלך ואל תדחף את האף שלך לעניינים של אחרים.
117. אנ י וגרושתי עשינו למשל עוד ילדים אחרי שהתגרשנו ובשביל מה
אבי   (18.05.17)
כל אחד ואחת מהסיבות שלה או שלו ..שני הצדדים צריכים לקחת אחריות ולהתנהג בצורה בוגרת
118. ערן קמינסקי, מי האשה שכתבה בשמך?
בעל ניסיון   (18.05.17)
ערן קמינסקי (לכאורה), קראתי את רוב הכתבה ואני לא מאמין שמי שהאמת כתב אותה זו לא אישה גרושה.
הכתבה כל כך מגמתית, כל כך אנטי גברית ופרו נשית שזה כל כך בולט שמי שבאמת כתב אותה יש בו שנאה פנימית כנגד גברים גרושים.
אדון ערן קמינסקי, הקוראים אינם טיפשים כמו שאתה חושב. בבקשה תמסור את שמה של הכותבת האמיתית שכותבת בשמך
119. מזל שלילדים האלה יש אמא כל כך אוהבת
מזדהה עם כל מילה   (18.05.17)
כל הכבוד לך!! אני מחפשת הנרות גבר כזה ופנוי לקשר
120. דוקא אני מגדל לבד.
דוד   (18.05.17)
גרושתי החליטה שאנו לא מתאימים ופשוט הלכה השאירה לי שלושה ילדים. שלא ראוצאת עאימם שנים אחרי כן . לא טלפון לא מכתב . כלום. גידלתי את הילדים בכוחותי כמעט בלי עזרה. הצלחנו לנסוע כמה פעמים לחול כולל ארצות הברית. לאחר אולי חמש עשרה שנה התגרשנו. יש לי ילדים נכדים ואני מאושר. היא הפסידה סתם. הילדים לא רואים לא שומעיםולא מתענינים הנכדים לא מכירים אותה. זה לא בא ממני, זו היתה החלטה שלהם. ככה שיש מקרים הפוכים. נאמר שאני היית אשם במערכת היחסים ואני לא. היא נטשה אותם וזהו.לא השתתפה בשום דקה מגידולם.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה